[MOH:A en Bioshock]spel gecrashed en start niet meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-11 16:53
deze vraag heb ik ook al in het MOH:A topic gesteld, maar daar werd hij genegeerd, dus ik hoop dat hier iemand wel een idee heeft waar het aan kan liggen.

Medal of Honor draaide prima, afgezien van wat vage bugs deed het spel het goed, bijna uitgespeeld, ik ben net voorbij een checkpoint in de flaktower, en ineens hangt mijn hele systeem, echt vast zeg maar.
ik reset de boel, wil weer verder spelen: spel start op, intro filmpje start, maar op het moment dat dat filmpje komt waar het vliegtuig langs komt (het menu zeg maar, en dus ook het deel waar 3d rendering start) knalt het spel terug naar windows met de melding dat moha.exe mist ofzo..... dat heb ik toch net aangeklikt of niet dan?

goed, ik heb het spel opnieuw geinstalleerd, dit haalde niets uit.

Bioshock demo geinstalleerd, zelfde probleem, klapt er ook steeds uit, nog voor het hoofdmenu arriveerd, de demo van quakewars werkt overigens zonder problemen, en onder windows XP kan ik Battlefield 2 ook nog prima spelen

specs:

Q6600 proc
2 gb ram
8800GTS 320mb

163.xxxx WHQL certified nvidia drivers (meest recente)
Vista Ultimate

iemand een idee waar dit aan ligt?

Verwijderd

je vid kaart al gecheckt hoe warm die wordt ? :P
Het klinkt alsof hij te warm is geworden .

• CrazyBliep
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-02-2021
En als je videokaart niet te warm wordt,
Misschien zit je 8800 vlak boven je Northbridge op je moederbord zit. Kan ook dat deze te warm wordt als hij met volle 3d rendering bezig is.

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-11 16:53
warmte is geen probleem, proc is gekoeld door een GeminII met 2x 12 cm fans, dus mn northbridge ook, vga word 62 graden, proc niet meer dan 37, mobo 35, (ik <3 mijn stackerkast :p )
ik ga de andere topic eens doorlezen, en als mijn vga kaart te warm zou worden zou hij het prima moeten doen op momenten dat hij niet warm is, maar hij doet het gewoon prima, met ieder spel behalve moha, alles getest (memtest, 3dmark 12 uur lang, burn in test 12 uur lang) geen stabiliteitsproblemen tot dus ver qua hardware...