Toon posts:

Gelezen, Welke videokaart/monitor moet ik kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?.

Ik heb het artikel gelezen maar wat me opvalt is dat Vista en dan met name de 64 bits versie niet aan de orde komt. Ik zoek een goede stabiele kaart voor oa videobewerking , 3d aplicaties. fotobewerking enz. maar ik kan uit dit artikel voor mijn situatie geen advies uithalen. Misschien kun jij me verder helpen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:56:
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?.

Ik heb het artikel gelezen maar wat me opvalt is dat Vista en dan met name de 64 bits versie niet aan de orde komt. Ik zoek een goede stabiele kaart voor oa videobewerking , 3d aplicaties. fotobewerking enz. maar ik kan uit dit artikel voor mijn situatie geen advies uithalen. Misschien kun jij me verder helpen.
Zie ook * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *. Het is niet de bedoeling om "welke moet ik kopen" topics te openen (die zijn op heel GoT verboden), je moet zelf aan de slag om te kijken naar een geschikte videokaart. Het hangt af van je budget, van de rest van je computer, etc. Maar je zult zelf eerst eigen inzet moeten tonen :)

Je hebt **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? blijkbaar wel gelezen, maar niet goed begrepen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 07-10-2007 12:02 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 10:44

JHS

Splitting the thaum.

De bedoeling van **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? is niet om alle soorten kaarten te behandelen en jou van antwoorden te voorzien, maar om je er op te wijzen dat je eerst zelf (een boel) inzet moet vertonen, en pas als je álle gevraagde dingen in dat topic gedáán hebt kan je een topic openen. Zomaar een topic heropenen is iniedergeval niet de bedoeling :) .

DM!

Dit topic is gesloten.