Toon posts:

Panasonic SC-PMX2 usb afspeel probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 430 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb sinds een paar maanden een Panasonc SC-PMx2 microset mét usb aansluiting...
Nu heb ik een 2 gb usb stick van Dane-Elec waar muziek op staat. Als ik afspeel dan gebeurt het soms dat aan het einde van het liedje hij niet verdergaat naar het volgende nummer. Het enige wat dan gebeurt is dat het nummer van het laatste liedje die helemaal afgespeeld is in het display blijft staan met erachter 0:00. Is dit een probleem van de usb stick of de stereo en hoe zou ik kunnen testen of het aan de usb stick ligt...

Alvast heel erg bedankt want dit is inmiddels mijn 5e set sinds maart... (niet van hetzelfde merk/type/winkel maar allemaal hadden ze problemen, overigens niet met usb maar andere zaken.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee, anders moet ik er alweer mee terug naar de winkel en wachten op een reparatie... :+

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:30
Andere stick proberen dan weet je of het daar aan ligt. En dan niet precies dezelfde, maar gewoon ander merk/type.
Lijkt me overigens sterk dat het daar aan ligt.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik meteen proberen, had ik nog niet gedaan want het leek me ook sterk dat het aan de stick lag. En áls het dan toch aan de stick ligt is het dan mogelijk om er iets aan te doen?

Verwijderd

Topicstarter
Een beetje een late reactie, maar na wat langer testen met een andere usb stick (ook 2gb) heb ik het probleem niet meer gehad gelukkig. Iedereen erg bedankt voor de moeite om te reageren.