Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

email bij reactie op forum

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-11 11:13
Is het mogelijk om net als bij andere fora een email te krijgen als er op je topic is gereageerd?
Kan dit nergens in de voorkeuren vinden.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:52

-ET-

Phone Home

Dit is niet mogelijk vanwege de hoge load wat dit zou veroorzaken.

zie ook

email notification?

[ Voor 35% gewijzigd door -ET- op 24-09-2007 10:04 . Reden: linkje toegevoegd ]

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:09

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Nee dat is niet mogelijk. Ik denk ook dat veel mensen die veel reageren er niet echt blij mee zijn. Ik zit op 10 reacties per dag denk ik. Dus dat zou nogal veel mail opleveren denk ik. Je kan ook prima zien als je zoekt op jouw naam of er een nieuwe reactie is.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 22:57

Dennahz

Life feels like hell should.

Vroeger heb ik dit ook wel eens gevraagd. Dit is niet echt wenselijk omdat je bij zeer grote topics continu volgespamt wordt met mailtjes. Vroeger was er een programma genaamd hottopic waarbij je bepaalde GoT topics kon volgen. Bij reactie kreeg je dan een popup boxje uit je tray.

Twitter

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Zoals je had kunnen vinden zijn hier nogal wat eerdere topics over gestart, zoals recenter Auto-mail voor reacties op topic. In die draad vindt je ook een hoop manieren om het anders op te lossen, en de reden dat we dit niet gaan doen :) . (load, bounces)

Aangezien dit een featurerequest is en eigenlijk in BUG thuishoort, maar daar dicht zou gaan omdat het al zo vaak afgewezen is gaat deze op slot :) .

[ Voor 9% gewijzigd door JHS op 24-09-2007 10:05 ]

DM!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Antwoord blijft op dit moment nog nee, de exacte redenering erachter kun je zelf wel terugvinden in React Bugs en Featurerequests mochten de redenen die hierboven zijn gegeven niet voldoende zijn :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.