stille snelle videokaart voor HTPC

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

• snijderkw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-12-2023
Ik ben bezig om een htpc in elkaar te prutsen. Het lijkt me leuk om hierop ook spellen te kunnen spelen. Maw er moet een redelijke , niet high end, videokaart in die erg stil is (of te maken is) met een hdmi uitgang. Natuurlijk al om me heen gekeken en kwam op verschillende sites de HIS VGA HD2600XT ISilenceIII 256 Mb tegen. Deze heeft een passieve koeling. Echter heb ik geen idee of dit een beetje een goede kaart is. Misschien heeft iemand een beter idee of suggesties?

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-07 11:11
Ten eerste: wat is je budget?

Ten tweede: voor prestaties kan je op de website van toms hardware kijken.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Hangt er helemaal vanaf welke spellen op welke resoluties - en - overige settings je wilt spelen.

• Moooo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-07 15:59
Er zwerft ook een passieve variant van de 1950pro rond (MSI? Club3D). Misschien is dat een optie.

Club3D Radeon X1950 Pro Arctic S2 Silen,GDDR3, PCI Express x16, 256MB
om precies te zijn

[ Voor 37% gewijzigd door Moooo op 30-09-2007 17:58 ]

Verwijderd

Het antwoord staat op **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?.

Beetje zelfinzet is niet verkeerd he.

• Flip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:16

Flip

^^

De 2600XT is een leuke en geschikte kaart om te nemen voor een HTPC, mede omdat deze passieve koeling heeft. Ook heeft hij UVD en HDCP ondersteuning, dus ben je beetje op de toekomst voorbereid ;).
Overigens is het de vraag zoals SSH al zegt welke spellen je wil gaan spelen en op welke resolutie.

Verwijderd

Een nvidia 8600gt\gts is ook als passief lever baar (gigabyte)

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
De Nvidia 8500GT is passief gekoeld en op dit moment leuk geprijsd bij Alternate.nl (89 euro). Heb hem zelf een 3tal dagen in huis nu en het is een prima kaart! Ben zelf geen frequente gamer maar spellen zoals MOH:A draait hij prima!

• snijderkw
Invisible_man schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:44:
Ten eerste: wat is je budget?
Ten tweede: voor prestaties kan je op de website van toms hardware kijken.
Mijn budget is rond de 150 euro.

Ja toms hardware ben ik natuurlijk al geweest. Maar het moet de beste zijn voor zo weinig mogelijk geld en passief gekoeld. Dit soort dingen kun je niet op de website aangeven

Welke spellen?
call of duty 4.
world of conflict.
Dit soort spellen

• snijderkw
Yep hier staat uitgelegd waar je op moet letten. Er staan geen videokaarten genoemd of ervaringen.

Verwijderd

x1650 pro silent is er ook geloof ik dat is prima om in een htpc te pompen

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Er staan inderdaad geen videokaarten genoemd of ervaringen. Beschikbare videokaarten vind je in de Pricewatch, ervaringen zoek je met de (GoT) search en misschien is het lezen van een paar reviews ook niet mis. Hoe dan ook verwachten we van een Tweaker dat hij zelf dat soort spul opzoekt en zelf kiest. Topics als dit zijn (zoals ook achter die link vermeld staat) niet de bedoeling.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.