Aankoopadvies gevraagd graka

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Marsmillo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:02
Hi,

Mijn video kaart heeft het onlangst begeven. Doordat ik toch regelmatig eens een spelletje wil spelen zou ik dan ook liefst zo snel mogelijk deze vervangen door een nieuwe.

Ikzelf wil er niet al te veel geld aan uitgeven doordat ik binnenkort (lees als ik genoeg geld heb) een volledig nieuw systeem wil aankopen. En aangezien AGP slots op nieuwe moederborden meer een uitzondering dan een regel zijn geworden zou ik deze nieuwe kaart niet kunnen recupereren in een nieuw systeem. Maar in de tussentijd wil ik toch nog een spelletje kunnen spelen.

Ik had een ATI 9800 Pro, ik zoek dus een kaartje die op zijn minst gelijkwaardig is aan deze.
Doordat ik al wat heb rondgesnuffeld ben ik tot de conclusie gekomen dat buiten de AGP beperking ook mijn voeding voor enige problemen kan zorgen...

Voeding:
Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/8103/img0049gy9.jpg

Alvast bedankt voor uw tijd en reactie

Anoniem: 57485

budget? Specs van je systeem?

• LDenninger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-08-2024
Even concreet, je zoekt dus wel een AGP kaart ?

Koop gewoon weer een 9800Pro via marktplaats.

Ze staan er al vanaf 20,-
Klik

[ Voor 84% gewijzigd door LDenninger op 27-09-2007 12:59 ]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 12:38

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Welkom op GoT! :)

350W Delta voedingen zijn over het algemeen best aardig. De 12V lijn zou misschien nog iets beter kunnen, maar dat hangt er geheel vanaf wat je er aan wilt gaan hangen.

Echter zie ik hier een geval van zo'n beetje geheel onthouding van het aangaan van een eigen speurtocht. We verwachten hier op GoT dat je eerst jezelf in gaat lezen en keuzes gaat maken voordat je een topic opent. Dit geldt zo'n beetje voor het gehele forum en daarom is daar ook een algemeen geldende policy voor, kijk daarvoor even in Het algemeen beleid.

Daarnaast gelden er in elke sectie weer enkele bijregels etc, die allemaal weer enigszins terug te voeren zijn op dat algemene concept. Een topic als dit is niet de bedoeling omdat je nog veel meer zelf uit kunt zoeken. Het openen van een topic over de aanschaf van een nieuwe videokaart is pas oke wanneer je een selectie hebt gemaakt en daar gerichte vragen over stelt.
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?, bestaat niet voor niets, daar vind je een hoop informatie om je te helpen bij het maken van een selectie.
Ook mis ik hier duidelijke informatie over je systeem, nou is AGP wel de hoofdmoot om te vermelden maar als je een Pentium3 hebt is het onzin om daar een dikke X1950 voor aan te schaffen. Nu is het gokken naar de rest van het systeem.

Voor informatie en het hoe-en-wat over voedingen kun je het best even langswippen in Welke voeding heb ik nodig? Deel 18.

Mocht je vragen/opmerkingen/etc hebben dan kun je me altijd mailen of DMen, kijk daarvoor in mijn profiel.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.