Het lijkt erop dat ik problemen heb met alle spellen die gebaseerd zijn op de Unreal 3 engine, nu in dit geval met Bioshock en MoH: Airborne. Beide spellen vertonen dezelfde soort crashes: Je bent eventjes aan het spelen ingame, hoogstens 30 seconden. Dan freezed het beeld, of wordt het beeld zwart. Het geluid speelt nog wel enige tijd door.
Ik ben, voor zover ik op Google wat heb kunnen vinden, ook niet de enigste die er last van heeft. Zie hier. Meerdere mensen beschrijven soortgelijke problemen, alleen geen enkele heeft tot nu toe een oplossing. Zelf *DENK* ik dat het ergens in de nVidia drivers verkeerd gaat.
Systeem specs:
C2Q600 @ 3.0
ASUS P5B-Plus VISTA
Club3D 8800GTS 640MB (ForceWare 163.71)
X-Fi XtremeMusic
2GB DDR2
WinXP Pro SP2
Alle hardware in mijn PC wordt aangestuurd middels de laatst beschikbare versies van de drivers.
Mocht iemand het probleem herkennen, of nog liever, een oplossing hebben, dan hoor ik dit graag!
Ik ben, voor zover ik op Google wat heb kunnen vinden, ook niet de enigste die er last van heeft. Zie hier. Meerdere mensen beschrijven soortgelijke problemen, alleen geen enkele heeft tot nu toe een oplossing. Zelf *DENK* ik dat het ergens in de nVidia drivers verkeerd gaat.
Systeem specs:
C2Q600 @ 3.0
ASUS P5B-Plus VISTA
Club3D 8800GTS 640MB (ForceWare 163.71)
X-Fi XtremeMusic
2GB DDR2
WinXP Pro SP2
Alle hardware in mijn PC wordt aangestuurd middels de laatst beschikbare versies van de drivers.
Mocht iemand het probleem herkennen, of nog liever, een oplossing hebben, dan hoor ik dit graag!