Premiere importeren in Encore

Pagina: 1
Acties:

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-02 21:37
Goedenacht iedereen,

Ik heb zojuist een filmpje gemonteerd in Adobe Premiere CS2. Echter, ik wilde er graag een mooi menuutje bij maken en zodoende Adobe Encore geïnstalleerd. Het zou mogelijk moeten zijn om de Premiere project file te importeren in Encore, zodat je chapter markers en dergelijke makkelijk mee kan nemen.

Helaas kreeg ik bij het importeren de volgende melding: "The software that's used to decode the media is not available on this system. Installing the correct decoders for the files you are working with may help to correct the problem"

Allereerst heb ik in premiere maar een nieuw test-project gestart. Daarin met premiere een DV-cam gecaptured (zonder compressie en dergelijke dus) en wat markers erin gezet. Ook deze was niet te importeren in Encore. Vervolgens in Encore met enige encode/decode settings gespeeld (tot zover ik ze kon vinden), maar niet geholpen. Uiteindelijk heb ik nog K-Lite Codec Pack geinstalleerd, maar ook dit mocht niet baten... Verder werk ik met een net nieuwe windows-install, dus er staan gaan vage settings of codecs op de computer.

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:47
Heb je in CS2 niet gewoon de optie "export to encore" er in zitten? (voorheen was het export to dvd)

Mijn Home Cinema in aanbouw