Allereerst wil ik kwijt dat dit mijn eerste post is. Ik hoop dat deze post aan de voorwaarden doet van dit forum (heb de voorwaarden gelezen). Ik ben ten einde raad dus vandaar..
Mijn systeem:
Samsung Syncmaster 913n
X-Gear Xion 2
Zalman ZM460B-APS
Asus P5WD2 Premium
Intel Pentium 4 3,0 Ghz Socket 775
Thermaltake Blue orb ll
2x Kingston KVR667D2N5 1G
2x PQI DDRII 512 MB PC533
GeForce 8600 GTS 730M 256MB 128bit DDR3 Dual DVI TV PCIe XXX
Windows XP Home (OEM)
Het probleem:
Tijdens het spelen van WoW en Guild Wars krijg ik meestal eerst een “texture failure” verder loopt het spel goed. Bij wow kan ik na het refreshen van mijn beeldscherm instellingen gewoon verder spelen met een normaal scherm. Bij Guild Wars echter loopt het scherm meteen vast. Ik krijg de volgende foutmelding bij een vastgelopen scherm:
Handtekening
BCCode : ea BCP1 : 89C64DA8 BCP2 : 89DFE418 BCP3 : 89D20F00
BCP4 : 00000001 OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product : 768_1
Foutrapport
C:\DOCUME~1\b00n\LOCALS~1\Temp\WER54f3.dir00\Mini091307-01.dmp
C:\DOCUME~1\b00n\LOCALS~1\Temp\WER54f3.dir00\sysdata.xml
Ook krijg ik af en toe de melding dat het n4_disp programma niet goed functioneerd.
Voor zover ik het heb uit kunnen zoeken heeft het te maken met mijn drivers voor mijn video kaart. Ik heb zowel de drivers van nVidea en van XFX geprobeerd (beide volgens mij een versie van Forceware) maar het heeft niks geholpen. En als ik het goed heb is die van XFX geen detonator?? (voor zover ik gelezen heb hoeft het niks uit te maken)
Verder heb ik ook nog gedraaid met alleen 2x kingston en alleen 2x PQI (had gelezen dat dat misschien de oorzaak zou kunnen zijn van een onstabiel systeem)
Ten slotte wil ik nog kwijt dat ik beide games op de hoogste instellingen speel en het ook nog geprobeert op lagere instellingen maar dan heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
Ik weet ook niet hoe ik de temperatuur van mijn kaart kan meten tijdens het gamen. Misschien dat ie te heet wordt maar dat lijkt me sterk…
Ik hoop dat iemand mij hierbij verder kan helpen.
Bij voorbaat dank,
Slayer
Mijn systeem:
Samsung Syncmaster 913n
X-Gear Xion 2
Zalman ZM460B-APS
Asus P5WD2 Premium
Intel Pentium 4 3,0 Ghz Socket 775
Thermaltake Blue orb ll
2x Kingston KVR667D2N5 1G
2x PQI DDRII 512 MB PC533
GeForce 8600 GTS 730M 256MB 128bit DDR3 Dual DVI TV PCIe XXX
Windows XP Home (OEM)
Het probleem:
Tijdens het spelen van WoW en Guild Wars krijg ik meestal eerst een “texture failure” verder loopt het spel goed. Bij wow kan ik na het refreshen van mijn beeldscherm instellingen gewoon verder spelen met een normaal scherm. Bij Guild Wars echter loopt het scherm meteen vast. Ik krijg de volgende foutmelding bij een vastgelopen scherm:
Handtekening
BCCode : ea BCP1 : 89C64DA8 BCP2 : 89DFE418 BCP3 : 89D20F00
BCP4 : 00000001 OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product : 768_1
Foutrapport
C:\DOCUME~1\b00n\LOCALS~1\Temp\WER54f3.dir00\Mini091307-01.dmp
C:\DOCUME~1\b00n\LOCALS~1\Temp\WER54f3.dir00\sysdata.xml
Ook krijg ik af en toe de melding dat het n4_disp programma niet goed functioneerd.
Voor zover ik het heb uit kunnen zoeken heeft het te maken met mijn drivers voor mijn video kaart. Ik heb zowel de drivers van nVidea en van XFX geprobeerd (beide volgens mij een versie van Forceware) maar het heeft niks geholpen. En als ik het goed heb is die van XFX geen detonator?? (voor zover ik gelezen heb hoeft het niks uit te maken)
Verder heb ik ook nog gedraaid met alleen 2x kingston en alleen 2x PQI (had gelezen dat dat misschien de oorzaak zou kunnen zijn van een onstabiel systeem)
Ten slotte wil ik nog kwijt dat ik beide games op de hoogste instellingen speel en het ook nog geprobeert op lagere instellingen maar dan heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
Ik weet ook niet hoe ik de temperatuur van mijn kaart kan meten tijdens het gamen. Misschien dat ie te heet wordt maar dat lijkt me sterk…
Ik hoop dat iemand mij hierbij verder kan helpen.
Bij voorbaat dank,
Slayer