[TFT] Hp of Acer?!

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-04 14:39
Ik ben van plan om een 24'' scherm te kopen. Nu weet ik alleen niet welke ik moet nemen.
Ik heb bij de Office Centre een Acer gezien, om precies te zijn de Acer AL2416WB. Hij is nu 360 euro.
Maar ik kan een HP LP2465 voor 499 euro krijgen. Nu weet ik niet als er veel verschil zit tussen die 2 schermen. En hoe het beeld is.
Normaal kost die Hp 705 euro, heb ik even snel in de pricewatch gekeken.

Misschien kunnen jullie me helpen bij het kopen van mijn TFT.

Hoor graag als iemand van jullie ervaring heeft met een van deze schermen. En mij advies kan geven!!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Die Acer is niet voorzien van een DVI aansluiting, dat maakt het in mijn ogen de minst interessante van de twee. Maar aan de andere kant, voor die prijs is het een heel net scherm.
Nog geen jaar geleden betaalde je meer dan dat voor een 22".

Persoonlijk zou ik iets meer uitgeven, en in ieder geval kiezen voor een scherm met DVI.
En natuurlijk ook even kijken hoe het scherm er uit ziet, in mijn ogen toch ook zeer belangrijk...

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Brede P schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:00:
Die Acer is niet voorzien van een DVI aansluiting, dat maakt het in mijn ogen de minst interessante van de twee. Maar aan de andere kant, voor die prijs is het een heel net scherm.
Nog geen jaar geleden betaalde je meer dan dat voor een 22".
Dat er uberhaupt nog zulke grote schermen gemaakt en dus verkocht worden zonder DVI verbaast me eigenlijk.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Jieve
Oke, kwa look zijn ze best mooi beide, maar zoals jij al zegt, die Acer heeft geen DVI aansluiting.
Maar misschien een domme vraag, wat is het voordeel van DVI?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Jieve schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:10:
Oke, kwa look zijn ze best mooi beide, maar zoals jij al zegt, die Acer heeft geen DVI aansluiting.
Maar misschien een domme vraag, wat is het voordeel van DVI?
Verschil tussen digitaal en analoog?

Je hoeft ook niet meer je beeld 'in te stellen' dat gaat met DVI automatisch. Maar je VGA kaart moet natuurlijk ook een DVI uitgang hebben.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Jieve
Gunner schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:11:
[...]

Verschil tussen digitaal en analoog?

Je hoeft ook niet meer je beeld 'in te stellen' dat gaat met DVI automatisch. Maar je VGA kaart moet natuurlijk ook een DVI uitgang hebben.
Oh oke, ben niet zo bekend ermee.

Mijn videokaart heeft dat wel, is zo een witte aansluiting volgens mij...

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-07 20:46

Mojo

The Power Within

Met een TFT wil je eigenlijk gewoon een DVI aansluiting hebben. Het geeft een net wat beter beeld. Daarnaast kan je met drivers ook image-scaling doen, met VGA kan dat niet. (Dan resized hij je beeld niet, maar je krijgt zwarte balken). Ik zou zeggen, ga de schermen bekijken en koop het scherm waar je zelf tevreden mee bent. €360,- voor een 24" scherm is niet duur, maar goedkoop is vaak duurkoop. ;) Check ook wat reviews. Waarschijnlijk is de acer ook niet geweldig met kleurechtheid en dergelijke!

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• Jieve
Ja, heb even wat dingen gelezen. En heb ook wat slechtere dingen gehoord hier op mijn werk over Acer schermen.
Ik ga maar voor de HP!!! :D

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Ook voor de keuze welke TFT je neemt verwachten we dat je zelf eisen stelt, reviews en ervaringen opzoekt en dan op basis van die informatie en je budget zelf een keuze maakt. Dat lijk je hier niet bepaald gedaan te hebben. Begin daar eens mee. GoT is er voor de detailvragen waar je na zulke inzet niet uitkomt, niet voor "help mij kiezen want ik heb geen zin/tijd mezelf in te lezen" topics.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.