Ik heb uhm 4 okt. besteld en hij staat nog niet op verzonden, hoe kan het dat jij later besteld heb en uhm eerder verzonden heb gekregen?Nexopheus schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:54:
5 okt touch besteld, via TNT Tracker:
07 okt 2007 12:00 Pudong International Airport Delayed Export Due To Customs Inspection
Iemand hier ook ervaring mee? Hoe lang duren dergelijke geintjes van de lokale overheid?
Volgens apple is de verwachte leverdatum 11 okt, zal wel niet meer kloppen.
Verwijderd
Dito:
07 Oct 2007 12:00 Pudong International Airport Delayed Export Due To Customs Inspection
05 Oct 2007 22:46 Suzhou Shipped From Originating Depot
05 Oct 2007 11:41 Suzhou Consignment Picked Up
05 Oct 2007 11:41 Suzhou Consignment Received At Transit Point
2 dagen customs. Elke seconde van de dag een check op TNT Tracker...
Wie weet hoe lang dit kan duren?
Why..... Lord Why
07 Oct 2007 12:00 Pudong International Airport Delayed Export Due To Customs Inspection
05 Oct 2007 22:46 Suzhou Shipped From Originating Depot
05 Oct 2007 11:41 Suzhou Consignment Picked Up
05 Oct 2007 11:41 Suzhou Consignment Received At Transit Point
2 dagen customs. Elke seconde van de dag een check op TNT Tracker...
Wie weet hoe lang dit kan duren?
Why..... Lord Why
Ik heb dus hetzelfde als jullie (Zie eerder dit topic). Ik ben benieuwd. Hopelijk zien we morgen iets.
Bij mij betekende dit dat het op weg was naar me. Als ik jou was zou ik eens naar Apple bellen en vragen of ze al een trackingnr. hebben (hun trackingsysteem draait een beetje in de soep met die nummers...)Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:26:
Ik heb een tijdje geleden een iPod en een maatwerk MBP besteld bij de Apple store, nu geeft de Flextronics Tracker aan dat beide producten "MANIFESTED" zijn. Betekent dit dat het onderweg is naar NL of naar mij. ik hoop op het 2e natuurlijk![]()
https://www.iec-logistics...?Sref=8060260643&Cust=app
Mmm ik was helaas niet aanwezig toen TNT kwam
Ik heb gebeld en ze gaan morgen bij buren langs. Wel vreemd dat ik hem zelf in handen moet nemen maar hij wil op afspraak bij iemand anders gebracht kan worden...
Ik heb het nog even nagekenen en ik heb op 1 okt. de bestelling via de online apple store geplaatst. De tracking begint dus pas wanneer het product verzonden wordt. Hiervan kreeg ik op 5 okt. dus een bevestigings mailtje van. Als de termijn voor verzending min of meer gelijk is zou je vandaag een mailtje kunnen verwachten van apple waarin ze melden dat je product verzonden is.dentify schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:00:
[...]
Ik heb uhm 4 okt. besteld en hij staat nog niet op verzonden, hoe kan het dat jij later besteld heb en uhm eerder verzonden heb gekregen?
Overigens is er qua status van mijn touch nog niets veranderd. De status pagina van Apple meldt dat alles nog 'On Schedule' is.
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule
De TNT Tracker laat nog steeds de Customs Inspection status zien. Ben benieuwd, volgens apple kan ik de touch morgen verwachten. Ik ga daar echter niet van uit.
Wordt vervolgt.
Wat niet kan is nog nooit gebeurd
Hoe kan het dat jou touch zo snel verzonden wordt?Nexopheus schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:02:
[...]
Ik heb het nog even nagekenen en ik heb op 1 okt. de bestelling via de online apple store geplaatst. De tracking begint dus pas wanneer het product verzonden wordt. Hiervan kreeg ik op 5 okt. dus een bevestigings mailtje van. Als de termijn voor verzending min of meer gelijk is zou je vandaag een mailtje kunnen verwachten van apple waarin ze melden dat je product verzonden is.
Overigens is er qua status van mijn touch nog niets veranderd. De status pagina van Apple meldt dat alles nog 'On Schedule' is.
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule
De TNT Tracker laat nog steeds de Customs Inspection status zien. Ben benieuwd, volgens apple kan ik de touch morgen verwachten. Ik ga daar echter niet van uit.
Wordt vervolgt.
Heb mijn bestelling de 30e geplaatst, meteen betaald en mijne is nog steeds niet verzonden!
Daar baal ik wel van zeg.
Misschien iets te maken met graveren? Ik heb die van mij 5 okt. besteld en hij komt volgens Apple pas 25 okt. binnenKethij schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:11:
[...]
Hoe kan het dat jou touch zo snel verzonden wordt?
Heb mijn bestelling de 30e geplaatst, meteen betaald en mijne is nog steeds niet verzonden!![]()
Daar baal ik wel van zeg.

Joepie, mijn MBP is zojuist verzonden:
Het tracking nummer bestaat nog niet, maar ja, dat is te verwachten na een paar minuten
Ik heb de MBP besteld op de 28e ...
code:
1
| Verzonden op: Oct 10, 2007 |
Het tracking nummer bestaat nog niet, maar ja, dat is te verwachten na een paar minuten
Lijkt me sterk, heb de mijne niet laten graveren.Supremes schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:42:
[...]
Misschien iets te maken met graveren? Ik heb die van mij 5 okt. besteld en hij komt volgens Apple pas 25 okt. binnen(gegraveerd)
Hoop dat die toch echt snel wordt verzonden.
Aangezien winkels als dixons, apple resellers e.d. Hem ook binnen beginnen te krijgen.
Hmmm de tweede poging is ook mislukt
Nu wordt hij morgen afgeleverd bij het bedrijf van mijn moeder...
Ik heb mijn touch ook laten graveren, dus dat zou niets uit moeten maken lijkt me. Geen idee waarom er verschil in zit.
Overigens wel goed nieuws ... Volgens tnt :
10 okt 2007 17:38 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
Dus ik HOOP echt dat ie er morgen (volgens planning) zal zijn!
edit:
ik moet beter lezen... 30e is natuurlijk voor 1 okt.
[ Voor 25% gewijzigd door Nexopheus op 10-10-2007 20:01 ]
Halloo mensen ik heb mijn Ipod Touch besteld op http://www.electrosky.nl/ en daar kost de ipod 390 euro en is uit voorraad leverbaar :D(misschien willen mensen dit graag weten).Ik heb vandaag bevestiging gekregen dat mijn betaling is binnengekomen en m'n touch is overhandigd aan TNT, nu zegt electrosky dat als ze hem overhandigen aan TNT dat de koper hem de volgende dag thuis heeft, nu is mijn vraag of dat ook mogelijk is, misschien heeft iemand al meer ervaring gehad met TNT.
Ja vreemd, wanneer heb jij hem precies besteld dan?Nexopheus schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 19:56:
Ik heb mijn touch ook laten graveren, dus dat zou niets uit moeten maken lijkt me. Geen idee waarom er verschil in zit.
edit:
Ik vind het raar hoe Apple de touches levert.
Ik heb mijn Touch via de online nl store van apple besteld. Op 1 oktober. Als ik deze draad zo doorlees is er niet altijd een touw aan vast te knopen hoe en waarom apple bepaalde dingen doet. We kunnen alleen maar afwachten .
11 okt 2007 00:45 Eindhoven Import Received
10 okt 2007 18:45 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
10 okt 2007 18:42 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
07 okt 2007 12:00 Pudong International Airport Delayed Export Due To Customs Inspection
.
De vlucht die door de douane werd gecontroleerd dus. Vandaag nog denken jullie?
10 okt 2007 18:45 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
10 okt 2007 18:42 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point

De vlucht die door de douane werd gecontroleerd dus. Vandaag nog denken jullie?
Verwijderd
Reken daar maar wel op. Het is snel genoeg te controleren. Als het goed is moet er een status bijkomen: Out of delivery. Als die status er staat dan kun je voor de deur gaan liggen.De vlucht die door de douane werd gecontroleerd dus. Vandaag nog denken jullie?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2007 11:11 . Reden: typo ]
11 okt 2007 10:22 Zwolle Out For Delivery
WHOEI.... ik lig al voor de deur !!!
WHOEI.... ik lig al voor de deur !!!
Verwijderd
Die van mij:
10 Oct 2007 23:30 Rotterdam Import Received
10 Oct 2007 18:30 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
10 Oct 2007 18:29 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
Man ik ga m'n beklag doen bij Apple.. De RSI begint nu op te spelen..
Nu nog de 'Out for delivery' en ik ga idd voor de deur liggen :-)
10 Oct 2007 23:30 Rotterdam Import Received
10 Oct 2007 18:30 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
10 Oct 2007 18:29 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
Man ik ga m'n beklag doen bij Apple.. De RSI begint nu op te spelen..
Nu nog de 'Out for delivery' en ik ga idd voor de deur liggen :-)
HIJ IS BINNEN!!! Wat een gaaaaaf ding zeg..
Nexopheus: gefeliciteerd!!! mooi apparaat he!
Ik snap alleen niet waarom sommige ipods bij de douane blijven steken en andere weer niet??
greetz
Ik snap alleen niet waarom sommige ipods bij de douane blijven steken en andere weer niet??
greetz
Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 11 Okt, 2007 - 16 Okt, 2007
beter fixen ze dat ding snel het vliegtuig in
UMD beter fix je ook even je sig
en kap eens met je groeten steeds
Verwachte verzenddatum: 11 Okt, 2007 - 16 Okt, 2007
beter fixen ze dat ding snel het vliegtuig in
UMD beter fix je ook even je sig
en kap eens met je groeten steeds
[ Voor 23% gewijzigd door Kaspers op 11-10-2007 16:44 ]
Verwijderd
Belachelijk slechte service van TNT zeg. Kom thuis van m'n werk en er ligt een briefje in de bus dat ze zijn langs geweest (met mijn iPod Touch) en dat ik kan bellen voor een nieuwe afspraak. Aan de telefoon wordt mij verteld dat ze slechts kunnen garanderen dat het tussen 9 & 5 wordt afgeleverd. Dat is toch niet normaal, betaal je 400 euro voor zo'n gadget en dan krijg je zo'n crappy aflevering, een hele grote min!
Nog steeds niet verzonden vandaag.
Nu maar hopen op morgen!
Het zou toch niet zijn dat ze een order vergeten ofzo toch?
Aangezien mensen hier later dan mij besteld hebben, maar hen bestelling al de deur uit is.
Nu maar hopen op morgen!
Het zou toch niet zijn dat ze een order vergeten ofzo toch?
Aangezien mensen hier later dan mij besteld hebben, maar hen bestelling al de deur uit is.

Heb hem hoor
Heel erg blij mee, tering wat een ding 
ff een opsomming van de verzending:
26 sept - Bestelling geplaatst (iPod 16GB + Apple Care)
28 sept - Bestelling klaar voor verzenden
01 okt - Verzonden!
04 okt - iPod in Nederland aangekomen
09 okt - Levering, maar niemand aanwezig
10 okt - 2e leverig, niemand thuis
11 okt - 3e levering, aangenomen
ff een opsomming van de verzending:
26 sept - Bestelling geplaatst (iPod 16GB + Apple Care)
28 sept - Bestelling klaar voor verzenden
01 okt - Verzonden!
04 okt - iPod in Nederland aangekomen
09 okt - Levering, maar niemand aanwezig
10 okt - 2e leverig, niemand thuis
11 okt - 3e levering, aangenomen
Verwijderd
ik heb 7 oktober mijn touch besteld en nog hij is nog steeds niet verzonden is dat normaal?
Verwijderd
oke gelukkig want maakte me al stiekem zorgenVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:39:
ja dat is normaal, doorgaans een goede week wachten

als verzonden is hij dan ook zo binnen dus kan ik hem denk ik volgende week wel verwachten?
want ik hoorde ook al dat de lever tijd wat op de apple site staat vaak niet klopte?
Ach kijk naar mijn reactie hiervoor zou ik zeggen. Maar klopt iddVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:41:
[...]
oke gelukkig want maakte me al stiekem zorgen![]()
als verzonden is hij dan ook zo binnen dus kan ik hem denk ik volgende week wel verwachten?
want ik hoorde ook al dat de lever tijd wat op de apple site staat vaak niet klopte?
Ik heb mijn touch en imac op 1 oktober besteld en die staat sinds gisteren op 'klaar gemaakt voor verzending', dus niet zo vreemd dat die van jou nog niet verstuurd is.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:26:
ik heb 7 oktober mijn touch besteld en nog hij is nog steeds niet verzonden is dat normaal?
Mannen, ik heb net een geweldig bedrijf ontdekt.
Heb mijn iPod Touch eergister bestelt, gister is de betaling aangekomen en ook ik mijn Touch gister al daar de deur uit gegaan!
En nu staat er al "Zending zit in afleverroute"
Dus een Touch binnen 24 uur
http://www.electrosky.nl/index.php
Ze hebben er nog op voorraad
Hoop dat ik jullie er mee geholpen heb
Heb mijn iPod Touch eergister bestelt, gister is de betaling aangekomen en ook ik mijn Touch gister al daar de deur uit gegaan!
En nu staat er al "Zending zit in afleverroute"
Dus een Touch binnen 24 uur

http://www.electrosky.nl/index.php
Ze hebben er nog op voorraad
Hoop dat ik jullie er mee geholpen heb
« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »
Ik heb een macbook bestelt op 5 oktober met een modificatie van 1 naar 2 gig, verwachte levertijd is 22 oktober:S Lijkt me best lang voor een macbook die vast wel ergens in nederland voorradig is?
Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.
Verwijderd
Hoe kom ik in heeemelsnaam morgen aan een ipod touch??? iemand een idee?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 18:02 ]
Dus die van mij staat eindelijk op vezonden.
Bel ik ff naar de apple store, om te vragen waar m'n tracking number blijft..
Zegt die sjappie dat hij net op het schip is..
Dus ik zeg, wtffff niet met het vliegtuig ? Nee hier staat dat hij net shipped is.. ja verstuurd bedoel je zeker
.
In ieder geval.. hij zei dat de apparaten de 23e aan zullen komen.. en dat ik pas de zending kon volgen wanneer hij in NL aankomt..
Mmm ging met m'n mbp toch echt anders..
We wachten af
.
Dus ik zeg, wtffff niet met het vliegtuig ? Nee hier staat dat hij net shipped is.. ja verstuurd bedoel je zeker

In ieder geval.. hij zei dat de apparaten de 23e aan zullen komen.. en dat ik pas de zending kon volgen wanneer hij in NL aankomt..
We wachten af
Moet je niet hier wezen..Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:38:
Hoe kom ik in heeemelsnaam morgen aan een touch??? iemand een idee?
[ Voor 17% gewijzigd door Kaspers op 12-10-2007 17:51 ]
Wanneer heb jij besteld dan?Kaspers schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:50:
Dus ik zeg, wtffff niet met het vliegtuig ? Nee hier staat dat hij net shipped is.. ja verstuurd bedoel je zeker.
We wachten af.
[...]
Moet je niet hier wezen..
Mijne is nog steeds niet verzonden, heb de 30e september besteld.
Kom op man zo lang duurt het toch niet om een touch te verzenden.
Wordt het langzaam een beetje beu!
1 okt besteld, imac en touch 8gb + custom tatouage
11 okt gereed voor verzending
12 okt verzonden
12 okt verzonden
Mijn Macbook Pro is binnen!
Wat een mooi apparaat.
Er waren alleen wat problemen met de levering, niet met de snelheid, want die is tip top in orde, maar wel met de correctheid: Het pakketje was namelijk afgeleverd bij de overburen, zonder mij daarvan ook maar enigszins van op de hoogte te stellen. Verder herkende ik de naam van de ontvanger ook niet.
Een flink minpunt voor TNT dus.
Wat een mooi apparaat.
Er waren alleen wat problemen met de levering, niet met de snelheid, want die is tip top in orde, maar wel met de correctheid: Het pakketje was namelijk afgeleverd bij de overburen, zonder mij daarvan ook maar enigszins van op de hoogte te stellen. Verder herkende ik de naam van de ontvanger ook niet.
Een flink minpunt voor TNT dus.
- datum tijd TNT-lokatie status
- 12 okt 2007 12:24 Eindhoven Delivered
- 12 okt 2007 10:14 Eindhoven Out For Delivery
- 12 okt 2007 04:51 Eindhoven Import Received
- 11 okt 2007 23:10 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
- 11 okt 2007 23:10 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
- 11 okt 2007 09:13 Shanghai Shipped From Originating Depot
- 10 okt 2007 16:48 Shanghai Consignment Received At Transit Point
- 10 okt 2007 16:05 Shanghai Consignment Picked Up
Verwijderd
ohw....sunoke schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:06:
Joepie, mijn MBP is zojuist verzonden:
code:
1 Verzonden op: Oct 10, 2007

Ik heb hem ook besteld op de 28ste.....die van zit nog in China hoor!
Hopelijk volgende week...
Raar, ik heb wel telefonisch met ADC besteld (2.4 GHz versie, mat scherm, verder standaard zonder extra's), misschien dat het verschil daarin zit?Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:11:
[...]
ohw....![]()
![]()
Ik heb hem ook besteld op de 28ste.....die van zit nog in China hoor!![]()
![]()
Hopelijk volgende week...![]()
[ Voor 0% gewijzigd door sunoke op 12-10-2007 23:25 . Reden: haakje vergeten ]
Verwijderd
Ik heb hem ook via ADC en besteld op 28september. Het verschil zit erin dat de betaling op 2oktober binnenkwam bij apple....scheelt net paar dagen...sunoke schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:24:
[...]
Raar, ik heb wel telefonisch met ADC besteld (2.4 GHz versie, mat scherm, verder standaard zonder extra's), misschien dat het verschil daarin zit?
Ik heb ook geen dingen veranderd en heb mat.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2007 08:53 ]
Mmm ik moet toch echt nu al een tracking number hebben toch ?Kaspers schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:50:
Dus ik zeg, wtffff niet met het vliegtuig ? Nee hier staat dat hij net shipped is.. ja verstuurd bedoel je zeker.
We wachten af.
Of zou hij dan toch met een schip verscheept worden...
[ Voor 3% gewijzigd door Kaspers op 13-10-2007 16:09 ]
Kunnen de ipods ook in het weekend worden verstuurd?
Wacht nog steeds op de verzending van mijn bestelling van de 30e...
Wacht nog steeds op de verzending van mijn bestelling van de 30e...

Van de 30e?! K heb de mijne de 27e besteld en die was dinsdag al binnen?
zou je denken dat die van jou ondertussen toch ook wel binnen zou zijn.....
K hoop voor je dat ie snel komt!
Ja precies dat dacht ik dus ook!UMD schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:08:
Van de 30e?! K heb de mijne de 27e besteld en die was dinsdag al binnen?
Vind het maar vreemd hoe Apple omgaat met het verzenden van online bestellingen.
Ik wacht nog af tot woensdag ( dan loopt de verwachte datum van verzending af) en anders ga ik maar eens bellen.
Had hem juist online besteld, omdat hij toen nog nergens in de winkel verkrijgbaar was en dat ze ze over twee weken pas zouden binnenkrijgen. Nu is hij al in verschillende winkels te krijgen en ik zit nog met lege handen.
Maargoed hopen dat ik hem snel mag ontvangen!
Weer even gebeld, kerel vertelde mij dat de pakketjes uit het 'verre-oosten' een vetraging hebben opgelopen.. Ze worden via Kuehne+Nage verzonden, en in Nederland gaat dat verder met UPS.
Op apecode kan ik m'n pakketje alleen nog niet tracken...
Ik heb 28 september een touch 8 gb besteld en pas vandaag staat er klaargemaakt voor verzending...Kaspers schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:09:
1 okt besteld, imac en touch 8gb + custom tatouage
12 okt verzonden
Ik de 30e september en bij mij is er nog niks verandert.Rem_co schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:31:
[...]
Ik heb 28 september een touch 8 gb besteld en pas vandaag staat er klaargemaakt voor verzending...
Wat staat er in jou email bij verwachte verzend en leverdatum?
Verwijderd
Op dat forum bij apecode las ik dat dat bij niemand meer lukte. Bij mij dus ook niet.Kaspers schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:23:
Weer even gebeld, kerel vertelde mij dat de pakketjes uit het 'verre-oosten' een vetraging hebben opgelopen.. Ze worden via Kuehne+Nage verzonden, en in Nederland gaat dat verder met UPS.
Maar wat je zei geldt dan ook voor mijn bestelling lijkt me... 12 okt. verzonden.
Dan nog maar even afwachten.
Dit wordt mijn eerste Appeltje product 
MacBook Pro (en een Ipod Nano, maar die gaat weer weg)
Besteld op: 11 Okt, 2007
Momenteel: Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 17 Okt, 2007
Verwachte leverdatum: 25 Okt, 2007 - 26 Okt, 2007
Klopt die indicatie meestal? Want wachten is echt gaar
edit: Verzonden op: Oct 15, 2007
[ Voor 5% gewijzigd door Executor16 op 15-10-2007 21:44 ]
Verwijderd
Wachten is idd behoorlijk gaar. Ik heb iig ook een MBP (met sleeve) besteld en dat al op 28sept en bevestiging betaling op 2okt. Aankomst staat nu op 24okt, bijna een maand. Op zich gaat die van jou dus nog redelijk hard!Executor16 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:33:
Dit wordt mijn eerste Appeltje product
Ik moet eerlijk zeggen dat het vervoersschema me niet helemaal duidelijk is. Je hebt dus Apple, K+N, Flex en TNT (of andere carrier).
Volgens mij gaat het als volgt:
-> apple maakt de MB/MBP in China
-> merge gebeurt in China bij Flextronics (kun je zien met je 80*** nummer).
-> Flex overhandigd aan TNT (of andere carrier)...of aan K+N???
(-> nog iets tussen?)
-> TNT bezorgt hier in NL.
Mijn MBP zou verzonden zijn op 13oktober, maar ik heb nog geen carrier tracknumber. Ik kan zien dat iets van 0.31 kg bij Flex is geweest, maar nu 12okt geen nieuws meer.
En ja, ik ben idd HEEL ERG ongeduldig

iPod touch besteld.....
Staat al 2 dagen 'wordt beoordeeld' maar al betaald (ABN, direct al afgeschreven). Zou het nog lang duren?
Staat al 2 dagen 'wordt beoordeeld' maar al betaald (ABN, direct al afgeschreven). Zou het nog lang duren?
Dan zou je als het goed is vandaag een bevestiging moeten krijgen van je betaling, daar gaan altijd een paar dagen overheen.YoGi_Berra schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:43:
iPod touch besteld.....
Net gebeld voor mijn eigen touch.
Ze zouden hem uiterlijk morgen shippen en zou dan vrijdag, uiterlijk volgende week bij mij moeten zijn.
De touches komen nu direct uit NL en hoeven niet meer vanuit China worden geshipt volgens die mevrouw.
Vandaag een iMac en een iPod nano besteld. Verwachte leverdatum is 26-oktober. Ik ben benieuwd of dat ook gehaald gaat worden. En of Leopard er ook bij geleverd wordt. Waarschijnlijk staat Tiger er nog op maar je weet maar nooit.
Verwijderd
Zojuist is aangekondigd dat Leopard op de 26e uitgebracht wordt.. De kans is dus groot dat je Leopard pre-installed ontvangt. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je voor 8.95 EUR nabestellen.
Leopard kan voor iedereen die een mac heeft gekocht na 1 oktober 2007 voor 8.95 EUR in zijn bezit krijgen!
Leopard kan voor iedereen die een mac heeft gekocht na 1 oktober 2007 voor 8.95 EUR in zijn bezit krijgen!
Waar staat dit ergens? Of heb je dit van "horen zeggen"?Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:28:
Zojuist is aangekondigd dat Leopard op de 26e uitgebracht wordt.. De kans is dus groot dat je Leopard pre-installed ontvangt. Mocht dit niet het geval zijn dan kun je voor 8.95 EUR nabestellen.
O ja, 't spul van mij was na anderhalve maand ook binnen.
Het ging om een 24" iMac 2.8 Core2duo 4 GB ram
Het ging om een 24" iMac 2.8 Core2duo 4 GB ram
Zojuist een Ipod Touch 8GB besteld bij Dixons. Komt als alles mee zit 17 oktober binnen.
YEAHH!!!!
Everything Can Help!
Verwijderd
Net gebeld naar apple en dat klopt. Check: http://www.apple.com/macosx/uptodate/Tha BasZ schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:41:
[...]
Waar staat dit ergens? Of heb je dit van "horen zeggen"?
Morgen zou het ook voor de NL'ers beschikbaar moeten zijn.
http://store.apple.com/Ca...promobar_leopard_utd.htmlTha BasZ schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:41:
[...]
Waar staat dit ergens? Of heb je dit van "horen zeggen"?
Eindelijk is mijn touch verzonden!
Na het belletje van vanmiddag naar de Apple store hebben ze hem meteen verstuurd via UPS saver, dus heb hem morgen al meteen in huis.
Kan niet wachten.
Na het belletje van vanmiddag naar de Apple store hebben ze hem meteen verstuurd via UPS saver, dus heb hem morgen al meteen in huis.
Kan niet wachten.
Verwijderd
Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 17 Okt, 2007 - 22 Okt, 2007
Verwachte leverdatum: 25 Okt, 2007 - 31 Okt, 2007
Weet je wanneer ik besteld had? 2 oktober... Het is een iPod Touch 16GB. Gaat echt snel he, niet dus.
Verwachte verzenddatum: 17 Okt, 2007 - 22 Okt, 2007
Verwachte leverdatum: 25 Okt, 2007 - 31 Okt, 2007
Weet je wanneer ik besteld had? 2 oktober... Het is een iPod Touch 16GB. Gaat echt snel he, niet dus.
Verwijderd
Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 22 Okt, 2007 - 24 Okt, 2007
Verwachte leverdatum: 23 Okt, 2007 - 26 Okt, 2007
Besteldatum: 16 oktober. Er stond bij al mijn spullen toch echt verzendklaar binnen 24 uur. Waarom duurt het dan zo lang?
Verwachte verzenddatum: 22 Okt, 2007 - 24 Okt, 2007
Verwachte leverdatum: 23 Okt, 2007 - 26 Okt, 2007
Besteldatum: 16 oktober. Er stond bij al mijn spullen toch echt verzendklaar binnen 24 uur. Waarom duurt het dan zo lang?
Verwijderd
Shipped to LEEUWARDEN, NL 18 Oct 2007
Estimated Delivery Date 29 Oct 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 18 Oct 2007
Signed By
Betekent dit dat hij al in leeuwarden is?
Estimated Delivery Date 29 Oct 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 18 Oct 2007
Signed By
Betekent dit dat hij al in leeuwarden is?
Nee, hij is er naar verscheept
.
De mijne komt waarschijnlijk de 23e in lwd
.
Waar check jij btw je bestelstatus ?
Zo'n gedetailleerde zie ik namenlijk nergens.. en m'n trackingnummer werkt ook nergens....
De mijne komt waarschijnlijk de 23e in lwd
Waar check jij btw je bestelstatus ?
Zo'n gedetailleerde zie ik namenlijk nergens.. en m'n trackingnummer werkt ook nergens....
[ Voor 44% gewijzigd door Kaspers op 18-10-2007 20:43 ]
Verwijderd
Ik ga naar apple.com/nl
klikken op store
dan op account rechtsboven
inloggen
Klikken op bestel status
Klik op volg deze zending
klikken op store
dan op account rechtsboven
inloggen
Klikken op bestel status
Klik op volg deze zending
Ja al 3 keer gedaan
.
Zal de 23e worden, hebben ze me meerdere malen verteld. Dat ik die link niet heb boeit hun niet zoveel, want als ik daar over begin vertellen ze me waar m'n pakketje langs gaat enzo en dat ik pas een trackingnummer ontvang wanneer het pakket in NL is, onzin maarja...
Zal de 23e worden, hebben ze me meerdere malen verteld. Dat ik die link niet heb boeit hun niet zoveel, want als ik daar over begin vertellen ze me waar m'n pakketje langs gaat enzo en dat ik pas een trackingnummer ontvang wanneer het pakket in NL is, onzin maarja...
Nu kan ik al een duplicate invoice printen op mijn Apple Account voor mijn bestelling. Daar staan ook serienummers op van mijn bestelling alleen moet die nog geleverd worden (voor 31 oktbober is het er).
Kloppen die serienummer? Kortom kan ik die serienummers gebruiken om Leopard aan te vragen en alvast de backtoschool actie formulier in te vullen?
Kloppen die serienummer? Kortom kan ik die serienummers gebruiken om Leopard aan te vragen en alvast de backtoschool actie formulier in te vullen?
De serienummers die op je bon staat , kloppen inderdaad met de producten.
Bedankt Autogekcarfreak02 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:26:
De serienummers die op je bon staat , kloppen inderdaad met de producten.
1 oktober bij een Apple reseller in Aalst (Belgie) een MPB 2,2 ghz met QWERTY tb (BE is standaard AZERTY) bestelt. Afgelopen woensdag (17 okt) ben ik gebeld met het nieuws dat hij 24 okt arriveert.
Toch vreemd, de AZERTY modellen heeft hij tegelijktijd bestelt en heeft hij nu al binnen gekregen. Had niet verwacht dat een ander tb ook vertraging met zich zou meebrengen...
Hoe dan ook, count down is begonnen!!
Toch vreemd, de AZERTY modellen heeft hij tegelijktijd bestelt en heeft hij nu al binnen gekregen. Had niet verwacht dat een ander tb ook vertraging met zich zou meebrengen...
Hoe dan ook, count down is begonnen!!
Als ik nu een iMac bestel in de Apple online store (levertijd 3-5 dagen) staat er dan al Leopard op, of kan ik beter even wachten tot komende vrijdag?
Vanmiddag mijn macbook en ipod binnen gekregen. Op apple store stond dat ik hem de 22ste zou krijgen uiteindelijk dus de 19de waar ik zeer blij om ben.maxtz0r schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:00:
Ik heb een macbook bestelt op 5 oktober met een modificatie van 1 naar 2 gig, verwachte levertijd is 22 oktober:S Lijkt me best lang voor een macbook die vast wel ergens in nederland voorradig is?
Enige wat echt nog niet goed werkt is de status meldingen maarja daar kan ik mee leven;-)
Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.
Ik zou even wachten als ik jou was..superjohn schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:20:
Als ik nu een iMac bestel in de Apple online store (levertijd 3-5 dagen) staat er dan al Leopard op, of kan ik beter even wachten tot komende vrijdag?
fuck tnt, ik heb dus redelijk lang op m'n imac gewacht, aangezien de levertijd van m'n ipod touch langer was dan m'n imac. een stuk langer. hierop volgt dat ik ook geen werkende trackingstuff heb. apple weet geen fix. aankomstdata zou 23e zijn. 3 keer gebeld. tot mijn grote verbazing licht er gewoon een ipod touch vandaag in de gang. uhm die kreeg ik toch bij m'n imac. wtf? ok dus ik ff bellen naar apple store. nope niet ons probleem. ik tnt bellen, nee tracking nummer werkt idd niet. dus ik weer apple store bellen. ik het probleem uitleggen. hij neemt ff contact op met tnt. en inderdaad. ze hebben beide pakketten met verschillende busjes vervoert. WTF zelfde verzendingsnummer toch? ik moest toch op m'n touch wachten alvorens m'n imac verscheept werd? nouja meneer beloofde me dat de imac vandaag nog aankomt. grapje dus. in iedergeval is de touch een master apparaat, wat het wachten wel deels fixt.
tnt werkt het imo niet netjes af.
en apple had die 2 producten moeten bijelkaar pakken..
my 2 cents
hopelijk komt dat apparaat zaterdag nog.
my 2 cents
Verwijderd
turk? ehm. wat heeft dat te ermee te maken dat jou pakket te laat is? bestellen via apple is gewoon dom, daar ben ik nu ook achter gekomenKaspers schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:49:
fuck tnt, ik heb dus redelijk lang op m'n imac gewacht, aangezien de levertijd van m'n ipod touch langer was dan m'n imac. een stuk langer. hierop volgt dat ik ook geen werkende trackingstuff heb. apple weet geen fix. aankomstdata zou 23e zijn. 3 keer gebeld. tot mijn grote verbazing licht er gewoon een ipod touch vandaag in de gang. uhm die kreeg ik toch bij m'n imac. wtf? ok dus ik ff bellen naar apple store. nope niet ons probleem. ik tnt bellen, nee tracking nummer werkt idd niet. dus ik weer apple store bellen. ik het probleem uitleggen. turk neemt ff contact op met tnt. en inderdaad. ze hebben beide pakketten met verschillende busjes vervoert. WTF zelfde verzendingsnummer toch? ik moest toch op m'n touch wachten alvorens m'n imac verscheept werd? nouja meneer beloofde me dat de imac vandaag nog aankomt. grapje dus. in iedergeval is de touch een master apparaat, wat het wachten wel deels fixt.
my 2 cents

Helemaal niks, excuses, was een beetje ge-irriteerd toen ik aan het tikken was.Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:00:
turk? ehm. wat heeft dat te ermee te maken dat jou pakket te laat is?
Ik heb nu bij mij order status gekeken en daar staat dat mijn ipod touch vandaag 19 oktober verzonden is. Als ik mijn 8xxxxxxxxxxx nummer bij flextronics invul dan zie ik ook : scan to truck staan voor vandaag. Is er dan een datum te noemen waar hij ook daadwerkelijk geleverd wordt?
Ik zie net ook dat de zending bij UPS is, er staat :
EINDHOVEN, BEST,
NL 19/10/2007 9:18 's middags HERKOMSTSCAN
Ik zie net ook dat de zending bij UPS is, er staat :
EINDHOVEN, BEST,
NL 19/10/2007 9:18 's middags HERKOMSTSCAN
[ Voor 17% gewijzigd door marcellux op 19-10-2007 23:09 ]
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Verwijderd
Voor mij geldt hetzelfde. 6 okt. besteld en vanmiddag binnen gekregen. Overigens waren de meldingen bij mij wel goed. Maar ik durfde niet te hopen dat mijn macbook en ipod voor maandag binnen zouden komen.maxtz0r schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:12:
[...]
Vanmiddag mijn macbook en ipod binnen gekregen. Op apple store stond dat ik hem de 22ste zou krijgen uiteindelijk dus de 19de waar ik zeer blij om ben.
Enige wat echt nog niet goed werkt is de status meldingen maarja daar kan ik mee leven;-)
Woensdag hebben ze m'n oude touch opgehaald en de nieuwe is nu verzonden en wordt maandag bezorgd. In eerste instantie stond de verwachte verzenddatum op 29 okt, maar hij is dus vandaag al de deur uitgegaan!
Ik vraag me trouwens af waar het ding vandaan komt, zag geen Chinese plaatsnaam ofzo staan. Is vandaag verzonden en wordt geleverd via ups en is vandaan al in Rotterdam en Amsterdam geweest.
Ik vraag me trouwens af waar het ding vandaan komt, zag geen Chinese plaatsnaam ofzo staan. Is vandaag verzonden en wordt geleverd via ups en is vandaan al in Rotterdam en Amsterdam geweest.
[ Voor 31% gewijzigd door Dancing_Animal op 20-10-2007 00:30 ]
Dat zou ik inderdaad ook doen, als je nu besteld weet je zeker dat Leopard er niet op zit. Maar ook na 26 oktobber hoeft Leopard er nog niet op te zitten als je pech hebt. Het is wel zo dat je voor amper 10 euro Leopard kunt kopen natuurlijk, da's geen probleem lijkt mij. Dan heb je én Tiger én Leopard
Ik kan niet meer wachten! Ik heb de vervelende eigenschap dat als ik iets bestel dat ik het eigenlijk direct wil hebben!
Ik weet het dan had ik mijn iMac maar bij een Apple reseller moeten kopen alleen geven die geen 10% studentenkorting (en een gratis iPod).
En nu is de Apple store ook nog down en kan ik mijn bestelling niet volgen. I want my 24" iMac and I want it now.
Ik weet het dan had ik mijn iMac maar bij een Apple reseller moeten kopen alleen geven die geen 10% studentenkorting (en een gratis iPod).
En nu is de Apple store ook nog down en kan ik mijn bestelling niet volgen. I want my 24" iMac and I want it now.
Hee dat is toevallig...Bigg Balls schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 11:12:
Ik heb de vervelende eigenschap dat als ik iets bestel dat ik het eigenlijk direct wil hebben!
Vandaag nieuwe bestelling geplaatst. Voor mij een iMac en voor me zusje een iPod 
Verwachte verzenddatum: 25 Okt, 2007 - 29 Okt, 2007
Verwachte leverdatum: 01 Nov, 2007 - 06 Nov, 2007
Verwachte verzenddatum: 25 Okt, 2007 - 29 Okt, 2007
Verwachte leverdatum: 01 Nov, 2007 - 06 Nov, 2007
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Verwijderd
Is er iemand die een serienummer heeft dat begint met:VM7382xxxxx ?
Ik probeer mn hagelnieuwe iMac te registeren en het serienummer is onbekend. Nergens kan ik ook maar iets vinden over mn serienummer. Heb het op alle mogelijke manieren gechecked maar ik overal hetzelfde...
Ik probeer mn hagelnieuwe iMac te registeren en het serienummer is onbekend. Nergens kan ik ook maar iets vinden over mn serienummer. Heb het op alle mogelijke manieren gechecked maar ik overal hetzelfde...
Verwijderd
is het een net nieuwe serienummer machine?? zo ja: even gedult hebben, apple heeft het serienummer nog niet in het systeem verwerktVerwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:50:
Is er iemand die een serienummer heeft dat begint met:VM7382xxxxx ?
Ik heb vandaag wat meegemaakt. Kijk op de site van UPS om 17.00 uur om te kijken waar toch mijn ipod touch blijft. Staat er dat hij al is afgeleverd om 13.00 uur!!! Dus ik bellen naar UPS en ik zeg : " hoe kan dat nou, want ik heb niks ontvangen "!!! Tsja, zegt die muts van UPS hij is afgeleverd in die en die straat op dat nummer! We kunnen hem laten ophalen? Nou, zeg ik, het is maar een dorp en ik ga gewoon wel even langs en vragen waar ze mijn ipod hebben! En wat blijkt nou, naast mij zat een Computerwinkel ( ik woon op nummer 15 en die winkel zat op 17 ) en die is pas geleden verhuisd naar dat adres met dat nummer en die pipo van UPS heeft mijn ipod gewoon naar dat nieuwe adres van die computerwinkel gebracht en die hebben dat pakje ook zo aangenomen. Dus toen ik binnen kwam zei die verkoper al tegen me : " ik had je al verwacht , ik heb het pakje wel even open gemaakt om te kijken of het voor de winkel was maar verder niks mee gedaan " !! Terwijl er dus gewoon mijn naam en adres op dat pakje staan!! En als ik dan die muts van UPS terug bel en zeg dat het in orde is doet ze alof het de gewoonste zaak van de wereld is dat je je pakketje op een verkeerd bezorgd adres gaat ophalen !!!
Maar goed, heb hem nu weer en hij doet het ook nog!
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
als het goed is kan je een klacht formulier op de site van UPS vinden moet je de naam van de persoon die je aan de lijn heb gehad invoeren geloof memarcellux schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:06:
Ik heb vandaag wat meegemaakt. Kijk op de site van UPS om 17.00 uur om te kijken waar toch mijn ipod touch blijft. Staat er dat hij al is afgeleverd om 13.00 uur!!! Dus ik bellen naar UPS en ik zeg : " hoe kan dat nou, want ik heb niks ontvangen "!!! Tsja, zegt die muts van UPS hij is afgeleverd in die en die straat op dat nummer! We kunnen hem laten ophalen? Nou, zeg ik, het is maar een dorp en ik ga gewoon wel even langs en vragen waar ze mijn ipod hebben! En wat blijkt nou, naast mij zat een Computerwinkel ( ik woon op nummer 15 en die winkel zat op 17 ) en die is pas geleden verhuisd naar dat adres met dat nummer en die pipo van UPS heeft mijn ipod gewoon naar dat nieuwe adres van die computerwinkel gebracht en die hebben dat pakje ook zo aangenomen. Dus toen ik binnen kwam zei die verkoper al tegen me : " ik had je al verwacht , ik heb het pakje wel even open gemaakt om te kijken of het voor de winkel was maar verder niks mee gedaan " !! Terwijl er dus gewoon mijn naam en adres op dat pakje staan!! En als ik dan die muts van UPS terug bel en zeg dat het in orde is doet ze alof het de gewoonste zaak van de wereld is dat je je pakketje op een verkeerd bezorgd adres gaat ophalen !!!
Zojuist duurste 20" iMac besteld zonder opties. Gelijk geld overgemaakt.
Dus die moet vrij snel hier kunnen zijn denk ik.
Dus die moet vrij snel hier kunnen zijn denk ik.
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
En eindelijk m'n iMac binnen
.
Zat in verkeerde distributie route
...
Zat in verkeerde distributie route

Hehe, ik vindt het toch voor mij de eerste keer een beetje traag gaan
Besteld op: Oct 12,2007 en direct betaald.
Verzonden op: Oct 15, 2007
Verwachte leverdatum: 29 Oct, 2007 - 30 Oct, 2007
2 Weken
ik heb ook al naar apple gebeld en die vonden da de gewoonste zaak van de wereld.
Het pakketje is nu bij TNT en komt de woensdag(24-10-07) aan.
Het gaat hier over een witte macbook met sleeve
Allebij binnen de 24hrs leverbaar en met Visa betaald
2 Weken
Het gaat hier over een witte macbook met sleeve
Verwijderd
Ik had 2 oktober besteld en hij komt pas 29 oktober... Ipod touch hier...mdietger schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 22:23:
Hehe, ik vindt het toch voor mij de eerste keer een beetje traag gaan
2 Wekenik heb ook al naar apple gebeld en die vonden da de gewoonste zaak van de wereld.
Het gaat hier over een witte macbook met sleeve![]()
Ik heb 16 oktober besteld en de touch komt hier ook 29 oktober!Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:13:
[...]
Ik had 2 oktober besteld en hij komt pas 29 oktober... Ipod touch hier...

Verwijderd
Vorige week woensdag 17 oktober heb ik m'n MBP met neoprene sleeve besteld. Vandaag, de 23e dus, staat er na inlog bij Apple bij de shipment status het volgende:
Shipped to DELFT, NL 20 Oct 2007
Estimated Delivery Date 31 Oct 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 22 Oct 2007
Probleem is, met m'n delivery reference number kan ik bij apecode m'n bestelling niet tracken (hij geeft als resultaat weer het delivery reference number terug en verder niets).
Bij Flextronics geeft tracking het volgende resultaat onder de noemer consignor:
APPLE SALES INTERNATIONAL
C/O FLEXTRONICS LOGISTICS B.V.
SPURKTERWEG 81
5804 AP VENRAY THE NETHERLANDS NETHERLANDS
Hier staat als datum bij 19 oktober, aantal pieces 1 en gross weight 0.32.
Weet iemand hoe dit precies zit? Ligt m'n hoes (pieces 1, gross weight 0.32) te wachten in Venray op m'n MBP uit Shanghai en worden ze dan samen bezorgd? Want als MAWB (wat is dat?) staat er het delivery reference number van m'n complete bestelling (mpb en sleeve) van Apple.
Verder staat er bij Flextronics op pagina 1 bij current status 'PALLET CLOSED' en op pagina 2 'MANIFESTED'.
Het is logisch dat ik 1 nummer heb voor 2 artikelen die samen worden verzonden maar vind het raar dat ik bij Flextronics (blijkbaar) alleen m'n sleeve kan tracken en met apecode (en Flextronics) m'n MBP niet kan tracken.
Zie waarschijnlijk door de bomen het bos niet meer zo... Iemand tips?
Shipped to DELFT, NL 20 Oct 2007
Estimated Delivery Date 31 Oct 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 22 Oct 2007
Probleem is, met m'n delivery reference number kan ik bij apecode m'n bestelling niet tracken (hij geeft als resultaat weer het delivery reference number terug en verder niets).
Bij Flextronics geeft tracking het volgende resultaat onder de noemer consignor:
APPLE SALES INTERNATIONAL
C/O FLEXTRONICS LOGISTICS B.V.
SPURKTERWEG 81
5804 AP VENRAY THE NETHERLANDS NETHERLANDS
Hier staat als datum bij 19 oktober, aantal pieces 1 en gross weight 0.32.
Weet iemand hoe dit precies zit? Ligt m'n hoes (pieces 1, gross weight 0.32) te wachten in Venray op m'n MBP uit Shanghai en worden ze dan samen bezorgd? Want als MAWB (wat is dat?) staat er het delivery reference number van m'n complete bestelling (mpb en sleeve) van Apple.
Verder staat er bij Flextronics op pagina 1 bij current status 'PALLET CLOSED' en op pagina 2 'MANIFESTED'.
Het is logisch dat ik 1 nummer heb voor 2 artikelen die samen worden verzonden maar vind het raar dat ik bij Flextronics (blijkbaar) alleen m'n sleeve kan tracken en met apecode (en Flextronics) m'n MBP niet kan tracken.
Weet iemand hoe lang het ongev duurt als ik vrijdag een Mac Mini 2gig/2Ghz koop bestel ?
Gaat dit veel langer duren dan normaal omdat het vrijdag Leopard-dag is, en dat dan veel mensen een Mac geen kopen?
Gaat dit veel langer duren dan normaal omdat het vrijdag Leopard-dag is, en dat dan veel mensen een Mac geen kopen?
Leopard en een Airport Extreme besteld gisteravond en vanochtend het geld over gemaakt.
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Het is inderdaad zo dat je MBP vanuit de fabriek naar Flextronics gaat , daar maken ze er 1 pakketje van en dan komt het dus in 1 pakket naar je toe.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:53:
Volgens Apple (ik heb ze gebeld) is het nog niet duidelijk per wanneer nieuwe systemen met Leopard worden geleverd. Ze hebben natuurlijk nog een voorraadje Tiger-systeempjes die eerst op moeten. Ik heb vrijdag dan ook gewoon mijn MBP besteld (17" HD scherm, 160GB @ 7200rpm). Assemblagetijd 3 dagen, maar hij zal er volgens het systeem pas 5 of 6 november zijnsuperjohn schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:20:
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Ga niet off-topic. Dit is een topic over de levering van je mooie spulletjes, geen vragenbank over andere dingen.
- Voor vragen als, waar kan ik mijn status bekijken e.d. Zie de links in de startpost!
- Houd het netjes, en gezellig! ;)