Toon posts:

vraag videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wou ff weten of een nvidia 8400 gs een fatsoelijk kaartje is voor een gemiddelde gamer

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 10:50 ]

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06 15:59
misschien wat zoekwerk en google.
Kijk eens op http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zelf al iets uitgezocht, heel toevallig?

Verwijderd

Topicstarter
heb zelf al een beetje gezocht maarr kon er niet goed aan uit
btw is er een verschil tusse nvidia 8400 gs en nvidia geforce 8400 gs?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 11:31 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:26:
Het staat er toch met koeieletters:
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

En wat is een gemiddelde gamer?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:26:
Die links die the squaler en ik je geven moeten je toch een heel eind op weg helpen lijkt me.
Wat heb je gevonden en waarom kun je niets met die info.

Verwijderd

als je een gemiddelde gamer bent zou ik minimaal een 8600 nemen eventueel 8500 maar voor de prijs verschil kun je betr voor een 8600 aangezien deze vaak toch een stuk beter scoort

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
De 8400 is wel het allertraagste wat je kunt krijgen uit de GeForce 8 serie, en dat het een GS versie is doet daar alleen nog maar een schepje bovenop. Dat ding is zo traag als stront door een trechter, en ik denk dat je al blij mag zijn als je de Sims 2 op high kan spelen ermee.

Maar ik wil je nog wel even wijzen op je topicstart, die lijkt namelijk helemaal nergens op...

Wat heb je zelf al gezocht? Wat is je budget? Heb je zelf al reviews gelezen (dan had je het antwoord op je vraag)?
Bovendien gebruiken we hier hoofdletters en interpunctie, dat is niet terug te vinden in jouw TS. Lees even dit door voordat je nog een topic maakt: Het algemeen beleid #topicplaatsen

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 10:44

JHS

Splitting the thaum.

Welkom op GoT DAnoob1 :) . Zoals je in een van de stickeys van dit subforum had kunnen lezen, maar ook in Registratievoorwaarden / korte FAQ, is het de bedoeling dat je zelf inzet vertoond voordat je een topic opent. Voor het type topic wat je nu hebt geopend geld dat al helemaal, zie het hierboven al aangehaalde **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?. Ik zou je willen aanraden dat topic door te lezen, en daarna pas eventueel een nieuw topic te openen. Succes verder iniedergeval :) .

DM!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.