Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PHP -> ASP

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zoek een programma waarmee ik PHP scripting om kan zetten naar ASP.net, ik heb gezocht naar programma's op google.
Alleen dan vindt je wel iets, maar dan is dat gebonden aan een ander prog, of lees je in feedback dat het niet goed werkt.

Dus, weten jullie misschien of er programma's bestaan, die goed een php script om kunnen zetten naar een asp.net? of is dat onmogelijk?

groeten Yannick

Verwijderd

Dat is eigenlijk zo goed als onmogelijk, en kun je beter maar direct vergeten. Alleen bij héle simpele scripts geef ik je kans dat het zou kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
oke :) bedankt voor je antwoord. Dan wordt het tijd dat ik ASP.net eens ga leren.

Ik heb een E-book gedownload 'ASP.net For dummies', volgensmij is het daarin wel goed uitgelegd, of hebben er hier mensen nog goede tips?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:16

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

ASP is niet gelijk aan ASP.Net . Wat wil je nu eigenlijk leren?

Daarnaast: [Alg] Centraal boekentopic - part II ;)

[ Voor 37% gewijzigd door gorgi_19 op 23-09-2007 19:56 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
gorgi_19 schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:55:
ASP is niet gelijk aan ASP.Net . Wat wil je nu eigenlijk leren?

Daarnaast: [Alg] Centraal boekentopic - part II ;)
owja idd, sorry, ASP.Net wil ik gaan leren
bedankt voor die url, ik ga eens kijken :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2007 19:58 ]

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

ASP = VBScript + 4 "server" objecten.
ASP.Net = een onderdeel van het .Net framework, welke taal je gebruik staat je dan nog vrij.

Er is b.v. PHP.Net, die laat je PHP-alike code inkloppen en maakt er .Net CLR code van.
Zou je echter willen aanraden (als je voor .Net kiest) om toch "gewoon" C# te gebruiken ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:08
Classis ASP is niet gebonden aan VBScript, Javascript kan bijvoorbeeld ook (al is VBscript wel gebruikelijker)

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:14
Ik zou zeggen; leer ASP.NET.
PHP zomaar omzetten naar ASP.NET kan eigenlijk niet automatisch (want dat is wat je wil). Zowiezo heeft dit dus dan ook niets met programming te maken; het gaat hier nl. om zelf programmeren, en niet om het 'zoeken naar programma's waar ik x of y mee kan doen'.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.