Ik ben gevraagd een mediacenter (voor op UPC aansluiting) voor iemand in elkaar te zetten en zit te denken aan de volgende hardware:
Mijn vragen waarbij ik hoop dat jullie kunnen meedenken:
- Omdat je de settopbox van UPC zal moeten blijven gebruiken is er een infrarood oog nodig die je op de settopbox plakt, zit die hier bij de TV Tuner of moet ik dit afzonderlijk bestellen?
- Raden jullie bepaalde hardware aan of af?
- Vergeet ik nog iets?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Onderdeel Product / Beschrijving Processor Intel Core 2 Duo T7200 (S479, 2x2.0GHz, 4MB, 667MHz FSB, Boxed) CPU Koeler Zalman koeler Moederbord Gigabyte 8I945GMMFY Hardeschijf 1 Samsung HD401LJ 400Gb SATA II Hardeschijf 2 Samsung HD401LJ 400Gb SATA II TV Tuner TV PVR 500 MCE Kit Dual Tuner (inclusief afstandsbediening) Grafische Kaart nVidia 7600GT - HDMI/DVI Kast Silverstone SST-LC17S (mATX, Geen PSU, Zilver) Voeding Nader uit te zoeken (bv Seasonic S12-500, 500W) Windows Windows Vista Home Premium |
Mijn vragen waarbij ik hoop dat jullie kunnen meedenken:
- Omdat je de settopbox van UPC zal moeten blijven gebruiken is er een infrarood oog nodig die je op de settopbox plakt, zit die hier bij de TV Tuner of moet ik dit afzonderlijk bestellen?
- Raden jullie bepaalde hardware aan of af?
- Vergeet ik nog iets?