CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Klinkt als een normaal verschijnsel, natuurlijke reactie van het oog. Net zoals dat het beeld donkerder wordt als je de gordijnen open gooit. Je iris wordt gewoon kleiner en vangt minder licht.
Als het met een goed verlichte kamer nog steeds in sterke mate aanwezig is, is er wat meer aan de hand natuurlijk.
Als het met een goed verlichte kamer nog steeds in sterke mate aanwezig is, is er wat meer aan de hand natuurlijk.
Het is echt een xtreem effect, als je bijvoorbeeld een bruin getint persoon ziet is het bijna zwart, ook erg veel detail verlies. als je bijvoorbeeld bruin zand met steentjes hebt word het gewoon compleet zwart, op mijn pc heb ik er totaal geen last van trouwens.
edit: Na vandaag op laptop films afgespeeld te hebben is het weg, vanavond even op de HDTV testten. Erg raar als het aan de hdtv ligt want ik had dynamic contrast op UIT gezet en het bleef even erg
edit: Na vandaag op laptop films afgespeeld te hebben is het weg, vanavond even op de HDTV testten. Erg raar als het aan de hdtv ligt want ik had dynamic contrast op UIT gezet en het bleef even erg
[ Voor 45% gewijzigd door Tiduz op 30-09-2007 17:33 ]
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i