Toon posts:

47PFL9732D vs 42PFL9732D

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is nou feitelijk het verschil tussen deze twee? Ik kan geen verschil tussen beeldkwaliteit zien en het enige verschil wat ik in de specs kan zien is dat de 42 surround ambilight heeft en de 47 niet.

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Niet om het 1 of ander, maar denk je dat een post als deze genoeg informatie geeft als succesvolle startpost? We moeten eerst googlen op de serie nummers voordat we uberhaupt doorhebben wat het is, van welk merk etc?

Tenzij je je TS aanpast ben ik bang dat dit slechts een slotje krijgt, maar dat weet ik niet zeker natuurlijk, geen in ieder geval even wat meer informatie zou ik zeggen.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Verwijderd

Topicstarter
Als ik zeg 47PFL9732D dan heeft de menig tweakert wel door welk merk en model. De mensen die het niet weten horen sowieso niet in dit topic thuis.

Bedankt voor je feedback.

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-02 16:08
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het om een TV gaat, en dat logischerwijs de 42PFL een 42 inch scherm is, en de 47PFL iets een 47 inch scherm is?

Interpolis, glashelder!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:42

Exirion

Gadgetfetisjist

Vind je je eigen vraag eigenlijk wel snugger? Je zegt zelf al dat de ene 42 inch is en de ander 47 inch. Goh, zou dat misschien de reden zijn dat de ene 42PF9732D heet en de andere 47PF9732D? 8)7 Gewoon de standaard aanduiding van TV's bij Philips.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 10:04
TheIbex schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:49:
ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het om een TV gaat, en dat logischerwijs de 42PFL een 42 inch scherm is, en de 47PFL iets een 47 inch scherm is?
Dat wilde ik ook al zeggen, maarja, TS is tweaker, dus ik had wel verwacht dat hij dat zou weten.
Ze hebben allebei ambilight surround; http://www.consumer.phili...MER/Flat-TV+47PFL9732D-10

Overigens had deze vraag gewoon in [LCD TV] Philips de recente modellen (deel 2) gekund.
En in Consumentenvideo en videobewerking ipv Audio en HiFi

[ Voor 7% gewijzigd door Jimster op 13-10-2007 11:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry k was even in verwarring met de 9832D modellen, waar de 47 even veel kost als de 42 maar de 42 heeft Ambilight surround.

@Jimster: Die topics heb ik allemaal bekeken maar ik kan niks feitelijks terug vinden over
beeldkwaliteit.

Oh chips ik zie net dat ik tijdens het worstellen tussen fora ik deze topic in het verkeerde forum heb gepost. Mods even een verhuizing aub.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 12:00 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 10:04
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:57:
@Jimster: Die topics heb ik allemaal bekeken maar ik kan niks feitelijks terug vinden over beeldkwaliteit.
Ik bedoel ook dat je je vraag gewoon in dat topic had kunnen stellen. Die is daar voor bedoeld namelijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:45:
Als ik zeg 47PFL9732D dan heeft de menig tweakert wel door welk merk en model. De mensen die het niet weten horen sowieso niet in dit topic thuis.

Bedankt voor je feedback.
Als je dan zo'n snuggere tweaker bent dan ben je ook wel zo slim om zelf de verschillen uit te zoeken :O

Verwijderd

Topicstarter
Jimster schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:00:
[...]

Ik bedoel ook dat je je vraag gewoon in dat topic had kunnen stellen. Die is daar voor bedoeld namelijk.
Was ook de bedoeling maar ik had meerdere tabs open staan, de verkeerde gekozen dus...

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

12,7cm
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.