email adressen

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008

• pmsik
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-11-2016
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn email adressen uit Outlook 2007 kan overhevelen naar Windows (Vista) Mail?

Verwijderd

Exporteren en importeren? Wat heb je zelf al gedaan?

• pmsik
Ik heb me rot gezocht.
Het gaat om exporteren.

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
1 minuut op google: http://www.worldstart.com/tips/tips.php/3698

edit: en specifiek voor Outlook 2007: http://blogs.technet.com/...st-into-windows-mail.aspx

[ Voor 50% gewijzigd door Mathijs1 op 27-09-2007 12:14 ]

• pmsik
1 minuut is dus te weinig blijkt.
Als je je eigen advies website had doorgelezen, had je gezien dat het niet mijn vraag dekt.
Katten kan ik zelf wel.

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:48

lier

MikroTik nerd

pmsik schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:25:
Als je je eigen advies website had doorgelezen, had je gezien dat het niet mijn vraag dekt.
Katten kan ik zelf wel.
offtopic:
Rotgezocht ook...
Vergeet niet dat jij degene bent met een redelijk basic vraag, waar een aantal mensen de moeite voor nemen om op te reageren.

Respect heette dat vroeger.

Kan je eerst eens exact aangeven wat je wil ?
Wil je je settings overzetten ?
Wil je je adresboek overzetten ?
Wil je je mail over zetten ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

• pmsik
Ik zou niet weten hoe ik mijn vraag duidelijker en preciezer moet stellen.
Ik wil mijn email adressen (het lijstje uit 'contactgegevens' ) vanuit Outlook2007 overhevelen naar Windows Vista Mail en kan nergens vinden hoe dat moet omdat alles wat ik na zeer lang zoeken vind, is gerelateerd aan of XP of Outlook Express, wel of niet in XP en/of Vista.
Tot nut toe lijkt het mij dat het niet is ingebakken.

• pmsik
Nog even aanvullen: hoe kun je nu vragen stellen over settings, email etc. als die woorden helemaal niet in mijn vraag voorkomen. Letterlijk aan de tekst houden schijn heel moeilijk te zijn.

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-07 20:25
Als je alleen de contactpersonen van outlook 2007 naar windows live mail wilt exporteren heb je volgens mij baat bij deze link: klik

offtopic:
dit heb ik erg snel lees <1 min gevonden

• lier

lier

MikroTik nerd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:52:
Bekijk eens naar welke bestandsformaten je vanuit Outlook 2007 kan exporteren en welke formaten ondersteund worden door Vista Mail om te importeren.
pmsik schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:22:
Nog even aanvullen: hoe kun je nu vragen stellen over settings, email etc. als die woorden helemaal niet in mijn vraag voorkomen. Letterlijk aan de tekst houden schijn heel moeilijk te zijn.
Bij gebrek aan informatie en glazen bol is het toch een beetje gissen wat de TS bedoeld. Wat heeft de TS ondernomen anders dan "Ik heb me rot gezocht." en "alles wat ik na zeer lang zoeken vind" ? Waar zoekt de TS naar ?

Tot slot, er is een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop om een reply aan te passen.

[ Voor 4% gewijzigd door lier op 27-09-2007 15:30 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:36
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:52:
Vertel ons dus eens wat je zoal hebt gedaan/gevonden en wat wel/niet lukt. Dan hoeven we ook geen tips te zoeken die je al hebt geprobeerd.
Jij hebt een probleem en jij wilt dat graag opgelost zien. Dus steek dan ook wat meer tijd in een goede en duidelijke topicstart.
Zit er geen contactpersonen exporteerfunctie in Outlook 2007?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

pmsik schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:22:
Normaal omgaan met mensen schijnt ook heel moeilijk te zijn. Iedereen probeert je te helpen, ondanks het een vraag is waarbij je met een beetje zoekwerk zelf het antwoord kunt vinden.

Je vraagt hoe je je email adressen kan overzetten naar Vista mail. Deze zin is niet zo duidelijk als je denkt. Bedoel je dus je eigen email adressen (instellingen dus) of contactpersonen. Achteraf bleek het dus te gaan over contactpersonen overzetten.

Volgende keer mag je zelf wat meer inzet tonen en vriendelijker zijn tegen mensen die je proberen te helpen.

☻/
/▌
/ \

• pmsik
jongens, jongens. Hou nou toch op. Willen jullie een lijstje van alle websites die ik heb doorgebladerd. Mijn topicstart was prima. Jullie voegen allerlei, ten onrechte aan mij toegewezen mogelijke vragen, toe. Verwijt mij dus niet dat ik de vragen niet heb gesteld die ik helemaal niet wil stellen maar lees gewoon de vraag. Het gebeurt nl. af en toe dat een vraag precies dat vraagt wat er staat.
Als er meer gevraagd word dan de oorspronkelijke vraag, blijkt dat vanzelf wel.
Zullen we erover ophouden en overgaan tot de vraag?

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-06 10:17
kun je niet exporteren in csv formaat? volgens mij moet vista mail csv import ondersteunen

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-07 20:25
pmsik schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:40:
jongens, jongens. Hou nou toch op. Willen jullie een lijstje van alle websites die ik heb doorgebladerd. Mijn topicstart was prima. Jullie voegen allerlei, ten onrechte aan mij toegewezen mogelijke vragen, toe. Verwijt mij dus niet dat ik de vragen niet heb gesteld die ik helemaal niet wil stellen maar lees gewoon de vraag. Het gebeurt nl. af en toe dat een vraag precies dat vraagt wat er staat.
Hmm volgens mij (zoals ik uit jou TS lees) wil je van outlook 2007 naar windows mail je contactpersonen exporteren(overhevelen).

En bij mijn weten doet mijn vorige post hetgeen wat jij wilt
pin_point schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:28:
Als je alleen de contactpersonen van outlook 2007 naar windows live mail wilt exporteren heb je volgens mij baat bij deze link: klik

• pmsik
[quote]pin_point schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:28:

Helaas betreft dit Windows LIVE Mail.

• Jimster
pmsik schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:40:
Sorry hoor, maar dit is geen helpdesk ofzo waar je even je vraag kan neerplempen.
Lees Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens door en met name het stukje over hoe je een topic opent.
Wees duidelijk, geef aan wat je al geprobeerd hebt.
Lukt het je niet om het zelf op te lossen, start dan gerust een topic maar geef duidelijk aan wat je probleem is en geef ook specifiek en duidelijk aan wat je gezocht en gevonden hebt, en waar je vast zit met je probleem. Doe je dit niet, dan kunnen we ervan uit gaan dat je dit niet gedaan hebt met als gevolg dat je topic op slot gaat. Dit kan je makkelijk voorkomen door aandacht aan de openingspost te besteden.
Zoals hierboven vermeld kon je vraag op meerdere manieren geïnterpreteerd worden.

Ik weet niet hoever je softwarematige kennis is, maar je weet dat je eerst in Outlook je contactpersonen moet exporteren naar een bepaald type bestand en dat bestand moet je weer importeren in Windows Mail?
Wat lukt er dan niet? Het exporteren of het importeren?

[ Voor 8% gewijzigd door Jimster op 27-09-2007 15:49 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:31

SeatRider

Hips don't lie

pmsik schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:56:
Ik heb me rot gezocht.
Het gaat om exporteren.
pmsik schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:25:
Katten kan ik zelf wel.
Zoveel is duidelijk ja. Misschien moet je beginnen met je te realiseren dat wij hier niet voor betaald worden, maar het leuk vinden mede-hobbyisten te helpen. In jouw geval is er weinig lol aan te beleven, met die arrogante houding van je.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Jimster schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:47:
[...]

Sorry hoor, maar dit is geen helpdesk ofzo waar je even je vraag kan neerplempen.
Lees Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens door en met name het stukje over hoe je een topic opent.

[...]

Zoals hierboven vermeld kon je vraag op meerdere manieren geïnterpreteerd worden.
Extra info: Het algemeen beleid #openingspost

Heb je nu al geprobeerd te exporteren en importeren?

☻/
/▌
/ \

• pmsik
Wat zijn we toch weer gevoelig en natuurlijk ook meteen arrogant.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Windows Live mail heeft een serie importfuncties, volgens mij csv en txt (gescheiden) als standaard. Die al eens geprobeerd?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

pmsik schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:50:
Als je zelf nu ook eens antwoord geeft op de mogelijke oplossingen:

Nog meer informatie:
http://www.google.com/sea...ontacts&btnG=Search&meta=
Keywoorden: Outlook 2007 windows vista mail export import contacts

☻/
/▌
/ \

• pmsik
Dat klopt maar ik bedoel Windows Mail en niet LIVE Mail, die werkt anders dat is ook de grote verwarring.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-07 16:16

ThunderNet

Flits!

Wees even duidelijk met wat je wilt.
Email adressen? of moeten er namen bij? of alle gegevens bij contactpersonen.
En enige die arrogant is ben jij.
http://weblogs.asp.net/cumpsd/articles/89697.aspx

[ Voor 7% gewijzigd door ThunderNet op 27-09-2007 15:55 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Jimster
Mijn god zeg.. wil je nou geholpen worden of niet?
We stellen vragen om te weten waar je vast loopt, zodat we met de juiste informatie kunnen komen. Jij reageert daar totaal niet om en verwacht van ons dat we met niets dan alleen het antwoord komen, terwijl je eigen vraagstelling (in tegenstelling tot wat jij denkt) totaal onduidelijk is.

Windows Mail heeft ook importfunctie.

[ Voor 3% gewijzigd door Jimster op 27-09-2007 15:54 ]

• lier

lier

MikroTik nerd

pmsik schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:52:
Dat klopt maar ik bedoel Windows Mail en niet LIVE Mail, die werkt anders dat is ook de grote verwarring.
Inderdaad, erg verwarrend...

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In Windows Mail gaat dit ook gewoon via Bestand -> importeren.
(Mail is niet meer dan een blingbling versie van express, welke het ook gewoon heeft).

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 27-09-2007 15:56 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• pmsik
Kixstart, ook deze link is het net niet. Daar stuiter ik steeds weer tegenaan.
Ik heb nog nergens, na dagen zoeken (met plaspauzes) Outlook2007 naar WindowsMail gevonden.

• Jimster
Geef hier nou eens antwoord op:
Jimster schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:47:
Ik weet niet hoever je softwarematige kennis is, maar je weet dat je eerst in Outlook je contactpersonen moet exporteren naar een bepaald type bestand en dat bestand moet je weer importeren in Windows Mail?
Wat lukt er dan niet? Het exporteren of het importeren?

• lier

lier

MikroTik nerd

Blijven gewoon linkjes posten: Deze dan ?

[ Voor 7% gewijzigd door lier op 27-09-2007 15:58 ]

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

pmsik schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:56:
Kixstart, ook deze link is het net niet. Daar stuiter ik steeds weer tegenaan.
Ik heb nog nergens, na dagen zoeken (met plaspauzes) Outlook2007 naar WindowsMail gevonden.
Waarom lukt het importeren/exporteren dan niet. Waarom lukken de mogelijke oplossingen die je gevonden hebt in google niet?

☻/
/▌
/ \

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:31

SeatRider

Hips don't lie

En toch blijven we helpen, cool forum he!

Nederlands is makkelijker als je denkt

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welkom op GoT. Topicstarter lees alsjeblieft Algemene gedragsregels (Netiquette) en Het algemeen beleid nog eens door want volgens mij begrijp je ons beleid niet.

[ Voor 14% gewijzigd door sanfranjake op 27-09-2007 16:02 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.