Ik schiet een kogel door mijn kop als het forum niet opengaat binnen 24 uur
en de andere kant: :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(::'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r:r
[No offence]Ik denk dat het tijd word dat je dan professionele hulp gaat zoeken.
Als je zo gehecht bent aan een forum is het niet helemaal goed met je gesteld, misschien dat je er eens met iemand over kunt praten.
Als je zo gehecht bent aan een forum is het niet helemaal goed met je gesteld, misschien dat je er eens met iemand over kunt praten.
Bericht hierboven
Ja, check de nick van de topicstarterOp zondag 11 februari 2001 21:25 schreef klmurphy het volgende:
kwak?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Ben er maar 800 kwijt geraakt, who gives a fuck :P:P:POp zondag 11 februari 2001 21:25 schreef T het volgende:
[..]
Hij moet wat posts inhalen
Ook van mij geen offense: wat denk je hiermee te bereiken behalve dat mensen je zielig gaan vinden?
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Hmz, dit soort gevallen zullen wel vaker voorkomen nu
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
ach, als ze dan allemaal er gelijk een eind aan maken, schiet dat ook wel opOp zondag 11 februari 2001 21:28 schreef Theeboon het volgende:
Tja, alleen onder de mensen die niet op GoT thuishoren gok ik... so who gives a f*ck?Op zondag 11 februari 2001 21:28 schreef Theeboon het volgende:
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
* GraasGast zegt ook maar kwak...
Ja!Op zondag 11 februari 2001 21:31 schreef HlpDsK het volgende:
[afbeelding]
StatBar.nl - @GoT
Wel dom dat een NEWBIE zo'n topic opent, er zijn mensen die het OF erger zullen missen.. maaruh Donald_Duck: ga gerust je gang!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()