Eeh.. MS Outlook?allard_070 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:27:
Misschien weet iemand hier een oplossing voor mijn probleem:
Ik heb mijn contacten van mijn oude telefoon op de sim kaart gekopieerd, om ze vervolgens te kunnen laden op mn Touch. Maar aangezien ik bij verschillende contacten meerdere nummers had, staan er nu veel dubbele contacten in de lijst, die ik graag zou willen samenvoegen.
Nu is dit niet echt makkelijk met het standaard contacten beheer van de Touch. Ik dacht misschien is er wel een ander tooltje om contacten via je pc te beheren, maar tot nu toe niks gevonden. Ook heb ik een backup van PIM proberen te editten maar dat was niet zown succes.
Iemand nog ideeën?
Ik heb het er helemaal niet opgezet. Komt het met die kayboard mee ofzo?
Tierelier
o??? weet ik niks vanTeeT_At_Touch schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:37:
[...]
Hoi.
Ik heb toch een vraagje over dat radio luisteren.
In mijn contract van de provider (Telfort) staat VOiP (zoals skype) en dataverbruik ontstaan door streaming media, buiten de databundel vallen.
Iemand die hier iets over weet te melden ?
En nogmaals bedankt voor al het moois dat hier voorbij komt.
Dit staat er in de Blox informatie PDF:
Bij Zorgeloos Mobiel Internet is het onder
meer niet toegestaan de mobiele telefoon te
gebruiken als modem voor PC, laptop e.d. of
voor VOIP en SMSoIP en voor internet gebruik
in het buitenland.
En ook:
Voor Zorgeloos Mobiel Internet geldt de
normaal gebruik-clausule, dat wil zeggen
dat je binnen Nederland tot 50 MB per maand
onbeperkt toegang hebt tot internet.
Streaming zou dus mogen als ik het goed lees (tot een max van 50MB)
in het buitenland.
En ook:
PSN ID: Svennie-NL
Ik weet niet veel van rechten maar vind wel dat ze een beetje zichzelf een beetje tegenspreken.Svennie schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 09:34:
Dit staat er in de Blox informatie PDF:
in het buitenland.
En ook:
50MB is namenlijk niet onbeperkt in mijn ogen.
Onbeperkt is Onbeperkt.
Steam: PortoNL | PSN: PortoNL
waar zie jij 'onbeperkt' staan?PortoNL schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 09:47:
[...]
Ik weet niet veel van rechten maar vind wel dat ze een beetje zichzelf een beetje tegenspreken.
50MB is namenlijk niet onbeperkt in mijn ogen.
Onbeperkt is Onbeperkt.
check
...less is more
Verwijderd
Heeft iemand van jullie trouwens al een alt-tab programmatje gevonden.. Want dit zou wel makkelijk zijn denk ik
PortoNL schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:06:
[...]
...less is more
als ze de tekst zouden veranderen naar :
toegang hebt tot internet.
Dan zou ik het wel begrijpen..maar ik blijf van mening dat een beetje tegenstrijdig is wat ze zeggen.
Maar dat zoals ik al boven zei..zo zie ik het
toegang hebt tot internet.
Dan zou ik het wel begrijpen..maar ik blijf van mening dat een beetje tegenstrijdig is wat ze zeggen.
Maar dat zoals ik al boven zei..zo zie ik het
Verwijderd
Ik heb nog een paar vraagjes, volgens mij zijn ze al eens voorbij gekomen, maar vind ze niet meer.
Ik zie maar 1 afspraak in mijn today scherm, is het mogelijk om er meer te zien?
Is er een mogelijkheid om een "snelkoppeling" te maken naar het sms menu?
Bedankt
Ik zie maar 1 afspraak in mijn today scherm, is het mogelijk om er meer te zien?
Bedankt
Ja, via Instellingen -> Vandaag -> Tabblad Items -> Agenda -> opties...Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:27:
Dat is te vinden via punt 12 van het openingstopic. Dat gaat over het aanpassen van de shortkeys.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:27:
Bedankt
[ Voor 31% gewijzigd door Rum op 11-10-2007 10:33 ]
Daar ben ik het wel mee eens! De combinatie "abonnementen" en "tweaks en progs voor je Touch" zorgt er namelijk voor dat er nogal een chaos ontstaat in dit topic...joeltje schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:21:
Zullen we een ander topic opnenen voor abbonnementen en aanverwante vragen?
Everybody happy??? I soon change that here we go...
Verwijderd
Staat geen qmusic tussen....
Mentox schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:51:
[...]
Kijk eens op de site www.pocketpcmedia.nl, als het goed is werkt het daar wel. Mocht het niet werken zou je dan kunnen vertellen welk type verbinding je gebruikt?
Verwijderd
Wie weet hoe ik een snelkoppeling kan krijgen naar een bepaalde map op mijn MDA Touch. Deze snelkoppeling wil ik gebruiken in de Launchpad.
Het probleem is dat een snelkoppeling van bijvoorbeeld "mijn documenten op de opslagkaart" in de directory windows/startmenu/programma's niet werkt.
Het probleem is dat een snelkoppeling van bijvoorbeeld "mijn documenten op de opslagkaart" in de directory windows/startmenu/programma's niet werkt.
Zorg wel dat je de laagst mogelijke bitstroom hebt dus 32 ipv 96 enzVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:34:
edit: heb het al.. ik luister nu via streamingpda.nl werkt super ! hehe eindelijk lekker radio ideaal!!
![]()
![]()
[/quote]
inderdaad mooie site, maaar eh... bij mij blijft ie bufferen? (in ieder geval bij qmusic). Heb je daar iets anders voor gedaan?
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
Verwijderd
En waar stel ik dat inMentox schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 15:36:
[...]
Zorg wel dat je de laagst mogelijke bitstroom hebt dus 32 ipv 96 enz

Voor alle liefhebbers van Slide2Unlock. Er is een nieuwe versie: S2U2 v0.5
Downloaden kan hier: http://ac.xenpage.eu/S2U2-0.5-WM5.rar
de Read Me file zit erbij met alle uitleg.
Voor QVGA en VGA, Portrait en Landscape. Op mijn Touch werkt ie SUPER.
Een screenshotje in landscape modus:
Downloaden kan hier: http://ac.xenpage.eu/S2U2-0.5-WM5.rar
de Read Me file zit erbij met alle uitleg.
Voor QVGA en VGA, Portrait en Landscape. Op mijn Touch werkt ie SUPER.
Een screenshotje in landscape modus:

Wie heeft er al een SDHC kaartje van 4Gb geprobeerd op de HTC touch? Lijkt me een perfecte aanvulling. 1gb muziek / 2 Gb tom tom / 1 Gb bestander.
Ik heb gelezen op kieskeurig dat SDHC werkt. De vraag is alleen welke merken werken?
Ik heb gelezen op kieskeurig dat SDHC werkt. De vraag is alleen welke merken werken?
[ Voor 23% gewijzigd door Willems op 11-10-2007 16:18 ]
Heb jij de wereldkaart erop ofzo?Willems schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:17:
Wie heeft er al een SDHC kaartje van 4Gb geprobeerd op de HTC touch? Lijkt me een perfecte aanvulling. 1gb muziek / 2 Gb tom tom / 1 Gb bestander.
Mijn west-europa tomtom is 1gb
[ Voor 3% gewijzigd door funk-e op 11-10-2007 16:31 ]
...less is more
Verwijderd
dit gaat zo een dom vraag zijn, maar ga ze toch stellen.
ik heb de pocketcm contacts geinstalleerd, dat werkt perfect, alleen 1 zaak.
Hoe sluit ik dat ding af?
Dat blijft altijd werken in de achtergrond. ik moet het weg krijgen door op het rode knopje onder het scherm te drukken.
Dat blijft altijd werken in de achtergrond. ik moet het weg krijgen door op het rode knopje onder het scherm te drukken.
Verwijderd
@Willems: ik heb een 6GB kaartje in m'n HTC Touch van Sandisk en dat werkt prima. Je kunt ze voor zo'n E60 kopen bij www.cameranu.nl.
hey raoul,raoul4one schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:35:
Ik heb nu ook geprobeerd om Rotterdam op mijn Weather plugin te zetten.
Lukt mij alleen niet.
Ik heb het bestand met total commander niet direct kunnen editten.
Heb dit met een omweg wel voor elkaar gekregen.
Het bestand ston aangevinkt als alleen lezen en op de rom.
Heb dit bestand wel kunnen kopieeren naar mijn geheugen kaart.
Bij eigenschappen het vinkje alleen lezen uitgezet.
Dit bestand heb ik hernoemd naar .txt en geopend.
Rotterdam toegevoegd en opgeslagen als tekst zonder opmaak.
Daarna weer hernoemd naar .xml.
Ook weer het vinkje bij alleen lezen gezet.
Gekopieeerd naar /windiws/
Elke keer als ik nu gereset heb en een stad wil kiezen zie ik dat hij een lijst wil opbouwen maar meteen weer leeg maakt.
Kan geen enkele stad kiezen.
Mis ik iets?
Ben vergeten te vermelden dat ik een Orange SPV P3450 Touch heb, die is geflashed naar Dutch Touch 1.1
ik had een mail gestuurd naar je email adres zoals deze in je profiel staat echter die kwam niet aan.. omdat deze mail adres niet meer schijnt te bestaan. zou je me kunnen helpen met wat problemen die ik heb, denk namelijk dat jij daar wel uit zult komen. waar kan ik je contacteren?
alvast bedankt.
[ Voor 3% gewijzigd door dangerpaki op 11-10-2007 17:27 ]
Ik gebruik in mijn Touch een Sandisk microSDHC 4GB naar volle tevredenheid.Willems schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:17:
Er staan aantal albums van Pink Floyd op en enkele bestanden.
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Zo!
Net CID geunlockt, en een andere goeie Engelse ROM erop gezet met lekker veel vrij geheugen en 4MB Pagepool. Ging gelijk al veel sneller. Nu even een lange WM naar iPhone-look tutorial aan het volgen. Screens volgen!
Klopt, het 4gig kaartje werkt prima. Ook handig dat je er een usb-card reader bij krijgt, lekker snel bestanden overzetten, en in combinatie met het oude 1 gig kaartje is het toch een mooie usb-stick.Zondagskindje schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:32:
Ik gebruik in mijn Touch een Sandisk microSDHC 4GB naar volle tevredenheid.
Er staan aantal albums van Pink Floyd op en enkele bestanden.
Als ik nu opnieuw zou mogen kiezen, zou ik gaan voor het 6 gig kaartje.
(Zit de card reader ook bij)
Nee, als je de PocketCM keyboard installeert is het niet zo dat je PocketCM Contacts erbij krijgt, zijn echt 2 aparte programma's / installers. Wellicht hebben de kabouters ook zitten klooien met je Touchjorisdekloris schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:50:
Ik heb het er helemaal niet opgezet. Komt het met die kayboard mee ofzo?
Ja laten we dit topic aub niet verkloten met gelul over abbo's. Ik was net zo blij dat het al 7,5 pagina's goed gingjoeltje schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:21:
Zullen we een ander topic opnenen voor abbonnementen en aanverwante vragen?
[ Voor 74% gewijzigd door Chris.nl op 11-10-2007 20:27 . Reden: ach so ]
Verwijderd
Je kunt PocketCM afsluiten door het hoorntje even ingedrukt te houden. Dan verschijnt er een pop-up menu. Druk op het kruisje en PCM sluit af.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:35:
dit gaat zo een dom vraag zijn, maar ga ze toch stellen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 17:57 ]
welke rom was dat? ben namelijk ook op zoek naar een engelse rom. eentje die zo orgineel mogelijk is. hoewel hij wel lekker zuinig mag zijn met het geheugen etc.Muthas schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:34:
Zo!Net CID geunlockt, en een andere goeie Engelse ROM erop gezet met lekker veel vrij geheugen en 4MB Pagepool. Ging gelijk al veel sneller. Nu even een lange WM naar iPhone-look tutorial aan het volgen. Screens volgen!
wat mis je aan de standaard functies? en raak je door deze rom te flashen ook je logo van bv tmobile kwijt bij het opstarten?
Mag hier volgens mij niet linken naar XDA omdat ze naast ROMs ook nog wat andere dingen aanbieden. Anyway, Touch ROM van Seksona (NEW Builld 18125.0.4.2 BigStorage&4mPagepool).dangerpaki schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:46:
[...]
welke rom was dat? ben namelijk ook op zoek naar een engelse rom. eentje die zo orgineel mogelijk is. hoewel hij wel lekker zuinig mag zijn met het geheugen etc.
wat mis je aan de standaard functies? en raak je door deze rom te flashen ook je logo van bv tmobile kwijt bij het opstarten?
Logo van T-mobile is er nog. Ben ik blij mee, want stel hij blijft hangen bij booten en er dat gebeurt net bij een of ander gaar logo van de nieuwe ROM dan kan je er ook niet meer mee terug naar de T-shop. Nu dus nog wel want hij ziet er helemaal orgineel uit (behalve dan dat ie in het Engels is).
Alle helpfiles zijn verwijdert, Windows update is weg en nog meer. Alle nieuwste update van de HTC progjes (X-button, Commanager)
iPhone theme is af. Vind het niet meer als me Touch voelen en hij wordt er ook slomer voor. Het is opzich wel geinig voor de showen en er zijn wel fijne grote knopjes in je menu maar in totaal passen de programma's er niet bij. Verder vind ik het niet fijn om overal voor redelijk nieuwe programma's in beta en versie 0.3 statussen etc. te gebruiken, zal je maar net weer zien dat het loopt moeilijk te doen als je het hard nodig hebt. Hardreset nu dus en probeer dan maar met SPB ofzo een mooi simpel menu te maken met grote knoppen.
Oh, en voor de mensen die die iPhone theme willen: http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=5623
Rarretje downloaden en de readme.doc volgen (8 pagina's lang
[ Voor 12% gewijzigd door Muthas op 11-10-2007 19:16 ]
Verwijderd
zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om te testen of deze code werkt op de phone. Bij mij lukt het maar niet.
EUR|BE|BE006|SINT-TRUIDEN
Deze zou moeten werken, hij bestaat in ieder geval bij accuweather
http://www.accuweather.co...E|BE006|SINT-TRUIDEN|&u=1
Anders ga ik moeten verhuizen naar een stad die wel werkt
.
Bedankt
Anders ga ik moeten verhuizen naar een stad die wel werkt
Bedankt
Krijg het ook niet werkend. Helaas, zal een andere dichtbijzijnde stad worden.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:56:
zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om te testen of deze code werkt op de phone. Bij mij lukt het maar niet.
Anders ga ik moeten verhuizen naar een stad die wel werkt.
Bedankt
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:56:
Bedankt
hoe krijgen jullie het sowieso voorelkaar om dat bestandje in de windows directory over te kunnen schrijven.TheKeeper schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:03:
[...]
Krijg het ook niet werkend. Helaas, zal een andere dichtbijzijnde stad worden.
ik probeer dat telkens maar ik krijg geen toegang tot dat bestandje om het te overschrijven met mijn aangepaste bestand. ik doe gewoon wat in de startpost staat.
iemand ideeen wat ik fout doe?
Verwijderd
Je moet het bestandje naar je pc copieren, daar aanpassen. dan op je kaartje plaatsen en via de gsm naar de windows dir terug copieren
of je moet met total commander het bestandje rechstreeks aanpassen
Sinds gisteren ben ik ook in het bezit van een htc touch, tot nu toe werkt het allemaal heel leuk =)
Ben er erg tevreden mee. Ondertussen ook een beetje aan het rondkijken & tweaken.
Dat 8 stappenplan is echt ideaal! =)
Zou je wellicht hier een leuke how-to voor kunnen schrijven? Daar zou je mij (en misschien meer mensen?) heel erg mee helpen!
Ben er erg tevreden mee. Ondertussen ook een beetje aan het rondkijken & tweaken.
Dat 8 stappenplan is echt ideaal! =)
Ben nu al een tijdje bezig om uit te vinden hoe je dit werkend kan krijgen op de touch, maar het wil maar niet lukken....SpiderPig schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:10:
Voor alle liefhebbers van Slide2Unlock. Er is een nieuwe versie: S2U2 v0.5
[afbeelding]
Zou je wellicht hier een leuke how-to voor kunnen schrijven? Daar zou je mij (en misschien meer mensen?) heel erg mee helpen!
Signature
Verwijderd
Ik denk dat ik de rede gevonden heb,Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:56:
Bedankt
De weather plugin werkt niet via de grote accuweather website.
Ze werkt via de wap versie van de site.
http://wap.wirelessaccuweather.com
En deze ondersteunt niet alle locaties. Spijtig was nogtans een heel afgewerkte plugin. Alleen nu spijtig van de limitaties
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 22:12 ]
Bij streamingpda staat onder radio belgie wel die optie bij qmusic 32 of 96, bij radio nl..
maar vreet veel stroom zeg!! 1 uurtje luisteren (volgens mij nog niet eens en accu stond al op 51% !)
nu hang ik hem elke dag ook aan de lader wat niet ten goede van de accu komt

eej nice tooltje die slide to unlock thanks!
nog even over vodafone, ik heb gebeld en zit gewoon in de bundel (radio luisteren via inet)
dat lukt dus niet.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 21:52:
Je moet het bestandje naar je pc copieren, daar aanpassen. dan op je kaartje plaatsen en via de gsm naar de windows dir terug copieren
als ik het bestand vanaf de storagecard (waar ik hem opsla na wijzigingen) wil kopieren naar de windows directory dan krijg ik geen toegang en kan ik hem niet overschrijven.
nou even proberen of het met total commander lukt. moet ik total commander gewoon op mn PC installeren en vanaf daar het bestand aanpassen dan?
Ok hier een kleine How-to voor Slide 2 Unlock, S2U2 v.0.72Spitie schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 22:09:

Download dit bestandje: http://ac.xenpage.eu/S2U2-0.72-WM5.rar
Unrar het en copieer dat cabje naar bijvoorbeeld de opslagkaart van je Touch.
Er zit ook een read-me file bij in het engels. Maar ik leg het jullie toch wel even verder uit.
Als je een oudere versie hebt van S2U2, deze eerst uninstallen en even soft-resetten.
Installeer het bestandje op je apparaat, niet op de opslagkaart, dit vanwege de stabiliteit.
Nadat het geinstalleerd is wordt er een mapje ´S2U2´ gecreerd in ´programma´s´.
S2U2 bevat 2 bestandjes, iLock2 en S2U2. Nu kun je bijvoorbeeld even een keer op
S2U2 klikken en dan moet Slide2Unlock geactiveerd worden als alles goed zit.
Als je op iLock2 zal klikken komt er een pop-op waarin staat dat iLock2 en S2U2 afgesloten is,
door er nog een keer erop te klikken activeer je Slide2Unlock weer. Je zal hiervan niks merken, maar hij werkt wel op de achtergrond.
Een koppeling van iLock2 wordt ook gemaakt in "\Windows\StartUp", zodat wanneer je je pda-tje
soft-reset of uit en aan zet Slide2Unlock automatisch geactiveerd wordt.
Configuratie:
De register vind je in (\HKEY_CURRENT_USER\Software\A_C\S2U2. Vergeet niet iLock2 uit te schakelen en te herstarten na elke verandering in de registry, anders worden de veranderingen niet doorgevoerd)
Standaard instellingen: --> Mijn instellingen:
ACBlankScreen=0
ACIdleStart=0 --> 1
ACOffLCD=0
AppointmentTimeFormat=H':'mmt
Autostart=1
BlankOnTalk=0
BlankScreen=0
CallerID=1
DateFormat=dddd', 'd MMMM --> dddd', 'd MMMM yyyy
DpadOn=0
IdleStart=0 --> 1
NoPowerSuspend=0
OffLCD=0
SafeMode=0
ShowAppointment=0 --> 1
ShowTask=1 --> 0
S2U2Path="\Programmabestanden\S2U2"
TimeFormat=H':'mm --> HH':'mm
IdleStart staat op 1, zodat wanneer ik me Touch aan en uit zet met het aan/uit knop, Slide2Unlock automatisch opstart. ShowAppointment 1, dan zie ik ook al me afspraken, ShowTask 0, ik hoef me taken niet te zien
yyyy aan het einde bij DateFormat zodat ik ook zie 2007.

Foto links: CallerID=1 Foto Rechts: CallerID=2
Deze versie heeft ook een mogelijkheid de lettertype van je klok aan te passen, copieer cijfer png-tjes in (Programmabestanden\s2u2\gfx\clock). De lettertype van de klok van hierboven, aub: http://forum.xda-develope...mentid=55275&d=1193155660
Met dank aan mcva voor het aanpassen van de png-tjes
Hoe verander ik de wallpaper? Maak of zoek naar een jpg bestandje naar keuze (QVGA is 240 x 320; VGA is 480 x 640); en hernoem deze "wallpaper.jpg"; copieer dit naar de gfx folder (Programmabestanden\s2u2\gfx\); herstart iLock2. Het bestandje "wallpaperL.jpg" is voor de Landscape modus.
Het blijkt dat de toesten van de Touch niet gelokt worden, hiervoor is er wel geen oplossing. En Touchflo blijkt ook te werken terwijl Slide2Unlock aanstaat, dit is apparaat gebonden. De ontwikkelaar van S2U2 heeft hier nog geen oplossing voor.
Dit zijn de belangrijkste zaken naar mijn mening, voor de rest, zie Read Me.
Dit is een van de beste versies naar mijn mening, gemiste oproepen, smsjes alles wordt weergegeven, genietse, we wachten af op de volgende versie.
SpiderPig
[ Voor 7% gewijzigd door SpiderPig op 31-10-2007 15:48 ]
Verwijderd
@ dangerpaki
Ik heb hetzelfde probleem en total commander niet geprobeerd, wat ik doe is het aanpassen in register is ooit geplaatst door iemand hier op forum:
Ga met een registery editor naar:
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/HTC/HTChome/Weather/Settings
Als je daar handmatig de Location en Locationcode aanpast werkt het wel.
Ik heb hetzelfde probleem en total commander niet geprobeerd, wat ik doe is het aanpassen in register is ooit geplaatst door iemand hier op forum:
Weet iemand trouwens of het volume van de sms toon aan te passen is? Ik kan wel de toon uit een selec aantal tonen kiezen, maar mij irriteert het dat ik heel vaak een sms mis doordat ik hem niet gehoord heb en afhankelijk van wat ik aan het doen was kan het ook zijn dat ik geen trllen hoor. Of de lengte van het trillen/geluid zou ook al helpoen. geluid 2 keer afspelen of 2 keer trillen. Hoe dan ook, deze opties zie ik er nergens bij staan.....
Kan het in mijn rom gebakken zitten?Chris.nl schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:39:
[...]
Nee, als je de PocketCM keyboard installeert is het niet zo dat je PocketCM Contacts erbij krijgt, zijn echt 2 aparte programma's / installers. Wellicht hebben de kabouters ook zitten klooien met je Touch
Tierelier
Verwijderd
Neen je moet de total commander installeren op op de htc. er is een speciaal versie voor pocket pc's. staat hier ergens vermeld in van de delen, ff zoekendangerpaki schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:09:
[...]
dat lukt dus niet.
als ik het bestand vanaf de storagecard (waar ik hem opsla na wijzigingen) wil kopieren naar de windows directory dan krijg ik geen toegang en kan ik hem niet overschrijven.
nou even proberen of het met total commander lukt. moet ik total commander gewoon op mn PC installeren en vanaf daar het bestand aanpassen dan?
succes
Hoi
Ik heb sinds gisteren een (door orange ge-unlockte) Touch, maar ben een beetje huiverig van de GPRS want ik heb er geen databundel bijgenomen, want overal waar ik regelmatig ben (werk, thuis, vrienden) heb ik toegang tot WiFi.
Nu heb ik eigenlijk alleen een vraag over de weer-applicatie..
Hoe kan ik ervoor zorgen dat die alleen handmatig en dan alleen via WiFi zijn data ophaalt, want na het uitzetten van de GPRS via de manier van de startpost, maakt die applicatie nog steeds contact via GPRS.
Ik heb sinds gisteren een (door orange ge-unlockte) Touch, maar ben een beetje huiverig van de GPRS want ik heb er geen databundel bijgenomen, want overal waar ik regelmatig ben (werk, thuis, vrienden) heb ik toegang tot WiFi.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat die alleen handmatig en dan alleen via WiFi zijn data ophaalt, want na het uitzetten van de GPRS via de manier van de startpost, maakt die applicatie nog steeds contact via GPRS.
Verwijderd
instellingen => verbindingen => => verbindingen => geavanceerd => netwerk selecteren => daar uw wifi verbindingen gebruiktenTifKag schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:08:
Hoi
succes
@TifKag: Of jer haalt echt alle verbindingen weg. Ik had dit ook met mijn orange instelling, kreeg wel drie gprs punten... Alles verwijderen, en dan is het over en uit met gprs
Ik heb niets te melden.
Verwijderd
of MoDaCo_NoData installeren, en gewoon gprs uitzetten, je weet nooit of je het ooit gaat nodig hebben.joeltje schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:21:
@TifKag: Of jer haalt echt alle verbindingen weg. Ik had dit ook met mijn orange instelling, kreeg wel drie gprs punten... Alles verwijderen, en dan is het over en uit met gprs
Ik zit inderdaad rond te kijken of ik dit logo ergens kan vinden zodat ik hem nog terug kan flashen mocht er ooit iets fout gaan.Muthas schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:12:
[...]
Logo van T-mobile is er nog. Ben ik blij mee, want stel hij blijft hangen bij booten en er dat gebeurt net bij een of ander gaar logo van de nieuwe ROM dan kan je er ook niet meer mee terug naar de T-shop. Nu dus nog wel want hij ziet er helemaal orgineel uit (behalve dan dat ie in het Engels is).
Tot die tijd wacht ik er nog ff mee.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Bij m'n nieuwe ROM zat een toetsenbord met letter recognizing, en dat werkt zo goed als je er eenmaal aangewend bent. Sommige letters moet je wat anders schrijven (k wordt bijvoorbeeld omegateken) maar nu gaat het al bijna foutloos en lekker snel. Ik vind het beter als z'n toetsenbordje
Pad is verdeeld in 3 delen, 1 voor hoofdletters, 1 voor normale letters en 1 voor leestekens.
Hoe heet dat programma?Muthas schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:35:
Bij m'n nieuwe ROM zat een toetsenbord met letter recognizing, en dat werkt zo goed als je er eenmaal aangewend bent. Sommige letters moet je wat anders schrijven (k wordt bijvoorbeeld omegateken) maar nu gaat het al bijna foutloos en lekker snel. Ik vind het beter als z'n toetsenbordjePad is verdeeld in 3 delen, 1 voor hoofdletters, 1 voor normale letters en 1 voor leestekens.
...less is more
Oh, whoops, vergeten

Misschien een domme vraag, maar kan ik mijn telefoon gewoon opladen met een standaard stopcontact -> usb stekkertje? M.a.w. is USB gestandaardiseerd qua stroom enzo? Ik heb een Tomtom met dezelfde stekker, kan ik de Tomtom opladen met de oplader van mijn HTC Touch?
Verwijderd
Zat bij Transformer Rom van Pdaviet. Als je "k" wilt schrijven is dat de griekse "alpha" en geen omegaMuthas schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:35:
Bij m'n nieuwe ROM zat een toetsenbord met letter recognizing, en dat werkt zo goed als je er eenmaal aangewend bent. Sommige letters moet je wat anders schrijven (k wordt bijvoorbeeld omegateken) maar nu gaat het al bijna foutloos en lekker snel. Ik vind het beter als z'n toetsenbordjePad is verdeeld in 3 delen, 1 voor hoofdletters, 1 voor normale letters en 1 voor leestekens.
Dat kan ook. Je instellingen zijn trouwens binnen twee minuten terug via de automatische config op je Touch.... (Kwam ik achter toen ik inderdaad zat te springen om internet in een gebied zonder WiFiVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:29:
[...]
of MoDaCo_NoData installeren, en gewoon gprs uitzetten, je weet nooit of je het ooit gaat nodig hebben.
Ik heb niets te melden.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 00:02:
@ dangerpaki
ok beiden dank voor jullie hulp. ik zal proberen of deze methodes wel bij mij werken.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 08:25:
[...]
Neen je moet de total commander installeren op op de htc. er is een speciaal versie voor pocket pc's. staat hier ergens vermeld in van de delen, ff zoeken.
succes
Ik had de aanpassing van mijn stad naar Sint-Truiden ook via het register gedaan, het werkt niet.
Bedankt.......Dit was de gouden tip.Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:29:
[...]
of MoDaCo_NoData installeren, en gewoon gprs uitzetten, je weet nooit of je het ooit gaat nodig hebben.
Ik heb via NoData 3 GPRS verbindingen gedisabled, en daarna de WiFi ingesteld.
Bleek nog wel dat ik de energiebesparing van de WiFi uit moest zetten, anders was de verbinding erg instabiel. (is misschien een tip voor anderen, want ik had al in dit topic gelezen, dat er meer waren met een verbinding die wel contact maakte met de router, maar niet konden surfen e.d.)
USB is 5V. Ik ga er vanuit dat je de lader van Tomtom kunt gebruiken. Het kan alleen zijn dat je lader te licht is, en je telefoon dus langzamer oplaadt.smeerbartje schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:16:
Misschien een domme vraag, maar kan ik mijn telefoon gewoon opladen met een standaard stopcontact -> usb stekkertje? M.a.w. is USB gestandaardiseerd qua stroom enzo? Ik heb een Tomtom met dezelfde stekker, kan ik de Tomtom opladen met de oplader van mijn HTC Touch?
Configuratie:
De register vind je in (\HKEY_CURRENT_USER\Software\A_C\S2U2. <<------------------
deze kan ik dus niet vinden ?!?
is dat windowsmap??
hij werkt bij mij wel, die slide to unlock maar moet eerst ontgrendelen,dus heb er niks aan, hoe fix ik dat??
De register vind je in (\HKEY_CURRENT_USER\Software\A_C\S2U2. <<------------------
deze kan ik dus niet vinden ?!?

hij werkt bij mij wel, die slide to unlock maar moet eerst ontgrendelen,dus heb er niks aan, hoe fix ik dat??

Ik heb ook de 6gb Sandisk SDHC kaart, werkt inderdaad prima. M'n telefoon is bijna een ipod zoVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 16:43:
@Willems: ik heb een 6GB kaartje in m'n HTC Touch van Sandisk en dat werkt prima. Je kunt ze voor zo'n E60 kopen bij www.cameranu.nl.
Ik heb hem voor 52,95 bij saakeshop (ofzoiets) besteld, 55 eu inc. verzenden. Die prijs valt me echt mee
youtube.com/@hisrep
Is zoéen 6gb kaartje nou een beetje snel, kreeg je er ook een kaartlezer bij? Zat zelf te denken aan een 2GB ultra2 kaartje, niet zoveel ruimte natuurlijk als de 6gb SDHC variant...HetWonder schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:57:
[...]
Ik heb ook de 6gb Sandisk SDHC kaart, werkt inderdaad prima. M'n telefoon is bijna een ipod zo
Ik heb hem voor 52,95 bij saakeshop (ofzoiets) besteld, 55 eu inc. verzenden. Die prijs valt me echt mee
Kben benieuwd naar je ervaringen met dit kaartje.
Alvast Bedankt
Verwijderd
Ik zou nooit een 2GB kaartje meer kopen, als je tenminste het geld kunt missen voor een 6 GB kaartje. Daar kun je gewoon veel meer op kwijt, dus dat is écht heerlijk. Weet je bijvoorbeeld dat je ook video's en films op je Touch kunt zetten? Dan is een 6 GB kaartje echt handig, hoor. En ook is het lekker dat je er gewoon superveel muziek op kwijt kunt. Hoef je in elk geval niet te kiezen wat je onderweg bij je hebt.
En inderdaad... mijn MP3 speler ligt nu werkeloos in de kast nu ik de Touch met m'n 6GB kaartje heb... :-) Dat scheelt gewoon weer een apparaat in je zak.
Ik vind de snelheid van het kaartje prima én je krijgt er inderdaad ook een kaartlezertje bij met een USB-stickje waar je het kaartje weer in kunt steken. Handig!
En inderdaad... mijn MP3 speler ligt nu werkeloos in de kast nu ik de Touch met m'n 6GB kaartje heb... :-) Dat scheelt gewoon weer een apparaat in je zak.
Ik vind de snelheid van het kaartje prima én je krijgt er inderdaad ook een kaartlezertje bij met een USB-stickje waar je het kaartje weer in kunt steken. Handig!
Kijk eens in de openingspost bij vraag 22touchie75 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:44:
Configuratie:
deze kan ik dus niet vinden ?!?is dat windowsmap??
hij werkt bij mij wel, die slide to unlock maar moet eerst ontgrendelen,dus heb er niks aan, hoe fix ik dat??![]()
Verwijderd
Toggle GPRS met NOGPRS
Handig programma om gprs aan en uit te zetten. Wel zeker zijn dat je GRPS verbinding niet aan staat, maar hem niet weg willen gooien dit programma doet dat voor je.
NOGPRS.zip
hieronder de code om het in openings post te zetten
Toevoeging voor accesoires in openingspost
Carcomm Cradle HTC Touch P3450

Klik [hier] om aan te schaffen
ADAPT AD-750 SiRF III Bluetooth GPS Receiver

en wederom de code om het toe te voegen aan de openings post
Handig programma om gprs aan en uit te zetten. Wel zeker zijn dat je GRPS verbinding niet aan staat, maar hem niet weg willen gooien dit programma doet dat voor je.
NOGPRS.zip
hieronder de code om het in openings post te zetten
code:
1
2
3
4
5
| [b]Toggle GPRS met NOGPRS[/b] Handig programma om gprs aan en uit te zetten. Wel zeker zijn dat je GRPS verbinding niet aan staat, maar hem niet weg willen gooien dit programma doet dat voor je. [url="http://home.aim.avans.nl/~khoppenb/NOGPRS.zip"]NOGPRS.zip[/url] |
Toevoeging voor accesoires in openingspost
en wederom de code om het toe te voegen aan de openings post
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| [center] [b]Carcomm Cradle HTC Touch P3450[/b] [url="http://www.pdashop.nl/product/28357/42781/3344/adapt-ad-750-sirf-iii-bluetooth-gps-receiver.html"][img]http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=52307&dimensionid=1&shopid=2[/img][/url] Klik [[url="http://www.pdashop.nl/product/28357/42781/3344/adapt-ad-750-sirf-iii-bluetooth-gps-receiver.html"]hier[/url]] om aan te schaffen [b]ADAPT AD-750 SiRF III Bluetooth GPS Receiver[/b] [url="http://www.pdashop.nl/product/43837/42781/3353/carcomm-cradle-htc-touch-p3450.html"][img]http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=35289&dimensionid=1&shopid=2[/img][/url] Klik [[url="http://www.pdashop.nl/product/43837/42781/3353/carcomm-cradle-htc-touch-p3450.html"]hier[/url]] om aan te schaffen [/center] |
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 15:25 ]
Heb jij de PDAViet-rom? Zou je misschien voor mij de wallpaper en de splashscreen van de Touch Style kunnen posten?Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:31:
[...]
Zat bij Transformer Rom van Pdaviet. Als je "k" wilt schrijven is dat de griekse "alpha" en geen omega
Verwijderd
Linkjes staan verkeerd-omVerwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:04:
[afbeelding]
[afbeelding]
Cradle ziet er wel heel interessant uit (BT-GPS muisje heb ik zelf al, alleen nog niet zo'n mooie
Is het mogelijk om met de touch op mijn netwerk te browsen??
Wifi werkt voor e-mail en internet perfect ....
been there, done that, bought the T-shirt
Zoals hierboven aangegeven is, om de registry aan te passen zie vraag 22 van de openingspost.touchie75 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:44:
Configuratie:
deze kan ik dus niet vinden ?!?is dat windowsmap??
hij werkt bij mij wel, die slide to unlock maar moet eerst ontgrendelen,dus heb er niks aan, hoe fix ik dat??![]()
Dat gaat niet met de normale Windows verkenner.
Ik was vergeten te vermelden dat je ontgrendeling ook liever uit moet zetten, het zou kunnen
voorkomen dat die 2 proggies elkaar tegenwerken, en het is ook vervelend om je telefoon 2 keer te ontgrendelen, eerst met slide 2 unlock dan vergrendeling.
Een beetje uitzoeken en de handleiding door bladeren is ook handig he. Maar vergrendeling zet je
zo uit:
Start --> Instellingen --> Persoonlijk --> Vergrendelen.
Succes
Verwijderd
Ik had het al een keer eerder hier gepost maar nog geen reacties......iemand een idee?? of is het niet mogelijk? ....;
Ik heb al overal rondgezocht maar kan het niet echt vinden; Ik heb de achtergronden op de Touch mooi in het zwart (black thema). Nu zou ik ook graag de sms-schermen zwart willen hebben met witte letters ipv wit met zwarte letters (en mogelijkheid om evt. letter-grootte te veranderen)............is hier een soort van skin voor te krijgen of is dit makkelijk aan te passen?? wie heeft een idee?
Ik heb al overal rondgezocht maar kan het niet echt vinden; Ik heb de achtergronden op de Touch mooi in het zwart (black thema). Nu zou ik ook graag de sms-schermen zwart willen hebben met witte letters ipv wit met zwarte letters (en mogelijkheid om evt. letter-grootte te veranderen)............is hier een soort van skin voor te krijgen of is dit makkelijk aan te passen?? wie heeft een idee?
thanks, ik weet wel hoe ik vergrendeling uit moet zetten maar dacht ze dan beide uitgingenSpiderPig schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:24:
[...]
Zoals hierboven aangegeven is, om de registry aan te passen zie vraag 22 van de openingspost.
Dat gaat niet met de normale Windows verkenner.
Ik was vergeten te vermelden dat je ontgrendeling ook liever uit moet zetten, het zou kunnen
voorkomen dat die 2 proggies elkaar tegenwerken, en het is ook vervelend om je telefoon 2 keer te ontgrendelen, eerst met slide 2 unlock dan vergrendeling.
Een beetje uitzoeken en de handleiding door bladeren is ook handig he. Maar vergrendeling zet je
zo uit:
Start --> Instellingen --> Persoonlijk --> Vergrendelen.
Succes

edit:euhm dat zeg ik nu wel maar krijg het niet weg
[ Voor 3% gewijzigd door touchie75 op 13-10-2007 11:53 ]
Verwijderd
Helaas, ik gebruik niet de Touch Style, maar de Cross variant. Deze is stukken sneller dan de Style versie omdat de cube niet is geactiveerd.poepeneesje schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:51:
[...]
Heb jij de PDAViet-rom? Zou je misschien voor mij de wallpaper en de splashscreen van de Touch Style kunnen posten?
Gebruiken jullie eigenlijk Windows Media Player om films af te spelen of een andere? Ik mis eigenlijk de optie om in te zoomen.
Ik had gister nog Sompy geprobeerd maar daarbij kreeg ik een niet zo mooie foutmelding.
Ik ga nu PocketMPV proberen, maar iemand nog een tip?
Edit:
Net PocketMPV geprobeerd maar was ook al niet echt een succes, heel mn Touch liep vast en moest een soft-reset uitvoeren...
Ik had gister nog Sompy geprobeerd maar daarbij kreeg ik een niet zo mooie foutmelding.
Edit:
Net PocketMPV geprobeerd maar was ook al niet echt een succes, heel mn Touch liep vast en moest een soft-reset uitvoeren...
[ Voor 19% gewijzigd door allard_070 op 13-10-2007 13:16 ]
Verwijderd
Zoals ik al eerder genoemd heb gebruik ik Resco explorer om o.a. over het netwerk te browsen.Gaat als een speer, ook streamen van films, foto's bladeren en muziek luisteren.guido09 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 09:46:
Is het mogelijk om met de touch op mijn netwerk te browsen??
EDIT: nu heb ik ander probleempje met slide to unlock.. als ik de aan/uit knop indruk moet ik hem eerst weer ontgrendelen en dan komt slide to unlocktouchie75 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 11:40:
[...]
thanks, ik weet wel hoe ik vergrendeling uit moet zetten maar dacht ze dan beide uitgingen
heb overal al gezocht.. helpieeeeeeee
[ Voor 24% gewijzigd door touchie75 op 13-10-2007 14:39 ]
Zie pagina 80 en 81 van de handleiding, met de nadruk op dat stukje De blokkering van de MDA Touch opheffenthanks, ik weet wel hoe ik vergrendeling uit moet zetten maar dacht ze dan beide uitgingen

Nu moet het wel lukken denk ik.
[ Voor 4% gewijzigd door SpiderPig op 13-10-2007 14:50 ]
Toch bedankt!Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:23:
[...]
Helaas, ik gebruik niet de Touch Style, maar de Cross variant. Deze is stukken sneller dan de Style versie omdat de cube niet is geactiveerd.
Verwijderd
Kan iemand me even helpen ik word hier helemaal para van mijn gps module ism tomtom 6.
Ik vind mijn BT GPS module. Ik kan er naar connecten. iig ik krijg geen foutmelding na het invoegen van me pincode.
Als ik de pincode heb ingevoegd staat er "Selecteer de te gebruiken service van dit apparaat". Ik kan dan aanvinken "Seriele poort". ( moet dat ? )
als ik dat wel of niet tom tom zegt dat er geen gps device is.
Dan kan ik ook nog bij het tabblad Com-poorten een nieuwe com poort aanmaken ook dat werkt niet.
Ik tomtom moet ik ook een verbinding instellen. com 9 com 2 com 0 of Seriele poort ( com6 kan ook als als ik die in het tabblad Com-Poorten heb ingesteld)
Zou iemand mij ff de juiste configuratie willen vertellen. Ik heb een HTC Touch met een adapt-ad-750-sirf-iii-bluetooth-gps-receiver
http://www.pdashop.nl/pro...uetooth-gps-receiver.html
http://www.smartphoneshop.nl/vragen/17548/1861 das het antwoord
Ik vind mijn BT GPS module. Ik kan er naar connecten. iig ik krijg geen foutmelding na het invoegen van me pincode.
Als ik de pincode heb ingevoegd staat er "Selecteer de te gebruiken service van dit apparaat". Ik kan dan aanvinken "Seriele poort". ( moet dat ? )
als ik dat wel of niet tom tom zegt dat er geen gps device is.
Dan kan ik ook nog bij het tabblad Com-poorten een nieuwe com poort aanmaken ook dat werkt niet.
Ik tomtom moet ik ook een verbinding instellen. com 9 com 2 com 0 of Seriele poort ( com6 kan ook als als ik die in het tabblad Com-Poorten heb ingesteld)
Zou iemand mij ff de juiste configuratie willen vertellen. Ik heb een HTC Touch met een adapt-ad-750-sirf-iii-bluetooth-gps-receiver
http://www.pdashop.nl/pro...uetooth-gps-receiver.html
http://www.smartphoneshop.nl/vragen/17548/1861 das het antwoord
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 15:50 ]
Verwijderd
Ik gebruik TCPMP, werkt perfekt!allard_070 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:29:
Gebruiken jullie eigenlijk Windows Media Player om films af te spelen of een andere? Ik mis eigenlijk de optie om in te zoomen.
Ik zet de filmpjes om met PocketDivXEncoder
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 16:31 ]
ik weet niet welke handleiding jij hebt bij de touch, maar op pagina 80/81 heb ik "het ordenen van contactpersonen,afspraken,notities en andere informatie "?SpiderPig schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:59:
[...]
Zie pagina 80 en 81 van de handleiding, met de nadruk op dat stukje De blokkering van de MDA Touch opheffen![]()
Nu moet het wel lukken denk ik.
haha
Werkt de boel ook nog als de trail versie van WA Desktop en WA2 verlopen zijn? Of kan ik dan gaan hard-resetten om alles er weer af te krijgen?Muthas schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:12:
iPhone theme is af. Vind het niet meer als me Touch voelen en hij wordt er ook slomer voor. Het is opzich wel geinig voor de showen en er zijn wel fijne grote knopjes in je menu maar in totaal passen de programma's er niet bij. Verder vind ik het niet fijn om overal voor redelijk nieuwe programma's in beta en versie 0.3 statussen etc. te gebruiken, zal je maar net weer zien dat het loopt moeilijk te doen als je het hard nodig hebt. Hardreset nu dus en probeer dan maar met SPB ofzo een mooi simpel menu te maken met grote knoppen.
Oh, en voor de mensen die die iPhone theme willen: http://forum.ppcgeeks.com/showthread.php?t=5623
Rarretje downloaden en de readme.doc volgen (8 pagina's lang).
Ow sorry, ik dach dat het boekje dezelfde nummering had als de handleiding dat ik heb geplaatst op mijn laptop vanuit de cd van mijn MDA Touch. Als je het in die handleiding bekijkt, gebruikershandleiding en geen verkorte handleiding, moet ie op pagina 80/81 staan, of anders moet je dat stukkie zoeken in je boekje. Staat er wel in.touchie75 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:04:
[...]
ik weet niet welke handleiding jij hebt bij de touch, maar op pagina 80/81 heb ik "het ordenen van contactpersonen,afspraken,notities en andere informatie "?![]()
![]()
haha
In dit topic op XDA kwam ik een cabje tegen om de softkey's in het todayscherm te verbergen. Zodra je een proggie start of melding krijgt zijn ze er weer
PMC TodayShrink, download link
Installeren, soft reset en klaar.

groot
melding
Getest op HTC Touch NL, uninstallen gaat bij mij ook zonder problemen.
PMC TodayShrink, download link
Installeren, soft reset en klaar.

groot
melding
Getest op HTC Touch NL, uninstallen gaat bij mij ook zonder problemen.
[ Voor 37% gewijzigd door Chris.nl op 14-10-2007 03:54 ]
Verwijderd
Ik heb pcmKeyboard 0.10 geinstalleerd maar krijg bij het instellen de melding "Beta period expired" Iemand hier meer problemen mee? Ik heb op pocketcm,com ook een nieuwe versie geinstalleerd, maar krijg dezelfde melding.
Hmz, ik heb net getest maar hij werkt gewoon...Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 11:48:
Ik heb pcmKeyboard 0.10 geinstalleerd maar krijg bij het instellen de melding "Beta period expired" Iemand hier meer problemen mee? Ik heb op pocketcm,com ook een nieuwe versie geinstalleerd, maar krijg dezelfde melding.

Lijkt erop alsof er een maximale datum tot wanneer je hem mag gebruiken staat ingesteld? Commerciële plannen daarzoVerwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 11:48:
Gok dat ze zichzelf gewoon uitzetten. Ik kan ze in ieder geval ook gewoon afsluiten wanneer je de normale Home weer ziet. Verder zijn ze gewoon de verwijderen.TheKeeper schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:05:
[...]
Werkt de boel ook nog als de trail versie van WA Desktop en WA2 verlopen zijn? Of kan ik dan gaan hard-resetten om alles er weer af te krijgen?
iPhone interface weer terug gezet
Als ik het goed heb begrepen willen ze een stabiele versie 1.0 maken (gratis) die onbeperkt houdbaar is. Ze zitten nu nog in de beta-fase.Muthas schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:30:
Lijkt erop alsof er een maximale datum tot wanneer je hem mag gebruiken staat ingesteld? Commerciële plannen daarzo
Wat ze daarna gaan doen met eventuele nieuwe functies mag joost weten.
De huidige versie, is release candidate 2 en zou iig tot 1 november moeten werken.
Ik gebruik pcm keyboard zelf eigenlijk al tijden niet meer, sms'n doe ik met de T9 touchpad uit de startpost, en mailen / notuleren etc, doe ik met een bluetooth toetsenbord link.
Dus voor dat soort ongein heb ik geen zware laptop meer nodig
[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 14-10-2007 12:55 ]
Ik ben van plan om de HTC Touch aan te schaffen, maar ik weet nog niet of ik de NL of UK versie wil. Daarom de volgende vraag. Is het mogelijk om van de ene taalversie van het OS naar de andere te wisselen en zo ja, is dit moeilijk?
De taal, zit in de ROM gebakken, kan je niet zomaar switchen.Krekker schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 13:06:
Ik ben van plan om de HTC Touch aan te schaffen, maar ik weet nog niet of ik de NL of UK versie wil. Daarom de volgende vraag. Is het mogelijk om van de ene taalversie van het OS naar de andere te wisselen en zo ja, is dit moeilijk?
Je zou wel een andere ROM kunnen flashen, NL & UK rom's zijn beschikbaar.
Nadeel van flashen vind ik:
- Het kan mis kan gaan, dan doet ie niets meer.
- Je hebt kans dat je geen garantie meer hebt op het toestel.
- Het is maar de vraag of je de update functie van WM6 nog kan gebruiken, je hebt dus kans dat je afhankelijk wordt van ROM-bakkers voor windows updates.
- ROMS kunnen top zijn, met pagepool size aangepast en een boel vrije ruimte, vaak zetten de bakkers er ook programma's op die je niet wil hebben.
Denk goed na in welke taal je je HTC Touch wil kopen, en blijf bij die taal.
Pagepool size aanpassen en veel andere tweaks kan je zelf ook doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 14-10-2007 13:25 ]
Hmm ik heb de forum instructies opgevolgd maar ik krijg mediahubmini.exe niet overschreven of verwijderd. Verwijder optie is doorzichtig, en overschrijven kan ook niet.funk-e schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:41:
Voor de luie tweakers onder ons:
FatAttitude Touch Settings
This application lets you customise your HTC Touch cube/today screen in many ways, changing which buttons launch which programs, etc. You can currently change the following:
- Your Music/Pictures/Video programs (change which apps and titles)
- Your 3x2 APLauncher on the cube (change the apps, icons and titles)
- Your Weather Location to be far more specific (i.e. not the limited in-built city selection)
- Your weather options (auto-update settings, etc.)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klik hier om naar de downloadpagina te gaan: [click]
Verder heb ik wel mediaportal uit het opstarten gehaald, en een reset gedaan.
Verwijderd
Zie bijgevoegde site: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=908
Zie bijgevoegde site: http://www.allaboutphones...4140&hilit=icontact#p4140
ok ik heb het uitgevogeld ..mensen die batterystatus hebben en slide to unlock gebruiken en niet elke keer eerst gewoon moeten ontgrendelen doe dan het volgende:
open batterystatus en dan tabblad tools haal daar het vinkje weg bij DeviceLock on WakeUp en haal het vinkje weg bij Show Today-Screen on WakeUp dan ok en het werkt zoals het moet.
met dank weer aan mijn mannetje
open batterystatus en dan tabblad tools haal daar het vinkje weg bij DeviceLock on WakeUp en haal het vinkje weg bij Show Today-Screen on WakeUp dan ok en het werkt zoals het moet.
met dank weer aan mijn mannetje
Ik heb een vreemd probleem?!
Ik wilde graag die SMSDeliveryNotify toevoegen aan mijn register, zo gezegd, zo gedaan, echter na een softreset is het allemaal weer weg...? Zie ik nu echt iets over het hoofd?
Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast dank,
Ik wilde graag die SMSDeliveryNotify toevoegen aan mijn register, zo gezegd, zo gedaan, echter na een softreset is het allemaal weer weg...? Zie ik nu echt iets over het hoofd?
Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast dank,
In de openingspost staat ook het handschrift herkenningsproggie, alleen helaas nog in het engels.
Ik heb dit al eens eerder gevraagd, maar nu alweer een tijd geleden, is er iemand die deze al in het nederlands weet te maken / vinden?
Ik heb wel interesse hierin, en zit hier eigenlijk nog steeds op te wachten. Volgens mij moet dat niet zo moeilijk zijn, omdat alle andere keyboards etc ook worden aangepast in het nederlands. Maar goed, ik zou het natuurlijk niet weten, anders had ik het zelf wel gedaan.
Maar als iemand deze in het nederlands weet, dan graag!
Ik heb dit al eens eerder gevraagd, maar nu alweer een tijd geleden, is er iemand die deze al in het nederlands weet te maken / vinden?
Ik heb wel interesse hierin, en zit hier eigenlijk nog steeds op te wachten. Volgens mij moet dat niet zo moeilijk zijn, omdat alle andere keyboards etc ook worden aangepast in het nederlands. Maar goed, ik zou het natuurlijk niet weten, anders had ik het zelf wel gedaan.
Maar als iemand deze in het nederlands weet, dan graag!
...Touchpad bericht verwijderd...
Ik heb de post volledig gemist.
Mijn "nieuwtje" bleek "oud nieuws".
(en Touchpad is 'slechts' een evaluatiekopie.)
Ik heb de post volledig gemist.
Mijn "nieuwtje" bleek "oud nieuws".
(en Touchpad is 'slechts' een evaluatiekopie.)
[ Voor 140% gewijzigd door TeeT_At_Touch op 14-10-2007 23:47 ]
deze staat toch al in de startpostTeeT_At_Touch schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 23:33:
Touchpal
Eerst even dit filmpje kijken en dan de cab downloaden.
Touchpal is hier tot 8 december gratis te downen
[afbeelding]
(ik overtreed hier toch geen regels of zo hè ? zolang het gratis is ?)
...less is more
Verwijderd
Downloadfiles staan in je linkjes, dus is goed zo hoorVerwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 21:47:
Mooie uitbreiding gevonden voor het ingeven van agenda items met 1 hand. Hij past ook mooi bij het touch thema omdat hij helemaal zwart is.
Zie bijgevoegde site: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=908
iPhone style achtig contactlijst programma gevonden. Heeft tevens eveneens een mooi zwarte achtergrond en past dus zeer goed bij de touch.
Zie bijgevoegde site: http://www.allaboutphones...4140&hilit=icontact#p4140
Ik had er graag de downloadfiles bijgevoegd, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.
(AllaboutPhones kan iedereen zich ook gratis aanmelden om te downen)
Agenda functie is wel makkelijk, verder werkt de contact manager naar mijn smaak niet makkelijker
dan de standaard touch contacts, maar da's persoonlijk natuurlijk.
Ik heb een probleem met het instellen van de snelkoppeling naar Opera Mini Beta. Dit staat beschreven op deze pagina. Ik krijg continu de foutmelding: "Could not find suite s2_"". Als ik vervolgens binnen de java-manager op Opera Mini Beta klik, dan start Opera wel goed op.
In mijn \windows\appdb\-map staan geen JAR-files. Wat er wel staan zijn s2_.jah, s2_.obj, s2_suite.utf, enzovoorts. Maar geen JAR-file.
Mijn snelkoppeling ziet er als volgt uit:
'\Windows\jbed" -run s2_'
je moet de enkele quotes wegdenken, die staan alleen hier op GOT. Ik weet dat er maar 1 dubbele quote staat. Ik krijg de dubbele quote er links niet bij; als ik hem plaats, dan wordt deze vanzelf verwijderd. Wat gaat er verkeerd en wat staat er bij jullie?
In mijn \windows\appdb\-map staan geen JAR-files. Wat er wel staan zijn s2_.jah, s2_.obj, s2_suite.utf, enzovoorts. Maar geen JAR-file.
Mijn snelkoppeling ziet er als volgt uit:
'\Windows\jbed" -run s2_'
je moet de enkele quotes wegdenken, die staan alleen hier op GOT. Ik weet dat er maar 1 dubbele quote staat. Ik krijg de dubbele quote er links niet bij; als ik hem plaats, dan wordt deze vanzelf verwijderd. Wat gaat er verkeerd en wat staat er bij jullie?
Verwijderd
Weet iemand waar ik moet zijn als ze moeilijk doen bij Eurotwice het bedrijf dat de touch repareerd.
heb nu al een x aantal maal gebeld met dat bedrijf met de vraag waar me nieuwe toestel blijft mits zij het zij mijn oude toestel zijn verloren dat ik ter reparatie had afgegeven. heb ook gebeld na de htc helpdesk liep met me kop tegen de muur.Krijg nu telkens te horen eind deze week word uw nieuwe toestel geleverd maar niks hoor.
Blijf van het kastje na de muur worden gestuurd door eurotwice en htc helpdesk en tot nu toe nog geen nieuw toestel.
heb nu al een x aantal maal gebeld met dat bedrijf met de vraag waar me nieuwe toestel blijft mits zij het zij mijn oude toestel zijn verloren dat ik ter reparatie had afgegeven. heb ook gebeld na de htc helpdesk liep met me kop tegen de muur.Krijg nu telkens te horen eind deze week word uw nieuwe toestel geleverd maar niks hoor.
Blijf van het kastje na de muur worden gestuurd door eurotwice en htc helpdesk en tot nu toe nog geen nieuw toestel.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.