HELP! Welke vidoekaart voor oud systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• ArdeZ
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-11-2025
Voor mijn vrouw heb ik goedkoop een computer aan kunnen schaffen. Omdat er een onboard videokaart op zit en ze af en toe een 3D spelletje wil doen denk ik erover om een andere videokaart aan te schaffen.

Probleem is echter dat de PC een AGP 4x slot heeft en een kleine voeding van 210W. Welke kaart is geschikt om in deze machine te plaatsen en geeft een verbeterde performance? Ik verwacht uiteraard niet dat de nieuwste 3D games hier in full-detail op draaien.........

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:51
Om hier wat nuttigs over te zeggen moet je eigenlijk wat meer specs van je pc geven.

Misschien is een 2ehands 6600GT wat?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-06 10:44

JHS

Splitting the thaum.

Welkom op GoT, ArdeZ :) . Zoals je in een van de stickeys van dit subforum had kunnen lezen, maar ook in Registratievoorwaarden / korte FAQ, is het de bedoeling dat je zelf inzet vertoond voordat je een topic opent. Voor het type topic wat je nu hebt geopend geld dat al helemaal, zie **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?. Daarnaast is het niet de bedoeling om extra aandacht voor je topic te vragen middels een schreeuwende titel. Succes verder iniedergeval :) .

DM!

Dit topic is gesloten.