Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mod li v2000b

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

• Nicklazzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:20
Beste medetweakers,

Ik ga me eerst even voorstellen: Ik ben Nick De Smet 17jaar en student Industriele ICT en communicatie. Na een casemod en veel doorzoeken van forums heb ik besloten toch een CIP te plaatsen ( indien toestemming). De case is een lian li V2000B plusII en tevens de basis van mijn mod. Wat ben ik van plan ? : Ik wil niet zoals Ediejo of waterkoud zo'n fantastische mod's maken omdat ik nu eenmaal niet zoveel ervaring heb. Wat ik wel wil is een strakke lian li waar je van zegt-> dit is nu eens een simpele maar strakke li . Wat ik zeker opprijs stel is dat mensen mij hun ideeën vertellen zodat ik meer te weten kom en eventueel toepas. Wat ik ook opprijs stel is dat mensen hun ideeën neerschrijven ivm met een naam voor dit CIP. Vragen stel ze !(Wat ik ook gaat gebeuren is een overclock van de cpu vga's en ram)

Nu de case weten jullie maar de hardware dat er in komt zal de volgende zijn:

-Intel core2 Quad Q6600 4x2.4Ghz B3
-Asus Striker Extreme
-Western Digital Raptor 36GB + externe hdd
-2x in sli MSI NX8800GTS-T2D320E-HD-OC, 320 MB
-OCZ GameXStream OCZ700GXSSLI, 700 Watt
- 2x OCZ Nvidia XTC 2K,2048MB, DDR2, PC6400, 800MHz
- 2x nec dvd-rw sata150

alles is aankocht bij sww.nl/azerty.nl/info-tech.be/cool-prices.nl/alternate.nl

De waterkoeling is besteld en wordt verwacht 17 oktober, en zal bestaan uit:

-Belichtingsmodule voor Innovatek Fass-O-Matic - blauw
-Aqua-Computer Cuplex Pro rev.2 - Socket 478 / 754 / 775 / 939 / 940
-2x Zalman ZM-GWB8800 GTS
-Laing DDC-1RT
- 2x Aqua-Computer Airplex EVO 120
-Inbouwframe voor Innovatek Fass-O-Matic - zwart
-Innovatek Fass-O-Matic - zilver
-PUR slang 8 mm. (8x1) - 3 meter
-3x Afdicht inschroefverbinding 1/4"
-8x Rechte inschroefverbinding 1/4" - 8x1
-2x Rechte inschroefverbinding 1/8" - 8x1
-4x Slangklem - 8 / 12 mm. (staal)
-2x Verbindingsstuk - 1/4" naar 1/4"
-Aqua-Computer BlueMotion - 50 ml. + natuurlijk het gedeminaliseerdwater
(kan zijn dat ik iets ben vergeten maar dit komt mijn kant op)
alles is besteld bij freezinghardware.nl

Wat er gaat gebeuren(wat ik nu van plan ben) :

-De hdd racks eruit + het schot + drager voor voeding
-Voeding omhoog hangen
-spiegels onderin plaatsen
-window in rechterpaneel
-kabels zo goed mogelijk wegwerken
-aluplaat om kabels weg te werken
-enz...

Ik ga men best doen om zo snel mogelijk update's te plaatsen en hopelijk dat ik toestemming krijg om dit CIP te posten op Tweakers.net

[ Voor 1% gewijzigd door Nicklazzz op 11-10-2007 16:14 . Reden: alternate.nl vergeten bij te plaatsen ]

• GhandiHarder
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:16
Misschien rare vraag.. maar slechts 1 raptor? Geen RAID-opstelling of uberhaupt meerdere hd's (intern)?

• Nicklazzz
Is geen rare vraag, ik heb 2 raptor's maar ene is in gebruik door een nonkel van me zodra hij mij deze terug geeft zet ik ze in raid maar echt nodig vindt ik dit niet. Intern wou ik alleen de raptor(dit zal je wel duidelijk worden waarom) en mss nog een andere harddisk ik heb nog een paar hdd's liggen maar dit is een gamepc en met een hdd van 250gb extern. filepc is een andere met meer opslag ruimte.

[ Voor 7% gewijzigd door Nicklazzz op 11-10-2007 16:14 . Reden: foutje ]

• Nicklazzz
Ik moet me echter verontschuldigen dat ik geen eigen foto heb van de binnekant van de pc zo als hij is nieuw , want hier heb ik al een beetje aan veranderd maar dit zijn foto's ter illustratie : http://www.kustompcs.co.uk/acatalog/1013.jpg

Eventueel ben ik van plan om zoals bij de carbon li van ediejo een airbrush op de linkerzijwand te plaatsen mocht iemand een idee hebben hoor ik het graag.

[ Voor 29% gewijzigd door Nicklazzz op 11-10-2007 16:14 . Reden: iets vergeten :) ]

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Ik ruik een slotje.

Lees de regels eens door voordat je zomaar CiPs gaat posten (of whatever je hier plaatst)

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

• Nicklazzz
Kan je me mss een beetje uileg geven waarom een slot en evt. een link aub

[ Voor 18% gewijzigd door Nicklazzz op 11-10-2007 16:13 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Casemods in Progress

En je hoeft ook niet te groeten onder je posts ;)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Nicklazzz
Bedankt en het groeten probleem is alvast opgelost. Mocht er iemand weten hoe ik mijn titel aanpas gelieve mij het te laten weten.

[ Voor 43% gewijzigd door Nicklazzz op 11-10-2007 16:20 ]

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Die 2 radiatortjes gaan het wel zwaar krijgen denk ik. Hoge temps. als je low-RPM fans erop hebt. Ik weet niet of je dat wilt maar dan weet je wat je kunt verwachten. Ook zou ik die Pur slang veranderen in PVC aangezien je dat nog kan gebruiken als het knikt, het veel buigbaarder en mooier is.

Verder kun je een mod vragen of ie een titel verandering wil doen voor je. Volgens mij kan het ook als je de titel van de SP aanpast maar goed. En foto's zijn ook wel leuk natuurlijk :P

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-11 16:22

TRG

Technotium99-m

Ik heb ook 2 EVO 120 rads met een DDC-1 pomp. Ze koelen een Q6600 @ 3.0 en een 1950XTX, allebei heethoofden dus. Als ik mijn 18dB fans op 7 volt laat draaien hoor ik ze nauwelijks tot niet op 1 meter afstand, maar mijn waterloop wordt dan wel lekker warm als de comp 24/7 100% load heeft. In principe niet zo erg, je componenten kunnen zeker wel wat hebben qua temperatuur, als je maar een lichte flow in stand houdt over je moederbord. Als je paranoia bent wanneer je een warme waterloop hebt dan moet je gewoon een fatsoenlijk 3x120 rad nemen, of zon thermochill PA120.3. Dan heb je zelfs met onhoorbare fannetjes nog een degelijke temp in je waterloop.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

• Nicklazzz
Aanvraag is verstuurd naar naftebakje. Thermochill zien er wel degelijk uit maar zijn zo dik en een 3x120rad kan ik niet echt plaatsten door de 8800GTS'ers 2x120rad kan wel en ben ik van plan . Hebben jullie nog voorstellen welk rad ik moet nemen ?

• Nicklazzz
http://s234.photobucket.c...view&current=HPIM0873.jpg

totaalshot hardware dozen

http://s234.photobucket.c...view&current=HPIM0867.jpg

Hardware dat in men mod komt

[ Voor 104% gewijzigd door Nicklazzz op 11-10-2007 19:18 ]

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Nicklazzz schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:06:
Aanvraag is verstuurd naar naftebakje. Thermochill zien er wel degelijk uit maar zijn zo dik en een 3x120rad kan ik niet echt plaatsten door de 8800GTS'ers 2x120rad kan wel en ben ik van plan . Hebben jullie nog voorstellen welk rad ik moet nemen ?
Thermochill voor beste prestaties. Black Ice blijf ik ook goed vinden. Hiervoor ben je beter uit in TCA echter.
Gebruik de edit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop als je iets niews te melden hebt binnen 24 uur ;) Kicken binnen 24 uur is niet toegestaan. Verder kan ik photobucket aanraden om te gebruiken als foto-host. Gratis,goed en snel. En wat foto's van de kast ed. zouden nóg spannender zijn ;)

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:07
Men heeft de richtlijnen voor een [CiP] hierboven al aangehaald, lees die eens rustig door. Ook lijkt het me aangewezen dat je nog ff de FAQ even doorneemt.
Deze gaat op slot, open gerust een aanvraagtopic in [SeM] zodra je aan je mod bent begonnen.

O ja, welkom op GOT, en have fun :>

[ Voor 6% gewijzigd door naftebakje op 11-10-2007 19:38 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.