Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder
Staat Volume -> Eigenschappen -> Opnemen op Wave/MP3 ?
(is op mijn comp. nodig om 4 kanaals in flash ...)
ps. Wat voor geluidskaart heb je ?
(is op mijn comp. nodig om 4 kanaals in flash ...)
ps. Wat voor geluidskaart heb je ?
[ Voor 47% gewijzigd door djexplo op 01-10-2007 20:38 ]
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
De winamp output staat waarschijnlijk ingesteld op directsound, en flash gebruikt dan waveout. Wellicht is er nog een optie in de drivers, maar daar heb je denk ik al alles bekeken?
In de instellingen zetten dat je een 5.1 hebt. Zo word bij mij alles over 4 boxen afgespeeld.BetuweKees schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 20:31:
hi,
ik zit met een vreemd en bizar probleem. op mijn systeem (winxp sp2, flash 9.0.47.0) heb ik vier speakers aangesloten (2 audiokanalen) die allemaal netjes naar behoren werken. audio via winamp wordt dus netjes quadrofoon weergegeven. prima. gebruik ik echter een website met flash content (3voor12, youtube, etc, etc) dan wil de audio slechts uit het eerste audiokanaal naar buiten komen. het andere kanaal blijft stil.
heb al behoorlijk via google lopen zoeken, maar kom er niet uit. helemaal geen audio val ik niet onder, maar toch, de oplossingen die daar vermeld staan, even goed geprobeerd (reg waarde aanpassen van wavemapper, etc), en bieden (natuurlijk) geen verbetering. op de website van adobe is eveneens niet al te veel te vinden.
is er iemand die enig idee heeft waar ik verder kan zoeken of hoe ik (nog beter) dit probleem kan verhelpen??
daar lijkt inderdaad wel de essentie van het probleem te liggen. met winamp eens getest, en inderdaad, zet ik die van directsound naar waveout, dan krijg ik hetzelfde probleem als met flash, dus, enkel geluid vanuit het frontchannel.ShittyOldMan schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 20:50:
De winamp output staat waarschijnlijk ingesteld op directsound, en flash gebruikt dan waveout. Wellicht is er nog een optie in de drivers, maar daar heb je denk ik al alles bekeken?
heb wel een work around ontdekt, door in de audio manager beide jacks als front audio kanalen in te stellen. ontbreekt het surround effect, maar is er tenminste op alle boxen geluid te horen.
instellen als 5.1 surround geeft geen effect. geluid komt uit de onboad chip op de asus barebone V3-M2A690G (realteak hd audio als ik me niet vergis).
ik ga op zoek naar een mogelijkheid om flash zijn audio via directsound te laten afspelen..
Through meditation I program my heart to beat breakbeats and hum basslines on exhalation -Blackalicious || *BetuweKees was AFK; op de fiets richting China en verder