Snel commentaar

Silent Thunder schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:54:
De bewerking is mooi, in dat opzich ben je wel geslaagd om een bepaalde stijl over te nemen in je serie
hoewel de laatste twee misschien een beetje in het niet vallen door het tegenlicht
Maar het blijft hier niet overeind staan door enkel de bewerking. Als ik wat verder kijk dan de stijl, dan is het een beetje saai. De composities zijn niet echt verrassend, het is een beetje veel van hetzelfde.
Ja, ik weet het

Ik zat net al met een hele rits foto's met (bijna) allemaal de horizon exact in het midden, dat heb ik door wat cropwerk wel verholpen... Maar ik moet echt beter opletten op creatieve composities. Leermomentje, thanks!
Simon schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:56:
Hmm, er zit wat in, maar 't vertelt nog niet genoeg. Daar moet je echt naar opzoek, een plek die wat vertelt. De bewerking is puur om je verhaal te ondersteunen. Door je kleuren verwacht ik nu een of andere oude vieze plek, maar die zie ik nog niet genoeg. Ik vind ze wel ietwat donker aan de onderkant.
Ik vond dat donkere juist wel mooi, maar misschien is het wat teveel. En je hebt gelijk dat ik geen verhaal heb, ik ben (na wat ander dingen) aan de split toning sliders gaan trekken, en vond het rood erg mooi uitkomen icm het vieze bruin van de rails... Maar geen viezigheid inderdaad.
Ja, tegenlicht... Vond het wel mooi met de rails, die komt zo mooi uit iets lichter, maar hij is vrij donker. Wordt er overigens niet mooier van als ik het nog iets opkrik, dan is het "vieze" zoals Simon het noemt helemaal weg...
Waar is het trouwens genomen?
hier ;)
Dank, allemaal, erg leerzaam!!