Goede low-profile pci-e kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

• pc-freakz
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:43
Hoi mensen,

ik ben op zoek naar een goede videokaart welke pci-e nodig heeft en low-profile is. Een beetje googlen gaf een Radeon X1300 256mb o.a. bij dell te koop (vast niet de goedkoopste plek om een videokaart te kopen)
http://accessories.euro.d...5&l=nl&c=nl&sku=490-10607

Kan iemand me vertellen of bovenstaande kaart een beetje goed is (het is de bedoeling dat er toch aardig wat spellen op moeten kunnen draaien - natuurlijk zal niet alles mogelijk zijn)? Zijn er betere PCI-E + LP? Ik hoor het allemaal graag.

Alvast bedankt!

ID.7 MY27

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

• pc-freakz
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:43
Hmm, ik word gek van die benchmark getallen, enige waar ik mijn mening op kan baseren is of het een bepaald spel (dat ik ken) aan kan en wat ik me erbij voorstel..

Maar, ik kan natuurlijk niet stoppen met zoeken en kwam dit tegen: http://www.azerty.nl/prod...644/nx8600gt-mtd256e.html
Moet ik alleen wel even met de zaag in de weer.. maargoed, dat is niet anders dan.

Mening?

[ Voor 11% gewijzigd door pc-freakz op 18-09-2007 00:04 ]

ID.7 MY27

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Mening?
Volgens mij is de 8600 de snelste "low profile" kaart die nu verkrijgbaar is. Als deze in je case past, check dus de maten voordat je zo'n kaart aanschaft, dan kun je er een hele mooie aan hebben als hij aan je eisen voldoet.

Een tweaker kan prima zelf kiezen, jij dus ook.
Neem **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? eens door, dat geldt namelijk ook voor low-profile modellen.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.