Toon posts:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1247971

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Team/kingston 2x1Gb 1066 geheuen werkt dat op DS4/DQ6?

sorry als ik niet helemaal duidelijk was maar ik bedoelde het ietsje anders,
;)
yep om ff te reageren ik heb de memory support list uiteraard doorgenomen van bijde borden maar
t`vreemde is juist dat wel die 2gb hyperX op pc800 staat vermeld maar nie de 1066 en dat terwijl team xtreme helemaal niet op de lijstjes voorkomt en bij vele gwn draait (hardware.info als voorbeeld net als vele andere enz.) waardoor ik me dan weer afvraag of dat ook het geval is met de PC8500 1066 variant...
dat is de vraag hierop en ben ik dus zoekende naar mensen die een gigabyte DS4 of Dq6 hebben en darop 2x1 gb draaien van mischien zelfs mijn 2 voorbeelden (Team Xtreme, Kingston HyperX)

nogmaals sorry dat ik anders niet gehelemaal duidelijk was..

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 07:44

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

(jarig!)
1066 MHz word officeel door de meeste fabrikanten niet ondersteunt aangezien deze alleen nuttig zijn bij overklokken. Zelfs een moederbord met 1333 MHz FSB heeft aan DDR2-6400 al genoeg :). Daarom leveren fabrikanten alleen een lijstje mee voor de 800 MHz reepjes :). Van Asus weet ik dat ze bij bepaalde moederborden een (beperkte) lijst meeleveren van 1066 MHz reepjes, maar in de meeste gevallen is het bij zulke dingen gewoon de fora bekijken en ervaringen zoeken. Misschien is dit topic nuttig :)

edit: als je wil reageren op een gesloten topic meld die link dan in de TS en niet als titel, dit leest nogal onduidelijk wat je nou bedoeld ;)

[ Voor 11% gewijzigd door SleutelMan op 26-09-2007 23:25 ]

Logius | Somda | Twitter

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 09:42
Ik snap jouw vraag/probleem. Maar mijn probleem is dat er tienduizenden combinaties moederbord/geheugen denkbaar zijn, daar kunnen we niet overal een topic voor openen. Kijk naast het topic wat hierboven wordt aangegeven zeker in dit topic: Gigabyte GA-965P-S3/DS3/DS4/DQ6 ervaringen Deel II die is daar in feite ook voor bedoeld ;)

Ik doe 'm nu dicht.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.