Packard Bell EasyNote XS20

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 33.287 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Geen slecht idee inderdaad, ware 't niet dat 't maar 'n richtprijs is natuurlijk.. en je verzendkosten moet betalen
Maarja dan zal de prijs alsnog stukken lager liggen dan van de PB XS20 :)

De ASUS Eee krijgt snel concurrentie van een andere ultramobiele pc: Everex heeft plannen om een Cloudbook uit te brengen met eveneens een 7 inch scherm. Uit anonieme bronnen klinkt, dat Everex het apparaat met het Google Apps-vriendelijke gOS gaat uitbrengen.

De Everex Cloudbook moet begin januari beschikbaar komen. Het eerste Cloudbook-model draait op een 1,2 GHz Via C7 ULV-processor en heeft een harddisk van 30 GB. Het zou daarbij gaan om een Developer-versie met touchscreen, geleverd met broncode en toolchains voor gOS. gOS is een door Everex gesponsorde Linux-distributie, geoptimaliseerd voor Google Apps. Vanaf midden januari zijn twee modellen te koop, waarvan eentje is voorzien van een 1,2 megapixel webcam. De hardware lijkt op Via's Nanobook.

Everex bevestigde afgelopen dinsdag dat de Cloudbook inderdaad bestaat. Op de Consumer Electronics Show in Las Vegas (vanaf 7 januari) zal er waarschijnlijk meer aangekondigd gaan worden. De Developer Edition is dan waarschijnlijk al op de markt. Deze zou eigenlijk eerder worden uitgebracht, maar liep vertraging op door tekorten bij het aanleveren an 7-inch touchscreens.

De Cloudbook lijkt een direct antwoord van FIC/Everex op de Asus Eee, die vanaf dit najaar te koop is. Beide zijn voorzien van een 7 inch WVGA-scherm met een resolutie van 800 x 480 pixels. Het toetsenbord is ook identiek; alleen de kleur is anders. De Eee draait echter op een tragere CPU, een 900 MHz Celeron-processor, terwijl de Cloudbook draait op een 1,2 GHz Via C7 ULV ultra-low voltage. Ook heeft de Eee maar een 4GB solid state-disk, terwijl de Cloudboek is voorzien van een 30GB harddisk. Verdere specificaties zijn: 512 MB RAM, ingebouwde Ethernet (draadloos en bedraad), een 4-in-1 kaartlezer, twee USB 2.0-poorten en DVI-out. Je kunt via DVI-naar-HDMI ook beamers en tv's aansluiten, mits voorzien van digitale aansluiting. De standaardmodellen zijn voorzien van een normaal scherm, alleen de Developer Edition krijgt een touchscreen.

De prijs van het standaardmodel met 30GB harddisk wordt ongeveer $400. Deze is naar verwachting vanaf 15 januari verkrijgbaar. Eén nadeel heeft de Everex wel: het is de zoveelste laptop in een voorspelbare antracietkleur. Bij de Eee heb je ook nog keuze uit een paar aparte kleuren.

Bron

En lees dit ook gelijk!!

Ik hoop dat je dat 'Everex' eraf kan krassen met 'n suikerklontje/ wrijving ofz...
Voor $399,- een 'XS20' is natuurlijk wel erg leuk.. Kan ik er zelf nog wel XP opzetten of niet :)

Heb vanavond wat op eBay gekeken, maar daar staan ze niet....
Zal waarschijnlijk komen omdat ze alleen in Nederland en Engeland te verkrijgen zijn!
Toen dacht ik: "Even kijken wat de prijzen in Engeland zijn om 'm eventueel te importeren"
Ze hebben 't overal in de 'Easynote XS present' berichten over 'n prijs van 350 pond, maar vind nergens een shop in de UK die 'm ook daadwerkelijk aanbiedt voor dat bedrag...? Iemand die er een kent?
Bij de Engelse Dixons kost de PB EasyNote XS20-006 400 pond, omgerekend: 560 euro
350 pond zou zo'n 490,- zijn en daar doe ik 't wel voor... Nu nog naar Engeland toe :9 d:)b

[ Voor 106% gewijzigd door CLB op 14-12-2007 01:08 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:19
conclusie, dezelfde laptop alleen met 512mb..nou...die vervang ik zelf wel voor dat geld...ik wacht nog even tot die beschikbaar is ben beslis dan wat ik doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
0uTsIdEr84 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:22:
conclusie, dezelfde laptop alleen met 512mb..
CLB schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:59:
Het zou daarbij gaan om een Developer-versie met touchscreen
[...]
maar liep vertraging op door tekorten bij het aanleveren an 7-inch touchscreens.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
er komen twee versies..waaronder een developers versie met touchscreen(die wellicht duurder zal worden wegens touchscreen en wat andere I/O poorten)

deze had echter al gereleased moeten worden maar wegens tekort aan schermen nog even op zich laat wachten...de consumenten versie (voor het gemak de benaming) zal voorzien worden van een gewoon scherm...en deze zal een richtprijs meekrijgen van 399,-

dus....

ik wacht nog steeds even tot deze beschikbaar zijn...

offtopic: heb gister even aan de lijn gehangen met myelectronics, die verwachten rond dezelfde tijd (ergens januari) de ARTiGO in hun assortiment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ahh dan zat ik fout O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Mensen die 'm nu al een aantal weekjes hebben..
Hoe is jullie all-in-ervaring? Grote problemen of kleintjes die wel te overzien zijn?
Snelheden/ gebruikersgemak/ robuustheid en dergelijke? Is die 't geld waard of toch niet...

Review @ diskidee (wat 'n goed niveau trouwens *ahum*)
Review @ Pocket-lint
Review @ Cnet

[ Voor 77% gewijzigd door CLB op 16-12-2007 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollux4092
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-03 09:24
Hallo lezers,

Al een tijdje volg ik deze discussie. Ook elders het één en ander gelezen over dit laptopje. Ik weet inmiddels dat deze machine maar één memoryslot heeft, wat door PB is voorzien van 1 Gb aan geheugen.
Als ik hun NL site er op door lees dan wordt hierin gezegd dat dit gelijk ook de maximale hoeveelheid geheugen voor dit mini laptopje is.
Als ik echter het chipset type op de site van VIA nazoek, dan lees ik daar dat het MB 2 Gb zou moeten kunnen aansturen. Voordat ik nu een reepje ga kopen is mijn vraag: Wie weet hoe het zit 1 of 2 Gb?

Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-03 12:43
Pollux4092 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:11:
Hallo lezers,

Al een tijdje volg ik deze discussie. Ook elders het één en ander gelezen over dit laptopje. Ik weet inmiddels dat deze machine maar één memoryslot heeft, wat door PB is voorzien van 1 Gb aan geheugen.
Als ik hun NL site er op door lees dan wordt hierin gezegd dat dit gelijk ook de maximale hoeveelheid geheugen voor dit mini laptopje is.
Als ik echter het chipset type op de site van VIA nazoek, dan lees ik daar dat het MB 2 Gb zou moeten kunnen aansturen. Voordat ik nu een reepje ga kopen is mijn vraag: Wie weet hoe het zit 1 of 2 Gb?

Eric
Ben hier ook wel nieuwsgierig naar. Heb geloof ik ergens gelezen dat het geheugen niet vervangbaar is... Om dit te bevestigen zou iemand eens een easynote grondig uit elkaar moeten halen. Ikzelf heb alleen even onder het toetsenbord gekeken en daar gezien dat de harde schijf vervangbaar is (1.8" zif). Wie durft? (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Uit de Tweakers.net review:
Hoewel de ddr2-geheugenmodule van 1GB genoeg zou moeten zijn voor de gemiddelde gebruiker, ondersteunt de chipset reepjes van 2GB. Helaas zit er geen geheugenklepje aan de onderkant, zodat de hele laptop opengeschroefd moet worden om een grotere dimm te installeren. Met veel pijn en moeite hebben we de behuizing opengeschroefd en kwam het uit twee delen bestaande moederbord tevoorschijn. Tussen die twee lagen zit een dimm-slot. De geïnstalleerde geheugendimm lijkt niet vastgesoldeerd te zitten, maar makkelijk bereikbaar is anders. Een interne pci-e minicardaansluiting hebben we niet gevonden. De harde schijf is wel eenvoudig te vervangen door het toetsenbord los te klikken. Daaronder zit een klepje dat met een schroefje vast zit om de harde schijf op zijn plaats te houden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1197311432.jpg

Nu er weer wat levenstekenen in dit topic zijn verschenen...
CLB schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:02:
Mensen die 'm nu al een aantal weekjes hebben..
Hoe is jullie all-in-ervaring? Grote problemen of kleintjes die wel te overzien zijn?
Snelheden/ gebruikersgemak/ robuustheid en dergelijke? Is die 't geld waard of toch niet...
Binnenkort komt hier ook wel 'n Asus Eee'tje voor m'n ma, maar ik vind deze nog wel erg mooi...

[ Voor 55% gewijzigd door CLB op 26-12-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
over 2 weken komt als het goed is de everex uit in de USA...als deze verkrijgbaar is zal ik zeer waarschijnlijk deze bestellen gezien het enorme prijsverschil...tegen die tijd meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollux4092
0uTsIdEr84 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:33:
over 2 weken komt als het goed is de everex uit in de USA...als deze verkrijgbaar is zal ik zeer waarschijnlijk deze bestellen gezien het enorme prijsverschil...tegen die tijd meer...
Tja, daar zit ik ook over te dubben. Als ik het goed heb heeft die Everex ipv de webcam een module. Kun je een camera in stoppen of een skype telefoon, er lijkt ook een GPS , een rekenmachientje en een retro klok te gaan komen. Lijkt me toch wel de moeite waard...

Wat betreft het veronderstelde prijsverschil zou ik nog even achter mijn oor krabben. De kans dat je extra btw & import heffing moet betalen voor spul uit de VS is tegenwoordig groot. Ook het verzenden is niet gratis; het zou je in dat opzicht wel eens weinig kunnen opleveren (wat natuurlijk ook de bedoeling is van onze belasting dienst...)

Even nog iets anders:

Tot nu toe zijn er val veel vergelijkingen gemaakt met de EEE pc, maar één ding heb ik daarbij nog niet langs zien komen: De voeding.
Bij de Asus zit een mooi klein voedinkje , type mobiele telefoon. PB lijkt een baksteen mee te leveren. Dat maakt het mobiele aspect van deze mini laptop er niet beter op.
Heeft iemand al een alternatief voor de "baksteen" voorbij zien komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Pollux4092 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:47:
Tja, daar zit ik ook over te dubben. Als ik het goed heb heeft die Everex ipv de webcam een module. Kun je een camera in stoppen of een skype telefoon, er lijkt ook een GPS , een rekenmachientje en een retro klok te gaan komen. Lijkt me toch wel de moeite waard...
Op de plaatjes zit er gewoon 'n vaste webcam-module in hoor...
Dat maakt het mobiele aspect van deze mini laptop er niet beter op.
Heeft iemand al een alternatief voor de "baksteen" voorbij zien komen?
Mwah ik neem ook echt geen oplader mee als ik naar school ga... 3,5 uur werktijd :)
In het Asus Eee topicje staan nog meer kleine voedingen genoemd.. Kijk daar is!!

Naar die Everex ben ik ook wel benieuwd en al helemaal naar 't OS wat erop staat... gOS :/

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 26-12-2007 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollux4092
CLB schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:52:
[...]

Op de plaatjes zit er gewoon 'n vaste webcam-module in hoor...

[...]

Mwah ik neem ook echt geen oplader mee als ik naar school ga... 3,5 uur werktijd :)
In het Asus Eee topicje staan nog meer kleine voedingen genoemd.. Kijk daar is!!

Naar die Everex ben ik ook wel benieuwd en al helemaal naar 't OS wat erop staat... gOS :/
Ja , je hebt gelijk. De Everex heeft niet zoals ik eerder dacht die USB module.

In dit filmpje (Ik geloof dat ik hem "uit Oslo" hoor zeggen) zie je de VIA nanobook, met die module.

http://www.youtube.com/watch?v=COWh4vRTvlU

Hij heeft hem vast dus het ding bestaat, kost naar het schijnt $ 600.
Toch kan ik hem nergens te koop vinden, is het misschieneen pilot exemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollux4092
Dit is misschien ook nog wel het lezen waard....

http://www.ultramobilelif..._content&task=view&id=660

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Pollux4092 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:47:
[...]
Wat betreft het veronderstelde prijsverschil zou ik nog even achter mijn oor krabben. De kans dat je extra btw & import heffing moet betalen voor spul uit de VS is tegenwoordig groot. Ook het verzenden is niet gratis; het zou je in dat opzicht wel eens weinig kunnen opleveren (wat natuurlijk ook de bedoeling is van onze belasting dienst...)
ik ben benieuwd wat de totale kosten zouden zijn...aangezien hij daar op 400 dollar zit...met verzending op 450? dat is 310 euro...BTW kom je op 60 eu extra...dat is 370...wat import kosten die ik eigenlijk niet hoger reken dan wat ik in het EEE topic gezien heb..dus dat is ook zo'n 30 euro? kom je uit op 400 euro...scheelt het nog 200 euro...vind ik veel op een product van 600 euro....correct me if i'm wrong....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollux4092
ik ben benieuwd wat de totale kosten zouden zijn...aangezien hij daar op 400 dollar zit...met verzending op 450? dat is 310 euro...BTW kom je op 60 eu extra...dat is 370...wat import kosten die ik eigenlijk niet hoger reken dan wat ik in het EEE topic gezien heb..dus dat is ook zo'n 30 euro? kom je uit op 400 euro...scheelt het nog 200 euro...vind ik veel op een product van 600 euro....correct me if i'm wrong....
Tja, ook ik be beniewd. Wil niet de indruk wekken ook maar enig verstand van invoerheffingen te hebben.
Laatst heb ik een BT GPS gekocht in Singapore. Heb toen alleen aan heffing (dus zonder BTW) al € 30 moeten bij betalen...
Maar wie weet valt het mee.
Zodra iemand hem binnen heeft hoor ik het graag.

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:52:
Dit misschien wat?
mark_vb schreef op zondag 23 december 2007 @ 11:53:
Omdat mijn adapter (zoals eerder gezegd) problemen gaf ben ik op zoek gegaan naar een vervangende adapter. Op eeeuser.com las ik over gebruikers die met succes een Velleman pssmv7u hadden gebruikt, hier bij de locale kabelboer vond ik een vergelijkbaar model van HQproducts(identiek volgens de verkoper). Deze werkt perfect en is ongeveer even groot als de standaard Asus adapter, maar dan met een fatsoenlijke europese stekker. Heb even een fotootje gemaakt ter vergelijking:
[afbeelding]

heb wel even het plugje vastgelijmd zodat mijn (niet heel technische) vriendin niet per ongeluk de polariteit omdraait en rook creeert.
Totale kosten... Hmm $400 dollar bij elke willekeurige webshop (bv BestBuy) en dan nog minstens
$80 verzendkosten! (Kijk maar naar de Asus Eee verzendprijzen) dan zit je aan de 335,- Euro...
Met nog kans op 19% BTW en invoerkosten! Zelf ben ik beetje huiverig, omdat 't toch telkens anders is... M'n huidige geimporteerde MP3 speler kostte me 210,- Euro, waar nog is 85,- Euro bijkwam en dat is bij lange na geen 19% BTW + wat invoerkosten... Hier komt wel 'n Asus Eee'tje binnenkort (voor moeders) dus kan gelijk kijken of mij dat zo bevalt dat ik er ook eentje wil of toch ga wachten...

• Pollux4092
CLB schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:01:
[...]

<knip>

Hier komt wel 'n Asus Eee'tje binnenkort (voor moeders) dus kan gelijk kijken of mij dat zo bevalt dat ik er ook eentje wil of toch ga wachten...
Heb zojuist ook maar een EEE besteld , met een 2 GB nieuwe mem module + 16 Gb SD kaart(Bij Komplett). Morgen binnen. Komt dus wat samenstelling dicht in de buurt van de PB....

Doorslaggevend was voor mij de enorme hoeveelheid mensen die bezig is met de EEE, die indruk had ik niet van de PB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04 19:37
nee inderdaad, er is weinig te doen rondom de xs20. De EEE is erg hot in mijn ogen omdat je nagenoeg hetzelfde krijgt voor minder. Ja de opslagruimte is minder maar wel veeeeel sneller.

Opstarten van onze xs20 is echt een ramp. Ga maar rustig eerst boterhammen smeren en thee zetten want als het bureaublad er eenmaal staat duurt het nog een aantal minuten voor je echt wat kan gaan doen. Office en IE en nog iets tegelijk open is niet aan te raden. Het is dan tergend langzaam.

Ik zou graag weten of een andere HD echt een uitkosmt zou zijn of misschien een xp installatie op een 8GB SDHC. Dus de interne HD compleet laten vervallen want wat ik begrepen heb is hij de bottleneck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephenN
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-12-2023
Ook ik heb mijzelf op oudjaarsdag een XS20 kado gedaan!

Eerste ervaringen:
- inderdaad erg langzaam met opstarten: van aanzetten tot volledig gebruiksklaar (inclusief WiFi-verbinding in mijn thuisnetwerkje) duurt zo'n 5 minuten
- na het opstarten loopt ie lekker, maar niet meer meerdere applicaties tegelijk open
- websites met filmpjes (YouTube etc) gaan fantastisch
- beeldscherm is mooi, vooral in de resolutie 800x480
- in de resolutie 800x480 vallen soms knoppen weg, en dan moet je even met toetsencombinatie Fn-F4 omschakelen naar 800x600: minder mooi, maar wel beter werkbaar
- toetsenbord werkt prima. Klein maar fijn.

Ik ben 'm momenteel aan het tweaken en diverse software aan het installen (o.a. Office)
Kan iemand mij adviseren hoe ik het beste software op een CD op de XS20 krijg? Ik heb de Office-CD naar een SD-kaart gekopieerd, maar vooralsnog lukt de installatie niet. Ik krijg foutmeldingen dat bepaalde installatiebestanden niet gevonden worden.
Heeft iemand tips en tricks? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
ik heb office er gewoon met een usb stickje op kunnen zetten. Zonder enig probleem.

Heb jij al gevonden hoe je met een toetscombinatie terug kan schakelen? Ik vind het raar dat je wel van 800x480 naar 800x600 kan schakelen maar terug heb ik niet kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
er zijn btw ide naar usb adapters zodat je er een losse drive aan kan hangen. Ik heb er een via ebay voor 12euro dacht ik. Al kreeg ik die pas binnen nadat alles er al op stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephenN
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-12-2023
corrado20vt schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:23:

Heb jij al gevonden hoe je met een toetscombinatie terug kan schakelen? Ik vind het raar dat je wel van 800x480 naar 800x600 kan schakelen maar terug heb ik niet kunnen vinden
Nee, heb ik ook nog niet kunnen vinden. Raar hè?

Office-installatie is inmiddels gelukt. Loopt als een zonnetje.

Om het apparaat zo snel en soepel mogelijk te laten draaien, probeer ik lichtere alternatieven voor de standaard XP-troep te vinden.:
- Media Player Classic i.p.v. Windows Media Player
- Opera i.p.v. Internet Explorer

Jij (of iemand anders) suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247520

Ik heb deze draad met veel plezier gelezen en ben gisteren bij Dynabite geweest om van dichtbij de XS20 te bewonderen. Volgens de verkoper gaat deze toch nog jonge ultraportable er echter al weer uit. Ze verkopen de nog aanwezige exemplaren, maar er komen geen nieuwe meer binnen. Of er een nieuwe opvolger is (met een grotere hardere schijf?), dat wisten ze niet. Ik ben benieuwd, maar voorlopig wacht ik nog even met mijn aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubinkingma
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-06-2024
euh om de resolutie te wijzigen terug naar 800x480 moet je de zelfde toetsencombi nog een paar keer intoetsen zodoende kom je weer terug op de juiste resolutie.

volgorde (dacht ik)
800x480
800x600
1000x600
1280x768 ofzo
800x480

en mijn ervaringen zijn tot nog toe wel erg fijn met deze laptop moet wel zeggen dat ik niet kan wachten tot ik er een mooie linux KDE 4 desktop op kan zetten en er een SSD HD in kan gooien.

vooralsnog heb ik van niemand gehoord dat het mobo bewezen is met een 2 gig reepje dus durf het niet te zeggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Iemand al 'n nieuwe HD in z'n XS20'je geplaatst...
Hij is inmiddels ietsjes in prijs gezakt... 557,-

Asus heeft inmiddels een 8" en een 8,9" model gepresenteerd..

En morgen komt Apple op de proppen, waarover genoeg geruchten de rondte gaan over nieuwe subnotebookjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:03

XanderDrake

Build the future!

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 14:50
Dat is niet helemaal hetzelfde. Als het klopt zit daar touch screen op en zit er een voip telefoon bij, in het scherm. Het is niet mijn smaak qua design. Ik hou het wel bij mijn EEE 8G.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Wel 'n 80GB HD, das wel tof, maar 'n prijs van 730,- hahahaha :w

Iemand al meer info over die Everex... Die moet onderhand wel uitzijn dacht ik zo..?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsr
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-03-2020

jsr

StephenN schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:23:
Ook ik heb mijzelf op oudjaarsdag een XS20 kado gedaan!

Eerste ervaringen:
- inderdaad erg langzaam met opstarten: van aanzetten tot volledig gebruiksklaar (inclusief WiFi-verbinding in mijn thuisnetwerkje) duurt zo'n 5 minuten
- na het opstarten loopt ie lekker, maar niet meer meerdere applicaties tegelijk open
-
Beste StephenN,

Ik vind inderdaad dat het opstarten en het openen van meerdere applicaties tegelijk bij de XS20 zeer traag/moeizaam gaat. Dit is erg jammer en vaak ook irritant! Voor "even opstarten en werken" is de XS20 dus absoluut niet geschikt! Misschien dat iemand hier een oplossing voor heeft?

JS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
schaamteloze copy pasta van de everex.com website:

Think CloudBook
Experience the Ultimate in Mobility

9 Inches, 2 pounds, 5 hours of battery life. Surf, email, blog, IM, Skype, compute. Cloud computing makes it simple and easy for everyone.

Based on the latest gOS Rocket operating system, the ultra-mobile Everex PC comes with popular applications from Google, Mozilla, Skype, OpenOffice.org and more.

Find your $399 CloudBook at Walmart.com beginning 1/25/08.

duss....nog EVEN geduld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
9 incher....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
jah...de behuizing dus..eronder staat duidelijk met 7" scherm...

maar tegen die tijd zal die ook wel op ebay enzo verschijnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ahaa okee.. Vind 'n 9 incher eigenlijk best wel slick... iets groter..

maar een Packard Bell EasyNote XS20 voor 527,- wordt ook wel aantrekkelijk zeg...

Dan vind ik de prijs wel weer erg naar de Eee kruipen...
Net nog even gekeken en 'n 4G is te krijgen voor zo'n 340,- (met kans op douane-kosten)
Zodoende betaal je 180,- meer voor 26GB meer, 512MB meer, BlueTooth en XP.. hmm :/

Iemand al adresjes van die Everex!?

Zijn er al XS20-bezitters die een nieuwe kleine charger hebben gevonden en zoja welke/ waar?
Als ik 'm 2e hands overneem.. Kan ik toch gewoon recovery draaien vanaf de HDD of niet?
--> Wat inhoudt dat ik gewoon zelf alles voor de 1e keer kan instellen in Windows qua taal/ layout!?

Hmm hij is toch wel erg mooi hoor...
Afbeeldingslocatie: http://aycu15.webshots.com/image/21334/2004232191138359550_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu05.webshots.com/image/38964/2004226059444568428_rs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu25.webshots.com/image/38744/2004289769176825626_rs.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door CLB op 21-01-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
eigenlijk vind ik hem in alle opzichten beter en mooier dan de eee...maar waarom ik hem nog niet thuis heb staan is mij een raadsel :P

everex moeten we nog heel even op wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik wacht de prijzen wel af hoor...

@ 0uTsIdEr84: Via MP kun je een gloednieuwe kopen voor 450,-
Van die man zijn ook deze drie hierboven geplaatste foto's... Zelf wacht ik toch nog even,
aangezien hier vandeweek een Asus Eee'tje binnenkomt voor mama CLB.. Kan ik die even betasten, bevoelen en dergelijke en kan ik daar ook mee werken, zodat de PB prijzen lekker zakken zakken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
i know..maar k wacht stiekum toch nog even op de everex, aangezien als we de 1:1 conversie aanhouden we toch weer 50 eu goedkoper zitten...

besides liggen de interesses nu ergens anders waar ik wat geld voor opzij aant zetten ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ahaa ok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239170

Vanaf vandaag zou de Everex bij Walmart moeten liggen maar ik kom hem nog niet tegen. Kan in het tijdsverschil zitten natuurlijk, we wachten af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Let us know :)
Morgen komt de Asus binnen... en zelf vind ik die 30GB wel geil icm BT :)

Ietsjes cheaper alweer... 4Launch 523,50

[ Voor 47% gewijzigd door CLB op 25-01-2008 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
zullen we gewoon afspreken dat als ie onder de 500 euro komt EN de eee is nog niet released in NL dat we hem gewoon allebei kopen?

welke zou eerder zijn? hehehee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 11:51:
Let us know :)
Morgen komt de Asus binnen... en zelf vind ik die 30GB wel geil icm BT :)

Ietsjes cheaper alweer... 4Launch 523,50
Mjah, toch is het verschil wel groot, voor XP en 512MB intern geheugen betaal je 220,- meer bij de easynote. :X Anders gezegd, voor 523,- euro kan ik een eeepc 2G en een cloudbook meenemen. :P

That is als je niet gecontroleerd wordt op Schiphol. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
En 'n 30GB HD en een geintegreerde BT-module... :)

Ikzelf ben echt weg van dat PB design en die Asus kan me niet zo 1,2,3 bekoren...
Dat is echt een klein laptopje qua vormgeving en die PB.. tsjaa ook, maar vind ik iets chiquer }:O

[ Voor 64% gewijzigd door CLB op 25-01-2008 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-12-2024

Kul

CLB schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 13:12:

Ikzelf ben echt weg van dat PB design en die Asus kan me niet zo 1,2,3 bekoren...
Dat is echt een klein laptopje qua vormgeving en die PB.. tsjaa ook, maar vind ik iets chiquer }:O
Wacht maar tot je de EEE in henden hebt gehad ;)
Ik heb de XS20 ook geprobeerd, en het werkt best prima, maar de touchpad is IMO wat te klein. Daarbij vind ik de EEE wat steviger aanvoelen, en 30 GB heb ik niet echt nodig, terwijl SSD me wel aanspreekt.

Leuk op die Belinea site is ook dat ze erbij zetten dat ze Vista aanraden :+
http://www.belinea.com/de...jsp?node=652&artnr=271040

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 13:12:
BT zit inderdaad niet in de cloudbook voor zover ik kan zien maar die 30GB schijf wel hoor. :Y (die zeldzame keren dat ik ooit BT nodig zou hebben prop ik er wel een stickie in)

Dunno, als ik er toch ben en zo'n dingetje voor $399 bij de Walmart ligt? Ben alleen bang dat de performance vergeleken met mijn eeepc enorm tegenvalt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
persoonlijk zou ik dan weer die 30GB eruit schoppen en een 32Gb SSD erin proppen...kost je even wat eu's maar dan heb je wel een vet beestje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mjah, ook de everex gaat hem dus niet worden. :P Inmiddels een dag later en Walmart rept er nog met geen woord over en ook bij Zareason staat ie nog als pre order.

Zag overigens dat everex een battery life van 5 uur opgeeft? :? Iemand met een XS20 die dat ooit gehaald heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
ach...hier was hij ook slecht leverbaar op het begin...heb er nog wel vertrouwen in...

EDIT:
ik zie dat hij bij de dixons ook is afgeprijsd: 8)7

http://dixons.nl/De_onlin...book.7096590/default.aspx

[ Voor 55% gewijzigd door j0rDy op 27-01-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
0uTsIdEr84 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 10:56:
ach...hier was hij ook slecht leverbaar op het begin...heb er nog wel vertrouwen in...

EDIT:

http://dixons.nl/De_onlin...book.7096590/default.aspx
Een hele euro eraf, Dixons levert geen half werk zeg -O-

Deze site is van dezelfde dozenschuivers als Dixons:
http://www.chear.nl/Chear_Computers/PC_Laptops/7096590/
Ze concurreren dus wel aardig met zichzelf...

Maar dan dit:
Het valuepack biedt maarliefst 2% voordeel, en er zit een te grote hoes bij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Anoniem: 239170 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:14:
BT zit inderdaad niet in de cloudbook voor zover ik kan zien maar die 30GB schijf wel hoor. :Y
Ik had het over de vergelijking Asus Eee PC versus Packard Bell Easynote XS20 ;)
0uTsIdEr84 schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:16:
kost je even wat eu's maar dan heb je wel een vet beestje...
wat euro's... Zo'n schijfje kost bij Dell rond de 450,- en daar bedank ik voor ;)
0uTsIdEr84 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 10:56:
EDIT:
Wel de TS in de gaten houden heh, die prijs stond er allang in >:)
Alex Picard schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:19:
Deze site is van dezelfde dozenschuivers als Dixons:
http://www.chear.nl/Chear_Computers/PC_Laptops/7096590/
Ze concurreren dus wel aardig met zichzelf...
En dat staat ook in de TS :)

EDIT: Inmiddels niet meer, omdat bij de vorige update 4Launch goedkoper was!
er heeft altijd een speciaal stukje over Chear ingestaan, vond het nu niet meer nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 27-01-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Update on Cloudbook: The latest word is that it could be two to four weeks for the final stage.

http://www.zareason.com/s...ductid=16169&cat=0&page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

0uTsIdEr84 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:36:
Update on Cloudbook: The latest word is that it could be two to four weeks for the final stage.

http://www.zareason.com/s...ductid=16169&cat=0&page=1
Mjah, ik ga pas in April naar de VS dus we zien wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
dan moet ie er toch echt wel goed verkrijgbaar zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
Afbeeldingslocatie: http://i53.photobucket.com/albums/g60/kings_photos/cat_kick.jpg
*kick

Find your $399 CloudBook at Walmart.com and ZaReason.com beginning 2/15/08.

al bekend maar nu bevestigd door everex zelf...nog FF geduld!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
nog een kick....

zo te zien is de eerste batch al geleverd in de USA...

1. Op zareason hebben ze al een partij gehad, is inmiddels al weer uitverkocht. Echter versturen ze ook niet naar de EU, dus niet echt interessant
2. na een kleine search op Ebay zijn ze daar al verkrijgbaar. voor 499,- ex shipping het zal niet lang duren voordat ze hier ook goedkoper worden.

aangezien het topic redelijk dood is ga ik er vanuit dat niemand het eigenlijk interesseert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Me :)
Heb nu een weekje tot anderhalf een Asus Eee hier thuis en dat bevalt perfect :)
Handig voor op de bank, even email checken enzovoort.. Maarja de diskruimte is ietwat beperkt..
Als ik er een zou kopen, zou ik er wel gelijk op gaan XP'n btw, meer vrijheid in installatie software!

[ Voor 95% gewijzigd door CLB op 11-02-2008 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
CLB schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:37:
Me :)
Heb nu een weekje tot anderhalf een Asus Eee hier thuis en dat bevalt perfect :)
Handig voor op de bank, even email checken enzovoort.. Maarja de diskruimte is ietwat beperkt..
Als ik er een zou kopen, zou ik er wel gelijk op gaan XP'n btw, meer vrijheid in installatie software!
tsja..en dat houdt me eigenlijk tegen om een van de twee aan te schaffen...zal ik dat missen of niet?? grmbl...knopen hakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Naja 30GB is heel wat meer dan 4GB :)
Bij die 30GB heb je nog >20GB over na installatie OS, van die 4GB nog ongeveer 1,2 (met standaard Linux)

20GB is gewoon leuk te noemen! Wat filmpjes, cd'tjes en documenten.. 1,2GB is echt heel weinig :)
Je kan 't opvullen met 'n SD-kaartje natuurlijk, wat weer extra kosten met zich meebrengt :)

Ik vind die Cloudbookprijzen trouwens best pittig ($580 inclusief verzending, maakt 400,- en dan nog douane kosten, die ik volgens mij altijd moet betalen met pakketjes uit het buitenland |:( )
Dan nog maar even wachten, totdat de XS20 prijs weer 2 tientjes is gezakt en dan 'n PB kopen, waar standaard al 'n giegje inzit en waar standaard ook al Windows XP opstaat... Enige nadeel wat ik dan nog zie (afgezien van de traagheid) is 'n UK toetsenbordje.. Is makkelijk mee te leven maar liefst US! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 00:17
Ik begin echt geïnteresseerd te worden in deze.
Bij 4Launch nu € 465 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Oewhoewhoewh dat is wel een hele lekkere prijs zeg!
7" op 800x480 bevalt me zeer goed, 30GB is nice, BT is nice, Windows XP is nice...

Gaat nu alleen nog om de processor die een stuk langzamer moet zijn... Moeilijkjes... edit: en de layout

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 13-02-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Gisteravond nog met 4Launch gemailed en die zeggen de US versie te verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
us versie als in cloudbook of als ander toetsenbord?

wat zijn precies de verschillen tussen EU en US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
US versie als in Packard Bell EasyNote XS20 met 'n US toetsenbord :)

EDIT: Even foto weggehaald, aangezien die in m'n post hieronder ook staat

EDIT: EU toetsenborden bestaan niet, wij hier in NL hebben US layout :)

[ Voor 50% gewijzigd door CLB op 13-02-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
goed...wat is dan het verschil tussen NL en US? ik zie namelijk geen verschil tussen het toetsenbord op de eee en die van mij...

van de wiki en de zoek wordt ik ook niet wijzer aangezien er hier om een kleiner toetsenbord gaat..

[ Voor 28% gewijzigd door j0rDy op 13-02-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zoals ik al zei, wij hier in Nederland hebben zogenaamde US layout toetsenborden :)

Je hebt ook nog UK toetsenborden, die hebben deze layout:
Afbeeldingslocatie: http://aycu40.webshots.com/image/35239/2002256271645665727_rs.jpg
(foto van UK toetsenbord van de Packard Bell EasyNote XS20)

Verschillen zijn dus onder andere de 'belettering' (lees: stickertjes op de toetsjes)

Op het cijfertje 2 staat bij ons (US) dus een @, bij een UK layout dus niet
Op het cijfertje 3 staat bij ons (US) dus een #, bij een UK layout dus niet
En zo zijn er nog wat knopjes met andere 'belettering' :)
Handmatig is een UK toetsenbord gewoon op US in te stellen, dus als je SHIFT+2 toets krijg je een @

Maarja het staat imho toch chiquer om gewoon een US'er te hebben, dit dus:
Afbeeldingslocatie: http://aycu26.webshots.com/image/43345/2006134695922766204_rs.jpg
(Foto van US toetsenbord van de Asus Eee 701 PC)

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 14-02-2008 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
ah...US is dus gelijk aan NL...dus de PB die 4launch aanbied is een US versie..wat overeenkomt met de versie die hier verkocht wordt...nou...keuze is gemaakt zou ik zeggen...hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Juist bestellen bij 4Launch dus en niet kopen bij de Dixons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
0uTsIdEr84 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 18:09:
ah...US is dus gelijk aan NL...dus de PB die 4launch aanbied is een US versie..wat overeenkomt met de versie die hier verkocht wordt...nou...keuze is gemaakt zou ik zeggen...hehe
Bijna goed. Er bestaat (of heeft bestaan) een heuse NL lay-out voor toetsenborden (een kennis van mij heeft nog zo'n toetsenbord uit 2000, vreselijk onhandig als je een andere lay-out gewend bent). Verder heb je dus o.a. US en US International. Tegenwoordig wordt in Nederland vrijwel alleen een aangepaste US (International) versie gebruikt (met euroteken naast de 5, AltGr+5). Afhankelijk van je taalinstelling in het OS zijn de accenttekens wel of geen "dode" toetsen (US international versus US).

• CLB
  • Niet online
De Packard Bell EasyNote XS20 schuift wel steeds verder naar de achtergrond bij mij...
Onder andere door: [Aankondiging] HP's UMPC 2133 en de richtprijs van 'minstens' $630,-
Alleen het design van de PB spreekt me nog erg aan :)

Maar misschien komt de PB nog wel, m'n ma heeft meegedaan aan 'n puzzel waar die te winnen was :9

[ Voor 1% gewijzigd door CLB op 21-02-2008 15:44 . Reden: Slechts vs Minstens ]

• j0rDy
de eee zou ook "slechts" 199$ gaan kosten...eerst zien dan geloven...

van de easynote hebben we al een prijs dus die kan alleen nog maar lager worden :P

• CLB
  • Niet online
Maar de specs verschillen ook veel hoor...
800x480 scherm versus een 1366x766 scherm.. dat is al een heel ander segment en niet vergelijkbaar imho

• Alex Picard
CLB schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:14:
De Packard Bell EasyNote XS20 schuift wel steeds verder naar de achtergrond bij mij...
Onder andere door: [Aankondiging] HP's UMPC 2133 en de richtprijs van 'slechts' $630,-
Alleen het design van de PB spreekt me nog erg aan :)

Maar misschien komt de PB nog wel, m'n ma heeft meegedaan aan 'n puzzel waar die te winnen was :9
Bij de richtprijs staat geen 'slechts', maar 'minstens'.
@CLB: Als je het snel leest mis je de "more than" en zie je "about" staan, heel begrijpelijke vergissing.
A report by the Commercial Times says that HP will launch its 8.9-inch UMPC in April for "more than" NT$20,000 or about $630 bucks. Sure sounds like the UMPC 2133 we showed you yesterday, eh? That's about right when you compare it to the $300, entry-level 7-inch Eee PC. The paper claims it'll run a "high-end" Penryn processor as well which is fine by us if true.
edit:
Aangepast en even de bron erbij gezocht, moet wel geloofwaardig blijven O-)

Het 720P scherm spreekt mij ook wel aan :)

[ Voor 39% gewijzigd door Alex Picard op 21-02-2008 22:02 ]

• CLB
  • Niet online
En dat terwijl ik toch een 8,4 had voor m'n Engelse toets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
Iemand een idee of je een XS20 via een hoofdtelefoon in een vliegtuig van stroom kan voorzien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Lijkt me niet.. nog nooit gehoord namelijk :/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmm nice :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
aangezien de cloudbook inmiddels verkrijgbaar is in de US:

http://www.cloudbooker.com/

hier staat onder nieuws een review van een gebruiker met wat hi res picca's en daaronder weer een nieuwsitem waar gta:vc getest wordt...schijnbaar loopt deze even goed als op de eee?

wil hem nog steeds hebbe...maar heb de centjes nodig voor andere dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
Cloudbook ziet er van buiten en van binnen net zo uit als de PB Easynote XS :P. Vast door dezelfde chinezen in elkaar gezet. Specs ook het zelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Niet helemaal... De Cloudbook heeft bijvoorbeeld 512MB RAM en de EasyNote XS 1GB :)

Wat 'n geil design'tje is het ook zeg...
Gelukkig niet groot 'Everex' aan de binnenkant, dat zou ik lelijk vinden...

Op eBay staan ze vanaf 370,- inclusief normale verzending...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zal de PackardBell EasyNote XS20 verdwijnen...
Momenteel staat hij alleen nog op de site van PC Megastore voor 470,-
4Launch, Chear, Dixons en Vobis hebben 'm niet meer op hun site staan... End of Life of..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
CLB schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 15:03:
Zal de PackardBell EasyNote XS20 verdwijnen...
Momenteel staat hij alleen nog op de site van PC Megastore voor 470,-
4Launch, Chear, Dixons en Vobis hebben 'm niet meer op hun site staan... End of Life of..?
Mijn gedacht ook. Enkel de overdreven dure Belinea s.book 1 van bijna 800 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
kan ik nu uit dit:

http://www.engadget.com/2...iller-on-track-for-q2-q3/

artikel opmaken dat de cloudbook uit produktie gaat bij PB en weer wordt geintroduceerd bij acer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
0uTsIdEr84 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:59:
kan ik nu uit dit:

http://www.engadget.com/2...iller-on-track-for-q2-q3/

artikel opmaken dat de cloudbook uit produktie gaat bij PB en weer wordt geintroduceerd bij acer?
Nee, want
[...] they will continue to offer the 7-inch Packard Bell EasyNote XS (aka, Everex CloudBook, NanoBook, FIC CD260) along side the Acer branded 7- to 9-incher [...]
Ben wel nieuwsgierig naar de "Acer branded 7- to 9-incher" :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dendrite
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
zag em net staan in de veiling van mycom: (nu nog voor e351)
http://mycom.nl/Auction/Lot/25053.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hmmm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:03

XanderDrake

Build the future!

Niet om het even, maar ook de Cloudbook wordt negatief gereviewed, ondanks de lagere prijs.

http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=4282

De Via oplossing is toch geen winnaar, en ook de HDD slaat de plank mis.
Jammer.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253769

zie ik een prijs van 499 op de site van pb zelf?......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
Bij Dixons en Dynabyte is hij in de fysieke winkel ook te koop voor € 499,- dus ik denk het wel :)

Honderd euro in prijs gezakt in 4 maand tijd dus. Niet zo heel gek, gezien de eee pc en andere (opkomende) concurrenten in het segment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
XanderDrake schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:25:
Niet om het even, maar ook de Cloudbook wordt negatief gereviewed, ondanks de lagere prijs.

http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=4282

De Via oplossing is toch geen winnaar, en ook de HDD slaat de plank mis.
Jammer.
Ik had al vaker vergelijkingsreviews gepost.. stond hetzelfde in.. Maarja het design is wel geiler!
En over die prijs... 4Launch verkocht 'm voor 465,- dus hij had nu wel 400,- mogen kosten vind ik!

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 01-04-2008 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-04 15:03

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica