Waarom bouwen ze zo'n touchpad nog in dan zeg
Tsjaa omdat dat nog steeds hoort bij 'n laptop... voor mij hoeft het niet!
Ja, dus? De Eee PC heeft ook een led-verlicht scherm
Dat wist ik niet

maar kom dan met 'n concrete bron aanzetten ipv 'we denken'

Waar wordt beweerd dat het niet werkt? Het werkt niet _lekker_ op 480 pixels hoog. Zet je schermresolutie maar 's zo laag en kijk zelf hoe fijn het is als het gros van de knoppen in vensters buiten je scherm valt.
Naja de resolutie icm XP wordt zo uitgekafferd in deze PB review, dat ik dat een beetje scheef vind eerlijk gezegd

Dat het misschien niet de beste combi is begrijp ik ook nog wel, maar Xandros Linux blabla is perfect en speciaal gemaakt voor zo'n schermpje and so on..
Installeer je toch die Linux-distributie op de Packard Bell

Ahum: "Bovendien blijft dan nog genoeg ruimte over voor enkele films en een flinke hoeveelheid muziek en natuurlijk een kantoorpakket, en dan hebben we de backuppartitie van 8GB nog niet eens bij de c-partitie aangesloten."
Ik vroeg 't toch nog netjes.. Weet ik veel of dat automatisch allemaal zo 1,2,3 kan
Dat is het punt min of meer De hdd is wel eenvoudig bereikbaar, het geheugen niet. Er zijn al 100GB en grotere 1.8"-hardeschijfjes, dus knock yourself out!
Naja 1GB RAM is meer dan zat zeg.. Wie heeft er nou 2GB nodig op zo'n apparaatje?
Als de HD eenvoudig te verwisselen is, is dat toch relaxed? --> Beter/ grotere/ snellere!
Tussen 570 euro en 420 euro zit 2 tientjes? Als je importeert uit Duitsland, waar de 4G voor < 300 euro te krijgen is, betaal je geen belasting, we hebben al enige tijd het vrije verkeer van goederen in de EU
Ik weet niet waar je dat leest, maar dat zei ik niet
Jullie hebben 't over 'n prijs van 599,- voor de Packard Bell!
Inmiddels is die gewoon goed te verkrijgen voor 569,- dus dat is al 3 (ipv de eerder door mij genoemde 2) tientjes goedkoper, waardoor de prijs ietsjes dichter naar de Asus toe gaat kruipen..
Jij hebt 't nu opeens over de 4G, wat natuurlijk helemaal geen vergelijk is met deze Packard Bell..
Of 8G Asus vs PB of niks imho... Packard Bell vs Asus Eee 8G ===> 150,- verschil en geen 170,-
* Grrrrrene krijgt enigszins het idee dat * CLB een Packard Bell EasyNote XS-fanboy is
O o o dat gaat me te ver
Ik vind het allebei (wel de Asus 8G) zeer mooie apparaatjes..
De PB lonkt me door z'n grotere HD, XP install en BlueTooth, de Eee door z'n prijs...
Wat wil je in godsnaam testen aan een bluetooth chip?
Snelheden? Compitabiliteit? Waarom test je dan de Wi-Fi wel..?

Voor de rest: Toen we de Eee PC kregen was de EasyNote XS nog niet aangekondigd middels een persbericht (aan de hand van het persbericht hebben we er een aangevraagd). Achteraf had ik de Eee PC ook graag getest met XP, maar bedenk je wel dat we geen weken de tijd hebben en dat dit voor velen (voor mij iig wel) iets is dat je naast een studie of baan doet.
That's true, that's true
Maarja 90% van de Asus Eee'ers heeft er XP opstaan en 'n groot deel die de PB heeft (of zal gaan kopen) heeft/ zal er Linux opzetten.. Zodoende is alles wel leuk en aardig qua 'Asus Eee is sneller blabla' maar als Linux op de PB staat is 't misschien alweer 'n stuk vermindert...
(en andersom natuurlijk: XP op 'n Eee die 'm vertraagd)
"Out of the box" wint de Asus makkelijkjes, maar als jullie 't zo hadden kunnen testen:
-Zelfde OS'en en zelfde applicaties had 't een veel betere vergelijking geweest imho
Ik begrijp dat dat niet altijd kan en dat tijd (= geld) ook 'n grote rol speelt, maar wilde 't toch kwijt
Voor de rest natuurlijk huldes voor deze review (en die van de Eee)

Overigens snap ik best dat het niet leuk is als een reviewer voordelen die jij ziet niet ziet of je zolang verwachte product niet positief beoordeelt, maar met een prijs van bijna 2x de Eee PC had ik er echt meer van verwacht, sorry.
O neeneenee, dat is juist alleen maar beter!!
Prijs van 2x een Eee ben ik zeker niet me je eens maar dat terzijde
(420,- voor 'n 8G'er en 570,- voor 'n PB XS20, is bij lange na nooit geen 2x maar ok
Jij hebt 't over 'n prijs van 300,- voor 'n Duitse 4G Eee, naja verzendkosten en dergelijke?
Tevens heb je dan ook werkelijk helemaal geen HD-ruimte meer over... Extra kosten SDHC-kaartjes)
Ik zit zo onwijs te twijfelen tussen deze PB en 'n 8G'er dat ik er helemaal para van wordt