Toon posts:

-1 moet standaard zichtbaar zijn

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Sony werkt aan nieuw type PlayStation 3

Mede in dit topic valt de onvrede te lezen over het modsysteem (en ik zie het vaker en vaker). Ik zelf vind het ook vreselijk arrogant van de uitvinder en aanhangers van dit systeem om voor mij even te bepalen wat ik wel en niet interessant vindt om te lezen. Ik weet dat je dit zelf kunt aanpassen maar toch wil ik voorstellen dat alle berichten standaard zichtbaar zijn en degene die er graag een censuurbeleid op na houden laat die het even fijn zelf aanpassen en ga dan meteen in china wonen ofzo daar kun je volop genieten van censuurbeleid op grote schaal, jippie ;)

*Moet van de dokter mijn irritatie meteen spuien anders is het slecht voor mijn hum :D

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Lees svp eerst de FAQ over het modereren door dan zie je waarom de leesbaarheid standaard op 0 staat ipv -1. Je niveau kun je hier instellen.

Kritiek op het moderatie systeem hoort echter in /TMF thuis en niet op de FP :)

• Ik ben het!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09 07:00
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:55:
nieuws: Sony werkt aan nieuw type PlayStation 3

Mede in dit topic valt de onvrede te lezen over het modsysteem (en ik zie het vaker en vaker). Ik zelf vind het ook vreselijk arrogant van de uitvinder en aanhangers van dit systeem om voor mij even te bepalen wat ik wel en niet interessant vindt om te lezen. Ik weet dat je dit zelf kunt aanpassen maar toch wil ik voorstellen dat alle berichten standaard zichtbaar zijn en degene die er graag een censuurbeleid op na houden laat die het even fijn zelf aanpassen en ga dan meteen in china wonen ofzo daar kun je volop genieten van censuurbeleid op grote schaal, jippie ;)

*Moet van de dokter mijn irritatie meteen spuien anders is het slecht voor mijn hum :D
Haha, weer zo'n frust (*mompelt iets over ddbruin :X Irritante mod )...
Ga je toch lekker naar een ander forum.. Weinig zullen je missen (waarschijnlijk word je daarom word je daarom ook vaak -1 gemod :P )
Ik vind het een prima manier om hoofd en bijzaken gescheiden te houden, al lees ik de -1tjes wel regelmatig.
Hulde voor het systeem, dat mag ook wel eens gezegd worden!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Er resten 2 opmerkingen:
1) hoe weet jij dat jij de meerderheid vertegenwoordigd en niet tot een marginaal figuur behoort?
2) Als jij weet hoe het beter moet, waarom reply je hier met louter gescheld, gevloek en gedrogreden? Je geeft NIET aan wat fout is, je geeft NIET aan waarom het fout en je biedt ook geen alternatief aan.

Ik poneer de stelling dat jij fout bent en heb dezelfde onderbouwing daarvoor als je zelf meeneemt. Discussie gesloten. En als het je niet bevalt, ga je toch lekker naar Noord-Korea (nog zo'n drogreden.... :/)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

botoo

💀 too old to die young

Prima, dat zal ik ook doen!
Lees de diverse topics er op na als je daar behoefte aan hebt en/of verdiep je in de links die Longbeard^^ aanrijkt.

Dit behoeft geen eigen topic en gaat op slot. Mocht je dat als censuur willen bestempelen dat mag dat, en bij voorkeur ergens anders :w

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Dit topic is gesloten.