Toon posts:

PC speakers op tv

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
(ik kon deze vraag niet vinden in de FAQ, of ik keek scheel :o )

ik wilde wat speakers voor bij mn tv kopen, ik zag de harman kardon soundsticks maar die hebben dus geen tv connectie. Ik kan die set dan wel aansluiten via de koptelefoon ingang, (als je er een mp3 speler op kan aansluiten kan je er ook een tv op aansluiten) maar mijn vraag is nu of het geluid dan wel tot zn recht komt (stereo/kwaliteitsverlies)

:)

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-02 20:53
Wat bedoel je met een tv-aansluitng? Audio-in = audio-in. Heeft je tv geen audio-uitgang (2 x tulp)?

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
Anders neem je een scart-plug => audio-out.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:42

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:58:
(ik kon deze vraag niet vinden in de FAQ, of ik keek scheel :o )

ik wilde wat speakers voor bij mn tv kopen, ik zag de harman kardon soundsticks maar die hebben dus geen tv connectie. Ik kan die set dan wel aansluiten via de koptelefoon ingang, (als je er een mp3 speler op kan aansluiten kan je er ook een tv op aansluiten) maar mijn vraag is nu of het geluid dan wel tot zn recht komt (stereo/kwaliteitsverlies)

:)
Toevallig heb ik deze soundsticks zelf en zijn ze bij mij ook aangesloten op een Samsung LCD in de slaapkamer. Ik ben zelf tevreden over de kwaliteit van het geluid. Sowieso geven die sticks echt een super geluid _/-\o_ . Je zou het niet verwachten als je ze ziet. Ze zijn klein, maar hebben een mooi vol geluid. Ik heb ze ook aangesloten via de koptelefoon.

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Topicstarter
Tha Ra schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:44:
Wat bedoel je met een tv-aansluitng? Audio-in = audio-in. Heeft je tv geen audio-uitgang (2 x tulp)?
jawel, maar de speakerset heeft die niet
Je zou het niet verwachten als je ze ziet. Ze zijn klein, maar hebben een mooi vol geluid. Ik heb ze ook aangesloten via de koptelefoon
oke, dan moet het dus goed gaan
bedankt :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 18:37

job

Er zijn gewoon tulp > microjack kabeltjes te koop. Aansluiten zal dus altijd wel lukken.
Vertel ons eens welke aansluitingen je achter op je tv hebt zitten.
Pagina: 1