Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jossie67
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:47
Hoi

Ik heb op e-bay een Portable HDD Player 2.5 inch gekocht. Ik was ongeveer 20 euro kwijt inclusief verzenkosten. Een 2.5 HHd van 40 GB had ik nog liggen.
Ik vind 't een super ding, alle divx zo op de harddisk en afspelen op de TV.
Het ding word in China gemaakt maar ik kan de fabrikant niet vinden.
Heeft iemand een idee hoe ik daar achter kan komen

Nu wil ik weten op je zo'n ding ook kan update, ik heb soms wat problemen met de ondertiteling (srt)

Jos

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Met jou vage beschrijvingen worden wij natuurlijk niet veel wijzer. Er is meer dan één apparaat wat een 2,5" HDD heeft, in China gemaakt wordt, Divx afspeelt en een TV-out heeft.
Heb je er geen documentatie bijgekregen? Vanwege de lage prijs en de vaagheid omtrent het merk heb ik er twijfels bij of er wel firmware voor beschikbaar is. Dat is nou het nadeel van goedkope meuk kopen... Maar voor 20 euro doe je natuurlijk nauwelijks een miskoop.

• jossie67
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:47
Als je op e-bay zoekt naar HDD player, kom je er meteen veel tegen

BV deze Link

Het is ook zeker geen miskoop, ben alleen er benieuwd wat de ervaring is van andere en of iemand meer informatie heeft gevonden over deze player

Jos

• RoD
  • Niet online

RoD

Staat inderdaad weinig vermeldt over een merk. Misschien de verkoper een mailtje sturen oid?

Verwijderd

Hoi.

Ik heb ook een 2,5" hdd player op ebay gekocht.
Welke problemen heb jij met de ondertitels? Bij mij blijven de 1e en 2e ondertitel in beeld bevroren als er meer dan 2 ondertitels zijn. Heb de verkoper gemaild hierover maar nog geen bericht ontvangen. Bij mij crashed ie als ie warm is.

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:27:
Hoi.

Ik heb ook een 2,5" hdd player op ebay gekocht.
Welke problemen heb jij met de ondertitels? Bij mij blijven de 1e en 2e ondertitel in beeld bevroren als er meer dan 2 ondertitels zijn. Heb de verkoper gemaild hierover maar nog geen bericht ontvangen. Bij mij crashed ie als ie warm is.
Ik heb dezelfde, maar bij mij loopt ie niet vast als hij te warm wordt. Ik heb allen het probleem dat na een tijdje video spelen de vidoe begint te hakken en dat hij daarna vastloopt (hij is dan nog niet warm)

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

Verwijderd

hoi Koenzie.

Ik heb de mijne teruggestuurd en verwacht binnenkort een nieuwe, ik hoop dat de problemen dan opgelost zijn. Ging wel erg moeizaam. Doet ie dat bij alle films? Haal de alu case er eens vanaf en laat hem dan eens spelen. Bij mij bleef ie dan tot een 2 uur spelen goed. Duidelijk een opwarmingsprobleem. Hoe worden bij jouw de ondertitels weergegeven?

• Koenzie

Koenzie

Never leave, just go

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:42:
hoi Koenzie.

Ik heb de mijne teruggestuurd en verwacht binnenkort een nieuwe, ik hoop dat de problemen dan opgelost zijn. Ging wel erg moeizaam. Doet ie dat bij alle films? Haal de alu case er eens vanaf en laat hem dan eens spelen. Bij mij bleef ie dan tot een 2 uur spelen goed. Duidelijk een opwarmingsprobleem. Hoe worden bij jouw de ondertitels weergegeven?
Hij doet het inderdaad bij alle films. Het zou flink *piep* zijn als hij het zonder case wel goed doet, want dan is het niet meer echt portable. Hoe heb jij dit opgelost ?
De ondertitels zijn wel goed bij mij, alleen af en toe slecht leesbaar

Ik heb hem in de auto onder de airco gelegd en toen was het ook na 30min afgelopen trouwns...

[ Voor 6% gewijzigd door Koenzie op 06-06-2007 19:58 ]

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dit ding is behoorlijk gaar. Wordt zeer warm waarna hij problemen gaat vertonen. Er zijn betere op de markt, maar die zijn flink duurder.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

• Koenzie

Koenzie

Never leave, just go

Heeft er misschien iemand nieuwe firmware ? Ik heb namelijk foto's gezien van het beeld van iemand anders en dat zag er veel beter uit dan de mijne.

Mijne heeft maar 1 map structuur in het midden van het beeld. Dez had er 2, hoofdmap rechts en files/submappen links.

• RoD
  • Niet online

RoD

kiddyl schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:08:
Dit ding is behoorlijk gaar. Wordt zeer warm waarna hij problemen gaat vertonen. Er zijn betere op de markt, maar die zijn flink duurder.
Tsja, er is natuurlijk een reden waarom dit ding zo goedkoop is...

Verwijderd

Zit er USB of Firewire op? Kan je dan met de computer nergens een merknaam zien of een model of wat dan ook? Je kan hem eventueel openschroeven en zoeken naar namen ergens binnenin, of andere info die uiteindelijk weer leidt tot de juiste info en misschien firmware upgrade.

Lijkt mij een zeer irritant ding als hij steeds vastloopt. Ik had het ook met een Creative speler, en ben toen maar rond gaan lopen met een tweede in m'n andere broekzak en later die vastloper maar weg gelegd. Ook koelingsproblemen vermoed ik.

Trouwens, zit er een scherm op het apparaat? Als er eventueel een soort van AB bij zit kan je hem gekoeld onder de tv leggen ofzo en rustig een film kijken.

Verwijderd

Koenzie schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:57:
[...]

Hij doet het inderdaad bij alle films. Het zou flink *piep* zijn als hij het zonder case wel goed doet, want dan is het niet meer echt portable. Hoe heb jij dit opgelost ?
De ondertitels zijn wel goed bij mij, alleen af en toe slecht leesbaar

Ik heb hem in de auto onder de airco gelegd en toen was het ook na 30min afgelopen trouwns...
Nou, ik heb het ding in overleg met de verkoper terug gestuurd naar china, wacht nu nog steeds op een nieuw exemplaar, hopelijk komt ie deze week binnen. bij mij zat er een 120GB schijf in. Als ik de feedback moet geloven op ebay dan zou het goed moeten werken, en had ik gewoon een defect exemplaar. natuurlijk is het niet te doen om de alu case er af te laten, maar ik kon zo wel ontdekken wat het probleem was.

• Black_Rain
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04-2024
Kan er mij mss iemand vertellen welke resolutie deze speler weer kan geven via zijn VGA uitgang?

Ik vind hier ook nergens informatie over.

• Black_Rain
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04-2024
Hier is iets of wat handleiding, veel wijzer ben ik er in ieder geval niet van geworden maar mss kan iemand anders hier iets mee

http://www.svbinternation...2.5%20mp4hdd%20player.pdf

• RoD
  • Niet online

RoD

Black_Rain schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 23:14:
Kan er mij mss iemand vertellen welke resolutie deze speler weer kan geven via zijn VGA uitgang?

Ik vind hier ook nergens informatie over.
Als zij het ook een "VGA-uitgang" noemen dan is het 640x480. Dat is de resolutie van VGA.
Pagina: 1