Misschien beetje offtopic aangezien het hier niet gaat om een Linksys
WRT
(ik heb er daarnet 3 winkels voor afgelopen maar allemaal hebben ze de v7, die met S/N dat start met CDFE en dus niet compatibel is

) maar wel over een USR5461 welke ook werkt op aan Broadcom chip.
Nu is
DD-
WRT volgens hun eigen Wiki compatibel met de v24 micro generic
(klik)
En toch... ik heb de laatste dagen al verschillende malen (zeker zo'n 60 keer ondertussen) firmwares op het apparaat zitten uploaden (zowel v24RC4 als v24RC6.2) en dat werkt allemaal perfect via tftp. Ik kan zonder probleem de originele firmware er op zetten,
DD-
WRT, Open
WRT,enz. en toch geraak ik nooit ingelogd op het apparaat na een flash met
DD-
WRT/Open
WRT,...!
Op die 60x is het mij welgeteld 3x gelukt om in te loggen op
DD-
WRT en de router werkte dan stabiel zonder problemen, met lekker veel Bittorrent connecties, enz. maar vanaf een reboot of wanneer ik de router naar beneden wou brengen (en dus de spanning er heb afgehaald) kon ik opnieuw niet meer inloggen (terwijl de Wireless wel actief was!)
Heeft iemand dus enig idee waarom het af en toe wel werkt en waarom meestal niet? Ikzelf dacht aan het nvram dat niet goed gecleared is ofzo? Of een flash die meestal mislukt voor een bizarre reden (tftp geeft aan dat de transfer goed lukt)? En belangrijker, hoe kan ik het oplossen
Ik heb deze vraag al gesteld op het
DD-
WRT forum zelf maar daar krijg ik geen antwoord dus hoop ik dat ze hier op GoT wat vriendelijker zijn

of meer kennis hebben
Het is trouwens een backup routertje waar ik wat mee speel, maar waar ik graag de WoL optie van wil gebruiken samen met VPN van DD-WRT. Dus of ik het nu brick in the process of niet maakt eigenlijk niet veel uit
[
Voor 8% gewijzigd door
Devil103 op 28-01-2008 17:43
. Reden: Vergeten een vraag te formuleren :P ]
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.