Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer meer een theoretisch ideetje, is het mogelijk denken jullie om de drie of vier (of vijf/zes:P) tabs uit de home plugin op de een of andere manier te selecteren in het app launcher gedeelte van de cube. Ik zou graag men today screen willen legen, en beperken tot een klok en smsinbox/hotmail/gemist telefoon gesprek en dan men cube zo veel mogelijk vol stoppen met nuttig functies. Zeg maar het tegenovergestelde van wat iedereen nu doet, zen telefoon zo uitbreiden dat de cube slechts een leuk truukje is.

gr brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:37:
[...]

Geen probleem mee, zit altijd op deze manier in mijn zak, ik mis alleen gesprekken als ik dat wil ;)
Heb het weer getest en nu werkte het gewoon idd. :)
Piep klein nadeeltje aan deze telefoon vind ik wel dat het vaak wat langer duurt voordat hij overgaat vergeleken met gewone telefoons. (Vaak is de telefoon bij degene die je op belt al een keer over gegaan voordat je eigen telefoon afgaat).

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:11:
ik wil van mn touch een afstandsbediening maken voor mn laptop (makkelijk tijdens presentaties enzo), maar ik krijg hier geen programma voor gevonden.

iemand een idee??
Linkje is al gegeven, maar Salling Clicker is daar perfect voor.
Ik gebruik het in de winkel voor de muziek etc..
Werkt zowel met mijn Mac als PC, progje op Touch blijft hetzelfde.

Ik gebruik het ook via WiFi, kan ik muziek en films bedienen terwijl ik in de woonkamer zit >:)

@ hierboven, mee eens.
Is denk ik "kwaaltje" van de Touch, met andere WM phones had ik dit niet.
Maar echt last heb ik er ook niet van.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2007 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wroekel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:55
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om op je Touch het weer aan te passen (dat bestandje).
Ik heb in het begin van de post de link gevonden bestandje geprobeerd aan te passen. Maar als ik hem terugwil kopieren kan hij het oude bestandje niet vervangen.

Mis ik iets ???

Diablo 3 profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Laatst online: 19:57

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 23:39:
Weer meer een theoretisch ideetje, is het mogelijk denken jullie om de drie of vier (of vijf/zes:P) tabs uit de home plugin op de een of andere manier te selecteren in het app launcher gedeelte van de cube. Ik zou graag men today screen willen legen, en beperken tot een klok en smsinbox/hotmail/gemist telefoon gesprek en dan men cube zo veel mogelijk vol stoppen met nuttig functies. Zeg maar het tegenovergestelde van wat iedereen nu doet, zen telefoon zo uitbreiden dat de cube slechts een leuk truukje is.

gr brainz
ik ben hier ook wel benieuwd naar ja ;)
een 4e pagina aan de cube toevoegen lijkt me wel een optie... nu is de cube eigenlijk een driehoek ;)
iemand een idee of dit mogelijk is?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knijtert
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-08 21:11

knijtert

Dude

Bevalt de HTC Touch nog bij jullie?

Ik twijfel nog tussen de HTC Touch en de HTC710. Het belangrijkste wat ik zoek in een MDA is goede gebruiksvriendelijke agenda. Ik geloof dat dat bij de HTC Touch wel goed zit. Maar ik vind het dan weer jammer dat er geen Wifi op zit. En de batterij baart me zorgen. Als deze al bij aanschaf maar 1 dag meegaat, dan vraag ik me af hoe het hiermee gestelt is over anderhalf jaar.

Iemand die me kan helpen bij mn keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knijtert schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 00:59:

Ik twijfel nog tussen de HTC Touch en de HTC710. Het belangrijkste wat ik zoek in een MDA is goede gebruiksvriendelijke agenda. Ik geloof dat dat bij de HTC Touch wel goed zit. Maar ik vind het dan weer jammer dat er geen Wifi op zit. En de batterij baart me zorgen. Als deze al bij aanschaf maar 1 dag meegaat, dan vraag ik me af hoe het hiermee gestelt is over anderhalf jaar.

Keuzes zul je zelf moeten maken, maar dat de Touch met WiFi permanent aan maar
een dagje meegaat kan wel kloppen.
Zonder (of beperkt) WiFi gebruik kun je lezen dat de meeste met gemak een dag of 4 scoren op de batterij.

Quote uit eerste stukje van de startpost : Tri-band met WLAN en Bluetooth |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
wroekel schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 00:04:
Hoe krijgen jullie het voor elkaar om op je Touch het weer aan te passen (dat bestandje).
Ik heb in het begin van de post de link gevonden bestandje geprobeerd aan te passen. Maar als ik hem terugwil kopieren kan hij het oude bestandje niet vervangen.

Mis ik iets ???
lees de topics eens door, het antwoord op jouw vraag is al menig keer gegeven....
knijtert schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 00:59:

De Touch heeft wel degelijk Wifi. De batterij gaat inderdaad vrij snel leeg. Ik haal meestal 1,5 dag met zo'n 60 min. bellen en 20 smsjes en verder een half uurtje op internet surfen. Bluetooth,Wifi etc. staan standaard uit.

[ Voor 46% gewijzigd door Aghanim op 09-10-2007 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
DJ_The_SP schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:30:
[...]

Wat is er fout gegaan als ik vragen mag? Heb je hem gebricked?
Geen idee. Ik heb gewoon de originele ROM (gelukkig 8) ), maar hij begon spontaan uit te vallen, waarbij alleen met een soft reset alles weer werkte. Dat uitvallen werd erger en erger, tot ik het ding 5 keer per dag moest Hard resetten. De laatste keer dat ik dat moest doen heb ik alle programma's die ik er achteraf had opgezet verwijderd. een backup gemaakt, en weer een harde reset gedaan. Toen kreeg ik het HTC logo, op een prachtige rode achtergrond :X

Das nie goed.... Dus ik heb hem opgestuurd naar (of, ik moet zeggen, laten ophalen door) HTC, en dat is nu 10 dagen geleden :(

Ik ben wel blij dat batterystatus e.d. er af waren O-)

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Ik heb soms het probleem dat mijn touch bij het navigeren in IE blijft hangen op "zoeken".
Na een paar minuutjes geeft hij de melding: "kan pagina niet vinden" Dit gebeurt dan bij elke site. Ik heb al geprobeerd om de GPRS-verbinding te verbreken en dan opnieuw verbinding te maken maar dat helpt niets. Ik heb ook in het connectiviteits-menu de telefoonfunctie uit en aan gezet, pincode opnieuw ingevoerd, maar als ik dan IE wil opstarten maakt hij geen GPRS-verbinding. Enige manier is een reset.

Hebben meer mensen hier last van?

Ik gebruik T-mobile met PiT. Orginele HTC Touch

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Bij mij precies hetzelfde probleem... ik dacht eigenlijk dat het aan PIT lag (servers overbelast ofzo)... elke keer als het niet werkte wachtte ik gewoon een uurtje en dan werkt het weer

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
funk-e schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 09:52:
Ik heb soms het probleem dat mijn touch bij het navigeren in IE blijft hangen op "zoeken".
Na een paar minuutjes geeft hij de melding: "kan pagina niet vinden" Dit gebeurt dan bij elke site. Ik heb al geprobeerd om de GPRS-verbinding te verbreken en dan opnieuw verbinding te maken maar dat helpt niets. Ik heb ook in het connectiviteits-menu de telefoonfunctie uit en aan gezet, pincode opnieuw ingevoerd, maar als ik dan IE wil opstarten maakt hij geen GPRS-verbinding. Enige manier is een reset.

Hebben meer mensen hier last van?

Ik gebruik T-mobile met PiT. Orginele HTC Touch
Bij mij werkt het prima icm Telfort GPRS onbeperkte bundel. Wat ik echter wel heb, als ik bijvoorbeeld www.tien.nl/goudenkooi wil laden (site is best 'groot') dan hangt eerst IE en vervolgens de hele telefoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
HetWonder schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:26:
Bij mij precies hetzelfde probleem... ik dacht eigenlijk dat het aan PIT lag (servers overbelast ofzo)... elke keer als het niet werkte wachtte ik gewoon een uurtje en dan werkt het weer
Hmm, tja.. een uur wachten heb ik geen geduld voor :P.
Nou ja tip voor jou kan resetten zijn. Dan zou het raar zijn als het aan T-mobile ligt.
Aghanim schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:16:
[...]

Bij mij werkt het prima icm Telfort GPRS onbeperkte bundel. Wat ik echter wel heb, als ik bijvoorbeeld www.tien.nl/goudenkooi wil laden (site is best 'groot') dan hangt eerst IE en vervolgens de hele telefoon....
Ik ga op 12 oktober over op Telfort, dus misschien dan geen problemen meer.

ff wat anders:

Afbeeldingslocatie: http://mail.google.com/mail/help/images/logo.gif

Ik probeer mn Gmail via POP3 op te halen. Alles leek goed te gaan. Hij is 5 minuten bezig geweest om 300 headers op te halen, maar daarna bleef mijn postvak in op mijn Touch leeg. Ff een testmailtje gestuurd naar mezelf en handmatig op verzenden/ontvangen geklikt, maar ik krijg nog steeds geen berichten binnen. Mijn schermpje blijft leeg.

Zie ik iets over het hoofd?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wroekel schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 00:04:

Mis ik iets ???
ik heb het aangepaste bestandje gewoon in de windows dir gezet, en toen hij er op vroeg het originele bestand niet laten vervangen.
dit kan hij alleen niet hebben, en vervangt hem dan toch omdat twee bestanden met de zelfde naam niet kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:14
Hoe erg is het dat er op dit toestel geen hdspa of umts zit?
Koop ik nu een verouderd toestel waarmee ik de nieuwste ontwikkelingen al niet meer mee kan doen. (tv op mobiel van kpn bijvoorbeeld) of zijn dit technieken die in Nederland niet echt interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

funk-e schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:27:
Ik probeer mn Gmail via POP3 op te halen. Alles leek goed te gaan. Hij is 5 minuten bezig geweest om 300 headers op te halen, maar daarna bleef mijn postvak in op mijn Touch leeg. Ff een testmailtje gestuurd naar mezelf en handmatig op verzenden/ontvangen geklikt, maar ik krijg nog steeds geen berichten binnen. Mijn schermpje blijft leeg.

Zie ik iets over het hoofd?
Bij mij werkte GMail door het apparaat gewoon de juiste instellingen te laten downloaden via EMailSetup. Dus alleen mailadres en ww opgeven is genoeg. (ik heb de MDA Touch)

[ Voor 76% gewijzigd door DeNachtwacht op 09-10-2007 13:28 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HetWonder schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 12:58:
[...]

Bij mij werkte GMail door het apparaat gewoon de juiste instellingen te laten downloaden via EMailSetup. Dus alleen mailadres en ww opgeven is genoeg. (ik heb de MDA Touch)

Andere vraag: weet iemand hoe je in het register de standaard locatie van de camera kan wijzigen? In de camera kan je wel instellen dat ie alles op de geheugenkaart zet maar dan plaatst ie alles in een nogal rare map, ik wil dat veranderen naar "Opslagkaart/Afbeeldingen". Iemand een idee hoe dat werkt?
1- archiveer jij de berichten ook die je op gmail binnen krijgt? wanneeir k mijn touch wil laten synchroniseren wil hij al de berichten downloaden die in die map staan tot een paar maanden geleden. wanneer ik dan instel dat hij alleen van de laatste 30 dagen binnen moet halen gebeurt er niets.....

2- ik weet niet precies hoe, maar als je even zoekt staat het uitgelegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
miles schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 12:57:
Hoe erg is het dat er op dit toestel geen hdspa of umts zit?
Koop ik nu een verouderd toestel waarmee ik de nieuwste ontwikkelingen al niet meer mee kan doen. (tv op mobiel van kpn bijvoorbeeld) of zijn dit technieken die in Nederland niet echt interessant zijn.
Ik persoonlijk heb niet zo veel problemen met GPRS. Over het algemeen bekijk ik toch de wat kleinere sites, aangezien je aan een betrekkelijk lage resolutie zit gebonden van 240*320. Het streamen van radio gaat perfect: ik luister vaak di.fm en andere webstations.

Een nadeel is dat ik niet kan skypen over GPRS, daar is het echt te traag voor. Ik vind het ook wel jammer dat streaming tv niet mogelijk is. Mijn zwager heeft een Nokia N95 en hij kan gewoon tv kijken in de trein (Nederland 1,2,3 tmf, mtv, discovery enz.) Maar ik begreep dat veel mensen er niet op zitten te wachten, tv kijken op je mobiel. De kwaliteit is ook niet supergoed. Ik denk dat het tv-op-mobiel pas de moeite waard wordt met DVB-?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik heb nog wat eigen vraagjes:
1. weet iemand hoe je in het register de standaard locatie van de camera kan wijzigen? In de camera kan je wel instellen dat ie alles op de geheugenkaart zet maar dan plaatst ie alles in een nogal rare map, ik wil dat veranderen naar "Opslagkaart/Afbeeldingen". Iemand een idee hoe dat werkt?
2. Weet iemand hoe je in het register de standaardlocaties van IE, Word etcetera kan verplaatsen naar het geheugen? Ik wil dus dat zo weinig mogelijk apps dingen gaan wegschrijven naar het interne geheugen en dit zoveel mogelijk te verplaatsen naar de opslagkaart

Dit zijn de laatste twee zaken die ik nodig heb om mijn "Touch razendsnel in 10 stappen" handleidinkje af te maken, die ik hier natuurlijk zal posten zodra ik bovenstaande vragen beantwoord heb. Tipje van de sluier om jullie lekker te maken: ik heb nu na een softreset 27.5 mb programmageheugen vrij, na een dagje draaien is dit 23,5 :9. Dit alles ZONDER een geflashte rom oid te gebruiken, het is gewoon de originele t-mobile ROM 8)

Het ding is echt razendsnel nu ;)
Zodra bovenstaande tips ingevuld zijn zal ik hem posten... })

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 17:46:
[...]

Probeer ze eens af te spelen met een andere player, bv tcpmp.

[...]

Heb je onderstaand gedaan?

Install the 6 tab home plug, and then if asked DO NOT RESET!! if you do, you'll need a hard reset.

After installation go to you fafourite file manager(Resco explorer, total commander) and rename all this files:

/HTCHome/HTCHome.dll.0409.mui -> HTCHome.dll.0413.mui
/windows/HTC HDlg.exe.0409.mui ->HTC HDlg.exe.0413.mui
/windows/HH_0409_WeatherCities.xml -> HH_0413_WeatherCities.xml

0413 is the language code for dutch language.
Heel gek, ik heb de HTC Home plugin geinstalleerd, met Total Commander de files gezocht....zijn ze al goed! Ik heb er zelf niks aan gedaan. Hoe kan dat? Ik heb nog geen softreset gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan trouwens niet het 2e file'tje vinden? Iemand suggesties? Heb "zoeken" geprobeerd en ik heb bijna het hele /windows/ mapje doorgelopen....ik zie hem niet. Kan je makkelijk met Total Commander zoeken? Ik weet niet hoe dat moet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
linkje

Via deze link plaatjes van de artic silver touch....
Nog niet in deze post gezien, maar ik zou best wat postings kunnen achterlopen. Het gaat hier zo snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Vers van de pers...

Ik keek net bij HTC support of die nieuwe "keypad" al te downloaden was.. Helaas.
Maar ik kreeg wel een andere patch voorgeschoteld:
9-10-2007
Fix for Windows Live Messenger (Online contacts not showing)

If contacts are shown as offline in Windows Live Messenger even though they are online, please download this fix (.exe file) and install it on your device to solve the problem.
link

Kopieer dit .exe bestand naar je Touch en voer hem dan uit.
Volg de aanwijzingen op het scherm.

Voor patch: Versie: 10.6.0028.2700
Na patch: Versie: 10.6.0032.1500

Let op:
Met deze update verhelp je het 'probleem' dat alle messenger-contacten worden toegevoegd aan je telefoon-contacten niet.

disclaimer:
Deze patch is eigenlijk voor de orginele HTC Touch, ik kan niet beloven dat je geholpen bent wanneer je hem installeerd op een MDA Touch.

[ Voor 19% gewijzigd door Chris.nl op 09-10-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Chris.nl schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:09:
Vers van de pers...

Ik keek net bij HTC support of die nieuwe "keypad" al te downloaden was.. Helaas.
Maar ik kreeg wel een andere patch voorgeschoteld:

[...]

link

Versie: 10.6.0032.1500
Kopieer dit .exe bestand naar je Touch en voer hem dan uit.
Volg de aanwijzingen op het scherm.

disclaimer:
Deze patch is eigenlijk bedoel voor de orginele HTC Touch, ik kan niet beloven dat je geholpen bent wanneer je hem installeerd op een MDA Touch.
vers van de pers, en nu al in de startpost! :P tip 6

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Lol, jij hebt de turbo ook aan staan zeg...

Ik had net wel gechecked welke versie messenger ik na installatie van de patch had, maar geen idee welke versie ik eigenlijk had.. ben nu een hard reset aan het doen om dat uit te vogelen..

Maar de tip zoals je um nu omschreven hebt klopt iig wel :D

- edit -

Klaar, vorige post aangepast met mijn oude versienummer erbij.

Misschien kan je beter linken naar mijn post ipv meteen naar de patch, kunnen luitjes beter nadenken voordat ze hem installeren.

[ Voor 41% gewijzigd door Chris.nl op 09-10-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Chris.nl schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:24:
Lol, jij hebt de turbo ook aan staan zeg...

Ik had net wel gechecked welke versie messenger ik na installatie van de patch had, maar geen idee welke versie ik eigenlijk had.. ben nu een hard reset aan het doen om dat uit te vogelen..

Maar de tip zoals je um nu omschreven hebt klopt iig wel :D

- edit -

Klaar, vorige post aangepast met mijn oude versienummer erbij.

Misschien kan je beter linken naar mijn post ipv meteen naar de patch, kunnen luitjes beter nadenken voordat ze hem installeren.
Je kon mij ook ff vragen... :P

10.6.0028.2700 <= Na Hardreset

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Whehe.. had natuurlijk ook gekund.

Tjah.. Lang leve SPB backup, na een hard reset in 3 min alle tooltjes en instellingen weer terug.
Dus altijd de mogelijkheid om software uit te proberen, en te prutsen.

'k Gebruik die live messenger zelf toch nooit, dus laat de patch niet standaard op mijn phone staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Weet iemand hoe het komt dat als ik in Total Commander een map als "Hidden" aanvink dit op de een of andere manier niet werkt? Ik wil de cache map van IE op mijn geheugenkaart verbergen maar als ik deze als hidden aanklik gebeurt er niks.

Iemand?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
HetWonder schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:28:
1. weet iemand hoe je in het register de standaard locatie van de camera kan wijzigen? In de camera kan je wel instellen dat ie alles op de geheugenkaart zet maar dan plaatst ie alles in een nogal rare map, ik wil dat veranderen naar "Opslagkaart/Afbeeldingen". Iemand een idee hoe dat werkt?
2. Weet iemand hoe je in het register de standaardlocaties van IE, Word etcetera kan verplaatsen naar het geheugen? Ik wil dus dat zo weinig mogelijk apps dingen gaan wegschrijven naar het interne geheugen en dit zoveel mogelijk te verplaatsen naar de opslagkaart

Dit zijn de laatste twee zaken die ik nodig heb om mijn "Touch razendsnel in 10 stappen" handleidinkje af te maken, die ik hier natuurlijk zal posten zodra ik bovenstaande vragen beantwoord heb. Tipje van de sluier om jullie lekker te maken: ik heb nu na een softreset 27.5 mb programmageheugen vrij, na een dagje draaien is dit 23,5 :9. Dit alles ZONDER een geflashte rom oid te gebruiken, het is gewoon de originele t-mobile ROM 8)

Het ding is echt razendsnel nu ;)
Zodra bovenstaande tips ingevuld zijn zal ik hem posten... })
Helaas weet ik die beide niet maar ben zeker wel benieuwd naar je handleiding :) ik wacht met smart

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Goed idee!
Alleen denk ik dat je die tips nu al wel kan plaatsen.
De twee vragen die jij stelt hebben alleen met de standaard opslag'plaats' te maken.

Dus ik zou zeggen: posten die handel :P

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Voor de luie tweakers onder ons ;) :

FatAttitude Touch Settings

This application lets you customise your HTC Touch cube/today screen in many ways, changing which buttons launch which programs, etc. You can currently change the following:

- Your Music/Pictures/Video programs (change which apps and titles)
- Your 3x2 APLauncher on the cube (change the apps, icons and titles)
- Your Weather Location to be far more specific (i.e. not the limited in-built city selection)
- Your weather options (auto-update settings, etc.)

Afbeeldingslocatie: http://ww2.fatattitude.com/software/images/screenshots/10/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ww2.fatattitude.com/software/images/screenshots/10/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ww2.fatattitude.com/software/images/screenshots/10/4.jpg

Klik hier om naar de downloadpagina te gaan: [click]

[ Voor 0% gewijzigd door funk-e op 09-10-2007 16:44 . Reden: smilie ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
HetWonder schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:28:
DCIM\100MEDIA\ is een heel normale map voor apparaten om foto's op te slaan.
Wat je moet doen is even de link (Foto's knop) van de cube aanpassen naar dezelfde map.
Hier een gebruiksaanwijzing in het engels. "Storage Card" dus veranderen in "Opslagkaart"

(maar dat kan je dus ook instellen met de FatAttitude die funk-e gepost heeft)
IE cache verplaatsen was je dus al gelukt.
In Word zelf kan je bij opties instellen dat ie standaard dingen opslaat op de opslagkaart.

Succes met je ding..
Tipje van de sluier om jullie lekker te maken: ik heb nu na een softreset 27.5 mb programmageheugen vrij, na een dagje draaien is dit 23,5 :9.
Dus je hebt eigenlijk zo'n 20mb geheugen te veel?
Als je het niet "gebruikt", hoef je het ook niet te "hebben" toch?

Ik heb zelf 22mb na een soft reset, maar als ik na een dag klooien nog 9mb over heb ben ik ook een tevreden mensch. 't Is natuurlijk wel een apparaat om te gebruiken, niet om "clean" te houden.
1x memmaid draaien en je kan er ook weer tegenaan. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Chris.nl op 09-10-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ok hier is ie dan:

Tien Tips voor een Teringsnelle Touch ;)
In de verschillende HTC Touch topics zijn al vele tips verzameld om je Touch sneller te maken, maar alle topics doorspitten doet niemand graag dus bij deze een samenvatting/handleiding van de beste tips + nog een paar slimmigheidjes van mijn kant. Met behulp van deze handleiding maak je je Touch een stuk sneller zonder je rom te flashen. Als je alle instructies from scratch opvolgt is het resultaat:

27mb vrij intern geheugen en 27,5mb vrij programmageheugen.

Resultaat: een aanzienlijke snelheidsverhoging. Het is misschien zonde omdat je de complete Touch een keer opnieuw moet installeren (jaja, we gaan hard-resetten), maar vergeet niet dat je er dan daarna altijd van profiteert. Bovendien kan je in prinipe al je contacten en data op je pc backuppen voor je begint. Kortom, een uurtje werk en daarna een leven lang het voordeel v.e. snelle Touch! Aan de slag dus ;)

Tip: Installeer alle in deze handleing genoemde cabs op de geheugenkaart en niet in het intern geheugen. Ook opslaggeheugen dat bijna vol loopt zorgt namelijk voor langzamer functioneren

Stap 1: hard reset
Om allerlei overbodige rommel van de provider te verwijderen, zullen we eerst een hard-reset uit moeten voeren.Sla al je belangrijke gegevens op de geheugenkaart en/of sim op, en voer een HARD-reset uit.
Dit doe je als volgt:
code:
1
2
3
1. druk zowel de rode als groene toets in
2. voer een softreset uit terwijl je de knoppen ingedrukt houdt
3. wacht tot er in het scherm een waarschuwing verschijnt, en druk op de grijze enter toets om de hard reset te starten.

Stap 2: Ext. Rom annuleren
De Ext-rom van de touch bevat instellingen en programma'tjes die de provider graag aan je toestel toevoegt. Dit zijn echter vaak nutteloze programmatjes die de boel alleen maar vertragen (bijv. Web 'n Walk, de omgebouwde internet explorer van t-mobile). We gaan de Ext. Rom installatie dus annuleren.
PS: Je hoeft niet bang te zijn de Cube of T-Mobile netwerkinstellingen kwijt te raken, deze worden wél gewoon geinstalleerd.

Na de hard reset belandt je vervolgens na de herinstallatie van windows bij de calibratie van je touch-screen. LET OP: Zodra dit gebeurt is zegt het apparaat dat hij binnen 3 seconden het apparaat gaat configureren (ofwel de ExtRom installeren). Annuleer dit door snel een softreset uit te voeren voordat de Extrom installatie begint.

Stap 3: Pagepool aanpassen
De pagepool van de Touch staat standaard op 8mb ingesteld. Dit is onnodig en kost je extra ram geheugen. Door de pagepool aan te passen naar 4 mb krijg je dus 8-4= 4mb programmageheugen erbij! Een flinke snelheidsboost dus, die niet al te ingewikkeld uit te voeren is. Volg hiervoor onderstaande handleiding.
http://forum.xda-develope...highlight=pool+enablerapi

Stap 4: Memmaid: basisinstellingen
Het programma Memmaid is je vriend als het gaat om geheugen besparen. Het tooltje kost 20 dollar maar is zijn geld dubbel en dwars waard: check dus de website van de fabrikant; www.dinarsoft.com. Selecteer na installatie de Advanced mode: zolang je maar weet wat je doet kan er niets fout gaan. Run vervolgens alle processen van het hoofdmenu v.h. programma. Ga vervolgens naar het system tweaks menu (derde icoon) en stel het volgende in: [code]1. Optimize -> For extreme speed. We willen wel lekker veel ram natuurlijk maar uiteindelijk tweaken we voor gebruiksgemak (snelheid) en niet voor de hoeveelheid ram (Mocht je wel de beloofde RAM van 27.5 mb willen halen dan moet je hier For Extreme Ram instellen. Maar nogmaals; sneller wordt je pda er niet van). Doe nog geen softreset.

Stap 5: Memmaid: Internet Explorer
Klik bovenin op System Tweaks en ga naar de Applications Cache. Stel in dat alle PIE bestanden op je geheugenkaart worden geladen. Je kan hier ook niet voor kiezen (dan gaat browsen iets sneller) maar nadeel is dat je interne geheugen nu eenmaal razendsnel volstroomt als je veel internet. Deze instelling heeft dus mijn voorkeur.

Stap 6: Memmaid: DLL gebruik optimaliseren
Klik weer bovenin (nu op Applications Cache) en ga naar de DLL Optimizer. Stel ook deze functie in. Doe een softreset en keer terug naar dit menu. Vervolgens kan je alle groene DLLs verplaatsen naar je memorykaart om je snelheid te verhogen.

Stap 7: Opstarten-menu legen
Met het opstarten van de Touch wordt nogal veel onzinnige rommel geladen die zelden gebruikt wordt. Veel mensen raken de Cube bijvoorbeeld zelden aan, terwijl deze continu bijna 2mb geheugen gebruikt. Ga dus naar /Windows/Opstarten en verwijder daar álle bestanden. Deze programma's laden nu niet meer bij het opstarten, maar starten alleen de eerste keer als je ze handmatig start wat langzamer. De cube start dus nog wel, maar wordt niet automatisch in windows geladen en gebruikt dus ook geen geheugen zolang je hem zelf niet opstart. Zo worden er nog veel meer progs geladen die je toch zelden gebruikt, en heeft het geen zin deze op de achtergrond te laten meedraaien. Dit scheelt dus weer flink wat memory!

Stap 8: Processor overclocken
Deze tip is redelijk vaak voorbij gekomen, maar voor de volledigheid moet hij er natuurlijk even bij: met het programma BatteryStatus kan je de processor overklokken met grote snelheidswinst tot gevolg. De Touch is zonder gevaar meestal over te klokken tot 247 mhz, maar op sommige devices zelfs tot 299. Hoe je dit doet staat in de startpost beschreven.

Stap 9: Ringtones wissen
In de map /Windows/Rings worden een flink aantal overbodige ringtones opgeslagen. Aangezien ook het opschonen van het interne geheugen de Touch sneller maakt, is het aan te raden deze allemaal te verwijderen en alleen de ringtoon die je gebruikt erop te laten staan.
Tip: In plaats van te verwijderen kan je de overige ringtones ook op je opslagkaart zetten zodat je toch altijd wat extra ringtones hebt, zonder dat het je intern geheugen kost.

Stap 10: geheugenkaart instellen
Veel programma's (Word, de Camera, Excel, Zip) slaan standaard hun bestanden op het opslaggeheugen op. Het is slimmer om dit op de geheugenkaart te doen om geheugenfoutmeldingen te voorkomen. Nogmaals: ook het opslaggeheugen vrijhouden maakt dat je touch sneller functioneert.

Zo ;) Dit moet wel voldoende zijn. Tot slot wat (wellicht overbodige) onderhoudstips: regelmatig even memmaid quickcleaner & memmaid reclaimram draaien zorgt dat je altijd minstens 24 mb programmageheuge vrij moet kunnen houden met alle performancevoordelen van dien.

Enjoy your touch ;)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Nette post! :)

Ik vraag me alleen wel af of ik op mijn MDA Touch (van T-mobile) van de roze icoontjes in mijn Cube/Today plugin af kom?

En of ik met een hard reset mijn Contacten kwijtraak?

[ Voor 17% gewijzigd door Da_maniaC op 09-10-2007 18:15 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Wel grappig dat er zoveel manieren zijn om een hard reset te doen.

1 staat in de topic start.
2 staat 2 posts hierboven.
3 = als ie uit staat, de 2 knoppen ingedrukt houden en hem dan aanzetten met de powerknop :+
4 = via instellingen -> systeem -> opslag wissen
DJ_The_SP schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:12:
of ik met een hard reset mijn Contacten kwijtraak?
Contacten die niet op je simkaart staan ben je dan kwijt ja...
Je zou dit freeware programma kunnen proberen, ik heb hem alleen niet getest...

- edit -

Ik heb um nu wel deels kunnen testen, je kan hem prima installeren en hij draait ook goed.
Ik kon alleen geen contacten backuppen omdat ik standaard alle contacten op mijn sim opsla.
Wat mij betreft een mega kans dat dit tooltje prima werkt !

Test jij um ff? :+

[ Voor 66% gewijzigd door Chris.nl op 09-10-2007 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Nette post! :)

Ik vraag me alleen wel af of ik op mijn MDA Touch (van T-mobile) van de roze icoontjes in mijn Cube/Today plugin af kom?

En of ik met een hard reset mijn Contacten kwijtraak?
Ik heb het zelf ook allemaal uitgevogeld op mijn MDA Touch, en nee, de Cube is helaas nog helemaal in t-mobile kleuren. En nu werkt dat progje van een paar posts hierboven ook nog eens niet :(

Met de hard reset raak je alles kwijt, behalve als je contacts op de sim staan. Je kan ze natuurlijk ook eerst op je pc backuppen...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
HetWonder schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:28:
En nu werkt dat progje van een paar posts hierboven ook nog eens niet :(
NS Contacts Backup werkt dus niet?
Of bedoel je FatAttitude Touch Settings :+

[ Voor 9% gewijzigd door Chris.nl op 09-10-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Chris.nl schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:40:
[...]

NS Contacts Backup werkt dus niet?
Of bedoel je FatAttitude Touch Settings :+
Nee dat FatAttitude Touch settngs ofzo. En de screenshots zien er zo leuk uit ;)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
HetWonder schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:43:
Nee dat FatAttitude Touch settngs ofzo. En de screenshots zien er zo leuk uit ;)
O ok.. dan laat ik die NS Contacts Backup link staan, volgens mij werkt die heerlijk...
Maarjah.. iemand moet het testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RwD
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

RwD

kloonikoon

Weet iemand een manier om de sms berichten langer te laten zijn dan 160 karakters? Ik kreeg laatst van iemand een sms van meer dan 220 karakters en naar het uitziet was dat maar 1 enkele sms? Of is het zo dat telefoons tegenwoordig die smsjes aan elkaar lassen zodat je het niet ziet dat het meerdere berichten waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:59

jacobras

Developer

Wat is de External Rom? Bij sommige tweak programma's staat 'Mount external rom', wat betekent dit?

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...En of ik met een hard reset mijn Contacten kwijtraak?
Je kunt je contacten toch back-uppen met Outlook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Chris.nl schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:13:
Contacten die niet op je simkaart staan ben je dan kwijt ja...
Je zou dit freeware programma kunnen proberen, ik heb hem alleen niet getest...

- edit -

Ik heb um nu wel deels kunnen testen, je kan hem prima installeren en hij draait ook goed.
Ik kon alleen geen contacten backuppen omdat ik standaard alle contacten op mijn sim opsla.
Wat mij betreft een mega kans dat dit tooltje prima werkt !

Test jij um ff? :+
Als ik vanavond tijd heb kijk ik nog ff.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 19:32:
[...]

Je kunt je contacten toch back-uppen met Outlook.
Totdat ik dit toestel had, had ik maar op 1 plek contacten en dat was bij outlook express.
Om nu te gaan vergelijken welke contact ik dubbel heb als ik alles van mijn telefoon in outlook dump daar heb ik echt geen zin in eerlijkgezegd, dus ik houd ze wel gescheiden.

[ Voor 24% gewijzigd door Da_maniaC op 09-10-2007 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ_The_SP schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:18:
[...]Totdat ik dit toestel had, had ik maar op 1 plek contacten en dat was bij outlook express.
Om nu te gaan vergelijken welke contact ik dubbel heb als ik alles van mijn telefoon in outlook dump daar heb ik echt geen zin in eerlijkgezegd, dus ik houd ze wel gescheiden.
Je kunt ook een kopie maken van het pim.vol bestandje dat in de Root Directory van je Touch staat.
En dat opslaan op je opslagkaart (of pc).
Na bv een hard-reset het (lege) pim.vol bestandje op je telefoon even hernoemen (overschrijven lukt niet) daarna het pim.vol bestandje vanaf je geheugenkaart weer in de root zetten. Daarna ff een soft-reset en je contacten zijn er weer. Dan nog even het hernoemde bestandje verwijderen en je bent klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiderPig
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-02 14:58
Ik weet niet wie ook het probleem heeft ervaren met het installeren van
Cootek Touchpal op de opslagkaart. Tijdens de installatie kies ik steeds
opslagkaart maar na de installatie zie ik hem toch staan in de telefoon
geheugen. |:( De installatie van TouchPal neemt bijna 2 MB in beslag,
en vooral hoe de Touch niet zoveel telefoon geheugen heeft is het even balen.
Dit heb ik als volg kunnen oplossen:
1. Installeer TouchPal
2. Verschuif de TouchPal map van Apparaat/Programmabestanden, naar
Opslagkaart/Programmabestanden
3. Installeer een registry editor (http://www.freewareppc.com/utilities/phmregistryeditor.shtml)
4. Zoek naar de registry key onder:
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{802C691C-EB46-442c-BC54-DC2C42B156C3}
5. Ga naar InprocServer32 key, verander de "default" value naar:
"Opslagkaart\Programmabestanden\TouchPal\touchpal.dll"
6. Save en exit
7. Even Soft-resetten, Geniet ervan!

Nu alleen nog zoeken naar een manier om een nederlands woordenboek te
plaatsen in TouchPal. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ_The_SP schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:18:
Totdat ik dit toestel had, had ik maar op 1 plek contacten en dat was bij outlook express.
Misschien wel raadzaam om het toch te doen.
Eenmalig een uurtje (als het dat al is) er in steken en je bent klaar.
Steeds meer telefoons (alle WM smartphones zeker) syncen met outlook.
Als je het nu laat gaan, heb je over een jaar 2 data-bases met adressen, telefoonnummers, mailadressen etc.. (welk nummer was ook al weer zijn nieuwe, die in de computer of in mijn telefoon)
Nu bijwerken en je hebt altijd een backup. Als de PC crashed in je mobiel, en visa-versa :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Misschien heb je gelijk ja.
Echter speelt dat laatste voordeel geen rol.
Ik draai niet voor niets 2 HDD's in RAID1 en heb nog een ext. hdd voor 'koude' backups van mijn gehele pc. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.......
De Ext-rom van de touch bevat instellingen en programma'tjes die de provider graag aan je toestel toevoegt. Dit zijn echter vaak nutteloze programmatjes die de boel alleen maar vertragen (bijv. Web 'n Walk, de omgebouwde internet explorer van t-mobile). We gaan de Ext. Rom installatie dus annuleren.
PS: Je hoeft niet bang te zijn de Cube of T-Mobile netwerkinstellingen kwijt te raken, deze worden wél gewoon geinstalleerd.
......
misschien een domme vraag:
ben je dit "kwijt" of staat het na een volgende hard reset er "gewoon" weer op (stel dat je dat zou willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

SpiderPig schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:48:
Ik weet niet wie ook het probleem heeft ervaren met het installeren van
Cootek Touchpal op de opslagkaart.
enz...
Bij mij wilde TouchPal nog steeds niet werken... Ook al had ik TouchPal gewoon in het 'apparaat' geinstalleerd.
Pas toen ik in de registry "Program Files" had gewijzigd naar "Programmabestanden" wilde TouchPal opstarten (na een softreset).
Helaas werkt het alleen nog niet goed. De ingevoerde letters komen niet in het scherm en op de plaats waar "ABC" staat komt een blauw vlak in beeld...

Pas als ik in de help opties "Precise input mode" aanzet dan werkt het...

Iemand een idee?

Marrik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiderPig
  • Laatst online: 28-02 14:58
Ja, zelfde probleem heb ik ook. Heb een beetje zitten klooien ermee, maar niks..... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Laatst online: 03-09 08:00
HetWonder schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:22:
Stap 7: Opstarten-menu legen
Met het opstarten van de Touch wordt nogal veel onzinnige rommel geladen die zelden gebruikt wordt. Veel mensen raken de Cube bijvoorbeeld zelden aan, terwijl deze continu bijna 2mb geheugen gebruikt. Ga dus naar /Windows/Opstarten en verwijder daar álle bestanden. Deze programma's laden nu niet meer bij het opstarten, maar starten alleen de eerste keer als je ze handmatig start wat langzamer. De cube start dus nog wel, maar wordt niet automatisch in windows geladen en gebruikt dus ook geen geheugen zolang je hem zelf niet opstart. Zo worden er nog veel meer progs geladen die je toch zelden gebruikt, en heeft het geen zin deze op de achtergrond te laten meedraaien. Dit scheelt dus weer flink wat memory!
Bedankt werkt super!

Maare ik was weer eens iets te snel... Als je die Cube standaard wil laten opstarten, welke snelkoppeling moet ik dan terugplaatsen/aanmaken? Ik gebruik hem namenlijk redelijk regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:11
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:32:
.......
......
misschien een domme vraag:
ben je dit "kwijt" of staat het na een volgende hard reset er "gewoon" weer op (stel dat je dat zou willen...
Na een hard-reset heb je het gewoon weer.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
@HetWonder, even over stap 6.

Volgens mij vertraag je hierdoor je Touch. Naar mijn weet is de opslagkaart trager dan de interne opslag. Dus als de DLL`s worden geladen duurt dit langer. Of mis ik iets?

Ten tweede vindt ik dat je met deze stap een risico neemt, wat als je het opslagkaartje er niet in hebt zitten?

Zelf ben ik het niet echt eens met je methode. Tuurlijk is het uitzetten van een hoop dingen nodig als je veel ram vrij wilt hebben maar wat heb je aan ram als je het niet gebruikt? Zelf ben ik gaan kijken wat ik gebruik en wat niet. Ik heb nu nog 13MB over aan het einde van de dag maar ik merk geen vershil tussen 13MB en 25MB die ik eerst had.

Toen ik mijn HTC Touch binnen had heb ik alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd, hierbij probeerde ik zoveel mogelijk op de opslagkaart te installeren. Alles liep soepel maar na een hard-reset heb ik de niet al te grote programma`s op het apparaat zelf opgeslagen. Office 2007 en TomTom versta ik onder grote programma`s en die heb ik dus wel op de opslagkaart geinstalleerd. Ik merkte dat de programma`s iets sneller opstarten. Hetzelfde geld voor de cache van IE.

Des al niet te min waardeer ik het dat je het netjes bij elkaar hebt gebracht maar ik vindt het toch het vermelden waard dat vrij geheugen ook niet heilig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
In hoeverre is het storend een mda touch (dus T-mobile branded) te hebben tov een htc touch.
Zijn er beperkingen aan een mda, kan je een mda zodanig resetten dat je een kale htc overhoud?

(maandkosten van mda voor 1 jaar zijn nl. net zo hoog als maandkosten htc voor 2 jaar....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
miles schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 08:04:
In hoeverre is het storend een mda touch (dus T-mobile branded) te hebben tov een htc touch.
Zijn er beperkingen aan een mda, kan je een mda zodanig resetten dat je een kale htc overhoud?

(maandkosten van mda voor 1 jaar zijn nl. net zo hoog als maandkosten htc voor 2 jaar....)
je hebt een T-mobile interface die je enkel kunt 'vervangen' door je ROM te flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Mentox schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:24:
@HetWonder, even over stap 6.

Volgens mij vertraag je hierdoor je Touch. Naar mijn weet is de opslagkaart trager dan de interne opslag. Dus als de DLL`s worden geladen duurt dit langer. Of mis ik iets?

Ten tweede vindt ik dat je met deze stap een risico neemt, wat als je het opslagkaartje er niet in hebt zitten?

Zelf ben ik het niet echt eens met je methode. Tuurlijk is het uitzetten van een hoop dingen nodig als je veel ram vrij wilt hebben maar wat heb je aan ram als je het niet gebruikt? Zelf ben ik gaan kijken wat ik gebruik en wat niet. Ik heb nu nog 13MB over aan het einde van de dag maar ik merk geen vershil tussen 13MB en 25MB die ik eerst had.
Bedankt voor je kritiek en je hebt deels gelijk... voor het programma zelf is het inderdaad iets langzamer als cache op het externe geheugen staat, maar voor windows zelf geldt hoe groter het opslaggeheugen, hoe soepeler het loopt. Dus het is kiezen tussen windows overall snelheid of snelheid voor één bepaald programma. Althans als ik de makers van MemMaid mag geloven.

[ Voor 26% gewijzigd door DeNachtwacht op 10-10-2007 09:30 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

allard_070 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:09:
Bedankt werkt super!

Maare ik was weer eens iets te snel... Als je die Cube standaard wil laten opstarten, welke snelkoppeling moet ik dan terugplaatsen/aanmaken? Ik gebruik hem namenlijk redelijk regelmatig.
Zodra je de cube de eerste keer gestart hebt wordt hij in het geheugen geladen, en daar blijft hij tot je windows opnieuw opstart. Ik gebruik de touch zelf ook regelmatig en vind dit prima werken. Het duurt dus alleen de eerste keer 2 seconden voordat de inhoud geladen is. Maar welke processen exact van de cube zijn, geen idee.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02-2021

Rum

Ik heb regelmatig dat als ik iets verander in de agenda het geluid uit gaat. De telefoon komt dan in trilstand terecht. Dit lijkt mij een bugje... Heeft iemand hier een oplossing voor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

funk-e schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 03:38:
10. Hoe schakel je het display uit terwijl je een mp3 afspeelt over de speaker Link (of gebruik de beta batterystatus)
Hoe stel je dit in met batterystatus?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Rum schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:00:
Ik heb regelmatig dat als ik iets verander in de agenda het geluid uit gaat. De telefoon komt dan in trilstand terecht. Dit lijkt mij een bugje... Heeft iemand hier een oplossing voor???
Volgens mij is het zo dat als je een afspraak hebt volgens je agenda dat de telefoon automatisch het geluid uitschakelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week op marktplaats tweehandsje gekocht om smartphone eens te leren kennen voor ik echt veel geld aan uit ga geven. Paar daagjes aan het spelen geweest (oa batterystatus en calendar+) en weer veel gehad aan GoT, maar nog een paar vraagjes:

Er zit een lichte beschadiging op t scherm, miniscule ribbeltjes: helpen die stiftjes? Lost screenprotector het al een beetje op? Iemand ervaring?
De knoppen onderop t scherm (Agenda & Contacten) zijn die aan te passen?
Bestaan er VPN clients voor WM?
Is de knoppenrij op het Touch Home scherm onder de klok aan te passen (niet de kleur, daar heb ik genoeg voor gevonden, maar de inhoud?)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02-2021

Rum

Aghanim schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:23:
[...]

Volgens mij is het zo dat als je een afspraak hebt volgens je agenda dat de telefoon automatisch het geluid uitschakelt?
Ow, die optie heb ik nog niet ontdekt. Wat bij mij zo is, is dat als ik iets aanpas in de agenda (afspraak toevoeg, bewerk of verwijder) dan gaat de telefoon op trillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Wie heeft er hier ervaring mee?
http://www.saake-shop.nl/productDetails.html?productId=1535
Een 2400Mah accu voor de touch :+ Klinkt goed _/-\o_

Andere vraag:
Niemand die weet hoe je met batterystatus beta je scherm uit kan zetten terwijl je mp3s luistert? In de OP staat dat dit kan.

[ Voor 40% gewijzigd door DeNachtwacht op 10-10-2007 11:28 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:28:
Van de week op marktplaats tweehandsje gekocht om smartphone eens te leren kennen voor ik echt veel geld aan uit ga geven. Paar daagjes aan het spelen geweest (oa batterystatus en calendar+) en weer veel gehad aan GoT, maar nog een paar vraagjes:

Er zit een lichte beschadiging op t scherm, miniscule ribbeltjes: helpen die stiftjes? Lost screenprotector het al een beetje op? Iemand ervaring?
De knoppen onderop t scherm (Agenda & Contacten) zijn die aan te passen?
Bestaan er VPN clients voor WM?
Is de knoppenrij op het Touch Home scherm onder de klok aan te passen (niet de kleur, daar heb ik genoeg voor gevonden, maar de inhoud?)

Alvast bedankt!
RTFT!! (Read This Fine Topic) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
HetWonder schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:25:

Andere vraag:
Niemand die weet hoe je met batterystatus beta je scherm uit kan zetten terwijl je mp3s luistert? In de OP staat dat dit kan.
Dat is inderdaad een interessant gegeven, deze batterij is echt TE snel dood.
De batterij is 1100Mah, betekent 2400MaH dan zeg maar een ruime verdubbeling van de levensduur aangezien het 2.2x zoveel is als de standaard batterij of werkt dat zo niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik kan er helaas even geen plaatje van vinden, maar deze batterij is dikker dan de originele batterij. Je krijgt er dus ook een nieuw achterplaatje bij, welke een stukje ruimer/dikker is dan het origineel. Je touch wordt er dus een stukje dikker van helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
In het home scherm, op het batterij icoontje van batterystatus drukken totdat het menu tevoorschijn komt. Daar kan je display off kiezen.

Via opties, kan je bij de tab "TrayLaunch", kiezen om hier een snelkoppeling voor weer te laten geven op het home scherm. Met de pijltjes even doorklikken om bij die tab te komen.

[ Voor 12% gewijzigd door Chris.nl op 10-10-2007 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Andere vraag:
Bij Options > Traylaunch > DisplayOff aanvinken > Traylaunch aanzetten dan kun je op je 'desktop' op het scherm icoontje drukken en gaat je display uit.
Aanzetten doe je met je aan/uit knop.

----

Heeft iemand anders last dat hij/zij tijdens het bellen met zijn oor de agenda, batterij of volume knop raakt van de touch (die op de desktop dus)?
Ik heb het bijna iedere keer bij een lang gesprek als ik dan ophang en naar mijn scherm kijk dat een van deze knoppen een keer is ingedrukt door mijn oor.
Heeft iemand hier toevallig een oplossing voor?
(Bijvoorbeeld een tooltje dat tijdens telefoonverkeer het scherm uitschakelt na een paar seconden... als je dan bijvoorbeeld nummers in moet toetsen dat je het dan weer gewoon aan kan doen met de aan/uit knop?

[ Voor 32% gewijzigd door Da_maniaC op 10-10-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds 2 dagen de trotse bezitter van de htc touch.

Ik heb alleen 3 kleine vraagjes die ik niet direct heb terug gevonden op het forum.

1. Ik krijg het weer van Sint-Truiden(Belgie) niet werkend op de touch.
ik heb het aangepast in het weather bestand en in het register, maar kan nooit de gegevens ophalen.
EUR|BE|BE006|SINT-TRUIDEN zou de code moeten zijn, maar het werkt spijtig genoeg nog niet.

2. Hoe verander je de geluiden als je een nieuwe sms krijgt?

3. Is er een mogelijkheid om de contacten die op je simkaart staan niet te laten zien.
Ik vertrouw het nog niet genoeg om deze te verwijderen van mijn simkaart.

Mijn excuses indien deze vragen nog gesteld zijn, maar als ge meer dan 100paginas al hebt gelezen over deze phone, is het mogelijk dat je over iets leest ;).

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:26:
Ik ben sinds 2 dagen de trotse bezitter van de htc touch.

Ik heb alleen 3 kleine vraagjes die ik niet direct heb terug gevonden op het forum.

1. Ik krijg het weer van Sint-Truiden(Belgie) niet werkend op de touch.
ik heb het aangepast in het weather bestand en in het register, maar kan nooit de gegevens ophalen.
EUR|BE|BE006|SINT-TRUIDEN zou de code moeten zijn, maar het werkt spijtig genoeg nog niet.

3. Is er een mogelijkheid om de contacten die op je simkaart staan niet te laten zien.

Mijn excuses indien deze vragen nog gesteld zijn, maar als ge meer dan 100paginas al hebt gelezen over deze phone, is het mogelijk dat je over iets leest ;).

Thanks
1. Ik heb met Total Commander CE de Weather_Locations file aangepast en het werkte bij mij meteen toen ik wifi verbinding had. (GPRS ook maar dat gebruik ik niet).

2. Start > Instellingen > Geluiden en Meldingen > Tabblad Meldingen > Gebeurtenis: Berichten: Nieuw Tekstbericht > Geluid naar keuze instellen.

3. Geen idee. Ik zit zelf even te worstelen met Sim-kaart informatie en 'Contact personen' want hier lijkt de Touch onderscheid in te maken. Het lijkt me makkelijk als dit ging ja, want dan blijft je SIM-kaart compatible met gewone telefoons omdat de telefoonnummers dan op de SIM-Kaart kunnen blijven staan terwijl je op de Touch alleen de contact informatie ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klankima
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-11-2021
[quote][b][message=28874010,noline]gemas schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 1

Oplossing!!!!!
Op de volgende URL kan je een bestandje downloaden die de simcontacten verbergt: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=1356244 . Mijn idee is dat dit ook mogelijk is voor de live contacten op één of andere manier.

quote:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ_The_SP schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:08:

Heeft iemand anders last dat hij/zij tijdens het bellen met zijn oor de agenda, batterij of volume knop raakt van de touch (die op de desktop dus)?.......
Heel simpel, tijdens (net voor je hem tegen je oor zet) even het inmiddels veel besproken
"aan/uit" knopje bovenop in drukken 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Is er een mogelijkheid om de contacten die op je simkaart staan niet te laten zien.
code:
1
2
[HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Phone]
"ShowSIM"=dword:00000001 ->0 to disable, 1 to enable.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-05 23:33
the_bbk schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:55:
[...]

Ik kan er helaas even geen plaatje van vinden, maar deze batterij is dikker dan de originele batterij. Je krijgt er dus ook een nieuw achterplaatje bij, welke een stukje ruimer/dikker is dan het origineel. Je touch wordt er dus een stukje dikker van helaas...
De dikkere HTC Touch neem ik dan voor lief, alleen ziet het afdekplaatje een beetje eruit als het originele en KRIJG je die er echt bij, of moet je die echt aanschaffen.

Mocht je het plaatje vinden dan zou ik het fijn vinden om deze te kunnen bezichtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:13:
[...]

Heel simpel, tijdens (net voor je hem tegen je oor zet) even het inmiddels veel besproken
"aan/uit" knopje bovenop in drukken 8) .
Ik wist niet of de telefoon het gesprek dan zou beëindigen. Bedankt voor de tip. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raoul4one
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 03:20
Ik heb nu ook geprobeerd om Rotterdam op mijn Weather plugin te zetten.
Lukt mij alleen niet.

Ik heb het bestand met total commander niet direct kunnen editten.
Heb dit met een omweg wel voor elkaar gekregen.
Het bestand ston aangevinkt als alleen lezen en op de rom.
Heb dit bestand wel kunnen kopieeren naar mijn geheugen kaart.
Bij eigenschappen het vinkje alleen lezen uitgezet.
Dit bestand heb ik hernoemd naar .txt en geopend.
Rotterdam toegevoegd en opgeslagen als tekst zonder opmaak.
Daarna weer hernoemd naar .xml.
Ook weer het vinkje bij alleen lezen gezet.
Gekopieeerd naar /windiws/

Elke keer als ik nu gereset heb en een stad wil kiezen zie ik dat hij een lijst wil opbouwen maar meteen weer leeg maakt.
Kan geen enkele stad kiezen.

Mis ik iets?

Ben vergeten te vermelden dat ik een Orange SPV P3450 Touch heb, die is geflashed naar Dutch Touch 1.1

[ Voor 6% gewijzigd door raoul4one op 10-10-2007 15:37 ]

[img]http://raoul.nu/images/foot4.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Lijkt erop dat er misschien een klein typfoutje in de file zit?

Ik was de eerste keer ook een apostrof vergeten en toen kon ik de lijst zelfs niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Weten er mensen hier nog mooie fingeronly apps? PocketCM sowieso maar verder heb ik eigenlijk nog niks gevonden wat al redelijk af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga naar start --> instellingen --> geluiden en meldingen --> tabblad meldingen --> klik op het pijltje onder 'gebeurtenis' bij berichten: nieuw tekstbericht. Nu kan je bij het pijltje onder 'geluid afspelen' welke toon je wilt!

Beetje omslachtig inderdaad, maar this is the way to walk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
DJ_The_SP schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:05:
Lijkt erop dat er misschien een klein typfoutje in de file zit?

Ik was de eerste keer ook een apostrof vergeten en toen kon ik de lijst zelfs niet in.
Inderdaad, daar ligt vaak de fout, bij mij ook de 1e keer.
Ik snap alleen niet dat iederen zo veel problemen ondervindt met het wijzigen van het weer bestand....
Zelf ben ik redelijk kundig wat betreft registers en aanpassingen, maar ben echt geen wizzkid om het zo maar even te noemen. Mij lukte het ook in 1x, op die typefout na dan...

Dus mijn tip: controleer je regels als het niet lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
HetWonder schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:28:
[...]

Bedankt voor je kritiek en je hebt deels gelijk... voor het programma zelf is het inderdaad iets langzamer als cache op het externe geheugen staat, maar voor windows zelf geldt hoe groter het opslaggeheugen, hoe soepeler het loopt. Dus het is kiezen tussen windows overall snelheid of snelheid voor één bepaald programma. Althans als ik de makers van MemMaid mag geloven.
Niet als verdediging bedoelt maar hoe kan windows sneller lopen als er veel geheugen vrij is? Het geheugen is vrij en wordt niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:54
Is het ook mogelijk om alle SMS'jes te backuppen, of standaard op de SD-kaart te laten opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
ik heb een vraagje. ik wil via de site van bv q-music o.i.d. muziek luisteren , maar hij gaat steeds bufferen .. wie weet hier een oplossing voor? zou je ook een radio kunnen installeren op de touch?
mis het wel had het op mijn andere foon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 12-09 19:57
hello people heb eindelijk mn HTC touch binnen.
alleen helaas de eerste teleurstelling. ik kom erachter dat je dus niet zomaar je taal kan veranderen op je touch. nou das dus behoorlijk balen.

heeft iemand tips hoe je de taal kan veranderen.
daarnaast wil ik voordat ik veranderingen ga maken op mijn touch een orginele backup hebben van alle firmware etc van mijn touch. hoe kan ik dit het beste doen?

alvast bedankt.

edit wil redelijk veel gaan customizen op mn touch. daar kom ik met de startpost al erg ver.
maar veel dingen zie ik daar niet bij.

ik had begrepen dat de sensitiviteit van de touchscreen ook te wijzigen is echter kan ik dit nergens vinden. iemand ideeën?

daarnaast begrijp ik dat ik voor het hebben van engelse taal de orginele firmware van de touch in het engels zal moeten flashen (of kan dit ook anders) zo ja waar kan ik deze vinden?

[ Voor 34% gewijzigd door dangerpaki op 10-10-2007 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
touchie75 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:42:
ik heb een vraagje. ik wil via de site van bv q-music o.i.d. muziek luisteren , maar hij gaat steeds bufferen .. wie weet hier een oplossing voor? zou je ook een radio kunnen installeren op de touch?
mis het wel had het op mijn andere foon..
Kijk eens op de site www.pocketpcmedia.nl, als het goed is werkt het daar wel. Mocht het niet werken zou je dan kunnen vertellen welk type verbinding je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisdekloris
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:13
Weet er iemand hoe ik van die Pocket CM contact af kom?

Tierelier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Laatst online: 03-09 08:00
Misschien weet iemand hier een oplossing voor mijn probleem:

Ik heb mijn contacten van mijn oude telefoon op de sim kaart gekopieerd, om ze vervolgens te kunnen laden op mn Touch. Maar aangezien ik bij verschillende contacten meerdere nummers had, staan er nu veel dubbele contacten in de lijst, die ik graag zou willen samenvoegen.

Nu is dit niet echt makkelijk met het standaard contacten beheer van de Touch. Ik dacht misschien is er wel een ander tooltje om contacten via je pc te beheren, maar tot nu toe niks gevonden. Ook heb ik een backup van PIM proberen te editten maar dat was niet zown succes.

Iemand nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey mensen

Ik heb zojuist mijn HTC Touch bestelt via Orange.
20 de maand zonder aanbetalingen, mooie deal leek mij zo.
Maar wat ik me afvroeg is of het internet automatisch aanstaat wanneer je hem voor het eerst opstart. of dat je dat handmatig aan moet zetten. Want ik heb geen internet abbonement dus als dat dadelijk 24/7 aanstaat heb ik een maand voor niks gewerkt :P

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_bbk
  • Niet online
poepeneesje schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:59:
[...]

De dikkere HTC Touch neem ik dan voor lief, alleen ziet het afdekplaatje een beetje eruit als het originele en KRIJG je die er echt bij, of moet je die echt aanschaffen.

Mocht je het plaatje vinden dan zou ik het fijn vinden om deze te kunnen bezichtigen.
Er staat geen plaatje op hun site, maar op Ebay staan er veel aangeboden. Bij deze zit het volgende ding als achterplaat(je):
Afbeeldingslocatie: http://www.kidultgarden.com/otakupark/battery/s1thick1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_bbk
  • Niet online
jorisdekloris schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 18:18:
Weet er iemand hoe ik van die Pocket CM contact af kom?
Euh.. Deïnstalleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Mentox schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:51:
[...]

Kijk eens op de site www.pocketpcmedia.nl, als het goed is werkt het daar wel. Mocht het niet werken zou je dan kunnen vertellen welk type verbinding je gebruikt?
edit: heb het al.. ik luister nu via streamingpda.nl werkt super ! hehe eindelijk lekker radio ideaal!!
:*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raoul4one schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:35:
Ik heb nu ook geprobeerd om Rotterdam op mijn Weather plugin te zetten.
Lukt mij alleen niet.

Ik heb het bestand met total commander niet direct kunnen editten.
Heb dit met een omweg wel voor elkaar gekregen.
Het bestand ston aangevinkt als alleen lezen en op de rom.
Heb dit bestand wel kunnen kopieeren naar mijn geheugen kaart.
Bij eigenschappen het vinkje alleen lezen uitgezet.
Dit bestand heb ik hernoemd naar .txt en geopend.
Rotterdam toegevoegd en opgeslagen als tekst zonder opmaak.
Daarna weer hernoemd naar .xml.
Ook weer het vinkje bij alleen lezen gezet.
Gekopieeerd naar /windiws/

Elke keer als ik nu gereset heb en een stad wil kiezen zie ik dat hij een lijst wil opbouwen maar meteen weer leeg maakt.
Kan geen enkele stad kiezen.

Mis ik iets?

Ben vergeten te vermelden dat ik een Orange SPV P3450 Touch heb, die is geflashed naar Dutch Touch 1.1
Het makkelijkste om je woonplaats aan je weerdingetje toe te voegen is het downloaden van HTC Home Customizer. Even zoeken in de posts en je vind wel een link. Ook vind je in het begin van deze topic wat de code is van Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een vraag, kan je met je HTC Touch gratis internetten op hotspots op bijv schiphol, op universiteiten of thuis. Of gaat dit dan weer via je provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:23:
nog een vraag, kan je met je HTC Touch gratis internetten op hotspots op bijv schiphol, op universiteiten of thuis. Of gaat dit dan weer via je provider?
Hotspots moet je meestal voor betalen( bijna altijd )
Als je thuis een draadloze netwerk hebt kun je gratis internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Laatst online: 28-09-2021
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:23:
Bij gratis hotspots, bv de meeste universiteiten, hotels e.d., en thuis kun je gratis (via Wifi) internetten, mailen etc.

De hotspots op bijvoorbeeld schilhol, Mac Donalds etc. zijn niet gratis en "koop" je internettijd.

edit: oeps te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 12-09 19:57
kan iemand aub uitleggen hoe je de originele rom compleet kan backuppen zodat je in geval van problemen deze er weer op kunt zetten?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erreen schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:45:
[...]

Bij gratis hotspots, bv de meeste universiteiten, hotels e.d., en thuis kun je gratis (via Wifi) internetten, mailen etc.

De hotspots op bijvoorbeeld schilhol, Mac Donalds etc. zijn niet gratis en "koop" je internettijd.

edit: oeps te laat :)
Oke dankjewel, Wel mooi dan kan ik tenminste gratis emailen op mijn universiteit of school :)
Valt me weer mee, ik dacht daar hebben ze vast wel weer iets op bedacht.
Ik neem ook aan dat je dat goed kan instellen of dat hij dat aangeeft dat je via wifi internet en niet via de provider (ik krijg hem morgen pas binnen, dus ik kan de gebruiksaanwijzing nog niet lezen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Een vraagje...dat wifi-en met dit aparaat...dat is dus zonder wep/wpa2 key right?...dus je moet geen geld transacties mee doen, maar puur op simpele webbrowsing houden, correct?
Als ik dus ergens op straat een open wifi-netwerk oppik, dan kan ik erop surfen...gaat dat redelijk vlot dat tonen van die webpaginas?

Verder lees ik allemaal over overklokken hier. Na overklokken op 286Mhz is de Touch dan goed werkbaar qua snelheid? Ik heb vandaag nl de HTC Tytn II gezien bij T-mobile en vond hem erg snel reageren op mijn selecties. De Touch in de winkel daarentegen was vrij langzaam...dus gaat die echt veel sneller na overklokken eigenlijk? Om deze redenen, prijs en de volgende Touch Dual model die rond deze maand uit zal moeten komen, kan ik de knoop tot aanschaf nog steeds niet door hakken... |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeT_At_Touch
  • Laatst online: 11-08 13:42
Mentox schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:51:
[...]

Hoi.

Ik heb toch een vraagje over dat radio luisteren.

In mijn contract van de provider (Telfort) staat VOiP (zoals skype) en dataverbruik ontstaan door streaming media, buiten de databundel vallen.

Iemand die hier iets over weet te melden ?

En nogmaals bedankt voor al het moois dat hier voorbij komt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:15:
[...]
ik krijg hem morgen pas binnen, dus ik kan de gebruiksaanwijzing nog niet lezen ;)
http://www.htc.com/suppor...HTCTouch_Dutch_Manual.pdf

...less is more

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.