ik heb een e6600 ik ben al tijdje bezig met deze te clocken maar iedereen heb het over coreV enzo omhoog maar dat werkt bij mij niet dan gaat die steeds neit aan en nou heb ik die coreV op auto gezet en memV ofzo op 2.35 volt gezet en nou loopt die wel @3,4
Enzo.... ofzo.... lekker duidelijk.
Maar je hebt geen technisch probleem maar wat moeite met een OC dus is Tweaking, Cooling & Overclocking Algemeen de plek om eens wat te lezen hoe en wat.
Maar je hebt geen technisch probleem maar wat moeite met een OC dus is Tweaking, Cooling & Overclocking Algemeen de plek om eens wat te lezen hoe en wat.
ARME AOW’er
Zie de Frequently Asked Questions TCA, daar is je vraag misschien ook beter op zijn plaats.
Maar: om eerlijk te zijn is je openingspost echt niet te volgen, zo warrig is het opgeschreven. Wel eens van punten, hoofdletters, komma's en zinstructuren gehoord?
Verder: er is een
editfunctie, doe dat ipv je topic kicken.
Maar: om eerlijk te zijn is je openingspost echt niet te volgen, zo warrig is het opgeschreven. Wel eens van punten, hoofdletters, komma's en zinstructuren gehoord?
Verder: er is een
[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 08-10-2007 00:27 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tot en met 2.31 is binnen de garantie.
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit
2,35Volt op je geheugen "lijkt" mij een beetje overkill!
Wat voor geheugen heb je en op welke speed draait het nu?
Daar staat toch het antwoord? Zoeken!
ARME AOW’er
good4u schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 00:27:
2,35Volt op je geheugen "lijkt" mij een beetje overkill!
|sWORDs| schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 00:26:
Tot en met 2.31 is binnen de garantie.
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
OCZ 2 GB DDR2-800 Kit (XTC Platinum, OCZ2P8002GK)
CPU Klok 3329.9 MHz (origineel: 2400 MHz, overclock: 39%)
volgens mij 555.0 Mhz
volgens mij 555.0 Mhz
Nuttig. Lees je uberhaupt de reacties wel?Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 00:30:
OCZ 2 GB DDR2-800 Kit (XTC Platinum, OCZ2P8002GK)
volgens mij 555.0 Mhz
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
1) discussies over overclocken zijn niet voor niets in Tweaking, Cooling & Overclocking Algemeen te vinden en niet hier.
2) waar dan ook op GoT verwachten we dat je de moeite doet eerst zelf eea op te zoeken, kom je er niet uit, maak dan een heldere, leesbare topicstart aan. En als anderen reageren, doe tenminste de moeite te lezen wat ze schrijven...
Edit:
Wat was hier onduidelijk aan
Abbadon in "snap het clocken niet met e6600"
2) waar dan ook op GoT verwachten we dat je de moeite doet eerst zelf eea op te zoeken, kom je er niet uit, maak dan een heldere, leesbare topicstart aan. En als anderen reageren, doe tenminste de moeite te lezen wat ze schrijven...
Edit:
Wat was hier onduidelijk aan
Abbadon in "snap het clocken niet met e6600"
[ Voor 13% gewijzigd door dion_b op 08-10-2007 01:36 ]
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()