[CTRL-V] zonder layout

Pagina: 1
Acties:

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07-2025
Ik heb met regelmaat dat ik iets wil copy pasten en dat ik het dan eerst in een notepadje moet zetten om de layout / weergave eigenschappen te verwijderen.Ik zie veel collega ITers dit ook doen.

Zijn er ook tools die dit voor mij doen (bv dat ctrl alt v zonder layout pasten wordt). Ik heb al wat gegoogled en ik heb ook de sneltoesten en goede shortcuts items doorgelezen, maar ben dit niet tegen gekomen. (en deze moet misschien in algemene software :> omdat het eerder software is dan een OS eigenschap)

[ Voor 11% gewijzigd door Ma_rK op 25-09-2007 16:47 ]

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-05 23:39

William/Ax3

We are Starstuff

In office applicaties kan je dat doen met plakken speciaal. Dus helaas niet via de ctrl-v shorcut maar gewoon naar plakken speciaal gaan en aanklikken dat je alleen de waarden wil hebben.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wordpad doet ook niks met formattering, en binnen Office pakketten kan je ook altijd kiezen voor Paste Special (no markup).

Het scheelt overigens als je vermeldt van waar naar wat je iets c/v't, want daar zit een behoorlijke hoeveelheid mogelijkheden tussen :)

Ondertussen moven we deze naar CSA :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Misschien kun je dit es proberen: http://www.binaryfortress.com/clipboard-text-scrubber/

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07-2025
HELD! Gaat het gelijk testen...

Edit: wat een TOP applicatie! Dit moet de standaard zijn voor ieder OS.

[ Voor 13% gewijzigd door Ma_rK op 26-09-2007 09:48 ]

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

In office applicaties paste ik het normaal gewoon en daarna via dat kleine pijltje: "keep text only".
In mijn geval onzinnig om eerst naar notepad te plakken.

☻/
/▌
/ \

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Nog een leuk alternatief; [XP] Tekst kopiëren zonder opmaak

Ik heb daar nog wel een mirror van liggen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-07 15:23
Je hebt ook nog PureText, net zo iets. Werk er al jaren mee :)

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pagina: 1