Toon posts:

gigabyte ga-p35c-ds3r bios update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wil graag de bios update van dit mobootje, maar windows (Vista) zegt dat mijn cmd geen full screen support ?
Iemand nog met dit probleem te maken gehad ?

Floppy is trouwens niet van toepassing

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-05 00:59
In Windows zou ik NOOIT je bios updaten! Iets met vergrote kans op corrupte bios...

Brand anders een bootable CD met de utils om te updaten en start vanaf de CD op.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Neem eens een kijkje in PMG FAQ » Waar kan ik de BIOS downloaden en hoe moet ik het updaten?
Als de ene manier niet werkt is er altijd wel een andere. ;)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Waarom dat niet? Sinds dat ik mijn P35-DS3 heb, heb ik de bios gewoon steeds geupdate vanuit die tool die erbij wordt geleverd door gigabyte. Wat ik WEL doe is zelf van de site de laatste bios downloaden en via die update tool het bestandje selecteren. Wat zou daar fout aan zijn?

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
peakaboo schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:20:

Waarom dat niet? Sinds dat ik mijn P35-DS3 heb, heb ik de bios gewoon steeds geupdate vanuit die tool die erbij wordt geleverd door gigabyte. Wat ik WEL doe is zelf van de site de laatste bios downloaden en via die update tool het bestandje selecteren. Wat zou daar fout aan zijn?
Niemand zegt dat dat fout is. Bitage wijst simpelweg op het feit dat de kans groter is dat er iets fout gaat wanneer je het BIOS updatet vanuit Windows dan wanneer je dit vanuit een pure DOS-omgeving doet.

De kans dat je overlijdt bij het bungeejumpen is ook groter dan bij het drinken van een kopje thee, maar dat wil niet zeggen dat het altijd fout gaat...

[ Voor 12% gewijzigd door Rone op 19-09-2007 18:28 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-05 22:01
r00n schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:23:
[...]

Niemand zegt dat dat fout is. Bitage wijst simpelweg op het feit dat de kans groter is dat er iets fout gaat wanneer je het BIOS updatet vanuit Windows dan wanneer je dit vanuit een pure DOS-omgeving doet.

De kans dat je overlijdt bij het bungeejumpen is ook groter dan bij het drinken van een kopje thee, maar dat wil niet zeggen dat het altijd fout gaat...
Idem, ik zou ook nooit vanuit windows flashen. De Live-bios optie is wel zo gemakkelijk + naar mijn idee een stuk meer failsafe. (Ik weet nog hoe bagger sommige Asus programmaatjes waren |:( )

Maargoed het blijft jou keuze natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door InfinityG35 op 19-09-2007 21:42 ]

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

Pagina: 1