Jammer dat ik zo snel al weer om hulp moet vragen.
Maar mijn USB poorten van mijn Gigabyte GA-965P-DS3 werken niet. Ze zijn wel zichtbaar in 'device manager', maar wat voor soort USB apparaat ik in welke poort ook steek, geeneen werkt. De USB apparaten (muis, printer, tablet, etc.) hebben altijd naar behoren gewerkt, en werken ook op een andere computer).
Ik heb de laatste drivers gedownload en geinstalleerd, de drivers van de meegeleverde CD van Gigabyte uitgeprobeerd, the BIOS gereset, alle USB opties in BIOS aangezet, verschillende slipstreamed unattended versies van Windows XP erop gezet....maar N I E T S werkt.
Het lijkt wel of het stuk is, ik begrijp er werkelijk geen snars van anders.
Wat er gebeurt als ik de muis in een poort steek, dan licht de laser van de muis eventjes op, een halve seconde en daarna geen licht, zeker geen beweging op het beeldscherm, nadda.
Ik heb mijn kruit verschoten, google kan mij niet helpen, ik weet het niet meer...help.
system specs:
Gigabyte GA-P965-DS3 rev. 3.3 - Mobo
Intel Pentium Dual Head E2160 met stock cooler & heatsink - CPU
Corsair VX450W - PSU
Kingston KVR667D2N5K2/2G 2x1024 Gb - Ram
XFX 7900 GS - GPU
Samsung S166 - 160 GB - HDD
Samsung SH-S183L DVD-drive
Cooler Master Centurion 5 Black - Case
Windows XP + SP2, unattended slipstreamed version, september distribution
Maar mijn USB poorten van mijn Gigabyte GA-965P-DS3 werken niet. Ze zijn wel zichtbaar in 'device manager', maar wat voor soort USB apparaat ik in welke poort ook steek, geeneen werkt. De USB apparaten (muis, printer, tablet, etc.) hebben altijd naar behoren gewerkt, en werken ook op een andere computer).
Ik heb de laatste drivers gedownload en geinstalleerd, de drivers van de meegeleverde CD van Gigabyte uitgeprobeerd, the BIOS gereset, alle USB opties in BIOS aangezet, verschillende slipstreamed unattended versies van Windows XP erop gezet....maar N I E T S werkt.
Het lijkt wel of het stuk is, ik begrijp er werkelijk geen snars van anders.
Wat er gebeurt als ik de muis in een poort steek, dan licht de laser van de muis eventjes op, een halve seconde en daarna geen licht, zeker geen beweging op het beeldscherm, nadda.
Ik heb mijn kruit verschoten, google kan mij niet helpen, ik weet het niet meer...help.
system specs:
Gigabyte GA-P965-DS3 rev. 3.3 - Mobo
Intel Pentium Dual Head E2160 met stock cooler & heatsink - CPU
Corsair VX450W - PSU
Kingston KVR667D2N5K2/2G 2x1024 Gb - Ram
XFX 7900 GS - GPU
Samsung S166 - 160 GB - HDD
Samsung SH-S183L DVD-drive
Cooler Master Centurion 5 Black - Case
Windows XP + SP2, unattended slipstreamed version, september distribution