Activision heeft de eerste beelden van Soldier of Fortune: Pay Back vrijgegeven. De beelden lijken afkomstig te zijn uit een tijdschrift, en zijn dus foto's. Dit betekend dat onderstaande beelden niet representatief zijn voor het uiteindelijke resultaat.

Daarnaast duiken er nu berichten op dat de volledige titel Soldier of Fortune 3: Pay Back zou zijn. Dat zou betekenen dat het daadwerkelijk een hoofddeel is uit de serie, en geen spin-off. InsideGamer wist al eerder te bevestigen dat Soldier of Fortune: Pay Back in november uit komt voor de PlayStation 3, Xbox 360 en PC.
Informatie is nog niet beschikbaar, maar wordt zo snel mogelijk verwacht.
bron: http://www.insidegamer.nl
MauSS over de nieuwe Soldier of Fortune:
Let's ready to rumble!
de aller eerste Soldier of Fortune ik weet het nog goed,. veel bloed en met dikke shotgun-cells de armen en benen eraf knallen! eigenlijk het eerste echte spel waarvan ik dacht: "dit is pas lijpe shit ouwe!"
ik kijk dan ook erg uit naar deze titel, de screens zeggen nu nog niet zoveel maar beloven vast veel goeds, laat ik het anders stellen, ze gaan deze titel vast niet verklooien door een slechte game te maken mede ook dat deze game voor alle 3 platformen gaat uitkomen zal het wel snor zitten,.. dus mijn zegen hebben ze!

Daarnaast duiken er nu berichten op dat de volledige titel Soldier of Fortune 3: Pay Back zou zijn. Dat zou betekenen dat het daadwerkelijk een hoofddeel is uit de serie, en geen spin-off. InsideGamer wist al eerder te bevestigen dat Soldier of Fortune: Pay Back in november uit komt voor de PlayStation 3, Xbox 360 en PC.
Informatie is nog niet beschikbaar, maar wordt zo snel mogelijk verwacht.
bron: http://www.insidegamer.nl
MauSS over de nieuwe Soldier of Fortune:
Let's ready to rumble!
de aller eerste Soldier of Fortune ik weet het nog goed,. veel bloed en met dikke shotgun-cells de armen en benen eraf knallen! eigenlijk het eerste echte spel waarvan ik dacht: "dit is pas lijpe shit ouwe!"
[ Voor 9% gewijzigd door MauSS op 04-10-2007 11:46 ]
A world without gadgets is no world ;)