Ik heb op GoT wat topics rondgespit over het etsen van printplaten, en ik wil ook een printplaatje gaan etsen van de week.
Maar ik heb nu met Sprint-Layout 5.0 een printje ontworpen, tis maar 45% van de print, maar toch liep ik onder het ontwerpen tegen een vraag aan:
Hoe kan ik op de print bijvoorbeeld tekst, afbeeldingen etc drukken?
In Sprint-Layout 5.0 heb ik alle componenten een naam gegeven, en zijn de afbeeldingen zichtbaar van de componenten.
Ik zou die afbeeldingen wel graag op de print willen zien, maar als ik dat erbij afdruk, en dan ga belichten en etsen, dan worden die afbeeldingen en teksten ook ge'etst lijkt me...
Hoe zit dit precies?
Dit heb ik zo nog niet kunnen vinden op GoT.
Hier een screenshot van mijn printje zover:

Ik zal morgen ff in Leeuwarden bij een electronica zaak kijken of ze daar printplaten hebben met fotolaag.
En dan ff bij de Gamma kijken of ze daar Zoutzuur en Waterstofperoxide hebben.
(Via deze manier heb ik alleen Zoutzuur, Waterstofperoxide en Water nodig toch?)
Belichting ga ik denk ik doen via zonnebank.
Maar ik heb nu met Sprint-Layout 5.0 een printje ontworpen, tis maar 45% van de print, maar toch liep ik onder het ontwerpen tegen een vraag aan:
Hoe kan ik op de print bijvoorbeeld tekst, afbeeldingen etc drukken?
In Sprint-Layout 5.0 heb ik alle componenten een naam gegeven, en zijn de afbeeldingen zichtbaar van de componenten.
Ik zou die afbeeldingen wel graag op de print willen zien, maar als ik dat erbij afdruk, en dan ga belichten en etsen, dan worden die afbeeldingen en teksten ook ge'etst lijkt me...
Hoe zit dit precies?
Dit heb ik zo nog niet kunnen vinden op GoT.
Hier een screenshot van mijn printje zover:

Ik zal morgen ff in Leeuwarden bij een electronica zaak kijken of ze daar printplaten hebben met fotolaag.
En dan ff bij de Gamma kijken of ze daar Zoutzuur en Waterstofperoxide hebben.
(Via deze manier heb ik alleen Zoutzuur, Waterstofperoxide en Water nodig toch?)
Belichting ga ik denk ik doen via zonnebank.