Waarom kroeg dicht ?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 558 views sinds 30-01-2008

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Beste tweakmodders... Waarom is de kroeg opeens dicht zonder waarschuwingen etc ? Ik vind dit heel erg jammer. Het was toch een beetje een forum waar je de mede tweakers een beetje persoonlijk kon leren kennen. En ik ben bang dat er nu een hoop van zulke topics verspreid over alle forums zullen komen waar jullie en de tweakers natuurlijk niet zo blij mee zijn. En waarom mag er zoveel niet op dit forum ? Bij fokzine mag je toch ook gewoon een mooi meisje wat naakt posseert plaatsen ? OK er zijn grensen... maar ik vind dat de grensen hier wel erg ver gaan.

En sluit nu alstublieft niet gelijk dit topic maar geef aub wat nadere uitleg. Ik denk dat veel trouwe tweakers.net bezoekers dat erg op prijs zullen stellen. Tja tis jammer dat er altijd een paar mensen zijn die het verpesten. Maar geef hun dan een ban ofzo...

Verder wens ik jullie succes met de beste site op deze planneet !

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Jij hebt wat gemist :P

"I sit in my room and imagine the future."

• jhead22
  • Niet online
Ow dat zou kunnen... terwijl ik toch 5x per dag hier zit :)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Zo de laatste paar dagen zeker je roes uitgeslapen ofzo !?

• jhead22
  • Niet online
Ik zie alleen dat topic op dit forum terwijl dit juist het forum is waar ik nooit kom...

Verwijderd

helaas is die "officiele" aankondiging door kaj in de kroeg geweest, dus ik kan je geen linkje geven

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:12

Wokschotel

Op 6 wielen

Op zondag 11 februari 2001 22:20 schreef johnny appleseed het volgende:
helaas is die "officiele" aankondiging door kaj in de kroeg geweest, dus ik kan je geen linkje geven
Hm, ik zou die officiele aankondiging nog wel eens willen zien..

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Je moet me maar op mijn woord geloven dat deze er is geweest.
Ruim een uur van te voren.

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:34
ja maar niet iedereen zit 24\7 in de kroeg

Soms weet ik het ook niet meer.........

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Ze zullen wel gedacht hebben, een pleister moet je ook snel van de wond trekken...:(

What the heart requires may never be understood by the mind!

Verwijderd

en vlak nadat de Kaj. het nieuws had gebracht bewezen de kroegers een laatste maal de rechtvaardiging van een laatste hangslot. Was wel LOL opzich, volgens mij heeft t.net weer een klein pageview record erbij...

Verwijderd

Mijn vrouw is er heel blij mee, dat ik niet meer in de kroeg kom :)

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Ik ben ook wel benieuwd waarom de kroeg dicht is;(:?
En niet gelijk zeggen dat ik het maar moest volgen, want ik kom alleen maar 's avonds cq 's nachts hier en daardoor heb ik het moeten missen.

Nieuw, nu met Twitter

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
maar waarom is ie dan precies gesloten :? De kroeg had nu toch net een nieuwe vorm (geen onzin, strenge policy, extra mods etc.) of is het toch weer uit de hand gelopen??

• Floor-is
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

De kroeg is gesloten, je had het de afgelopen dagen al wel kunnen volgen hoor.

Het kostte eenvoudigweg te veel moeite om het draaiende te houden. We hebben 30 dagen geleden aangegeven het nog 1 maal te proberen, dat hebben we gedaan en heeft uiteindelijk niet geresulteerd in het beoogde resultaat...

Er zijn eenvoudigweg te veel problemen geweest, we willen ons nu meer gaan richten op waar dit forum eigenlijk voor gemaakt is, namelijk computer-gerelateerde onderwerpen.

Bericht hierboven

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Opgeruimd staat netjes.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:42

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 12 februari 2001 00:08 schreef Floris_Diemel het volgende:

[...knip...]

Er zijn eenvoudigweg te veel problemen geweest, we willen ons nu meer gaan richten op waar dit forum eigenlijk voor gemaakt is, namelijk computer-gerelateerde onderwerpen.
GoT gaat zich weer richten op zijn "Core-business", namelijk PC's, en een hoog "kwaliteits-gehalte"...

Yeah !

Aannames zijn fataal.

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 07-02 20:55
zeker geen tapvergunning ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Er was geen nood-uitgang ;)

• DiSiLLUSiON
  • Laatst online: 14-01 15:01
Op maandag 12 februari 2001 01:23 schreef CyberJunk86. het volgende:
Nee, er was er wel een, maar zonder trap :+

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Komop eh gasten geen grappen over Volendam, das nie funny (8> . Maareh ik weet ook niet waar het over gaat en waarom die dicht is maar ik geef er ook geen **** om >:) ..

PC Specs

• jhead22
  • Niet online
Tweakers.net is geen tweakers.net als er niet meer gepraat mag worden over andere onderwerpen behalve computers. Of zijn de modjes allemaal "Nerds" die het nooit eens ergens anders over hebben ? :)

En dit is eigenlijk geen oplossing. Met kroeg krijg je alle onzin topics en soms ook slechte topics in de kroeg, en nu krijg je ze overal :(

Oftewel... modjes hebben nu nog meer werk omdat ze alle topics moeten door spitten. Echt ik vind het heel erg jammer als de kroeg gesloten blijft.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Op maandag 12 februari 2001 07:14 schreef jhead22 het volgende:
Tweakers.net is geen tweakers.net als er niet meer gepraat mag worden over andere onderwerpen behalve computers. Of zijn de modjes allemaal "Nerds" die het nooit eens ergens anders over hebben ? :)
Er is gewoon geen ruimte voor al die onzin e.d. Maar voor niet computer gerelateerde onderwerpen blijvt er genoeg ruimte beschikbaar. Denk maar eens aan SG of NST. M.a.w. het gehele General Chat hoofdstuk.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Dat ti dicht is, is wel duidelijk maar kan ik nog ergens de reden lezen?

Als de tijd kwestie de enige reden is, is sluiten gewoon een zwakte bod, ik hoop dat de adjes/modjes een draadje openen met de uitleg en motivatie over de sluiting!

is toch wel redelijk denk ik, als het in de kroeg heeft gestaan heb je er nu niet veel meer !

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 07:14 schreef jhead22 het volgende:

En dit is eigenlijk geen oplossing. Met kroeg krijg je alle onzin topics en soms ook slechte topics in de kroeg, en nu krijg je ze overal :(

Oftewel... modjes hebben nu nog meer werk omdat ze alle topics moeten door spitten. Echt ik vind het heel erg jammer als de kroeg gesloten blijft.
Je krijgt hier alle ruimte voor offtopic discussies, maar je krijgt hier geen ruimte meer voor loos geblaat.
Met de sluiting van het forum zijn ook een heleboel mensen opgerot... mooi, blijven de andere fora tenminste weer schoon.
En sorry, maar ik heb het gevoel dat de Kroeg en OF etc, op een gegeven moment gewoon alleen nog maar bullshit ppls ging aantrekken...
Tis ook belachelijk dat er 6 mensen de hele dag bezig zijn om de "Not-done-onzin" te scheiden van de wel acceptabele onzin. Neh, ouwehoer grust in SG, maar ga niet meer loos in de leegte lopen blaten.

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Ik denk dat Cyberjunk wel een aardige omschrijving heeft gegeven van de reden waarom niet iedereen de GoT-kroeg wist te waarderen. Met name het sorteren van wel en niet relevante onderwerpen was mij ook vaak een doorn in het oog.
Nog ff voor de duidelijkheid niet alle topix in de kroeg waren 100% onzin, maar afentoe kreeg ik toch echt de indruk, dat het niveau op TMFweb hoger lag... |:(

Heal the internet ...

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Waarom zie ik mijn postings niet meer :?:?:?

edit:

Nu dus weer wel |:( :(

Heal the internet ...

• TB
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik vind het wel een goede zaak. Het onzin-forum/OTF/kroeg trok alleen maar "foute" mensen aan, die helemaal geen verstand van computers hadden. Deze personen gingen vervolgens hun hardware-newbievragen stellen in de hardware-fora, waardoor het niveau echt daalde.

Nu blijven de echte die-hars over ;)

Verwijderd

F*CK!

Ben het hele weekend weg geweest, kom ik net terug is de kroeg weg!

Damned, als die-hard kroeger is dat niet fijn op maandagmorgen. :(:(

Wat moet ik nu doen als ik niets te doen heb :'(:'(:'(:'(

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op maandag 12 februari 2001 08:45 schreef Soron het volgende:
F*CK!

Lijkt me duidelijk. Gewoon op zoek gaan naar een ander forum waar je al je kroeg onderwerpen kunt opgooien. Voor serieuse zaken en computergerelateerde items ben je hier natuurlijk van harte welkom! :)

Heal the internet ...

Verwijderd

Hier is al lang genoeg over gediscussieerd ga nou niet achteraf nog eens door... case closed

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 08:45 schreef Soron het volgende:
F*CK!

http://www.onzinforum.nl
http://www.netzone.nl
http://www.fokforum.nl

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 08:47 schreef FoolZero het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk. Gewoon op zoek gaan naar een ander forum waar je al je kroeg onderwerpen kunt opgooien. Voor serieuse zaken en computergerelateerde items ben je hier natuurlijk van harte welkom! :)
Ik ga niet elders kroegen... Zo makkelijk komen jullie niet van me af >:)
Nee ik denk dat ik naast moderaten hier, niet nog tijd overhou om er nog een ander forum bij te nemen...
Meer tijd voor me over om hier te leren, en te leren, en te leren :+
Be warned voor mijn newbe vragen >:)
(Nah zal wel meevallen hoor, heb nog wel enigzins kennis in huis ondanks dat ik een diehard kroeger ben...;))

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 09:12 schreef Llewella het volgende:

[..]

Ik ga niet elders kroegen... Zo makkelijk komen jullie niet van me af >:)
Nee ik denk dat ik naast moderaten hier, niet nog tijd overhou om er nog een ander forum bij te nemen...
(Nah zal wel meevallen hoor, heb nog wel enigzins kennis in huis ondanks dat ik een diehard kroeger ben...;))
ff off-topic, maar hoe zit het nu met die Tweaker-meeting? Gaat die nog door?
Veel GOT-kroeg'ers zijn nu weg!

En ik ben het met je eens. Zo gemakkelijk kom je hier niet weg.
Ik post ook nog wel geregeld in de andere forums (of fora).

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 09:41 schreef Soron het volgende:

[..]

ff off-topic, maar hoe zit het nu met die Tweaker-meeting? Gaat die nog door?
Veel GOT-kroeg'ers zijn nu weg!

En ik ben het met je eens. Zo gemakkelijk kom je hier niet weg.
Ik post ook nog wel geregeld in de andere forums (of fora).
Meeting gaat door offcourse! Het is geen kroegmeeting, maar een tweakermeeting, dat was de opzet ook... we zijn nu gewoon naar sg verhuisd.... :)
Desnoods ga ik alleen met klmurphy en ohjajoh meetingen, al dat werk voor nix is zonde! :D

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op maandag 12 februari 2001 09:12 schreef Llewella het volgende:

[..]

Hmmm wil je daar wel eens mee ophouden? Je geef de die-hard kroeger een slechte naam! ;)

Kan toch niet... een die-hard kroeger met kennis van zaken! :P

• picobyte
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Das pech, kroeg weg >:)

Kunnen die kroegtopics dan ook ff uit de search database worden verwijderd :? nu klik ik iedere keer op topics die niet bereikbaar zijn :D:z

Powered bij meergranenbrood.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:45

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op maandag 12 februari 2001 09:46 schreef Llewella het volgende:
Meeting gaat door offcourse! Het is geen kroegmeeting, maar een tweakermeeting, dat was de opzet ook... we zijn nu gewoon naar sg verhuisd.... :)
Desnoods ga ik alleen met klmurphy en ohjajoh meetingen, al dat werk voor nix is zonde! :D
That's the spirit :P

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op maandag 12 februari 2001 09:54 schreef picobyte het volgende:
Das pech, kroeg weg >:)

Kunnen die kroegtopics dan ook ff uit de search database worden verwijderd :? nu klik ik iedere keer op topics die niet berijkbaar zijn :D:z
Tering waar zoek jij dan in vredesnaam op? Bier, Sex en Vrouwen ofzo? :P
Mare volgens mij gaat dit ook gebeuren. Dit gaat dus ook ten koste van het aantal geposte items van de GoT-ters. Dit is reeds gebeurd met OF en OTF geloof ik.

BTW Picobyte ik heb een foto van jou op het GoT geplaatst >:) Van afgelopen zaterdag!

Heal the internet ...

• Booster
  • Laatst online: 22:50

Booster

Superuser

Op maandag 12 februari 2001 01:23 schreef CyberJunk86. het volgende:
Je krijgt hier alle ruimte voor offtopic discussies, maar je krijgt hier geen ruimte meer voor loos geblaat.
:?

Maargoed, ik ben blij dat de kroeg dicht is... Misschien dat ik nu ook weer wat vaker ga posten hier in de buurt :)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• picobyte
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Op maandag 12 februari 2001 09:59 schreef FoolZero het volgende:

[..]

Tering waar zoek jij dan in vredesnaam op? Bier, Sex en Vrouwen ofzo? :P
Mare volgens mij gaat dit ook gebeuren. Dit gaat dus ook ten koste van het aantal geposte items van de GoT-ters. Dit is reeds gebeurd met OF en OTF geloof ik.

BTW Picobyte ik heb een foto van jou op het GoT geplaatst >:) Van afgelopen zaterdag!
Linkjuh!!!

Powered bij meergranenbrood.

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 09:48 schreef obsidian het volgende:

[..]

Hmmm wil je daar wel eens mee ophouden? Je geef de die-hard kroeger een slechte naam! ;)

Kan toch niet... een die-hard kroeger met kennis van zaken! :P
Naja kennis van zaken, netwerk en linux doen nog steeds raar (mijn reden dat ik hier kwam ;))
Voor de rest een beetje kennis over: Cobol, jcl, sql, unix, db/2, IDS/II, as400, dus het valt nog mee, ben geen echte nerdin ;):D

Verwijderd

www.fokforum.nl
zullen ze blij mee zijn op fok!>:)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 12 februari 2001 11:50 schreef hardscarf het volgende:
www.fokforum.nl
zullen ze blij mee zijn op fok!>:)
Niet alleen op Fok!... Dit soort dingen mag hier niet hoor, grapjas. En dat nog in LA ook... :D

• IceStorm
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben blij dat ie dicht is. Pech hebben voor de stamgasten maar ik kan er niet wakker van liggen.

In SG etc is nog offtopic zooi genoeg incl de nodige humor ;)

• jhead22
  • Niet online
SG is dus het volgende forum wat gesloten gaat worden. Dit komt omdat de kroegers nu hier zitten :)
Met sluiten los je nix op. Is wel makkelijk mnaar geen oplossing ! Enne ik vind dat er zeer weinig berichten waren waarvan ik zeg shit dat is erg dat moet gesloten worden. En tja... soms is t een domme topic... nauw lekker belangrijk.. daar is dat forum voor ! Ik ga niet naar een ander forum omdat ik altijd post over computers en soms eens ff kroegen voor de gezelligheid. En zoveel tweakers als hier vind je niet ergens anders.

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 13:00 schreef jhead22 het volgende:
SG is dus het volgende forum wat gesloten gaat worden. Dit komt omdat de kroegers nu hier zitten :)
Met sluiten los je nix op. Is wel makkelijk mnaar geen oplossing ! Enne ik vind dat er zeer weinig berichten waren waarvan ik zeg shit dat is erg dat moet gesloten worden. En tja... soms is t een domme topic... nauw lekker belangrijk.. daar is dat forum voor ! Ik ga niet naar een ander forum omdat ik altijd post over computers en soms eens ff kroegen voor de gezelligheid. En zoveel tweakers als hier vind je niet ergens anders.
Veruit de meeste onzinners bevinden zich nu op andere fora, ik heb al gekeken en ze hebben daar volop de ruimte om te onzinnen...
Dus dat is geen probleem...

Verwijderd

De kroeg is gesloten, je had het de afgelopen dagen al wel kunnen volgen hoor.

Het kostte eenvoudigweg te veel moeite om het draaiende te houden. We hebben 30 dagen geleden aangegeven het nog 1 maal te proberen, dat hebben we gedaan en heeft uiteindelijk niet geresulteerd in het beoogde resultaat...

Dan kan je SG enzo ook wel sluiten.

• Cheese_man
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Op maandag 12 februari 2001 09:46 schreef Llewella het volgende:

Ja ja, en mij maar laten zitten zeker ;)

Gisteren toch maar een paar leuke foto's gemaakt....ik wist niet dat je DAT in je had :*!!

Toch vind ik het best jammer dat de kroeg dicht is....toch veel gehad aan de leuke replies en aardige opmerkingen!!

Nou ja, dan maar een paar postjes minder en maar gewoon op de "serieuze" fora vragen beantwoorden van tweaker&oc-newbies!!

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

Maar ik kan je wel een plaatje geven!.. ik heb het moment bewaard.

Afbeeldingslocatie: http://nick.gsmguru.com/images/various/kroegexit.gif

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Hee dat ging niet goed :?
Dubbelpost, wazig

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Hee dat is een mooi plaatje :P
Die ga ik inlijsten :+

• Theeboon
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

:):'(

"I sit in my room and imagine the future."

• Tatsu
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Damn, heb ik wel wat gemist de afgelopen paar dagen :(. Maar wel zonde dat de kroeg dicht is...

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 13:20 schreef Cheese_man het volgende:

[..]

Gisteren toch maar een paar leuke foto's gemaakt....ik wist niet dat je DAT in je had :*!!
Wat:?:D

Toch stiekem zitten gluren naar huize Llewella ;)

• Cheese_man

Cheese_man

Waarom kiezen?

Op maandag 12 februari 2001 14:11 schreef Llewella het volgende:

[..]

Nix stiekum...paar vrienden van me waren er ook ;) (nee hoor, die telescoop is nog ingepakt...geen gegluur dus!)

trouwens, misschien moet ik maar niet hier over deze off-topic dingen posten...vooral met die nieuwe zero tolerance politiek hiero...ik zie je verder in de andere fora wel en die CD zal ik binnenkort wel in je brievenbus doen!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 12 februari 2001 14:11 schreef Llewella het volgende:

[..]

Vragen om die foto's hier te plaatsen heeft zeker een te hoog kroeg-gehalte??? :)

• Cheese_man

Cheese_man

Waarom kiezen?

Op maandag 12 februari 2001 14:20 schreef obsidian het volgende:

[..]

Vragen om die foto's hier te plaatsen heeft zeker een te hoog kroeg-gehalte??? :)
Ik weet zeker van wel en een BAN zal dan ook waarschijnlijk worden uitgedeeld...bovendien blijven eventuele foto's in mijn privé collectie (en die van haar verloofde!)!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 12 februari 2001 14:22 schreef Cheese_man het volgende:

[..]

Ik weet zeker van wel en een BAN zal dan ook waarschijnlijk worden uitgedeeld...bovendien blijven eventuele foto's in mijn privé collectie (en die van haar verloofde!)!
L:oL

• RedHat
  • Laatst online: 19:53
Er komt weer een onzinforum... let op mijn woorden...

pagehits gaan naar beneden, minder geld, minder updates, ondergang van t.net... zonder geld... geen Tweakers.net
]

en de kroeg WAS GEEN ONZIN!!!
De Kroeg was net zo serieus als stuffis generalis !!! ....

het is T.net z'n eigen schuld dat het de mist in gelopen was... want ze hebben de gebruiker niet genoeg geinformeerd over GoT Kroeg / SG !! Zo zie ik dat ....

ik word er een beetje :7 van !

Regels zijn Regels, zonder Regels geen Regels!

• RedHat
ojaaa... 1 foutje een ban lees ik nu...

wat zullen jullie veel bezoekers overhouden... iedereen maakt wel n's een foutje... en tjah.. dan een ban ???

GoT KroeG sluiting lag ook bij de Adjes Zelf die eigenlijks gewoon met 2 maten meette (ontken het maar)

een dikke onzin post in de Kroeg bij Help-Desk... kwam geen slotje op... wat was ik fucking boos ! D'r werd met 2 maten gemeten?! ahá... Strax mogen Adjes zeker dan ook ff op een willekeurige bantoets drukken... met een wavje"Zo... weer 1 gebanned!" is dat het doel van GoT???

ik ben VOOR om heel got te sluiten... want d'r zijn soms slotjes.. en ja.. niveau is dan te laag en dan moet heel got weg (alle fora weg = got weg)

simpel toch of niet????

• kevlar
  • Niet online
wat een KUT forum begint het hier te worden zeg!
dat het een forum is die bij een hardware site hoort wil nog niet zeggen dat je er niet onzin mag neer poten. ik bedoel dat is toch alleen maar leuk!?!?!?!
en voor de mensen die het niet leuk vinden boeit dat toch ook niet! die moeten dan gewoon niet in dat forum komen! en over het moderenen. ik denk dat er vast wel een aantal mensen dedicated willen modereren op het kroeg forum. ik in elk geval wel. ik zit wel met werk enzo. maar dat kan gedeeltelijk tussendoor.

en dan zie ik hier adressen staan van andere "onzin" fora. MAAR SNAP DAT DAN!!!!! ik kom hier voor alle shit! ik wil niet van 10 forums lid zijn!!
ik wil gewoon hier alles lezen want dit forum kan best koel zijn! (zonder die zeikerige adjes :r )

sorry hoor. maar ik moet gewoon ff mun mening luchten! ik ben echt ff zwaar pissed nu.

I wish I had a cool signature like everybody else

• RedHat
ik wil gewoon hier alles lezen want dit forum kan best koel zijn! (zonder die zeikerige adjes :r )

sorry hoor. maar ik moet gewoon ff mun mening luchten! ik ben echt ff zwaar pissed nu.
ik heb nix aan te merken op de Adjes... maar sociaal denken lukt niet meer.. hun hebben alleen een 128 SDRAM geheugen chip, en that's it... Ze Denken niet meer "menselijk"

zoals velen met ons >:)

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 14:56 schreef Wesley het volgende:

[..]

ik heb nix aan te merken op de Adjes... maar sociaal denken lukt niet meer.. hun hebben alleen een 128 SDRAM geheugen chip, en that's it... Ze Denken niet meer "menselijk"

zoals velen met ons >:)
Hmmm ik denk dat ze daarom SG hebben laten staan als ze echt zo contactgestoord waren als je doet voorkomen hadden ze SG ook wel gedelete...
Er is een verschil tussen onzin en niet-compu-praat...
Ze hebben dus wel degelijk een plekje overgelaten om gewoon te chit-chatten...

Ik vind het zelf ook jammer, maar je moet het niet erger maken dan het al is... De kroeg komt daar zeker niet mee terug...

• RedHat
chatten is 9 van de 10 keer onzin hoor :?

[edit: laten we maar ophouden LLewella, ik hou nog wel steeds van je hoor lol :*)

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 15:06 schreef Wesley het volgende:
chatten is 9 van de 10 keer onzin hoor :?

[edit: laten we maar ophouden LLewella, ik hou nog wel steeds van je hoor lol :*)
gelukkig ;)

chitchat daar bedoel ik mee lullen over de dagelijkse dingen, niet compu-gerelateerd dus...
Dus ik bedoelde niet chatten...

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 12 februari 2001 15:10 schreef Llewella het volgende:

[..]

gelukkig ;)

chitchat daar bedoel ik mee lullen over de dagelijkse dingen, niet compu-gerelateerd dus...
Dus ik bedoelde niet chatten...
Maar als je ergens over kletst.. wanneer word het dan chatten? En wanneer is het chitchat?

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 15:13 schreef obsidian het volgende:

[..]

Maar als je ergens over kletst.. wanneer word het dan chatten? En wanneer is het chitchat?
Met de chitchat bedoel ik dus stuffis general! :)
Gewoon de normale niet compu-gerelateerde topics...
Hoop dat ik nu duidelijk genoeg was :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 12 februari 2001 15:25 schreef Llewella het volgende:

[..]

Met de chitchat bedoel ik dus stuffis general! :)
Gewoon de normale niet compu-gerelateerde topics...
Hoop dat ik nu duidelijk genoeg was :)
Nope sorry... ;) Ik snap niet dat jullie die woorden gebruiken.... chitchat is namelijk een iets ( = van alles en nog wat ), chatten is namelijk een doen ( = kletsen over een of meerdere onderwerpen ). (lekkere nederlandse constructie zeg)

Oftewel... het klopt niet! >:)

• Destruction
  • Laatst online: 23:14

Destruction

(ex-)Automonteur

Thanks for the guys who screwed it up ! :( |:(

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 12 februari 2001 15:30 schreef pier het volgende:
Thanks for the guys who screwed it up ! :( |:(
En wie zijn dat volgens jou? De mensen die bezig waren met onzin posten of de adjes omdat ze die users niet gewoon gebanned hebben?

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 15:30 schreef obsidian het volgende:

[..]

Nope sorry... ;) Ik snap niet dat jullie die woorden gebruiken.... chitchat is namelijk een iets ( = van alles en nog wat ), chatten is namelijk een doen ( = kletsen over een of meerdere onderwerpen ). (lekkere nederlandse constructie zeg)

Oftewel... het klopt niet! >:)
chitchat is een woordje wat ik zelf gebruik... afgeleid van het engels...
Dus niet wat algemeen gebruikt wordt door de adjes/modjes

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 12 februari 2001 15:33 schreef obsidian het volgende:

[..]

En wie zijn dat volgens jou? De mensen die bezig waren met onzin posten of de adjes omdat ze die users niet gewoon gebanned hebben?
Het lijkt mij verstandig geen namen te noemen , maar het zijn mensen zoals MoJo . |:(

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

en de adjes , omdat ze idd niet gewoon bannen , het lijkt mij simpel:

gedraagd hij zich 1 keer niet , maakt niet uit

gedraagd hij zich 2 keer niet , maakt uit niet uit.

gedraagd hij zich 3,4,5 x op een dag / 2dagen
niet -------> ban . lijkt mij simpel , als het niet op een goede / leuke manier kan , moet het maar op een minder leuke manier .

( adjes , just my mening and a tip for you. )

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 12 februari 2001 15:54 schreef pier het volgende:
en de adjes , omdat ze idd niet gewoon bannen , het lijkt mij simpel:

gedraagd hij zich 1 keer niet , maakt niet uit

gedraagd hij zich 2 keer niet , maakt uit niet uit.

gedraagd hij zich 3,4,5 x op een dag / 2dagen
niet -------> ban . lijkt mij simpel , als het niet op een goede / leuke manier kan , moet het maar op een minder leuke manier .

( adjes , just my mening and a tip for you. )
Klopt, maar die mensen zijn niet gebanned. Gevolg, het niveau steeg niet. Gevolg de adjes vonden het lage niveau en de mensen die de boel bleven verzieken een reden om de kroeg te sluiten.

Tja... wie is er dan verantwoordelijk denk je?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 12 februari 2001 15:40 schreef Llewella het volgende:

[..]

chitchat is een woordje wat ik zelf gebruik... afgeleid van het engels...
Dus niet wat algemeen gebruikt wordt door de adjes/modjes
Llewella, ik snap je wel. Maar wat ik ermee wil zeggen:
Het is een woord wat door jou zo gebruikt wordt. En dus niet voor iedereen hetzelfde betekend. Is dat niet het probleem wat de sluiting van de kroeg veroorzaakt heeft?
Verschil van mening/opvatting/interpretatie.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

eigenlijk de adjes .

Maar .......

natuurlijk ook de members ( usertjes ) die het versziekt hebben ( dan heb ik het over het onzin forum & de kroeg )

• Vm1heA
  • Laatst online: 12-02 13:17
Zow,weer lekker rustig...

• RedHat
pier... nu noem je namen, en dat willen ze juist niet... dat word als Troll-Flame enz gezien... en wat doe jij? jij doet dus gewoon ff lekker hard mee

sukkel.

• jhead22
  • Niet online
Maare zullen we nu weer ff on topic gaan ?

Ik blijf het gewoon K#T vinden dat de kroeg weg is... ER moet gewoon een oplossing gevonden worden.

Waarom reageerd er eigenlijk geen adje ? Hebben zei geen mening of durven ze niet te reageren ? Ik zou graag uitleg en een verklaring willen.

• Lord Daemon
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Stel, de adjes bannen een aantal mensen idie vervelend zijn in de Koreg. Resultaat? Het blijft een paar dagen rustig. (Althans, als zij zich niet gewoon opnieuw aanmelden onder een andere naam.) Vervolgens heeft de Kroeg weer nieuwe mensen aangetrokken die alleen onzin posten. De adjes kunnen weer gaan bannen. Etcetera, etcetera. Dat is een vicieuze circel waarvan ik aanneem dat de adjes er geen zin in hadden. Zij zijn geen babysitters.

Wat je ook had was dat mensen alleen maar voor de Kroeg (of eerder het Onzinforum) kwamen; die gingen vervolgens ook in andere fora onzin posten, en haalden het hele niveau omlaag. En dan krijg je W&L topics over het likken van naaktslakken en zo. |:(

Ik zeg trouwens niet dat ik voor het sluiten van de Kroeg was, ik vond hem eigenlijk af en toe best gezellig. Maar ik denk dat dit belangrijke redenen waren om de Kroeg te sluiten.

Lord Daemon

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Wouter
  • Niet online
Bedacht me net iets

Kan je een soort kroeg-forum maken waarbij de gebruikers zelf in staat zijn mensen tijdelijk te bannen door te stemmen?

BV dat gebruikers een stem voor een ban kunnen uitbrengen in het user profile van degene die ze weg willen hebben. Als zo iemand dan BV 15 stemmen krijgt word ie 2 dagen gebanned ofsow?

Natuurlijk kan hier ook misbruik van gemaakt worden; mischien dat je alleen mensen met meer dan 250 posts het recht tot stemmen kan geven ofsow?

Ik verzin maar wat hoor.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.fokzine.net/i/s/yawnee.gif De mazzel. Ik ben weer ff pleite!
En maak je niet druk over de kroeg.. je kan heel gezellig babbelen via icq of 'stuffis generalis'. mhooi!

Verwijderd

op waar dit forum eigenlijk voor gemaakt is, namelijk computer-gerelateerde onderwerpen.
sorry hoor Floris, ik vind jou 1 van de beste mods op dit forum, maar deze opmerking slaat totaal nergens op.

meet dam met 1 maat en sluit SG ook :(

Ik vind dat je met deze IMHO niet doordachte opmerking een heleboel mensen tekort doet. :(

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 18:11 schreef dicaprio het volgende:

[..]

sorry hoor Floris, ik vind jou 1 van de beste mods op dit forum, maar deze opmerking slaat totaal nergens op.

Ik vind dat je met deze IMHO niet doordachte opmerking een heleboel mensen tekort doet. :(
Amen!

Verwijderd

zielig hoor, ging best goed in de kroeg eigenlijk... blijkbaar zijn er hier mensen die dat allemaal niet zo goed aankunnen.

• RedHat
Het Ging goed in het forum...
Maar het probleem:
Admins zijn bang....
waarom?
voor onzin...

en ik hoor van alle kanten: Slotjes zetten is Kewl (van admins) en dan denk ik: Waarom Got-Kroeg dicht als je slotjes zetten leuk vind ?!

LLewella wil je je icq uin ff uit je profiel halen? heb al 3 ICQ berichten gestuurt wat er met de kroeg-modjes gebeurde... als je niet wil antwoorde kun je net zo goed je ICQ uit je profiel halen |:(

ik snap het niet meer... volgens mij hebben ze de GoT-Kroeg gesloten omdat ze te weinig slotjes moesten zetten.. en dat vinden ze niet leuk :P

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op maandag 12 februari 2001 18:11 schreef dicaprio het volgende:

[..]

Ik reageer even heel kort:

We hebben heel General Chat voor dingen die niet 1-2-3 met computers te maken hebben. Het idee met twee forums is gewoon niet uitgepakt zoals we dat wilden. Het forum waar de meeste problemen waren (en bovendien het "minste niveau") hebben we gesloten. Je grappige en gezellige dingen, evenals serieuze dingen kan je gewoon in SG plaatsen. Ik zie het probleem dus niet zo snel... :?
Op maandag 12 februari 2001 18:15 schreef sjeemz het volgende:
zielig hoor, ging best goed in de kroeg eigenlijk... blijkbaar zijn er hier mensen die dat allemaal niet zo goed aankunnen.
Het ging wel beter, maar niet goed genoeg. Het is niet zwak om zo'n besluit te nemen, het levert namelijk veel meer shit op dan het eenvoudigweg open te laten.
Op maandag 12 februari 2001 18:53 schreef Wesley het volgende:
Het Ging goed in het forum...
Maar het probleem:
Admins zijn bang....
waarom?
voor onzin...

en ik hoor van alle kanten: Slotjes zetten is Kewl (van admins) en dan denk ik: Waarom Got-Kroeg dicht als je slotjes zetten leuk vind ?!

[KNIP]

ik snap het niet meer... volgens mij hebben ze de GoT-Kroeg gesloten omdat ze te weinig slotjes moesten zetten.. en dat vinden ze niet leuk :P
We hebben er juist enorm veel gezet, het gaat niet om dat we het niet leuk vinden, maar dat er een aantal andere dingen aan de hand zijn. Eén van die dingen is juist dat het verhoudingsgewijs veel meer moeite kost om het "schoon te houden". Het kan niet de bedoeling zijn dat alleen op de Kroeg al 7 modjes bezig zijn, terwijl op heel het forum misschien 15 mods actief zijn. Dat lijkt me best wel duidelijk... :)

Bericht hierboven

• jhead22
  • Niet online
Dus als ik adje Floris_Diemel goed begrijp zijn bij deze alle kroeg gangers uitgenodigd in het sg forum ? Dus wij mogen daar weer gewoon de zelfde berichten etc posten maar dan in sg ?

Dit slaat dan toch ook nergens op :?

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

|:(

Zijn er hier nou een heleboel zo dom, of ben ik zo slim..?*

|:(

*©Louis van Gaal

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Als voormalig Kroeg Uitsmijter moet ik hier toch even reageren.

Willen jullie Floris a.u.b. niet aanvallen daar deze tot het einde toe gestreden heeft voor de kroeg, als 1 van de weinige Crew leden.

Kroeg dicht vind ik balen net als jullie, maar val dan niet de verkeerde mensen aan.

Dank U.

Verwijderd

Op maandag 12 februari 2001 19:09 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Ik reageer even heel kort:

We hebben heel General Chat voor dingen die niet 1-2-3 met computers te maken hebben. Het idee met twee forums is gewoon niet uitgepakt zoals we dat wilden. Het forum waar de meeste problemen waren (en bovendien het "minste niveau") hebben we gesloten. Je grappige en gezellige dingen, evenals serieuze dingen kan je gewoon in SG plaatsen. Ik zie het probleem dus niet zo snel... :?
[..]

Het ging wel beter, maar niet goed genoeg. Het is niet zwak om zo'n besluit te nemen, het levert namelijk veel meer shit op dan het eenvoudigweg open te laten.
[..]

We hebben er juist enorm veel gezet, het gaat niet om dat we het niet leuk vinden, maar dat er een aantal andere dingen aan de hand zijn. Eén van die dingen is juist dat het verhoudingsgewijs veel meer moeite kost om het "schoon te houden". Het kan niet de bedoeling zijn dat alleen op de Kroeg al 7 modjes bezig zijn, terwijl op heel het forum misschien 15 mods actief zijn. Dat lijkt me best wel duidelijk... :)
dank voor de meer duidelijke uitleg. :)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op maandag 12 februari 2001 19:25 schreef jhead22 het volgende:
Dus als ik adje Floris_Diemel goed begrijp zijn bij deze alle kroeg gangers uitgenodigd in het sg forum ? Dus wij mogen daar weer gewoon de zelfde berichten etc posten maar dan in sg ?

Dit slaat dan toch ook nergens op :?
Heb je de hele geschiedenis wel gevolgd? Misschien moet je nog maar eens nalezen wat de redenen zijn geweest en dan terugkomen. :+

Bericht hierboven

• Apronex
  • Laatst online: 08-10-2023
k*t man. wat draait de server hier traag vandaag. twas beter toen de kroeg er nog was.|:(

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

• IceStorm
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 12 februari 2001 21:51 schreef Apronex het volgende:
k*t man. wat draait de server hier traag vandaag. twas beter toen de kroeg er nog was.|:(
Ja lekker onderbouwd enzo.. Kroeg gaat dicht dus de server gaat slechter draaien.. tuurlijk. Denk voortaan iets langer na voordat je iets zegt aub...

• jhead22
  • Niet online
Sorry Floris_Diemel als ik jouw beledigd heb. Was niet de bedoeling. Ik wist niet dat jij juist de persoon bent die voor de kroeg is. Mijn excusses hierbij.

In iedergeval bedankt voor de info... Verder vind ik tweakers.net perfectos !

ff offtopic: Wat is tweakers.net vanavond traag... of ligt t aan mijn chello verbinding ?

• The Legend
  • Laatst online: 23:05

The Legend

*Plop*

Nu is het gewoon zaak om streng te modden in SG, vandaag werd SG overspoeld met onzin als logisch gevolg van de sluiting van de kroeg. Als je nu duidelijk laat merken dat SG géén OF,Trashcan of Kroeg is dan houd het vanzelf op en word het weer gewoon SG.

Ik hoop dat het dan weer net zo word als ongeveer een jaar geleden toen ik hier kwam.

Ik ben toch malle pietje niet!

• AIKANE
  • Laatst online: 18-03-2025

AIKANE

Grrrrr

Als ik het helemaal goed heb begrepen, loont het dus wel als je als klein groepje gaat kloten...:?
Dat kleine kl*&#te groepje heeft een heel forum geruineerd.|:(
Wat zullen die nou lachen, ze hebben gewonnen...:(

What the heart requires may never be understood by the mind!

• Apronex
  • Laatst online: 08-10-2023
Op maandag 12 februari 2001 22:05 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ja lekker onderbouwd enzo.. Kroeg gaat dicht dus de server gaat slechter draaien.. tuurlijk. Denk voortaan iets langer na voordat je iets zegt aub...
je snapt niet wat ik bedoel. het duurt echt lang voordat ik hier een pagina kan openen. je zal denken dat het misschien wat sneller gaat lopen nu de kroeg er niet meer is.

denk echt niet dat ik de kroeg zo graag terug wil. ik kwam daar nauwelijks!

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

Verwijderd

Eejz luitz, 'k vind het ook jammer dat du kroeg dicht is maar dit vind ik toch nog wel een haal-baar idee-->

http://www.terrasol.nl/got.jpg

( ow sorrie geen lens flare in mspaint:o )
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.