Toon posts:

Fotografiemeet: Het Flevo-Landschap & Oostvaardersplassen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 643 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Fairy en Blue-eyes gaan voor 27 oktober een fotomeet organiseren.

Verzameltijd: 10:30
Verzamelplaats: Het Flevo-Landschap

Adresgegevens:
Vlotgrasweg 11
8219 PP Lelystad

Vanaf 10:30 a 10:45 willen we graag met jullie een route gaan wandelen.

Er zijn diverse looproutes met verschillende lengtes. Mochten er mensen meegaan die geen lange routes aankunnen dan kunnen we deze ter plaatse naar ieders wens aanpassen.

Planning.

Rond half 1 kan er even gelunched cq gepauzeerd worden.Zorg ervoor dat je brood/drinken bij je hebt, in het natuurgebied zijn geen broodjes/snackshops te vinden.

Vanaf 2 uur vertrekken we richting het natuurgebied “De Oostvaardersplassen”

Adresgegevens:
Kitsweg 1 (bij Knardijk / Spoorwegviaduct)
8218 AA Lelystad

Dit ligt ongeveer 12,5 km van elkaar verwijderd.

Rond half 6: Wokken bij het wokrestaurant “Het Gouden Huis
De kosten voor het wokken zijn € 18,00 p.p. exclusief drankjes. Iedereen word verzocht even bij te houden wat je zelf aan drank besteld.

Parkeerkosten bij Het Flevo-Landschap bedraagt € 2,50

Nadere informatie over de natuurgebieden volgt nog.

Afbeeldingslocatie: http://www.meeting-manager.nl/208/days.png

Aanmelden kan via http://www.meeting-manager.nl/208/

Belangrijke mededeling:

In verband met het eten willen we graag weten wie er wel en wie er niet meegaan. We hebben onderstaande gegevens verzameld, laat AUB even weten of je wel of niet mee eet:

Eet wel mee:
Blue-Eyess
Fairy
DickCAH
Warcow
FL4pp13

Eet niet mee:
dj_itl
Korras
BlaTieBla

Fairy en Blue-eyes halen.... van het station:
Korras
Fl4pp13

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 11:05 ]

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:46

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Wat is daar te doen dan, ik rij wel eens door de flevopolder en het enige wat ik zie is een heeele hoop weiland eigenlijk. Niet heel erg spannend materiaal wat ik daar gezien heb, dus ben erg benieuwd naar de extra info omtrent het gebied :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Verwijderd

Topicstarter
http://www.flevo-landschap.nl/

http://www.staatsbosbehee...ra/details.asp?LOC_ID=115

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2007 19:37 ]

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ziet er leuk uit Blue-eyess! Wil op zich wel mee gaan hoor, moet alleen even kijken hoe ik het met vervoer kan doen. Sowieso even wandelschoenen regelen, want die had ik Drenthe niet bij me en daar had ik aan het eind van de dag spijt van :9 Ik heb er wel zin in op zich. Hopen dat er weer nikonisten zijn waarvan ik spulletjes mag proberen/gebruiken 8)

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
In de Oostvaardersplassen zijn best wat leuke vogels te zien: blauwborst, rietgors, baardmannetje, karekiet, dan nog de watervogels, roofvogels, etc. Verder kan de overvloed aan riet, water en wilgen i.c.m. mooi weer ook mooie platen opleveren.

Het Natuurpark bij Lelystad heeft ook aardig wat te bieden. Het is behoorlijk groot en er zitten ook veel vogels. Zowel in het Natuurpark als in de Oostvaardersplassen heb ik wel eens een ijsvogel gezien. :) Ook blauwborstjes, dat zijn toch mooie vogeltjes...

Ik heb er iig altijd met plezier gefotografeerd (ook in het Natuurpark). Hopelijk hebben jullie mooi weer!

@nomad: Lelystad heeft veel parken, of eigenlijk aangeplante bossen, die best mooi zijn (lang niet alles is rijtjesbos). Als je met de auto naar Lelystad gaat zie je idd niet zoveel behalve weilanden en wat (onaantrekkelijke) bosranden hier en daar. Met de trein ga je langs de rand van de Oostvaardersplassen en heb je wel een mooi uitzicht. Als je van de autoweg af gaat en over de dijken rijdt dan kom je in de leukere gebieden.

[ Voor 26% gewijzigd door Aham brahmasmi op 09-10-2007 23:42 ]

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-01 16:05
Ik zal even zien of ik dan kan, lijkt me namelijk wel erg leuk weer. :D (donders, ik heb nog steeds geen foto's van drenthe geplaatst...scanner had ik weer rma gestuurd omdat ik hem wat dofjes vond aan de onderkant van het glas... :P)
Hopelijk heb ik dan geen survivalruns...

Verwijderd

Topicstarter
We hebben helaas toch al moeten besluiten om de meet op 27 oktober te moeten houden.
Omdat we zelf de 20 niet kunnen.

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Hmmm. Jammer dat het de 27e wordt. Ik moet maar even kijken hoe ik dan in mn school zit, denk eigenlijk dat, als ik kan in dat weekend, het me misschien zelfs wel beter uitkomt.

Verwijderd

*Bookmark*

Eens kijken of ik dat kan regelen. In Drenthe waren de foto's (van mij in ieder geval) niet denderend, maar het was wel onwijs gezellig.

Verwijderd

TS, je moet even de image van de ingeschreven mensen aanpassen. width en height ffe deleten.

Ik kan 27ste wel maar dat is nu nog onder voorbehoud.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 09:16 ]

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01 17:42
Ik wil ook wel eens mee met zon fotomeet :)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Verwijderd

Topicstarter
Kwartjuh schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:47:
je mag van mij mee :P

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Is leuk hoor Kwartjuh. Gewoon gaan. Leuk wordt het toch wel :)

[ Voor 18% gewijzigd door Fl4pp13 op 10-10-2007 17:20 ]

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Jij mee? Nee echnie :o

Geintje :D Tuurlijk mag je mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd :)

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Oh wel een tip trouwens, probeer Blue-eyess niet teveel aan het lachen te brengen, dat galmt nog voetbalvelden verder ;).

Twas wel gezellig vorige keer met zijn allen in drenthe :Y)

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Nomad schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 19:11:
Oh wel een tip trouwens, probeer Blue-eyess niet teveel aan het lachen te brengen, dat galmt nog voetbalvelden verder ;).

Twas wel gezellig vorige keer met zijn allen in drenthe :Y)
Met Nomad >:) Was zeker weten gezellig, hopen dat Blue-eyess dit keer niet galmt. Was heidevelden daar niet beter op zn plaats trouwens? :9

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

;) maar toch is het mijn lieffie hoor.

beetje lawaai erbij brengt een beetje leven in de brouwerij O+

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
okay... dit is wel HEEL erg om de hoek. ik zou haast denken dat Fairy dit met opzet heeft gedaan. laten we het erop houden dat Korras + Landschapsmeet vorige keer een lange reis was voor hem (nogmaals thanks daarvoor :) ). echter... ik heb zaterdagavond wel wat anders te doen. ik sla dus zowieso het avondeten over. als dit overigens de chinees boven het parkeerdek vlak bij de Agora is: eten is best goed te doen. reserveer wel van te voren.

overigens denk ik dat verzamelen bij het station beter te doen is, en dan in 1 sliert met z'n allen richting bestemming te gaan. station is makkelijker te vinden, minder kans dus dat er mensen zijn die de weg kwijt raken.

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Verwijderd

Topicstarter
we hebben het verzamelpunt gewoon bij de vlot grasweg

vorige meet die DJ_itl had gedaan hadden we ook op het natuurgebied afgesproken en dat ging ook goed

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik vind het best leuk om te verzamelen bij het natuurgebied hoor, maar ik kom waarschijnlijk met de trein en daarna heb ik dus GEEN idee waar ik heen zou moeten lopen. Voor mij zou verzamelen op het station dus beter uitkomen, aangezien we dan met zn allen op een makkelijkere plek staan om te vertrekken. Wellicht is het ook nog beter voor parkeergelegenheid?

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Fl4pp13 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 08:17:
Ik vind het best leuk om te verzamelen bij het natuurgebied hoor, maar ik kom waarschijnlijk met de trein en daarna heb ik dus GEEN idee waar ik heen zou moeten lopen. Voor mij zou verzamelen op het station dus beter uitkomen, aangezien we dan met zn allen op een makkelijkere plek staan om te vertrekken. Wellicht is het ook nog beter voor parkeergelegenheid?
OK zit wel wat in.

Ik zal nog even met Jacq overleggen, ik persoonlijk denk dat het inderdaad misschien beter is een locatie te pakken die met het OV te bereiken is, maar aangezien Blue-eyess de organisator is, is het haar call zullen we maar zeggen.

Ze is nu op school dus voor definitief antwoord zul je even moeten afwachten, maar ik kan je verzekeren dat dit wel opgelost gaat worden.
Korras schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:07:
okay... dit is wel HEEL erg om de hoek. ik zou haast denken dat Fairy dit met opzet heeft gedaan. laten we het erop houden dat Korras + Landschapsmeet vorige keer een lange reis was voor hem (nogmaals thanks daarvoor :) ). echter... ik heb zaterdagavond wel wat anders te doen. ik sla dus zowieso het avondeten over. als dit overigens de chinees boven het parkeerdek vlak bij de Agora is: eten is best goed te doen. reserveer wel van te voren.

overigens denk ik dat verzamelen bij het station beter te doen is, en dan in 1 sliert met z'n allen richting bestemming te gaan. station is makkelijker te vinden, minder kans dus dat er mensen zijn die de weg kwijt raken.
Ach, had ik je de vorige keer niet voor de deur afgezet? ;) :P

[ Voor 32% gewijzigd door Fairy op 11-10-2007 08:35 ]

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

OK kleine wijziging in de planning:

Het ontmoetingspunt is veranderd naar Station van Lelystad.

Qua tijden kan ik op dit moment nog niet veel zeggen, mogelijk blijft deze hetzelfde, misschien word het iets vervroegd.

Blue-eyess zal de startpost nog aanpassen maar dit zal mogelijk vanavond zijn vanwege school.

Laat aub even weten of je met de auto of trein komt, dan kunnen we nagaan of er voldoende vervoer is vanaf het station naar het park.

[ Voor 22% gewijzigd door Fairy op 11-10-2007 08:47 ]

Verwijderd

@flapdinggeval (et.al.) (sorry als je nu boos wordt, maar zo een nick onthoud ik echt niet.)
Waar kom je van weer? Ik wil zonder problemen iemand (of twee, of drie, of vier) meenemen van A naar B, waarbij A flexibel in te richten is (binnen zekere grenzen) en B bepaald wordt door een klein meisje dat veel lawaai maakt. O-)

n.b. Het is wel aardig als A ergens ongeveer op de lijn Bodegraven, Utrecht, Hilversum, Lelystad ligt.

(Ja, ik ben zo een associaal met een leasebak en ja, ik vind autorijden leuk. Aangezien ik het milieu wel een warm hart toe draag, rijd ik uiteraard een diesel, maar oh, daar ging het niet om. Het ging om een foto meet.)

Ondertussen overleg met de wederhelft gehad en ik kan dus en zal dus aanwezig zijn.

(Mijn tip zou zijn om voor je alles gaat schuiven, eerst even te kijken wie er eventueel gaan carpoolen en zo.)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 08:54 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Fl4pp13 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 08:17:
Wellicht is het ook nog beter voor parkeergelegenheid?
offtopic:
Station Lelystad en parkeren zijn twee dingen die niet echt goed samen gaan :X

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik zal er waarschijnlijk niet bij zijn, maar kwou even melden dat DickCAH hier goed bezig is d:)b

Verwijderd

Ik zal pas echt op het laatste moment kunnen beslissen of ik erbij ben. Avondeten gaat voor mij zowieso niet lukken maar als ik kan ben ik erbij tot het eten en dan gaat ik weer door!

Lijkt me gezellig...

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Erkens schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 09:10:
[...]

offtopic:
Hmm,

Jongens, we zullen toch wel de knoop door moeten hakken wat we gaan doen. Qua parkeren bij Lelystad zie ik niet zo'n probleem. De meeste auto's zullen bij aankomst en bij verzameling toch meegaan naar de natuurgebieden aangezien lopen vanaf het station geen optie is.

Ikzelf kan 2 mensen meenemen achterin de auto.

• warcow
Als ik kom (nog niet zeker) dan kom ik ook in een auto met nog wel wat plaatsen over. (passen denk ik wel 3 mensen bij nog)

Verwijderd

Fairy schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 09:20:
Hmm,

Jongens, we zullen toch wel de knoop door moeten hakken wat we gaan doen.
In mijn agenda zijn er nog ongeveer twee weken over, dus zo veel haast is nu ook weer niet nodig. Wellicht is het een goed plan om te inventariseren hoe veel mensen er met het OV komen en op basis daarvan te beslissen hoe veel auto's er naar het station moeten en wie er gewoon op de parkeerplaats die door blue-eyes is gekozen verzamelen.

Zoals het er nu naar uitziet komen er niet zo veel mensen met het OV, dus dan lijkt het me zat als er slechts één auto zich de binnenstad van Lelystad in moet "vechten". :+

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Is eventueel een optie, maar dan moeten de OV reizigers iets eerder op locatie zijn dan de mensen die met de auto komen.

Maar laten we anders ook even op Blue-eyess wachten, tis haar initiatief en daar wil ik ook niet te veel in gaan roeren.

Ik kan je wel zeggen dat ze op dit moment niet echt lekker in haar vel zit (ze is ziek op het moment, ik ga haar zo ophalen van school) dus het kan zijn dat het even duurt voor ze reactie kan geven maar we houden jullie op de hoogte.

Zo, nu even bij de baas een paar snipperuurtjes bij elkaar smeken ;)

• Korras
Erkens schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 09:10:
[...]

offtopic:
net zo 'eenvoudig' als de meeste vorige stations waar gemeet wordt. het is kiss & ride, dus even een paar minuten wachten op iedereen is te doen.

het is dat ik (nog steeds niet... :X ) m'n rijbewijs heb, anders was ik er blijven wachten op iedereen die met OV komt... maar dat feest gaat dus niet door. anderhalve week daarop mag ik weer kijken of ze mij zelfstandig willen laten rijden. ;)

en Fairy: klopt. dit maal heb je dat risico niet: station lelystad is 15 minuten lopen voor mij, en welgeteld 3 minuten met de auto. ;)

en als laatste: de natuur is niet op loopafstand van 't station.

* Korras gaat kijken waar hij goed weer kan bestellen..

[ Voor 15% gewijzigd door Korras op 11-10-2007 16:20 ]

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:41

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Aanwezig. kweet nog niet of ik tot het avondeten aanwezig ben.
Ik kom met de auto (kan nog 3 man (liever vrouw) bij) vanuit de richting dordrecht (A15, A27, A6).

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Verwijderd

Topicstarter
als de mensen met het het OV reizen het even aangeven bij ons kunnen we even onderling kijken hoeveel auto's er richting het station moeten.

Laat ook even weten of je mee eet!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 08:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
woensdag 24 oktober ga ik de chinees bespreken dus als iedereen even wil aangeven wie wel en wie niet mee gaat naar de wok!
bvd.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:11:
woensdag 24 oktober ga ik de chinees bespreken dus als iedereen even wil aangeven wie wel en wie niet mee gaat naar de wok!
bvd.
Mag ik ook mee eten O+ :> *O*

Verwijderd

Topicstarter
nou ik weet het nog zo net niet :P

tuurlijk

• warcow
Ik weet nog niet helemaal zeker of ik ga, als ik ga wil ik wel mee chinezen. (circa 76,3 % zeker dat ik wel ga.)

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Klein schopje. Ik hoop stilletjes nog op wat aanmeldingen :) Altijd gezellig als er wat volk bij elkaar komt :)

Verwijderd

Kijk als jij zo blijft slow-chatten met ene B-E...... Maar goed, ik wil wel wat Chinees eten bij de wokboer.

Oh, ja, als er iemand vanuit het zuiden van het land, via Utrecht met het OV reist.... Ik pik ze liever daar op dan in Lelystad. DM mag uiteraard ook voor het uitwisselen van zaken als telefoonnummers en zo.

• warcow
Zo, toch maar aangemeld. (je moet er wat voor over hebben... ;) )
En dan blijf ik ook wel eten. :)

Verwijderd

@Fl4pp13: Zeg, weet je nu al wat je wilt en hoe je dat wilt? Oh, wacht, we hebben nog een week...

n.b. Wat zou je willen dat ik meeneem van mijn glaswinkel?

n.b.2 Iemand die toevallig nog een nikonmount Sigma 70-300 APO wil overnemen? Nee? Dacht ik al.

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:44:
@Fl4pp13: Zeg, weet je nu al wat je wilt en hoe je dat wilt? Oh, wacht, we hebben nog een week...

n.b.2 Iemand die toevallig nog een nikonmount Sigma 70-300 APO wil overnemen? Nee? Dacht ik al.
Ik weet nog niet of ik kan hoor. Wat ik wil van je glaswinkel: de Tokina, ben net terug uit Frankrijk en daar miste ik een UWA gigantisch, de 70-200HSM mag ook mee, dat is altijd leuk, weet niet hoeveel je wilt sjouwen. In ieder geval, ik weet 80% zeker dat ik meega. Ik moet nog even kijken hoe het deze week loopt met school (toetsen enzo |:( ) en hoe druk ik het dan de week erop heb.

Verwijderd

Ik heb een grote tas, dus daar maak ik me niet zo druk over. De Tokina en de 70-200 stonden al op de meeneemlijst ;+)) Nu dus een extra kruisje er bij.

• Korras
ik eet zowieso niet mee. en kwa glas gaat onderstaand allemaal mee, plus een cokin ND-grad setje. ik heb 2 houders, en verschillende adapterringen. de 77mm heb ik zelf nodig.. moet ik nog andere meenemen? eventueel kan ik ook de A-mount lenzen meenemen, maar ik heb nog geen minoltianen gezien die meegingen. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Korras op 19-10-2007 11:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
blatibla, kwartjuh en Herke zouden jullie even aan kunnen geven of jullie mee eten?

@flappie zondag is voor huiswerkdag voor deze ene keer :p
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:44:

Ehh, we hebben geen week, ik moet ook voor het eten nog reserveren, dus we horen het graag wel even op tijd zodat we kunnen reserveren. Het reserveren 1 dag van te voren gaat uit ervaring niet altijd goed! dus wel even ruim van te voren laten weten.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 07:38 ]

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Goed. Het is besloten:
/me fl4pp13 gaat mee!
Ik blijf ook eten, dus daarvoor mag je me opgeven Blue-eyess :)

• Korras
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:39:
blatibla en kwartjuh zouden jullie even aan kunnen geven of jullie mee eten?

@flappie zondag is voor huiswerkdag voor deze ene keer :p

[...]

Ehh, we hebben geen week, ik moet ook voor het eten nog reserveren, dus we horen het graag wel even op tijd zodat we kunnen reserveren. Het reserveren 1 dag van te voren gaat uit ervaring niet altijd goed! dus wel even ruim van te voren laten weten.
zeker niet bij dat restaurant. ik ben er vaker geweest, en zaterdagavond zit het elke keer weer vol. ik zou niet minder dan een week van te voren reserveren, dan zit je in ieder geval goed.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

* BlaTieBla eet niet mee

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01 17:42
Er is iets tussen gekomen bij mij, kan niet zeker van zijn dat ik kom... jammer...

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor 5 man gereserveerd. Ik heb aangegeven dat er misschien nog meer mensen mee gaan wokken en het was geen enkel probleem als er meer mensen bij zouden komen.

Ze hebben plek genoeg!!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2007 15:20 ]

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:19:
Ik heb voor 5 man gereserveerd. Ik heb aangegeven dat er misschien nog meer mensen mee gaan wokken en het was geen enkel probleem als er meer mensen bij zouden komen.

Ze hebben plek genoeg!!
Yay! Dan is dat in ieder geval geregeld :) Heb er zin in, morgen nog even nieuwe tas en een accu bestellen en dan ben ik er klaar voor.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Fl4pp13 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:24:
[...]

Yay! Dan is dat in ieder geval geregeld :) Heb er zin in, morgen nog even nieuwe tas en een accu bestellen en dan ben ik er klaar voor.
Vergeet vooral niet het juiste weer te bestellen :D
ik hoop dat mijn bestelling op tijd is.

Verwijderd

Topicstarter
Kan degene die met de trein komen het even aangeven, zodat wij kunnen regelen dat jullie opgehaald worden!!!

Door ons of eventueel door anderen.

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 07:36:
Kan degene die met de trein komen het even aangeven, zodat wij kunnen regelen dat jullie opgehaald worden!!!

Door ons of eventueel door anderen.
/me Komt met de trein.
Het makkelijkste voor mij is om gewoon te worden opgehaald vanuit Lelystad, Dacht dat het misschien wel zou lukken om met DickCAH mee te rijden vanaf utrecht, maar dat is een flink end om voor mij, kan ik beter de Intercity naar Lelystad pakken. Weer zal ik straks bestellen, doen ze ook aan IDeal? ;)

• Korras
ik kom niet met trein... maar bij gebrek aan OV heb ik toch vervoer nodig vanaf 't station. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Fairy en ik kunnen er 2 oppikken vanaf het station.

Dus als er eventueel meer mensen met de trein komen moeten er meerdere auto's naar het station.
Korras schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 10:37:
ik kom niet met trein... maar bij gebrek aan OV heb ik toch vervoer nodig vanaf 't station. ;)
Zouden jullie mij ook door kunnen geven hoe laat jullie op het station zijn?
@flapppie dit geld ook voor jou :P

Om mobiele nummers uit te wisselen omdat Fairy en ik (blue-eyess) eerst even wat mensen van het station op gaan pikken kun je het beste mij even een mailtje sturen of een direct message.

offtopic:
ik geloof dat het tijd word dat ik de auto maar eens ga uitmesten deze week

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2007 11:09 ]

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Kan er om twee tijden zijn. De ene is 10:28, lijkt mij te laat aangezien we om 10:30 willen verzamelen(of rijdt er iemand zo snel >:) )Andere optie is 9:58, dan zijn we wat vroeger bij het verzamelpunt, maar dan kunnen we wel rustig aan doen.

offtopic:
Blue-eyess, check je DM ^^

Verwijderd

Topicstarter
Fl4pp13 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:11:
Kan er om twee tijden zijn. De ene is 10:28, lijkt mij te laat aangezien we om 10:30 willen verzamelen(of rijdt er iemand zo snel >:) )Andere optie is 9:58, dan zijn we wat vroeger bij het verzamelpunt, maar dan kunnen we wel rustig aan doen.

offtopic:
Blue-eyess, check je DM ^^
doe die van 9:58 maar dat lijkt me handig (als je het niet erg vind)

dan kunnen we ook vroeger op het verzamelpunt zijn inderdaad.

Verwijderd

Juist daarom.... Aangezien ik aanneem dat Blue-eyes vroeg op de ontmoetingsplaats wil zijn, is het wellicht handiger als ik mensen op ga halen?

Dus als Blue-eyes die overweging maakt, hoor ik het wel weer.

Zo, nu tas inpakken.... nu ja, eerst nog wat andere dingen doen...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:20:
Juist daarom.... Aangezien ik aanneem dat Blue-eyes vroeg op de ontmoetingsplaats wil zijn, is het wellicht handiger als ik mensen op ga halen?

Dus als Blue-eyes die overweging maakt, hoor ik het wel weer.

Zo, nu tas inpakken.... nu ja, eerst nog wat andere dingen doen...
Wat jij wilt.

Zeg het maar en overleg het dan ook even met Fl3pp14 en Korras.
Zou wel prettig zijn voor ons. Want straks komen wij als laatste aan dat is ook niet de bedoeling.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 15:24 ]

Verwijderd

Wat mij betreft een kleine moeite. Ik denk niet dat Korras (drie minuten lopen van het station ;) ) het veel kan schelen en voor Fl4pp13 zal het ook wel lood om oud ijzer zijn.
We wilden om 10:30 verzamelen, dan zou ik kiezen voor de trein die om 9:58 aankomt....

Hoef ik echt alleen Fl4app13 en Korras op te pikken? Nog andere kandidaten? Of de rest allemaal van die zelfstandige scheurfiguren?

n.b. Ik wilde nog aan BlatieBla voorstellen dat hij eventueel bij mij langs kwam dat we samen naar Lelystad rijden, maar ik zie net dat ik wel en hij niet wil eten.... Dan wordt zijn thuisreis toch wel gecompliceerd....

n.b.2. Na overleg met de grote baas met de blauwe ogen sta ik dus straks op het station.... Ik ga nu dus Korras en Fl4pp13 even dm'en ter afstemming. Er zijn eventueel nog 2 plekken over in mijn auto voor die mensen die alsnog mee willen rijden. (na het oppikken van voornoemde personen)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 19:43 ]

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Het maakt mij niets uit hoe ik er kom, als ik er maar kom. Dan vind ik alles best. En het is dat ik nog geen rijbewijs heb, anders wordt ik ook een zelfstandig scheurfiguur >:)

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:35:
...
n.b. Ik wilde nog aan BlatieBla voorstellen dat hij eventueel bij mij langs kwam dat we samen naar Lelystad rijden, maar ik zie net dat ik wel en hij niet wil eten.... Dan wordt zijn thuisreis toch wel gecompliceerd....
Als je naast de chinees woont moet het geen probleem zijn, maar dat was volgens mij niet het geval :)
Overigens vind ik het niet erg om auto te rijden. iPodje aan en maar hopen dat er nergens mobiele flitsers staan op het traject...

Verwijderd

Goed, Korras en Fl4pp13 meewerken, haal ik ze wel op (nu ja, ijs en weder dienende, als ik niet onder de tram loop en zo....), maar komen we niet op het station, tenminste als er niet nog andere mensen melden dat ze van het station opgehaald moeten worden.

@BlaTieBla: Houd je wel rekening met de traject controles? Heenweg alleen bij Utrecht, maar terug zowel bij Utrecht als voor Woerden?
*DickCAH is blij met de CruiseControl*

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2007 09:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
O zaterdag hebben we goed weer :)

zon 30%
neerslag 20%
min temp: 6
max temp: 12
wind richting ZO
kracht 3

Mooi weer om te fotograferen

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:27:
Goed, Korras en Fl4pp13 meewerken, haal ik ze wel op (nu ja, ijs en weder dienende, als ik niet onder de tram loop en zo....), maar komen we niet op het station, tenminste als er niet nog andere mensen melden dat ze van het station opgehaald moeten worden.

@BlaTieBla: Houd je wel rekening met de traject controles? Heenweg alleen bij Utrecht, maar terug zowel bij Utrecht als voor Woerden?
*DickCAH is blij met de CruiseControl*
Ik pak de A15,A27 en A6 (geloof ik) en daar zijn gelukkig nog geen traject controles.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Nou, morgen is het dan zo ver.

Ik hoop dat het mooi weer wordt en ik heb er zin in :)

• warcow
Fairy schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:17:
Nou, morgen is het dan zo ver.

Ik hoop dat het mooi weer wordt en ik heb er zin in :)
Ik schrok al na het lezen van je post.. :P Maar technisch gezien is het inderdaad morgen al zover.... :D

Waar moet ik nu eigenlijk hoe laat staan? Ik las eerst iets over het flevo-landschap iets, maar nu het station ofzo... ?

Verwijderd

Topicstarter
Niet bij het station op de afgesproken plek tenzij je met de trein gaat en dan haalt DickJUH iedereen van het station. (dit moet je dan ook met hem regelen)

Dus

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik geloof dat er niemand meer op het station wordt opgehaald, tenminste, misschien Korras nog wel, maar er komt niet iemand met het OV geloof ik. Ik wordt namelijk door DickCAH bij mij thuis opgehaald, 't is toch maar een klein stukkie om. >:)
/me heeft er zin in^^

• Korras
Fl4pp13 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:04:
Ik geloof dat er niemand meer op het station wordt opgehaald, tenminste, misschien Korras nog wel, maar er komt niet iemand met het OV geloof ik. Ik wordt namelijk door DickCAH bij mij thuis opgehaald, 't is toch maar een klein stukkie om. >:)
/me heeft er zin in^^
ik wordt ook thuis opgehaald.. en ook ik heb er zin in. :)

Verwijderd

Ik dacht dat Warcow met de auto zou komen? Nu ja, ik zal hem even een DM sturen, zodat hij mij kan bellen als hell, high water en zo.... Ik weet niet hoe vaak ik nog op de lijn ben.... dus als je mij voor morgen wil bereiken, maar dat lukt niet... Bleu eyes heeft mijn 06.

Inderdaad heb ik alles nu met Korras en Fl4pp13 zo geregeld dat ik in principe _NIET_ op het station kom. Mocht dat wel nodig zijn, bel me dan nog even om dat finaal af te stemmen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:57:
Ik dacht dat Warcow met de auto zou komen? Nu ja, ik zal hem even een DM sturen, zodat hij mij kan bellen als hell, high water en zo.... Ik weet niet hoe vaak ik nog op de lijn ben.... dus als je mij voor morgen wil bereiken, maar dat lukt niet... Bleu eyes heeft mijn 06.

Inderdaad heb ik alles nu met Korras en Fl4pp13 zo geregeld dat ik in principe _NIET_ op het station kom. Mocht dat wel nodig zijn, bel me dan nog even om dat finaal af te stemmen.
Dickjuh ik heb je 06 niet hoor jij hebt de mijne :P

Verwijderd

Lieve grote-baas-met-de-blauwe-ogen, ik heb mijn 06 opgegeven bij mijn aanmelding. Ik nam dus aan dat die bij jou in de maildoos stond. Sorry... Ik zal e.a. even oplossen.

Dickiedick

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:55:
Lieve grote-baas-met-de-blauwe-ogen, ik heb mijn 06 opgegeven bij mijn aanmelding. Ik nam dus aan dat die bij jou in de maildoos stond. Sorry... Ik zal e.a. even oplossen.

Dickiedick
Thx ik heb hem

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

offtopic:
Ik weet niet of je het al gevonden had, maar via de knop [Afbeeldingslocatie: http://meetingmanager.nl/images/lijst.gifLijsten] in de admin kan je de email en telefoon gegevens terug vinden van de mensen die zich hebben aangemeld ;)

• warcow
Ik kom inderdaad met de auto. :D Ik dacht alleen gelezen te hebben dat iedereen naar dat station moest. (my bad, het zal er vast wel goed gestaan hebben.)
Zal zo nog snel even naar een fotowinkeltje voor het gebruikelijke... ^^

*alvast tot morgen*

Verwijderd

Topicstarter
mijn Telefoonnummer kun je op verzoek krijgen.

Tot morgen

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2007 19:07 ]

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

En mijn foon is 06-(op verzoek te verkrijgen) voor het geval dat :)

[ Voor 38% gewijzigd door Fairy op 28-10-2007 19:06 ]

Verwijderd

ik meld mij af!
vannacht laat te horen gekregen dat ik voor een boeking naar Italie moet.

So better luick next time!!

Verwijderd

Topicstarter
Het was een geslaagde dag vandaag, als het aan mij ligt volgende week weer!
Fl4pp13 en Blue-eyess gaan de volgende meet organiseren.

In iedergeval moet er bij de meet zon zijn en een hogere tempratuur.
Dickcuh jij neemt je schoonvader gezellig mee :)

ik ga me foto s bekijken en kijken wat ik ga posten.

Dj-ITL jammer dat je niet meewas. Volgende keer beter

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2007 21:34 ]

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik ben er uiteraard dus ook weer ;)

Heb me goed vermaakt en de club was heel leuk. Weer had iétsje zonniger mogen zijn, maar dit kon de pret niet drukken :)

Idd jammer dat DJ-ITL er niet bij was, ik hoorde het pas op locatie. Volgende keer beter.

Geslaagde dag en het eten was goed !

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:31:
....
Dickcuh jij neemt je schoonvader gezellig mee :)
Ik heb liever dat Dickcuh een *kuch*lekkere*kuch* zus ofzo mee neemt :P

Anyway, twas zeker wel geslaagd. Ben nog niet helemaal door de foto's heen, dus nog ff geen ploatjes. Waarschijnlijk morgen ergens op de dag. Er zit wel wat leuks tussen.

Mental note 2 myself: gloves, thermal underwear, ......

B.t.w. ik kan wel eens kijken of er iets in de biesbosch te ritselen valt. Daar moet ook genoeg te zien en doen zijn (en daar zit ook een cart/bowl/wok-chinees in de buurt (voor de liefhebbers).

[ Voor 17% gewijzigd door BlaTieBla op 27-10-2007 21:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
BlaTieBla schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:58:
[...]

Ik heb liever dat Dickcuh een *kuch*lekkere*kuch* zus ofzo mee neemt :P

Anyway, twas zeker wel geslaagd. Ben nog niet helemaal door de foto's heen, dus nog ff geen ploatjes. Waarschijnlijk morgen ergens op de dag. Er zit wel wat leuks tussen.

Mental note 2 myself: gloves, thermal underwear, ......

B.t.w. ik kan wel eens kijken of er iets in de biesbosch te ritselen valt. Daar moet ook genoeg te zien en doen zijn (en daar zit ook een cart/bowl/wok-chinees in de buurt (voor de liefhebbers).
Ja daar zat ik ook al aan te denken omdat je dat van morgen zo zei.

Maar in iedergeval moet er dan wel zon zijn :) (mooi weer dus)

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-01 23:21
Hey jongens, waar zijn die foto's nou :(.

Uitkiezen en uploaden die hap, morgen hebben jullie nog de hele dag om uit te slapen !

:P

Pentaxiaan

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:14

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 22:45:
[...]

Ja daar zat ik ook al aan te denken omdat je dat van morgen zo zei.

Maar in iedergeval moet er dan wel zon zijn :) (mooi weer dus)
Oeh ik ben ook wel in voor een meet met zon... GoT meeting in uhm tenerife ofzo?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Foto's komen er aan wel redelijk onbewerkt en effe snel in een lightroom exportje.

Edit:

OK hierbij de export. We hebben overwegend foto's van elkaar geschoten maar dat is standaard op meetings :P

foto's op verzoek nog even under construction.

[ Voor 70% gewijzigd door Fairy op 28-10-2007 00:04 ]

Verwijderd

Nou, ga ik ffe kiken vanuit Italie zie ik nog steeds geen foto's...nou opschieten met die hap!
Ik ga over 3 uurtjes vliegen dus ik kijk vanmiddag weer als ik weer in NL ben..

ciao!

• Fl4pp13
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik ben nu pas in staat om weer achter de pc te zitten, bed was veels te aantrekkelijk :P Ik ga nu beginnen met foto's sorteren, dus misschien vanavond en anders morgenochtend mijn foto's.

• Korras
Fl4pp13 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 08:53:
Ik ben nu pas in staat om weer achter de pc te zitten, bed was veels te aantrekkelijk :P Ik ga nu beginnen met foto's sorteren, dus misschien vanavond en anders morgenochtend mijn foto's.
ach.. ik was pas om 1 uur thuis... mijn bed was ook aardig aantrekkelijk. de uitspraak van de maand:
"waar komen je foto's te staan?" "de website van hier, onder andere. hoezo?" "nou, ik ben zo dronken, dat ik morgen dit niet meer kan herinneren. dan kan ik 't terugzoeken." ... tsja.. :P

Verwijderd

Topicstarter
ik ga straks mijn foto's ook maar eens uitzoeken althans ik denk eerder dat dat morgen wordt.

We gaan der zo nog even op uit.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

lol.. heeft blue-eyes toch nog gelijk gekregen... ben ik toch de eerste
Een quick and dirty mock-up staat hier

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Best Netjes eigenlijk BlaTieBla, meeste meetings komen niet weg met zulke pics. Zit lekker spul tussen :)

• SirNobax
Je gebruikte jpeg compressie verpesten die close-up shots wel enorm.
Niks anders dan blokjes. :(

Pentaxiaan

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

SirNobax schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:43:
Je gebruikte jpeg compressie verpesten die close-up shots wel enorm.
Niks anders dan blokjes. :(
As I said... Quick and Dirty.
En ik vind het wel meevallen hoor. De laatste is wel wat blokkerig :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wredel/Flevo/content/bin/images/large/WWR_3457.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wredel/Flevo/content/bin/images/large/WWR_3444.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wredel/Flevo/content/bin/images/large/WWR_3636.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door BlaTieBla op 28-10-2007 13:09 ]

• SirNobax
BlaTieBla schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 12:56:
[...]

As I said... Quick and Dirty.
;)

Pentaxiaan

Verwijderd

Wat? Ga ik dus nummer twee zijn? Nu ja, geen probleem.

_/-\o_ voor BlaTieBla _/-\o_

Laat ik maar eens wat gaan knippen en plakken dan:
-1- (Tokina 12-24 12mm F4.0)
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/d.c.hille/GOT/K1/DCAH8574.JPG

-2- (Tokina 12-24 20 mm F4.0) Bladerdak, om de afwisseling tussen groen en geel.
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/d.c.hille/GOT/K1/DCAH8577.JPG

-3- (Tokina 12-24 13 mm F8.0)
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/d.c.hille/GOT/K1/DCAH8591.JPG

-4- (Nikon 24-120 VR 120 mm F5.6) Beetje bijgeknipt..... Wederom om het contrast tussen de rood/gele boom en het overige groen.
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/d.c.hille/GOT/K1/DCAH8602.JPG

-5- (Tokina 12-24 22 mm F8.0) Ja, had eigenlijk 12 mm moeten zijn.
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/d.c.hille/GOT/K1/DCAH8624.JPG

-6- (Tokina 12-24 12 mm F8.0)
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/d.c.hille/GOT/K1/DCAH8637.JPG

-7- (Tokina 12-24 12 mm F4.0) Een UWA heeft echt waar ook een DOF en deze heeft ook nog een mooie onscherpte. Tenminste dat vind ik dan.
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/d.c.hille/GOT/K1/DCAH8658.JPG

-8- (Tokina 12-24 22 mm F4.0) Telelenzen volgens de theorie van WarCow
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/d.c.hille/GOT/K1/DCAH8660.JPG

-9- (Tokina 12-24 22 mm F4.0) Rood, groen, bruin, veel kleurtjes en leuke details.
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/d.c.hille/GOT/K1/DCAH8665.JPG
(En anders krijg ik vast ruzie met Blue-Eyes.)

-10- (Tokina 12-24 12 mm F4.0) De gehele groep, dankzij het statief van Blue-Eyes
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/d.c.hille/GOT/K1/DCAH8676.JPG

-11- (Sigma 70-200 200 mm F2.8) 1600 ISO.
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/d.c.hille/GOT/K1/DCAH8688.JPG

-12- 100% Crop van de vorige van het oog. Voor die mensen die graag willen weten hoe hard een D80 ruist. (oh, ja en sluitertijd 1/25, dus er zit ook wel wat beweging in....)
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/d.c.hille/GOT/K1/DCAH8688_C.JPG

-13- (Sigma 70-200 200 mm F2.8) Fl4pp13 in vrolijk modus.
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/d.c.hille/GOT/K1/DCAH8701.JPG

-14- (Sigma 70-200 200 mm F2.8) BlaTieBla.
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/d.c.hille/GOT/K1/DCAH8709.JPG

-15- (Sigma 70-200 200 mm F2.8) Een pluizenbol ding geval om het af te leren.
Afbeeldingslocatie: http://home.orange.nl/d.c.hille/GOT/K1/DCAH8712.JPG

n.b. Ideetje voor de volgende meet: Wellicht Deventer? Niet gelijk helemaal in het buitenland :? en dan hoef ik toch een stuk minder mijl-op-zeven te reizen dan in de voorstellen die ik gisteren hoorde.... 8)

Sorry, ik ben niet voorzien van zuster. Mijn ouders wilde na twee jongens geen risico meer lopen. 8)7 Mijn vrouw is ook niet voorzien van een zuster, want mijn schoonouders hebben zich een rijkelui's wens cadeau gedaan.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2007 09:56 ]

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd

Topicstarter
(En anders krijg ik vast ruzie met Blue-Eyes.)

Foto's jatten DickCAH :P

Sorry maar mijn foto s komen ergens deze week niet echt veel tijd zit in de toetsweek dus hoop ze voor vrijdag hier te hebben staan!

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 15:50 ]

Verwijderd

Zo zo...., waar blijven de fotootes dan?
Pagina: 1 2 Laatste