Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Hoi,

Ik zit in een vreselijk dubio. Ik heb nu de N95 ruim een maand of 3. Hij is wel leuk met camera enzo, maar als ik het objectief bekijk is dat eigenlijk ook wel het enige, buiten de gps dan. Ik email ontzettend veel en merk dat dat niet echt een handig iets is. Ik wil dus overstappen naar iets anders. Ik heb mijn oog laten vallen op de E90, mooi ding, volledig toetsenbord, kortom praktisch. Alleen viel het prijsje mij niet zo mee. Is nogal een flinke prijs. Ik ben gaan kijken naar wat ik dus eigenlijk graag zou willen. Volledig toetsenbord is dus een must voor mij. Daarnaast gebruik maken van exchange is natuurlijk ook mooi meegenomen. Ik heb zitten kijken naar de WM toestellen, maar ik moet zeggen dat ik Windows Mobile niet zo denderend vindt, heb de i600 gehad, alleen maar resets eigenlijk.
Nou ben ik dus de E61i tegen gekomen, en ik moet zeggen, die bevalt me wel, maar weet er te weinig vanaf. Ik wil graag jullie eerlijke meningen weten wat ik nu moet doen.

E90, mooi ding, maar net nieuw (bugs?), prijs te hoog,
E61i, minder mooi, maar wel functioneel,
N95 houden, mwa.. niet zo'n voorstander van.

Suggesties ? ( plus goede onderbouwing aub ).

Verwijderd

Op dit moment heb ik een E61 (niet de 'i') en hoop binnen een maand of twee een E90 te bezitten. Eén van de belangrijkste redenen dat ik overstap is het feit dat de E61 tergend traag is, zeker met een groot aantal e-mails en smsjes in het geheugen. Verwacht niet dat dit bij de i beter is, de E90 heeft daarentegen wel een snellere processor. De schermresolutie is prima en het keyboard is echt ideaal (wellicht nog wel fijner dan bij de E90 voor zover ik kon oefenen op een dummy), maar het scherm van de E61 heeft toch zijn beperkingen. Zeker voor webbrowsen zijn de 800px van de E90 pure luxe :)

Grootste redenen voor mij op over te stappen zijn de snelheid van het toestel, resolutie van het beeldscherm en het feit dat ik toch aan een nieuw abonnement toe ben :)

• Nitrohoss
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-03-2024
De E90 is op dit moment niet meer leverbaar.. de bugs worden er uit gehaald, evenals de mechanische productiefoutjes. Ik gebruik al jaren het communicator concept, lomp groot maar uiteindelijk wel de meest compacte laptop die je kan kopen. Een volledig qwerty op de communicator manier is echt heerlijk.. ik wacht nog geduldig op de E90.. Duur.. voor een telefoon ja.. voor een mini laptop... nee..

[ Voor 8% gewijzigd door Nitrohoss op 22-09-2007 23:04 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Het Nokia E90 topic
Het Nokia E61 & E61i Topic Deel 2

Lees jezelf hier even lekker in. Daar staan genoeg redenen waarom jij voor de E90 of de E61i zou moeten gaan kiezen.

Uit eindelijk is het je eigen toestel, zal jij ermee gaan lopen, dus zal jij de keuze moeten maken.

Succes :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.