Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Hagemeyer: HGM - AMS
Euronext: HGM
Reuters: HAG AS
Bloomberg: HAGN NA

De laatste week liep de koers van Hagemeyer nogal op. Niemand wist exact waarom, men vermoedde wel een overnamebod. Vandaag blijkt dat gisteren het bestuur op de hoogte is gesteld van een bod door Sonepar (PDF)

Is de stijging van de koers in deze niet een gevalletje handel met voorkennis?

LinkedIn WoT Cash Converter

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:57
Zie dat maar eens te bewijzen.... :)

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Aan de andere kant:
Het gerucht op een overnamebod gonsde al wat langer (Heel Nederland is in de uitverkoop), als de geruchtenstroom dan (verder) goed op gang komt, stijgt het aandeel.

[ Voor 14% gewijzigd door Pannenkoekkie op 09-10-2007 10:20 ]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Op RTLZ geven ze aan dat de AFM een onderzoek is gestart.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:25

Mystikal

It never hurts to help!

Hmm Koesstrijging... Mooi. 8) Ik heb al wat jaartjes deze aandelen. Destijds ook nog een optie op een emissie van nieuwe aandelen tegen een koers van 1,20. :) De overige zaten volgens mij rond de 3,74 :( ofzo? Zeker weten doe ik het niet. Eerst maar eens de koers gaan checken :P . Al met al zit ik nog redelijk met verlies in mijn aandelen.... Maar goed, zolang ik wacht heb ik geen verlies.. (en niet betweterig gaan antwoorden over rente verlies, houderschapskosten, bewaarloon, opportunity costs etc etc...) :O

edit: Hmm 4,51. Dus heb ik voor het eerst in jaren winst op mijn aandelen. Iemand enig idee wat de verwachtingen zijn? Anders knikker ik ze eruit en ga ik investeren in nuttige hardware :-)

[ Voor 15% gewijzigd door Mystikal op 09-10-2007 13:33 . Reden: Koers van 3,14 naar 3,74 verandert ]

Basement Bios ---- Exo-S

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Mystikal schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:10:

edit: Hmm 4,51. Dus heb ik voor het eerst in jaren winst op mijn aandelen. Iemand enig idee wat de verwachtingen zijn? Anders knikker ik ze eruit en ga ik investeren in nuttige hardware :-)
Het bod op Hagemeyer is EUR 4,50. Genoeg op internet te lezen er over.

Pagina: 1