Beste tweakmodders... Waarom is de kroeg opeens dicht zonder waarschuwingen etc ? Ik vind dit heel erg jammer. Het was toch een beetje een forum waar je de mede tweakers een beetje persoonlijk kon leren kennen. En ik ben bang dat er nu een hoop van zulke topics verspreid over alle forums zullen komen waar jullie en de tweakers natuurlijk niet zo blij mee zijn. En waarom mag er zoveel niet op dit forum ? Bij fokzine mag je toch ook gewoon een mooi meisje wat naakt posseert plaatsen ? OK er zijn grensen... maar ik vind dat de grensen hier wel erg ver gaan.
En sluit nu alstublieft niet gelijk dit topic maar geef aub wat nadere uitleg. Ik denk dat veel trouwe tweakers.net bezoekers dat erg op prijs zullen stellen. Tja tis jammer dat er altijd een paar mensen zijn die het verpesten. Maar geef hun dan een ban ofzo...
Verder wens ik jullie succes met de beste site op deze planneet !
En sluit nu alstublieft niet gelijk dit topic maar geef aub wat nadere uitleg. Ik denk dat veel trouwe tweakers.net bezoekers dat erg op prijs zullen stellen. Tja tis jammer dat er altijd een paar mensen zijn die het verpesten. Maar geef hun dan een ban ofzo...
Verder wens ik jullie succes met de beste site op deze planneet !
De mazzel. Ik ben weer ff pleite!