Wat een tegenvaller, de single player gameplay is gewoon niet realistisch. Er zijn een paar fancy graphics toegevoegd, zoals blur als je aan het reloaden bent en Crysis "ren-achtig beeld".
De besturing voelt niet goed, er mist gewoon iets onder het spelen. De textures zien er waardeloos, er zit totaal geen detail in de geweren, de geluiden zijn nep, de poppetjes hebben geen fatsoenlijke bewegingen, de ai sucks, de muziek is saai, de levels zijn te simpel (Vooral een van de eerste levels waar je over houten bruggetjes naar het dorp moet lopen). De poppetjes staan opgesteld en wachten tot ze ge-triggered worden als je ergens voorbij loopt. Ik heb om de een of andere reden artifacts in de bomen, de instellingen zijn minimaal je kunt alleen de resolutie veranderen?
Het acteerwerk is slecht, de physics zijn belabberd en minimaal, er zit totaal geen detail auto's, je kunt niet eens ruiten kapot schieten of ligt dat aan mij?
De irak-achtige stad waar je doorheen loopt is saai je weet precies waar de vijand zit.
Als je op een gebouw staat kun je er niet vanaf springen omdat het muurtje te hoog is ofzo -_-
Als je op een moment in het eerste level bij een grote kuil komt, en je gaat die kuil in merk je dat overal een "Box" omheen zit die je tegenhoud.
Je loopt door gangen en word precies naar je doel begeleid, bij bijv. Ghost Recon AW kun je een beetje kiezen waar je loopt, hier loop je er doorheen alsof je in de dromenvlucht van de efteling zit.
Het menu is saai, de scripted acteer-actions zijn slecht, denk dan aan een van de eerste levels waar een corrupte militair degene doodschiet die je moet "beschermen".
Ik heb die hele gast die je moet beschermen nog geen een keer gezien, pas aan het einde van het level

De HUD is bagger, je ziet je aantal granaten je clip-load en je total-load, verder kan ik me niet echt herinneren wat je ziet.
De performance is ook niet helemaal optimaal, niemand gaat me wijsmaken dat je voor deze graphics een 8800GTX nodig hebt.
Het enige wat leuk is is het doodschieten van de mensen, dat de armen eraf vallen en dat je kunt onthoofden.
Heb ik al gezegd dat de AI soms blijft haken, en het laad scherm ook lekker saai is
Ik heb tot nu toe nog geen enkel filmpje gezien.
SOF2 is op elk gebied stukken beter, ook als ik lees dat de chat in de game is verwijderd, wtf is dat nou weer voor onzin. Krijg je nu een soort van online dammen van microsoft waar je uit zinnetjes kan kiezen?
"Ik sta helemaal te popelen om te starten met spelen, dolletjes!"
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 17-01-2008 09:01
]