Sony 40W2000 met gratis PS3

Pagina: 1
Acties:
  • 1.454 views sinds 30-01-2008

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-02 16:46
Het gaat om deze actie: http://www.sony.nl/view/S...9437939218&site=odw_nl_NL

Geweldige actie natuurlijk maar als voorwaarde moet je de TV niet online hebben gekocht. Nou heb ik even rondgekeken en zie ik een verschil van 600 euro tussen de goedkoopste online winkel (1400 euro) en de detailhandel (mediamarkt 2000 euro). Laat dat verschil nou net precies de prijs zijn van een nieuwe PS3.

Weet iemand een goedkoop adresje voor Sony LCD TVs?

Instagram

Verwijderd

Deze TV is vanaf dinsdag in de aanbieding bij de Makro voor 1736.21 inc BTW. Moet je alleen wel een Makro pasje hebben. De PS3 actie staat er ook bij vermeld dus zal hierbij ook geldig zijn.

Verwijderd

MediaMarkt in Hasselt (Belgie) stond die laatst nog aan 1675 dacht ik

• Vlugge Japie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-05-2023
Deze actie is mij ook al opgevallen. Ik vind het opzich best interessant, maar ik ben alleen niet zo overtuigd van het verschil in een hd-ready en een full-HD scherm. Veel HD TVzenders zijn er nog niet, en je hebt ook nog eens een losse HD decoder "nodig" a 300 euro.
Ook is het zo dat alle zenders pas over een jaar of 5 in HD gaan uitzenden (aldus een artikel op Tnet een tijdje geleden).

Volgens mij is het goedkoper om voor nu een losse, goede HD-ready tv te kopen en een losse PS3. De PS3 wordt nota bene halverwege deze week nog 100 goedkoper ook!

Maar goed, ik ga later deze week wel even in de winkel kijken, misschien dat ze me kunnen overtuigen :P De 40W2000 is volgens de reviews op kieskeurig.nl in ieder geval een prima apparaat en zeker icm een PS3 erg betaalbaar :)

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-02 16:46
Het prijsverschil tussen Full HD en HD ready is niet zo groot, helemaal als je er een PS3 bij zou krijgen. Nu alleen nog de 40W2000 voor rond de 1500 vinden.

Instagram

Verwijderd

Leuke actie als je de tv in de actieperiode hebt gekocht maar wij hadden dat dus niet en dus geen ps3. Wel zijn we heel blij met de 40w2000 en ik koop wel gewoon zo'n ps3

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:48

scorpie

Supra Addict

De actieperiode is verlengd tot medio / eind december, dus ik weet niet wanneer jij hem hebt gekocht..?
Sowieso was er wat meer informatie te vinden in een ander topic wat ik even niet meer kan vinden (even zoeken..)

gevonden:
Inhoud gratis Sony PS3 bij een Bravia LCD

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

wij hebben de tv in februari dit jaar gekocht heb een tijdje geleden ook al een mail gestuurd naar sony nl om het toch nog ff te proberen maar dat ging echt niet want je moest de tv in de actieperiode gekocht hebben jammer he:P

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 18:32

voodooless

Sound is no voodoo!

Zie scorpie. Er is al een topic over, en dit hoort niet in AUD thuis!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.