Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[JS] document.getElementById(horizontal_scroll) werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
jongens ik heb een probleem: het onderstaande script hoort een div met id "horizontal_scroll" een eind opzij te scrollen, maar het doet niet meet nadat ik "window" (de hele pagina) met "document.getElementById(horizontal_scroll)" (alleen de div met als id "horizontal_scroll") heb vervangen. voor zover ik weet hoort dit gewoon te werken maar ja, ik weet niet zo veel |:( . Kan niemand mij vertellen wat er in vredesnaam loos is met mijn aanpassing? :?

JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
vitesse=20;
position=0;
function move(px)
{
if(document.getElementById(horizontal_scroll).navigator.userAgent.indexOf("Mac")>=0) ;else if(navigator.appName == 'Netscape')if(document.getElementById(horizontal_scroll).innerWidth>1000)px=px*0.993;else px=px*0.995;
if (position>px)
{
    while(position>px){
     document.getElementById(horizontal_scroll).scrollTo(position,0);
    position=position-vitesse;
    //document.dragobject.moveit.targetobj.style.left=document.dragobject.moveit.offsetx+evtobj.clientX-document.dragobject.moveit.px+"px"
    }
}
else
{
    while(position<px){
    document.getElementById(horizontal_scroll).scrollTo(position,0);
    position=position+vitesse;
    }

}
document.getElementById(horizontal_scroll).scrollTo(px,0);

return ;
}

function steht () 
{
    var Agent = document.getElementById(horizontal_scroll).navigator.userAgent; 
    var AppName = document.getElementById(horizontal_scroll).navigator.appName;
    if ((AppName.indexOf("Explorer") >= 0) && (Agent.indexOf("Mozilla/3") >= 0) && (Agent.indexOf("Mac") >= 0))
        return true; 
    else return false; 
}

het draait op http://www.devcore.eu/devcore/portfolio

[ Voor 0% gewijzigd door RobIII op 13-10-2007 14:43 ]

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 20:59
Probeer eerst eens enkel de relevante code te posten en tussen code tags te zetten, zodat we er ook nog iets van kunnen begrijpen.. Ik weet niet van welke (verouderde) site je deze code gekopieerd hebt, maar tegenwoordig wordt er zo min mogelijk gebruik gemaakt van browser sniffing in Javascript.

Misschien dat je zelf eens na kan gaan denken over wat je code doet, en wat je wilt bereiken, volgens mij heb je namelijk aan een paar regels javascript code al genoeg om je probleem op te lossen..

Wat heb je zelf al geprobeerd?

If I can't fix it, it ain't broken.

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:40

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Los van of het inderdaad makkelijker kan, zou ik eens proberen om ' om horizontal_scroll te zetten:

JavaScript:
1
document.getElementById('horizontal_scroll')

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Gebruik als je code post code tags. En als je dan toch code post, post dan alleen relevante code. Verder verwachten we hier eigen inzet dus zien we graag wat je al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen (heb je gedebugged?). En tot slot geven we geen support op code van derden. Als je ergens code 'leent' kun je voor support terecht bij de makers.

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 13-10-2007 14:47 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het probleem al omzeilt. Bedankt, ScottB, voor je input. Wat mij betreft kan deze op slot :).

En bedankt voor de mod die de opmaak verbeterd heeft _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 17:04 ]