(Web)shops in Amerika

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefTool
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-03 20:30
Ik vind niet meteen iets/veel op het forum, bij deze:

Mijn nicht zit momenteel in Amerika(bij Washington dacht ik), nu vroeg ik me af of het voordelig is wat HW van daar over te laten komen. Heeft iemand daar ervaring mee? Hoe dat zit met taksen, douane, btw, blabla... En graag had ik ook wat goeie (web)shops geweten daar.

Ik kan altijd wel wat extra HD ruimte gebruiken, of lege dvd'tjes, whatever :)

merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die topics zijn er wel, maar staan in Stuffis Generalis, welke voor jou nog niet toegankelijk is.

Als je wilt weten hoe het met de belasting zit, daar heb je de belastingdienst voor. Gewoon even bellen, en vragen hoe het zit met invoerrechten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefTool
die had ik ondertussen ook gevonden, toch bedankt, ziet er goed uit. Ondertussen heb ik nog deze:
http://www.resellerratings.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:01
ik ben laatst ook in de USA geweest, en ik heb een laptop mee genomen, bij aankomst gewoon het vliegveld af gelopen, geen doane gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefTool
halfweg de vlucht dan toch je schoenbom doen afgaan?
Modbreak:Als dit een poging is grappig te doen, zou ik het ten zeerste afraden dat zo te doen.

[ Voor 50% gewijzigd door dion_b op 24-09-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:19

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Die topics zijn er wel, maar staan in Stuffis Generalis, welke voor jou nog niet toegankelijk is.
Inderdaad. Er staat in Overige Hardware niets over, omdat het geen (Overige) Hardwarematerie is. Als je even geduld hebt (maar wel op GoT blijft posten) heb je zo toegang tot SG en kun je het daar lezen. Hier gaat het wegens off-forum dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.