Ik ben druk druk druk met school, ben nu wel bijna klaar met bewerken. Denk dat ik vanmiddag wel de tijd heb om mn foto's te posten.
Zoals ik al eerder zei ik heb er nog geen tijd voor zit in de toets week hoop ze er aan het eind van de week op te kunnen zetten.
Life is all about priorities.... And yours are obviously wrong..Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:04:
Zoals ik al eerder zei ik heb er nog geen tijd voor zit in de toets week hoop ze er aan het eind van de week op te kunnen zetten.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Better late than neverBlaTieBla schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:52:
[...]
Life is all about priorities.... And yours are obviously wrong..
Verwijderd
Wie bijdehand doet tegen blauwe kijkers krijgt gratis en voor niets een noenoe op zijn dak
zullen we het gewoon weer over de meet hebben hier aub
[ Voor 131% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 18:35 ]
Verwijderd
Ik hou het op de stofzuiger van de teletubbies (met een iets andere spelling) dus ik wil denk ik niet weten waarom jij zo wordt genoemd
Nou weer ontopic mensen, al dat offtopic gelul is nergens goed voor!!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 23:21 ]
Hmm ja.. zal ik eens mijn rolletjes laten ontwikkelen.. Heb er nu nog iets van 10 liggen maar ik ben steeds te laat op de dag om die dingen even heen te brengen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:19:
Nou weer ontopic mensen, al dat offtopic gelul is nergens goed voor!!
Ben wel bang dat ik de belichting van de nikkormat nog steeds niet helemaal goed heb liggen, en wat lange sluitertijden gebruikt heb.
edit: De meet was weer leuk trouwens, en het eten was zeer goed.
[ Voor 9% gewijzigd door warcow op 30-10-2007 23:53 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:19:
Ik hou het op de stofzuiger van de teletubbies [...]
Erg leuke foto's allemaal !
En Fairy, even uit nieuwsgierigheid, wat is dat voor een nette Fotobrowser?
Pentaxiaan
LightroomSirNobax schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:14:
[...]
![]()
Erg leuke foto's allemaal !
En Fairy, even uit nieuwsgierigheid, wat is dat voor een nette Fotobrowser?
Hier even een paar fotootjes de rest komt nog.
[ Voor 128% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 08:06 ]
Nou, dan na 5 dagen eindelijk mijn foto's ook maar. Ik slaag er trouwens in om er bij iedereen scheef op te staan
#01: Ottertje

#02: Meer otters

#03: Nog meer:

#04: Zwaan, kleuren zijn beetje raar.

#05: Gans met maar een poot?

#06: HELP! LOSGESLAGEN TWEAKER!!!!111oneone
/ Oftewel Warcow die gewoon een foto maakte op het gras.

#07: De hele groep

#08: Oma + Opa met kleinkids.

#09: Inventieve gast toch, die warcow

#10: Die vent keek echt naar z'n camera met een blik van: 'Heuh, waarom maakt die camera nou niet gewoon zelf foto's?

Tot nu toe was alles met de 70-200 2.8 van DickCAH. Wat een fijn ding. Foto's hierna zijn met de 12-24 van DickCAH(voorspelbaar he?
) Dank voor de leen nog
Ik heb gewoon bijna geen serieuze foto's gemaakt met dat ding. Ben het dus helemaal met BlaTieBla eens, aangezien die daarover begon met de 10-20....
#11: Korras vindt het allemaal maar best
Kijk ook naar Warcow op de achtergrond.

#12: Hmmm teleconverter

#13: Blue-eyess en Fairy op de foto. Heb ook nog wel de versie zonder desaturate, vond het hier wel geinig.

#14: Riet:

#15: 12 mm portretje, je moet echt gewoon de lens in het oog van je onderwerp drukken om een beetje close up te krijgen

#16: 50mm portret: wat ruist die D50 toch al op ISO800
Hij is ook beetje bewogen, maar daar gaat het niet om.

Nou, dat waren zo'n beetje mijn foto's. Ik heb er nog wel meer, maar dan wordt mn webhost beetje boos
Vond de meet geslaagd, zeker voor herhaling vatbaar!
/me fl4pp13 komt volgende keer weer
#01: Ottertje

#02: Meer otters

#03: Nog meer:

#04: Zwaan, kleuren zijn beetje raar.

#05: Gans met maar een poot?

#06: HELP! LOSGESLAGEN TWEAKER!!!!111oneone

#07: De hele groep

#08: Oma + Opa met kleinkids.

#09: Inventieve gast toch, die warcow

#10: Die vent keek echt naar z'n camera met een blik van: 'Heuh, waarom maakt die camera nou niet gewoon zelf foto's?

Tot nu toe was alles met de 70-200 2.8 van DickCAH. Wat een fijn ding. Foto's hierna zijn met de 12-24 van DickCAH(voorspelbaar he?
#11: Korras vindt het allemaal maar best

#12: Hmmm teleconverter

#13: Blue-eyess en Fairy op de foto. Heb ook nog wel de versie zonder desaturate, vond het hier wel geinig.

#14: Riet:

#15: 12 mm portretje, je moet echt gewoon de lens in het oog van je onderwerp drukken om een beetje close up te krijgen

#16: 50mm portret: wat ruist die D50 toch al op ISO800

Nou, dat waren zo'n beetje mijn foto's. Ik heb er nog wel meer, maar dan wordt mn webhost beetje boos
/me fl4pp13 komt volgende keer weer
Nee hoor, was ik niet vergeten.
Ik houd me aan afspraken zo ver als dat mogelijk is
[ Voor 44% gewijzigd door Fl4pp13 op 01-11-2007 16:38 ]
Je gaat je schoonvader inpakken om mee te nemen naar de volgende meetVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:17:
Zoals ik eerder al melde heb ik mijn schoonvader gemeld dat hij ingepakt wordt voor de volgende meet, naast mijn 70-200 f2.8, 12-24 f4.0 en ander glas. uiteraard moeten we dan nog wel een paar dingetjes afstemmen, maar op zich vond hij dat wel een leuk idee.
This footer is intentionally left blank
Verwijderd
Als uitbreiding van mijn fotogear ben ik ook aan het nadenken over een sjouwmongool.
(De aanduiding voor iemand met een universitaire opleiding, die bezig is om een PA set (inclusief lampen) op te zetten of af te breken, zonder enig idee waar hij mee bezig is.)
(De aanduiding voor iemand met een universitaire opleiding, die bezig is om een PA set (inclusief lampen) op te zetten of af te breken, zonder enig idee waar hij mee bezig is.)
Wat ben jij toch aardig over je schoonvader DickCAH
Sjouwmongolen zijn best leuk trouwens, heb ook wel eens een echtpaar gezien dat sjouwmongool van elkaar was
Hadden ze spullen van de ander in hun eigen tas, kon de ander er lekker bij
Kan er op zich nog wel inkomen, maar echt handig lijkt het me niet.
De humor van schoonvadertje meenemen was gewoon een grap die op de meet werd gemaakt. Ik wil m wel in persoon zien he!
De humor van schoonvadertje meenemen was gewoon een grap die op de meet werd gemaakt. Ik wil m wel in persoon zien he!
Uhm ik denk niet dat jij het begrepen hebt zijn schoonvader GAAT wel mee met de volgende meetFl4pp13 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:56:
Wat ben jij toch aardig over je schoonvader DickCAHSjouwmongolen zijn best leuk trouwens, heb ook wel eens een echtpaar gezien dat sjouwmongool van elkaar was
Hadden ze spullen van de ander in hun eigen tas, kon de ander er lekker bij
Kan er op zich nog wel inkomen, maar echt handig lijkt het me niet.
Verwijderd
Dat het eigenlijk een geintje was, weet ik ook wel. Echter op zich is het idee heel aardig en toen ik het thuis voorstelde vond zijn dochter het ook geen slecht idee. Hij vind het eigenlijk ook geen slecht idee, dus wat als grap begon, zou best eens realiteit kunnen worden.Fl4pp13 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:56:
De humor van schoonvadertje meenemen was gewoon een grap die op de meet werd gemaakt.
Ik zag het eigenlijk helemaal niet als een geintje. (ignorance is bliss)
[ Voor 6% gewijzigd door warcow op 02-11-2007 17:27 ]
DickCAH het is geen geintje hij gaat meeVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:18:
[...]
Dat het eigenlijk een geintje was, weet ik ook wel. Echter op zich is het idee heel aardig en toen ik het thuis voorstelde vond zijn dochter het ook geen slecht idee. Hij vind het eigenlijk ook geen slecht idee, dus wat als grap begon, zou best eens realiteit kunnen worden.
Je realiseer je toch wel dat de gemiddelde leeftijd dan door het dak heen gaatVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:32:
[...]
DickCAH het is geen geintje hij gaat mee
Ik zou bijna geneigd zijn om mijn pa ook mee te vragen. Wordt het een 50+ uitje (gemiddeld)
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch en als hij ook graag fotografeerd laat hem dan gerust meekomen wat maakt het uit.BlaTieBla schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:03:
[...]
Je realiseer je toch wel dat de gemiddelde leeftijd dan door het dak heen gaat. DickCAH en ondergetekende zorgden al voor een flinke lift.
Ik zou bijna geneigd zijn om mijn pa ook mee te vragen. Wordt het een 50+ uitje (gemiddeld)
Vanwege drukte (oa tentamenweek) plaats ik hier nu niet meer dan wat onbewerkte geresizede foto's.
Helaas toch veel foto's nog wat bewogen door de hoge sluitertijden. (had wat beter weer verwacht dus een hoop toch op iso 200 geschoten uiteindelijk)

1 - nikkormat

2 - nikkormat

3 - Nikon F80

4 - Nikon F80

5 - Nikon F80

6 - Nikon F80

7 - Nikon F80

8 - Nikon F80

9 - Nikon F80

10 - Nikon F80
Wie van bovenstaande foto's een hogere res. wil zien moet het zeggen, dan post ik ze.
Helaas toch veel foto's nog wat bewogen door de hoge sluitertijden. (had wat beter weer verwacht dus een hoop toch op iso 200 geschoten uiteindelijk)

1 - nikkormat

2 - nikkormat

3 - Nikon F80

4 - Nikon F80

5 - Nikon F80

6 - Nikon F80

7 - Nikon F80

8 - Nikon F80

9 - Nikon F80

10 - Nikon F80
Wie van bovenstaande foto's een hogere res. wil zien moet het zeggen, dan post ik ze.
[ Voor 3% gewijzigd door warcow op 05-11-2007 00:01 ]
ik vraag me af... wat is er met de witbalans van de bevers gebeurd? voor zover ik weet, waren ze niet paars.. 
overigens komen mijn foto's ook ZSM.. zodra ik even de tijd heb om ze door te nemen. andere zaken hebben nu even voorrang.
overigens komen mijn foto's ook ZSM.. zodra ik even de tijd heb om ze door te nemen. andere zaken hebben nu even voorrang.
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Zoals gezegt zijn de foto's onbewerkt. (wel een klein beetje standaard bewerking bij het inscannen, maar dan minimaal)
Het was ook vrij lastig weer om te fotograferen, waardoor je pas een mooie foto krijgt als je "onnatuurlijk" gaat bewerken.
Het was ook vrij lastig weer om te fotograferen, waardoor je pas een mooie foto krijgt als je "onnatuurlijk" gaat bewerken.
Die foto met de dummy's
Die dingen zijn geweldig
Nummer 8 is ook erg leuk trouwens. Wel vet om te zien dat je alles met analoge gear doet.
Hmm, ik vind dat nabewerken toch wat lastig werk nog. Heb even snel 3 verschillende gemaakt nu. (inclusief originele) Kunnen jullie mij vertellen welke nou eigenlijk de beste is, en wat ik kan doen om het goed te krijgen?
Nu blijft dit natuurlijk zowiezo een lastig iets..
http://img77.imageshack.us/img77/3760/19332459zw5.jpg
Nu blijft dit natuurlijk zowiezo een lastig iets..
http://img77.imageshack.us/img77/3760/19332459zw5.jpg

Zoiets? Niet gehinderd door echte Photoshopkennis.
Foto geopend, Ctrl-L (Levels), witte pipetjes aangeklikt, daarna op het witte deel van de otter geklikt (als je het goed wil doen moet je even kijken waar het lichtste deel zit, dat kan door de rechter driehoek te verslepen naar links terwijl je de Alt-toets ingedrukt houdt). Verder gaan inspanning gedaan.
This footer is intentionally left blank
HOAX, want er was geen blauwe lucht :-)Aham brahmasmi schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:38:
Twee foto's (scans van 10x15 afdrukken) die ik ooit in de Oostvaardersplassen heb gemaakt:
....
Rara wat is dit?
spoiler:Nogal een geslaagde reflectie van de blauwe lucht en het gele riet in het water.
Mooie prints overigens.