Toon posts:

admin rechten probleem over map na systeem herstel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb in een boze bui mijn wachtwoord verandert van mijn admin account. deze heb ik domgenoeg vergeten, na lang zoeken op me andere accounts op internet voor password recovery heb ik maar systeem herstel gedaan. Toen ik weer trg kwam in windows eindelijk kwam i erachter dat ik geen internet en word meer had eigenlijk is dit niet zo erg, maar ik had ook nog 2 sub accounts en 1 admin account nu kan ik via document & settings bij me sub accounts komen, maar als ik probeer in me admin account te komen dan zegt ie dat ik geen recht hierop heb, is er een manier om ervoor te zorgen dat ik ook in deze account kan komen of is deze account vooraltijd verloren?

(2e post 1e was niet volgens richtlijne)

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:30
Zoek eens met Google naar 'take ownership'

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Je hebt in je andere topic al aardig wat tips gehad, wat lukte hiervan niet?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De toegang kan je, als je adminrechten hebt, inderdaad weer terugkrijgen met take ownership. Zie ook de Windows Clients - FAQ voor hoe (of inderdaad wat tips via Google langslopen). Zijn er natuurlijk wel adminrechten nodig, heb je die alweer?

Ik wil je topictitel trouwens nog wat aanpassen, zodat het nu wel voldoet aan de Windows Clients - Policy: woorden als 'probleem' en zeker 'hellup' voegen niets toe, terwijl het noemen van je OS juist wel erg informatief is ;) Dus: welk OS heb je?

offtopic:
Je tekst is eerlijk gezegd nog steeds niet goed leesbaar, zeker op het einde. Na elke zin op enter rammen is overdreven, maar het wordt toch beter leesbaar als je dus nog wat extra punten en hoofdletters zou gebruiken, plus eventueel een entertje. Je wilt immers dat mensen je vraag lezen en niet halverwege de moed opgeven en stoppen met lezen :)

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 23-09-2007 20:22 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)