Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-11 15:05

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
Ik heb de hardeschijf in mijn laptop kunnen vervangen, daarmee heb ik dus een overbodige SATA 2,5 inch schijf hier liggen.

Omdat ik vaak bestanden (en filmpjes) van de ene locatie naar de andere mee moet nemen dacht ik eerst aan een simpele case voor deze hardeschijf. Echter zag ik tijdens me zoek actie van deze schijf dat er ook hardeschijf casings waren met luxere functies zoals het afspelen van divx en foto slideshows ed.

Nu heb ik er wel een paar gevonden ala noname Portable HDD Player 2.5 inch

Maar die hebben dus allemaal IDE, en ik ben op zoek naar sata, enigste waar ik dan opuit kom is deze

Welke in principe perfect is, maar deze kan je alleen per x aantal kopen. Iemand een idee waar ik deze in nederland (of andere webwinkel) kan kopen? Of heeft iemand anders nog andere suggesties?

Even lijstje met eisen
  • Sata aansluiting
  • Er moet een 2,5 inch hdd in kunnen (mag dus ook groter zijn inprincipe)
  • Liefst zonder extere stroom adapter tijdens USB gebruik
  • Te koop in Nederland :P

Hier staat wat

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
Niemand?

Klopt het dat de aansluiting van een 2,5 inch hardeschijf er het zelfde uitziet als een 3,5inch?

[ Voor 86% gewijzigd door Flappiewappie op 07-10-2007 23:23 ]

Hier staat wat

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11 21:36
Sata <> ide convertortje?

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

Topicstarter
daar zat ik dus ook aan te denken, maar dan heb ik weer het probleem dat ik hem extern moet voeden.

Hier staat wat