(Web)shops in Amerika - 2de poging

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefTool
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-03 20:30
Ik vind niet meteen iets/veel op het forum, bij deze:

Mijn nicht zit momenteel in Amerika(bij Washington dacht ik), nu vroeg ik me af of het voordelig is wat HW van daar over te laten komen. Heeft iemand daar ervaring mee? Hoe dat zit met taksen, douane, btw, blabla... En graag had ik ook wat goeie (web)shops geweten daar.

Ik kan altijd wel wat extra HD ruimte gebruiken, of lege dvd'tjes, whatever :)

merci!

Aangezien http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1247353 gesloten werd, wegens 'off-forum' (terwijl de definitie van Overige Hardware toch "Voor HW-onderwerpen die niet in één van de andere HW-forums thuishoren", en het toch voornamelijk gaat over de aankoop van HW, maar niet specifiek 1 type HW)

Verder krijg ik te horen dat er wel info over staat in 'Stuffis Generalis', maar dat dat nog niet toegankelijk is voor mij, dat ik nog verder moet blijven posten tot dat wel beschikbaar wordt. Ben ik vet mee, tegen dan is het misschien niet meer relevant. En is het dan beter dat ik hier nutteloze topics begin te spuien zodat ik wel toegang krijg?? Ik dacht het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-10 20:48

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Volgende keer kun je beter even de betreffende moderator contacteren dan wederom een nieuw topic openen.
Om alleen al die reden zal dit topic opnieuw gesloten worden. Sowieso hoort dit onderwerp echt in Stuffis Generalis thuis, want dit heeft helemaal niets weg van een technische vraag. ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefTool
weet ik wel, maar ik heb echt elke forumbeschrijving nauwlettend overlopen, en het paste best in Overige Hardware. Als dat niet juist is, ok, dan heeft het ook wat te maken met pricewatch...

Maar daar gaat het nu niet om, ik wil gewoon info over aankopen in Amerika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-10 15:27
Zowieso moet je je aankopen aangeven bij de douane als je Nederland binnenkomt, anders ben je illegaal bezig en dat past niet binnen het GoT beleid.

Daarnaast is dit het verkeerde forum omdat dit forum over de rubriek Pricewatch gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefTool
illegaal als je het niet aangeeft, ok, daarom dat ik het vraag ;)

ik weet ondertussen dat het niet het juiste forum is!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33

Appie

F1RST Racing

DefTool schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:52:
weet ik wel, maar ik heb echt elke forumbeschrijving nauwlettend overlopen, en het paste best in Overige Hardware. Als dat niet juist is, ok, dan heeft het ook wat te maken met pricewatch...

Maar daar gaat het nu niet om, ik wil gewoon info over aankopen in Amerika
Dan ga je fijn googlen. Ik woon in de US en heb het ook zo uitgevonden hoor...

www.newegg.com
www.frys.com
www.compusa.com
www.dell.com

Dit zijn er al een paar, voor de rest geld dat je misschien maar eens via google op een amerikaans forum terecht kunt komen, waar een nog grotere lijst vermeld staat.

Verder geldt qua importeren dat er altijd extra verzendkosten bij komen (van shop naar je nicht en van je nicht naar NL) en dat je geld kwijt bent aan de douane als ze je pakketje onderscheppen.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Meer iets voor /SG, echter kan de TS daar nog niet bij, ik sluit het topic dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.