Aan de andere kant:
Het gerucht op een overnamebod gonsde al wat langer (Heel Nederland is in de uitverkoop), als de geruchtenstroom dan (verder) goed op gang komt, stijgt het aandeel.
Het gerucht op een overnamebod gonsde al wat langer (Heel Nederland is in de uitverkoop), als de geruchtenstroom dan (verder) goed op gang komt, stijgt het aandeel.
[ Voor 14% gewijzigd door Pannenkoekkie op 09-10-2007 10:20 ]
Op RTLZ geven ze aan dat de AFM een onderzoek is gestart.
Hmm Koesstrijging... Mooi.
Ik heb al wat jaartjes deze aandelen. Destijds ook nog een optie op een emissie van nieuwe aandelen tegen een koers van 1,20.
De overige zaten volgens mij rond de 3,74
ofzo? Zeker weten doe ik het niet. Eerst maar eens de koers gaan checken
. Al met al zit ik nog redelijk met verlies in mijn aandelen.... Maar goed, zolang ik wacht heb ik geen verlies.. (en niet betweterig gaan antwoorden over rente verlies, houderschapskosten, bewaarloon, opportunity costs etc etc...) 
edit: Hmm 4,51. Dus heb ik voor het eerst in jaren winst op mijn aandelen. Iemand enig idee wat de verwachtingen zijn? Anders knikker ik ze eruit en ga ik investeren in nuttige hardware :-)
edit: Hmm 4,51. Dus heb ik voor het eerst in jaren winst op mijn aandelen. Iemand enig idee wat de verwachtingen zijn? Anders knikker ik ze eruit en ga ik investeren in nuttige hardware :-)
[ Voor 15% gewijzigd door Mystikal op 09-10-2007 13:33 . Reden: Koers van 3,14 naar 3,74 verandert ]
Basement Bios ---- Exo-S
Het bod op Hagemeyer is EUR 4,50. Genoeg op internet te lezen er over.Mystikal schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:10:
Pagina: 1